Mie tulin.;)

mie vaan.;)

Hyvää yötä Sinulle.;)
Sinulle sinulle...ihanaa oli, ulkoilua tuli koko rahan edestä..mahtava kelikin oli, aivan uskomaton.:)
Oli siinä ajamista kylläkin..yli tuhat kilsaa takana.:)
Hyvää yötä.;)

http://www.youtube.com/watch?v=iRYvuS9OxdA

13

125

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kotkotkot

      ai sie... no saitko?

      • mie vaan.;)

        Kysy ukolta.;-P


      • -sss-sss-
        mie vaan.;) kirjoitti:

        Kysy ukolta.;-P

        no et, siinä tapauksessa :D


    • mie vaan.;)

      Ai niin, mun pitää vähän kehua...Pave Maijanen oli samassa hotellissa kuin me.;) Ja myös Popeda oli esiintymässä viereisessä hotellissa perjantai-iltana, näimme julkkiksia ihan lähituntumalla.;)

      http://www.youtube.com/watch?v=hkD4AvWR0BQ

      P.S. Ja vastaan tuli pohjoisen tiellä Finlandersin auto.;)
      Tässä on takana reilut 500 kilsaa auton ratissa, ihan onnistuneesti kylläkin..ei nähty poroja kylläkään muuten kuin aidassa hiihtolenkillä.;)

    • ;))) II. mie

      Tosi kivaa ja mukavaa, että matka oli menestyksekäs:)

      Nuo ovat kivoja irtiottoja arjesta. Eikä roiku puskat peesissä;) Ellei laskettele puskaan.

      Hyvää yötä ja huomenta, auringon kera toivottavasti. Pohjoisessa on pakkasta, pitäisi olla kirkastakin. Täällä sataa lunta.

      • mie vaan.;)

        No oli oli.;)
        Ei siellä pakkasta ollut sen enempää kuin muuallakaan, perjantai iltan oli lumimyräkkä ja kauhea tuuli tunturilla, mutta lauantai tai sunnuntai olivat aivan upeat hiihtosäät...lauantaina, kun hiihdettiin pitempi lenkki, oli -3 pakkasta, ja aurinkoinen sää, kuten sunnuntainakin, tunturilla paistoi aurinko...aivan upea sää sattui meidän perheelle.:)
        Ja ajokelikin oli mahtava menomatkalla ja tullessa, hieman tuli lunta välillä, mutta muuten oli kuivat tiet, oikein mahtava ajokeli.
        Navikaattori oli oikein oiva matkaopas, vaikkei sitä aina uskottukaan.;)
        P.S. Ei näkynyt puskia.;D


      • ;))) II. mie
        mie vaan.;) kirjoitti:

        No oli oli.;)
        Ei siellä pakkasta ollut sen enempää kuin muuallakaan, perjantai iltan oli lumimyräkkä ja kauhea tuuli tunturilla, mutta lauantai tai sunnuntai olivat aivan upeat hiihtosäät...lauantaina, kun hiihdettiin pitempi lenkki, oli -3 pakkasta, ja aurinkoinen sää, kuten sunnuntainakin, tunturilla paistoi aurinko...aivan upea sää sattui meidän perheelle.:)
        Ja ajokelikin oli mahtava menomatkalla ja tullessa, hieman tuli lunta välillä, mutta muuten oli kuivat tiet, oikein mahtava ajokeli.
        Navikaattori oli oikein oiva matkaopas, vaikkei sitä aina uskottukaan.;)
        P.S. Ei näkynyt puskia.;D

        Hihii.
        Nykytekniikka vie perille melko mukavasti. Ei tarvitse ajella kaikkia sivuteitä ja pusikoissa, mahdollisesti kysellä opastusta. No selkeitä paikkojahan ne isot keskukset ovat muutenkin. Onhan niihin löytäneet perille aiemminkin. Mutta tottakai navigaattori auttaa aina.
        Mulle alkoi tulla pikaista matkakuumetta pikasuunnittelulla kun huomasin vajaa tunti sitten, että olin voittanut kenossa 5000 euroa. Siinä olisi maksaa Barbadoskin:) Yhtä vaille jäi tosi isosta potista.
        No pääsisi tässä matkaan ilman tuotakin rahaa. Mutta onhan se lisuke:)


      • mie vaan.;)
        ;))) II. mie kirjoitti:

        Hihii.
        Nykytekniikka vie perille melko mukavasti. Ei tarvitse ajella kaikkia sivuteitä ja pusikoissa, mahdollisesti kysellä opastusta. No selkeitä paikkojahan ne isot keskukset ovat muutenkin. Onhan niihin löytäneet perille aiemminkin. Mutta tottakai navigaattori auttaa aina.
        Mulle alkoi tulla pikaista matkakuumetta pikasuunnittelulla kun huomasin vajaa tunti sitten, että olin voittanut kenossa 5000 euroa. Siinä olisi maksaa Barbadoskin:) Yhtä vaille jäi tosi isosta potista.
        No pääsisi tässä matkaan ilman tuotakin rahaa. Mutta onhan se lisuke:)

        Wautsi wau! Onnea sinulle.;)
        Mä tuun mukaan sinne Barbadokselle.;)
        Juuh, kyllä navigaattori on hyvä laite, se opastaa perille saakka...paitsi et tuolla pohjoisessa, kun se opasti meidät suoraa reittiä erästä kinttupolkua pitkin, kyllä kirosin siinä vaiheessa koko laitetta...ajeltiin sellaista metsäautotietä 12 kilsaa...navigaattori opasti...oli lyhyin reitti...tulomatkalla en uskonut sitä enää...kun tulimme Rovaniemelle takas...ja oli nuo tieoppaat, ja navigaattori oli säädetty kotiin saakka, vaikka meillä oli tarkoitus pysähtyä Rovikselle syömään...niin ajoin pääreittejä, en navigaattorin mukaan, se sanoi aina, että käänny takaisin, jos mahdollista heh hee.;))


      • ;))) II. mie
        mie vaan.;) kirjoitti:

        Wautsi wau! Onnea sinulle.;)
        Mä tuun mukaan sinne Barbadokselle.;)
        Juuh, kyllä navigaattori on hyvä laite, se opastaa perille saakka...paitsi et tuolla pohjoisessa, kun se opasti meidät suoraa reittiä erästä kinttupolkua pitkin, kyllä kirosin siinä vaiheessa koko laitetta...ajeltiin sellaista metsäautotietä 12 kilsaa...navigaattori opasti...oli lyhyin reitti...tulomatkalla en uskonut sitä enää...kun tulimme Rovaniemelle takas...ja oli nuo tieoppaat, ja navigaattori oli säädetty kotiin saakka, vaikka meillä oli tarkoitus pysähtyä Rovikselle syömään...niin ajoin pääreittejä, en navigaattorin mukaan, se sanoi aina, että käänny takaisin, jos mahdollista heh hee.;))

        Joo riippuu varmaan navigaattorista. On tutut ja joskus jotkut taksitkin mananneet, että uusia teitä ja muita mutkia tulee niin paljon, ei ehdi mukaan navigaattoreiden päivitykseen. Etenkin öisin kun olet tullut töistä Hesan takseilla, niillä on ollut tiet hakusessa ja jotkut navigaattorit ei ole täsmänneet, sekoavat jossakin kohden. Sitten olen neuvonut loppu matkan mikä kuuluukin hyviin sääntöihin tai kuski itse kysyy reilusti, voitko kertoa mistä kääntyillään.

        Jaa Barballe. Pitäisikö varailla monen hengen reissu:) Tsäkä oli. Puolen yön maissa älysin, että tarkistan onko veikkaus pelitilillä rahaa kun on kestona keno ja molemmat lotot, muistelin, että raha saattoi loppua. Antoikin tuollaisen yllätyksen. No se menee pankkitilille kaiketi. Tytölle en hiiskahda mitään:) Lähtee muuten Kamppiin välittömästi. Hänellä voi olla hetkessä tuhat ostettavaa;) Annan vaan viikkorahaa.

        Pitäisikö nukkua välillä. Touhusin taas kaikkia paperi juttuja koko eilisen. Nyt aamulla on taas liikuttava asioille.


      • mie vaan.;)
        ;))) II. mie kirjoitti:

        Joo riippuu varmaan navigaattorista. On tutut ja joskus jotkut taksitkin mananneet, että uusia teitä ja muita mutkia tulee niin paljon, ei ehdi mukaan navigaattoreiden päivitykseen. Etenkin öisin kun olet tullut töistä Hesan takseilla, niillä on ollut tiet hakusessa ja jotkut navigaattorit ei ole täsmänneet, sekoavat jossakin kohden. Sitten olen neuvonut loppu matkan mikä kuuluukin hyviin sääntöihin tai kuski itse kysyy reilusti, voitko kertoa mistä kääntyillään.

        Jaa Barballe. Pitäisikö varailla monen hengen reissu:) Tsäkä oli. Puolen yön maissa älysin, että tarkistan onko veikkaus pelitilillä rahaa kun on kestona keno ja molemmat lotot, muistelin, että raha saattoi loppua. Antoikin tuollaisen yllätyksen. No se menee pankkitilille kaiketi. Tytölle en hiiskahda mitään:) Lähtee muuten Kamppiin välittömästi. Hänellä voi olla hetkessä tuhat ostettavaa;) Annan vaan viikkorahaa.

        Pitäisikö nukkua välillä. Touhusin taas kaikkia paperi juttuja koko eilisen. Nyt aamulla on taas liikuttava asioille.

        No kyllä täytyy sanoa, että tuo navi toimi todella hienosti ja opasti perille saakka meidät ja myös takaisin, enpä olisi kartan avulla päässyt perille noin upealla tavalla, se tietenkin laski lyhyimmät reitit meidän eduksi, mutta itsehän sitä voi vähän säätää ja suunnitella nuo pysähdyksetkin ja ruokailut sekä auton tankkauksen, mutta lähtö oli extempore....niin ei keretty suunnitella reittejä tarkkaan...luotettiin naviin ja perille se vei hotellin ovelle ja toi myös takas kotiin saakka uskollisesti.:))
        Täytyy nukkua nyt ajoväsymystä poies, ajoin kummatkin matkat suosiollisesti itse, kun minun autolla menimme ja toisella on töihin menokin aamulla ja hänen duunista suoraan lähdettiin matkalle.;)
        Eli yli tonnin olen ajanut autolla viikonloppuna, ei mua väsytä kyllä nyt, eikä ajaessakaan väsyttänyt, tottumuksella meni tuo ajaminen, sehän on mun viikkotyömatka tuo, ei yhtään paha.:)
        Hyvää yötä sinulle, jos nukkumaan olet menossa.;)


      • mie vaan.;)
        ;))) II. mie kirjoitti:

        Joo riippuu varmaan navigaattorista. On tutut ja joskus jotkut taksitkin mananneet, että uusia teitä ja muita mutkia tulee niin paljon, ei ehdi mukaan navigaattoreiden päivitykseen. Etenkin öisin kun olet tullut töistä Hesan takseilla, niillä on ollut tiet hakusessa ja jotkut navigaattorit ei ole täsmänneet, sekoavat jossakin kohden. Sitten olen neuvonut loppu matkan mikä kuuluukin hyviin sääntöihin tai kuski itse kysyy reilusti, voitko kertoa mistä kääntyillään.

        Jaa Barballe. Pitäisikö varailla monen hengen reissu:) Tsäkä oli. Puolen yön maissa älysin, että tarkistan onko veikkaus pelitilillä rahaa kun on kestona keno ja molemmat lotot, muistelin, että raha saattoi loppua. Antoikin tuollaisen yllätyksen. No se menee pankkitilille kaiketi. Tytölle en hiiskahda mitään:) Lähtee muuten Kamppiin välittömästi. Hänellä voi olla hetkessä tuhat ostettavaa;) Annan vaan viikkorahaa.

        Pitäisikö nukkua välillä. Touhusin taas kaikkia paperi juttuja koko eilisen. Nyt aamulla on taas liikuttava asioille.

        Niin muuten sinne Barballe pitää varata kahden hengen reissu, ei monen.;)
        Minä olen se toinen.;-P *virn*
        Öitä.;)


      • annikoo..
        ;))) II. mie kirjoitti:

        Hihii.
        Nykytekniikka vie perille melko mukavasti. Ei tarvitse ajella kaikkia sivuteitä ja pusikoissa, mahdollisesti kysellä opastusta. No selkeitä paikkojahan ne isot keskukset ovat muutenkin. Onhan niihin löytäneet perille aiemminkin. Mutta tottakai navigaattori auttaa aina.
        Mulle alkoi tulla pikaista matkakuumetta pikasuunnittelulla kun huomasin vajaa tunti sitten, että olin voittanut kenossa 5000 euroa. Siinä olisi maksaa Barbadoskin:) Yhtä vaille jäi tosi isosta potista.
        No pääsisi tässä matkaan ilman tuotakin rahaa. Mutta onhan se lisuke:)

        Vautsi...kyllä silti harmittaa se yksi.....mikä se oli.......
        3...7...33............
        itsellä onnen numeroita....4..7.. 24..44


      • onnellinen onni
        annikoo.. kirjoitti:

        Vautsi...kyllä silti harmittaa se yksi.....mikä se oli.......
        3...7...33............
        itsellä onnen numeroita....4..7.. 24..44

        tasan ei mene onnenlahjat...onnea kun ei voi ostaa eikä omistaa

        http://www.youtube.com/watch?v=P37JbBnJIaY


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2620
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      89
      1966
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      39
      1501
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1038
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      67
      923
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      881
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      860
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      854
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      765
    Aihe