miten ujo mies saa naisen

Ujostelija_.--

olen 20v ujo mutta komea mies mutta en tiedä että mitä naisten kanssa oikeen puhuis,tietty voisin jauhaa mitä paskaa tahansa mut en haluu vaikuttaa ääliöltä ja etsin tyttöystävää enkä mitään panoja halua kotiini raahata,

vinkkejä kiitos "pelimiehiltä" tai keneltä tahansa

ravintoloissa lähinnä vaan kahvilla ,kännissä se on tietty helppoa mutta ku haluun olla selvinpäin

27

2905

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • höpöttöjä-ei yksin

Kun olet komea mies-aulla ei ole hätäpäivää! Rohkeutta vaan ja muista että inhimilliset mokat saavat sinut näyttämään tyttöjen silmissä söpöltä ja lähestyttävältä..Voit sanoa että olet niin nätti että ihan säikähdin ..mutta rohkaistun ja tulin juttusille..yms höpinää..kyl se siitä!

• ei-ronkeli

Kannattaa lähteä vain siitä, että tulet näyttämään ääliöltä monta kertaa. Niin me kaikki. Naisten etuna on se, että he voivat yleensä vain odottaa mitä miehet tekevät.

Kokeile puhua erilaisista asioista, eri tyyleillä. Jos olet komea, sinulle sallitaan enemmän hölmöyksiä kuin muille miehille.

• haha6969

Ei ei. Ei luovuta hyvä mies! Rahalla saa mitä tahansa!

• pistäplussaa-->

rahalla saat ehdottoman rakkauden tunteen? ehkäpä utopiassasi

• Ex Pimp

"olen 20v ujo mutta komea mies mutta en tiedä että mitä naisten kanssa oikeen puhuis,"

Lähtökohta: sun ei kuulu tietää. Olet nuori ja jokainen joutuu opettelemaan. Yritys ja erhe. Nopeuttaa oppimista kuitenkin voi.

Kokeile seuraavia askelia:
      1. mieti etukäteen muutamaa asiaa, mitä puhut illan aikana jokaisen naisen kanssa joille juttelet tai yrität jutella. Karsi kaikki negatiivinen ja ikävä niistä. Jos joku negatiivinen lause niissä on esim: "Se tyttö oli kiinnostunut minusta mutta ei sitten pitänytkään minusta". Toi kuulostas säälittävältä. korvaa se positiivisella versiolla samasta asiasta: "Se tyttö oli kuumana muhun ja mä pidin hänestä mutta kohtalo johti mut sitten mun omiin juttuihini". Ja yleensäkin pidä huoli että sana "ei" puuttuu, paitsi jos on pakko sitä käyttää.

2. Älä lannistu tippaakaan, vaikka saat pakkeja. Kaikki saavat pakkeja. Mitä enemmän lähestyt, sen enemmän saat pakkeja. Opit pitämään niistä. Et ole huono, kun saat pakkeja paljon. Olet rohkea ja miehinen, koska uskallat ylipäätään lähestyä niin monta naista että saat paljon pakkeja.

3. Lähesty monta naista illassa ja opi myös, että ei ole este lähestyä yhtä tiettyä naista, joka on kavereidensa kanssa - edes silloin kun ryhmässä on miehiä. Naisia tulee joka kuukausi lisää 18-vuotiaita, 19-vuotiaita, 20-vuotiaita... nii-in niitä tehtaillaan lisää liukuhihnalta. Sinulla on heihin jokaiseen pääsy seuraavat 7 vuotta. Ja koska et juo etkä ota aurinkoa, luultavasti vielä pidempään eli koska et vanhene ryyppäämisen ja auringon ansiosta.

Et menetä mitään jos epäonnistut koska jos et tänään lähesty häntä, tuskin näet uudestaankaan. Tuskin saat valmiiksi ensiviikkoon mennessä game plääniä jolla sinä jotenkin paremmin saisit hänet kiinnostumaan viikon parin päästä (jos et usko, kokeile. Ota joku nainen, jota et uskaltanut jututtaa. Vietä pari viikkoa miettien miten saisit hänet kiinnostumaan ja mene baariin uudestaan. Todennäköisesti et edes näe häntä eli olisi ollut tuottoisampaa mennä juttelemaan heti). Sen jälkeenhän hän on jo varattu muille.

• Ex Pimp

jatkoa:

4. Mene ystäviesi kanssa baariin ja pidä hauskaa. Tämä on todella tärkeää. On aina helpompaa naisten kanssa kun on kaveriporukalla.

5. Jauha sitä paskaa. Hämmästyt, miten usein et vaikutakaan ääliöltä. Meillä miehillä on usein kieroutunut käsitys siitä, että hyvät kiltit pojat saa naisia ja ääliöt ällöttää. Se mitä nainen pitää ääliönä ei ole se, mitä sinä pidät ääliönä. ennen en jauhanut paskaa. Mutta huomasin että naiset haluaa pitää hauskaa baareissa. Nyt saatan jopa sanoa naisille, että "siellä toisessa kaupunginosan yökerhoissa on vähän semmosta ylemmän tason porukkaa, siks te ootte täällä". Ja saan aikaan naurua, vaikka kaiken järjen mukaan pitäisi saada tuoppi naamalle.

" tietty voisin jauhaa mitä paskaa tahansa mut en haluu vaikuttaa ääliöltä ja etsin tyttöystävää enkä mitään panoja halua kotiini raahata,"

Muistele, ketkä sai naisia yläasteella!!! Oliko ne niitä kilttejä poikia? Oliko? Niinhän minä vähän arvelinkin :). Nyt sinä sanot että "Pyh, en minä ole sellainen enkä koskaan tule olemaankaan". Sinulla on liian suuri ego.

Raahaa panoja kotiin jos kuvittelet voivasi. On eroja sillä mitä naiset "arvostavat" ja mitä he arvostavat. Kyllä sinä nautit sekistä! Myönnä pois. Et tee mitään väärää siinä. Plus: useat niistä naisista, jotka saavat mieheltä ekan illan jälkeen, ovat kiinnostuneita pitämään oven auki seurustelulle. Eivät toki kaikki mutta useat.

Kyllä baareissa on niitä jotka eivät halua seksiä vaan seurustelua. Paljonkin. Se, miten heidät löytää on asia johon en osaa vastata paitsi että olen huomannut yhden illan suhteiden olevan aika hyvä keino KYRPnotisoida nainen haluamaan seurustelua. Olen toki tavannut herttaisia, aivan ihania tyttöjä, jotka eivät ole antaneet edes suudella, mutta ovat tavanneet minut ekan illan jälkeenkin ja halunneet todella tutustua. Mutta he ovat harvassa valitettavasti :(, eikä heidänkään kanssaan ole koskaan ollut ongelma se, että lähtökohtani on ollut ajatella, että 1 illan suhteesta se lähtisi. Jos ei lähde, sen huomaa ja synkkaa muuten.

"Kannattaa lähteä vain siitä, että tulet näyttämään ääliöltä monta kertaa. Niin me kaikki. Naisten etuna on se, että he voivat yleensä vain odottaa mitä miehet tekevät."

Todellakin! Et häviä mitään!

"Kokeile puhua erilaisista asioista, eri tyyleillä. "

Hyvä lisä vinkki. Kokeile! Tee! Kokeile ja tee! Lopulta voit tehdä sitä mikä toimii sinulla!

"Jos olet komea, sinulle sallitaan enemmän hölmöyksiä kuin muille miehille. "

Mutta jos et ole komea, sinua ei silti rangaista mokailuista ja hölmöyksistä. Voit nauttia hauskanpidosta. Sinä saat joka tapauksessa vain yhden mahdollisuuden per nainen. Nainen on säälimätön olento. Jos mokaat sen yhden mahdollisuuden, se ei ole sulta pois vaan naiselta. Sä vaikutat todella hyvältä mieheltä, joten eihän se sulta ole pois vaan häneltä. Seuraava nainen saa taas seuraavan mahiksen.

"Ravintoloissa lähinnä vaan kahvilla ,kännissä se on tietty helppoa mutta ku haluun olla selvinpäin "

Kokeile ottaa hivenen. Saatat huomata miellyttäviä muutoksia suosiossasi. Mutta on täysin OK olla myös selvinpäin ja suosittelen sitä, jos vain mitenkään voit selvänä viehättää naisia. Liian kännissä ei koskaan kannata olla. Kahvi kädessä olen saanut naisilta huomiota, koska erotuin. Se aiheutti ihmetystä. Mutta minulla oli myös huomiota herättävä vaatetus tuolloin.

"muista että inhimilliset mokat saavat sinut näyttämään tyttöjen silmissä söpöltä ja lähestyttävältä.."

Vain järkevien tyttöjen... vain järkevien ja hyväsydämisten tyttöjen...

"Voit sanoa että olet niin nätti että ihan säikähdin ..mutta rohkaistun ja tulin juttusille..yms höpinää..kyl se siitä! "

Parempi on sanoa. Mua ärsytti, kun sä oot ton näkönen ja oli ihan pakko tulla jutteleen (ja tätä et sano happamasti tai vihaisesti vaan iloisesti).

• luuseri81

"4. Mene ystäviesi kanssa baariin ja pidä hauskaa. Tämä on todella tärkeää. On aina helpompaa naisten kanssa kun on kaveriporukalla. "

Entä jos ei ole kavereita?

• narrimies

Itse en ole lähtenyt tuommoiseen raadolliseen touhuun mukaan. Toisaalta ymmärrän ja toisaalta en ymmärrä niitä jotka tuohon touhuun lähtevät. Kai se on se eläimellinen vietti, joka lopulta monilta vie voiton. Mutta palan sieluaan saa jäädyttää, että lähtee itseään sullomaan johonkin muottiin ja kehittelemään itselle rooleja millä naisia koittaa narrata.

• ExPimp

Hei, narrimies! Tiedän tasan, miltä sinusta tuntuu.

Kysymys kuuluu:
        RAKASTATKO sinä todella naisia sellaisina kuin he ovat ja HALUATKO sinä antaa naisille sitä mitä HE HALUAVAT?

Naiset ovat ihania olentoja ja heltä saa todellista välittämistä ja ihanaa rakkautta ja heitä saa paapoa ja he paapovat sinua vastineeksi. MUTTA.. se mikä parisuhteessa pätee ja on sitä ihanaa, ei päde siinä vaiheessa kun pitää VIEHÄTTÄÄ nainen ja herättää naisen intohimo sinua kohtaan kymmenien muiden, stereotypisesti komeampien, menestyneempien ja seksikkäämpien miesten joukosta (Sama pätee miehiin naisten suhteen, sama pätee miehiin naisten suhteen, sama pätee miehiin naisten suhteen... varmuuden vuoksi pari kertaa ettei naiset älähdä huutamaan minusta sovinistia)

Ei tähän touhuun tarvitse "lähteä", kuten sinä asian ilmaisit. Jos olet mieheksi syntynyt, kaikki tämä, josta kirjoitin, on sisäänrakennettuna sinussa itsessäsi jo valmiina.

Itse tajusin muutama vuosi sitten, että kaikki tuo "kiltin miehen syndrooma" oli itseasiassa vain jotain, minkä luulin olevan minua itseäni, mutta joka oli oikeasti vain koulumaailman nokkimisjärjestyksen, miellyttämishalun ja äidin antamien neuvojen ja uskonnon tulosta.

Kun mietin tarkemmin, tajusin että olin tajunnut kaikki neuvot väärin. Koulumaailma rohkaisi minua olemaan suosittu (olin hyvä koulussa ja fiksu, suvaitsevainen ja ystävällinen...asioita joita jokainen aikuinen tarvitsee, kun taas ne kiusaajat istuu nykyään vankilassa..), miellyttämishalu on väline - ei itse tarkoitus, äidin ohjeet taas on tarkoitettu saamaan se paras nainen - ja se tapahtuu kokeilemalla mahdollisimman monta... Pari-kolmekin voi riittää!!!

Minä olin joskus vastakohta siitä, mitä yllä kirjoitin :). Ajattelin vähän kuten sinä, että raadollista ja niin edelleen. Mutta kun se ei ole raadollista... raato on jotain mikä haisee ja mätänee... mutta naiset viehättyvät tuosta, mitä kirjoitin. Jos et usko, kokeile (ei pidä olla mäntti ja idiootti-kusipää, vaan charmantti... se "oma itse" lusmu ei riitä)

En todellakaan tarkoittanut, että pitäisi sielunsa antaa pois vaan pienentää egoaan. Sinä et voi sille mitään, että naiset ovat mitä ovat.

• Niin se vain on

Kyllä on kaikkien kannalta paras kun unohtaa kaikki halavatun ämmät. Ei niistä oo ku harmia.

• old geezer

Miehen puhetta.

Meille jää ExPimpin kanssa enemmän saumoja. Vaikka meille taitaa riittää nää nykyisetkin vielä pitkään.

• katoa, kurja

En ota selvää, onko Ex Pimp tosissaan vai provoilija, mutta molemmissa tapauksissa on häpeäksi ihmiskunnalle, että joku ylipäänsä kirjoittaa tuollaista tekstiä. En osaa edes kuvailla, kuinka vastenmielisiä ja pahoja tuolla tavoin ajattelevat ääliöt ovat.

• bcmvmmcv

Vastenmielisiä ja pahoja? Mitä ihmetta? Ihan fiksun kuuloisia (miehen kannalta) neuvojahan se jakelee.

• Ex Pimp

Noh,,, ainakin suurin osa tytöistä ovat tykänneet :(

Anteeksi, ihmiskunta!

Voisit vielä, hyvä provo, laittaa perustelut että MIKSI minun tekstini on niin kuvottavaa ja kamalaa? Hei, en minä keksinyt näitä sääntöjä! Luoja ne keksi!

• epäonnistunut

Itselläni on samaa vikaa kuin alkuperäisellä kirjottajalla. Minua jurppii suuresti nykyinen tilanne.
      Kävin tänään 8.4. Helsingissä baarissa. Join yhden ja poistuin kun tuli tunne, etten kuulu tänne. Tuntui, että kaikki katsovat et mitä toi idiootti täällä tekee.

En uskalla katsoa ihmisiä silmiin. Ennemmin katson lattiaan tai kaupungilla kävellessä maahan. Niin kävi tänäänkin. Enkä saa sanottua mitään keskustelua synnyttävää saatika mennä juttelemaan tuntemattomille. Baaritiskillä juoman tilaaminenkin jää välillä saamatta, kun ei saa suuta auki. Baarissa käyn lähinnä laivalla ollessa. Maissa käyn baarissa noin kerran vuodessa jos hyvin saan itseäni niskasta kiinni.

Tähän väliin on varmaa syytä sanoa speksit: 32v tumma paljasjalkainen Helsinkiläinen, pituus/paino178/90. Ei finnejä, ei laseja ja hiustyyli siisti ja lyhyt. Pukeutuminen siisti rento. Takana 5v suhde ja siitäkin jo 3 vuotta aikaa. En harrasta yhden illan juttuja, ja koskaan en ole ollut krapulassa vaikka alkoa kuluukin. Kyllä ymmärsit oikein mitään kiihkeetä ei ole ollut 3 vuoteen. Edellinen suhde lähdi deitti.netin ilmoituksesta ja loppui yhtä nopeasti kuin alkoi.

Harvat kaverinikaan eivät käy baareissa vaan suosivat saunailtoja hyvän ruoan merkeissä.

Pystyttekö kertomaan mikä auttaisi asiassa? En haluaisi olla sinkku, mutta olen jo luovuttanut asian suhteen.

• xdfbdm

Sähän oot läskimaha tai hormoneilla turvotettu broileri.178 cm. pituisen miehen ihannepaino on 65 -70 kg.

• kevinlevrone
        xdfbdm kirjoitti:

Sähän oot läskimaha tai hormoneilla turvotettu broileri.178 cm. pituisen miehen ihannepaino on 65 -70 kg.

Salli mun nauraa, itse olen 176cm ja tänään salilla mitattu paino 93.5kg, naiset on aina kehuneet kroppaa. Eikä mitään hormoneita tarvii.

• ExPimp

Hei ketään ei kiinnosta, oletko sinä siellä baarissa vai et. Eivät ne sinua tuomiten katso. Suurin osa siellä ei tunne ketään.

Et ole liian vanha ainakaan. Kun et kerran juo paljoa, näytät todennäköisesti itseäsi nuoremmalta. mutta painoa voisit hivenen tipauttaa. Se auttaa ihan oikeasti koko elämään jam yös naisten kanssa! Tiedän sen kokemuksesta enkä puhu nyt korokkeelta! Vaikka itse olin sinua paljon lihavampi yhdessä vaiheessa, sain silti naisten kiinnostusta, mutta koko homma helpottui huomattavasti kun tiputin normaaliin.

Pukeutuminen on tärkeää. Luultavasti pukeutumisesi on tylsä. Unohda rennot vaatteet. Kunnon kauluspaitaa, jossa on jotain erikoista, väriä tai kuviota. Myös klassinen versio on löydyttävä vaihteen vuoksi. Pukeutuminen on oikeasti hauskaa kun sen oppii. Ei enää tule sitä oloa, että muut katsovat oudoksuen.

Kasvata tukkaa sen verran että senkin voi joku hyvä (huom hyvä) kampaaja stailata.

Sinun on pakotettava itsesi tanssimaan. En minäkään viihtynyt baareissa. Kas kummaa, aloin pitämään tanssimisesta siinä vaiheessa kun kauniit tytöt alkoivat tanssia kanssani. Ei se enempää vaatinut.

Ei muuta kun juttusille. Oletusasetuksena pidät, että saat kymmenet pakit illan aikana. Ei tunnu missään!

• Expimp

tämä viesti oli siis nimimerkille "epäonnistunut"

• dragons

Älä saakeli neuvo suomalaista miestä laittamaan päällensä kauluspaitaa, jossa on "jotain erikoista, väriä tai kuviota". Ilmestyy seuraavalla kerralla baariin lohikäärmekuvioinen kauluspaita sullottuna pöksyihin. Ei näytä hyvältä.

• Ex Pimp
        dragons kirjoitti:

Älä saakeli neuvo suomalaista miestä laittamaan päällensä kauluspaitaa, jossa on "jotain erikoista, väriä tai kuviota". Ilmestyy seuraavalla kerralla baariin lohikäärmekuvioinen kauluspaita sullottuna pöksyihin. Ei näytä hyvältä.

Hahhah ;D! Oiva tarkennus! Olen joutunut kyllä kädestä pitäen opettamaan ystäviänikin, että sitä kauluspaitaa tosiaan ei kuulu sulloa sinne farkkuihin joka kerta ja varsinkaan niitä farkkuja ei kuulu nostaa kainaloihin asti.

• dragons
        Ex Pimp kirjoitti:

Hahhah ;D! Oiva tarkennus! Olen joutunut kyllä kädestä pitäen opettamaan ystäviänikin, että sitä kauluspaitaa tosiaan ei kuulu sulloa sinne farkkuihin joka kerta ja varsinkaan niitä farkkuja ei kuulu nostaa kainaloihin asti.

Joo meikäläinen ei niin jaksa puuttua siihen miten muut pukeutuu mut joka ikinen kerta kyllä hiljaa mielessäni stailaan uusiks noita, joita ei oo siunattu tyylitajulla. Onneks mua on!

t: verkkareissa ja wifebeaterissa baarissa

• zarge.88

Kyllä huomaa, että aika monissa neuvoissa ollaan täysin hakoteillä, kuinka miehen täytyy toimia iskeäkseen naisen itselleen.
      Täytyy ensinnäkin muistaa, että ihmisiä on niin erilaisia, että kaikki iskutavat eivät ihan jokaiseen naiseen tehoa ja varsinkaan silloin, jos ollaan ihan tositarkoituksella liikkeellä, mutta useimpiin pätee sama sääntö: Pakit tulee taatusti, jos olet liian "hyökkäävä" ja annat itsestäsi röyhkeän kuvan.
      Yleensä katsekontaktin luominen riittää, jos koitat päästä juttusille sinua kiinnostavan naisen kanssa. Uskalla hymyillä, varsinkin yksin liikkeellä oleva, seuraa hakeva nainen näyttää suuremmalla todennäköisyydellä vihreää valoa lähestymisyrityksellesi ja ehkä jopa vastaa hymyysi :) Silloin ei kannata enää jahkailla, vaan ottaa itseään niskasta kiinni ja mennä rohkeasti juttelemaan.
      Monet naiset arvostavat miehen aloitteellisuutta ja kykyä puhua, mutta ihan heti ei kannata henkilökohtaisuuksiin mennä: kysymykset intiimeistä asioista liittyen esimerkiksi entisiin seurustelukumppaneihin vain latistavat tunnelman: näytä, että olet kiinnostunut VAIN hänestä, etkä mistään tai kestään muusta :)

• mi__26

Yritäppä tosiaan baarissa luoda katsekontaki jonku kanssa, en kyllä muista koska olisi moinen onnistunut. Aika ahkerasti tuntuvat naiset väistelevän sitä.

• zarge.88

Piti vielä tähän lisätä, että on kuitenkin tärkeää esiintyä omana itsenään, eikä vetää mitään roolia. Mutta toki nämäkin ovat vain minun mielipiteitäni.

• viltsu-91

Kattokaapa nyt hyvät ihmiset se ExPimpin teksti uudelleen ja lukekaa rivien välistä... ei siinä ole kyse mistään playerin-ohjeista vaan noihan on kaikki ihan totta. Aina kuulee että naiset ottaa parikseen sen kiltin isä-hahmoksi sopivan tyypin, mutta totuus on että se "oma-itse-lusmu ei riitä" kuten expimp muotoili... Itse olen vastikaan juuri tämän tajunnut, pitää ihan oikeasti olla hyökkäävä, tehdä aloitteita, olla rohkeutta MOKAILLA omallakin kustannuksella. Myönnän ihan suoraan että itse olen perimmiltäni juuri sellainen hemmetinmoinen vikisijä-vässykkä joka ei saa sanaa suustaan ja pelkää epäonnistumista sosiaalisissa tilanteissa varsinkin naisten kanssa. Pitää kuitenkin ottaa sonnia sarvista ja tehdä MUUTOKSIA.

Jos olet samanlainen turparulla kuin minä niin lopeta se ininä ja keskity itseesi. Aloita itsesi kehittämisestä. Itse vedin oman vaatetyylin kokonaan uusiksi, ja uusi "lookki" kasvatti itsetuntoa kun tiesi näyttävänsä hyvältä. Aloin myös käymään useammin salilla, tärkeintä tietysti on mitä sieltä tyylikkäiden vaatteiden alta löytyy ;). Tanssimaankin opettelen paraikaa. Viimeisenä enää se oman henkisen muurin rikkominen mikä vaatii tietty eniten. Eikä siinä tarvitse mitään esittää, on vain oma itsensä... kyse on pikemminkin siitä, että tiedätkö itsekään millainen olet. Jos olet hiljainen tyyppi, kokeile ExPimpin neuvoja ja voit huomata, että hei - minustahan löytyy tällaisiakin puolia!

Loppujen lopuksi teen kaiken itseni takia. Ei minulla ole mitään tarvetta olla suosittu, mutta olen pohjimmiltani todella sosiaalinen vaikka olenkin hiljainen. En vain halua että se ulkokuori hämää muut luulemaan että olen nurkkaan vetäytyvä ja tylsä. Itse löydän koko ajan niitä "uusia" puolia itsestäni, kun vain uskallan kokeilla. Jos et uskalla kokeilla uusia asioita sinulla tulee aina olemaan yhtä ankeaa kuin nytkin. Pätee kaikkiin elämän osa-alueisiin.

MUISTA!!! Ei meillä jätkillä ole MITÄÄN hävittävää! :)

• Luuseri81

Kaikki me ujostelijat ja luuserit tarvittais rohkaisua toisiltamme ja kokeneemmilta. Mulla ei ainakaan ole mitään muuta mahdollisuutta kuin mennä yksin baariin. Se ei ole koskaan lähtökohdiltaan hyvä asia. Ensinnäkin yksinäinen mies ei näytä naisten mielestä houkuttelevalta ja toisekseen kavereista saisi tukea pokailuyrityksissä ja pakeissa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      205
      3833
    2. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      62
      2426
    3. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      391
      2296
    4. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      47
      2213
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      32
      1521
    6. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      515
      1295
    7. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      93
      1271
    8. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      56
      1247
    9. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      70
      1157
    10. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      125
      1126
    Aihe