Unikaveri?

Nukku Matti

Alkaisitko unikaveriksi jos joku kysyisi? Kyseessä on käsittääkseni järjestely, jossa EI harrasteta seksiä, vaan nukutaan toisen vieressä seurana. Pidetään siis ketjun lähtökohtana sitä, että kyseessä ei ole mikään sir_einon ja ajfan kaltaisten narsistipaskojen panojärjestely, vaan ihan aidosti ihmiset hillitsevät himonsa ja nukkuvat vastakkaista sukupuolta olevan kaverin kanssa.

Niin, alkaisitko tällaiseen järjestelyyn ja jos alkaisit, niin millä ehdoilla?

Tässä vielä esimerkin vuoksi mies, joka hakee nettideiteissä unikaveria->
http://www.city.fi/deitti/110046/








_____________________________

Itse voisin hyvinkin alkaa tällaiseen, vaikka vakipanoja vastustankin. En vain usko, että saisin mistään sopivan naisen tällaiseen unikaveri-järjestelyyn. Taitaa olla YT-miesten harrastuksia tämäkin.

50

5712

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • työtön ATM

      Vitun hintti!

      • Nukku Matti

        Jos viittaat siihen miten päädyin miehen deitti-ilmoitukseen, niin juttu on sillä tavalla että luin cityn keskustelupalstoja jossa joku kirjoitti unikaveri systeemeistä. Sitten katsoin yhden asiaan viitanneen miehen profiilia ja profiilista oli linkki myöskin hänen deitti-ilmoitukseensa joka olikin sitten tuo unikaveri ilmoitus. Ei tarvitse huolestua että olisin hintti!


    • ES

      Unikaveri? Enpä ole ennen kuullutkaan, mutta kuulostaa hyvältä. Mutta aika tarkkaan saisi harkita kenen viereen uskaltaisi käpertyä.

      Tai voihan kaupasta ostaa jättinallen. Se ei kuorsaa.

      • Riskipeliä..

        Niin, kyllä epäröisin esim. ES:n viereen käydä pitkäkseni. Sillä ei yhtään tiedä, mitä hän yön pimeinä tunteina saattaisi tehdä minulle, ollessani puolustuskyvyttömässä tilassa nukkuessani viattoman unta.


      • to-del-la-kin riski
        Riskipeliä.. kirjoitti:

        Niin, kyllä epäröisin esim. ES:n viereen käydä pitkäkseni. Sillä ei yhtään tiedä, mitä hän yön pimeinä tunteina saattaisi tehdä minulle, ollessani puolustuskyvyttömässä tilassa nukkuessani viattoman unta.

        Varmaan kuristaisi sinut jollain seksikaupan tuotteilla... Sitten soittaisi poliisit ja väittäisi että olit hyökännyt hänen asuntoonsa ja yrittänyt raiskata.


      • ES
        to-del-la-kin riski kirjoitti:

        Varmaan kuristaisi sinut jollain seksikaupan tuotteilla... Sitten soittaisi poliisit ja väittäisi että olit hyökännyt hänen asuntoonsa ja yrittänyt raiskata.

        Juuri niin tekisin. Ja nyt menen nukkumaan.
        Hyvää yötä.


      • 20
        Riskipeliä.. kirjoitti:

        Niin, kyllä epäröisin esim. ES:n viereen käydä pitkäkseni. Sillä ei yhtään tiedä, mitä hän yön pimeinä tunteina saattaisi tehdä minulle, ollessani puolustuskyvyttömässä tilassa nukkuessani viattoman unta.

        Jo pelkkänä ajatuksena kun on kaikenlaista, mahtaa olla kuitenkin parempi hakea se nalle vaikka.
        Koira, myös hyvä.


    • Tuossa olisi kyllä

      naisen kannalta se riski, että mies tekisi ns. ansanget.

    • Ex-unikaveri

      Mulla oli unikaveri "systeemi". Hyvin toimi siihen asti, kunnes ei enää toiminut...

      Ottaisin uuden unikaverin heti, jos löytäisin yhtä luotettavan ja ihanan. Onhan se kiva käpertyä, jonkun viereen, jos ei saa unta tai on murheita etc. Kyllä sinkutkin läheisyyttä kaipaa ja aamulla on mukava syödä aamupalaa yhdessä, eikä aina yksin! Ikävä kyllä kaksilahkeinen unikaverini pani jostain syystä välit jäihin ja se siitä.

    • Mies1985

      Tuskin moni nainen tuollaiseen uskaltautuisi ja pitäisi aika friikkimäisenä. Jos tuohon ei liittyisi mitään seksuaalista, mies voisi yhtä hyvin nukkua miehen kanssa. Alhaisella libidolla kehuskeleva nörttikin saattaisi löytää itsestään miehen jos oikeasti saisi naisen nukkumaan viereen ja seksi ruveta äkillisesti kiinnostamaan.

    • No onhan se aika mukava. Avaudutaan vähän: Tässä muutaman kuukauden aikana on ollut muutamiakin kertoja kun olen naisten vieressä nukkunut. Siis useampien kanssa, tämä ei kuitenkaan tarkoita että välillä on jotain ei pelkkää kaveruutta vain. Okei kerrotaan pari naista saman illan/yön aikana myös on ollut.

      Että näin, kyllä sitä voi harrastaa kun ei muita velvotteita ole.

    • mmyah

      Kokeiltu on, ja ihan jees se oli niin kauan ku sitä riitti.

    • En suostuisi.

      En nuku naisten vieressä, joiden kanssa en harrasta seksiä. Piste.

    • Mano a mano

      Vaikeaa on miehelle. Ei viehättävän naisen kanssa voi pelkästään nukkua montaa kertaa, itseään siinä vain kiusaa.

      • grargawef

        Ei ainakaan lusikassa. yhden tai kaksi yötä voi kituuttaa... unettomana. :)


    • mr_groove

      Kokeiltu on. Vakaana aikomuksena oli nukkua vierekkäin naiskamun kanssa, mutta eipä tullut uni kummallekaan. Keksittiin sitten muuta tekemistä. Ystävyys jatkuu yhä ja nykyisin saatetaan jopa nukkuakin muutama tunti aamuyöstä.

      En oikein usko, että minusta olisi pelkäksi unikaveriksi.

    • Ex-unikaveri

      ...vastauksistanne voin siis päätellä, että myös minun unikaverille tuli muut asiat mieleen kuin nukkuminen, vaikka monesti vannoi ja vakuuttikin muuta. Miehet, miehet, miehet. Miten teitä voi ymmärtää?

      • Gorgomon1

        Naisen läheisyys tuhoaa kaikki pyhät lupaukset. Liha on heikko.


    • jackaroo

      Ihan noin ajatuksena melko kiinnostava, varsinkin kun en ole koskaan naisen vieressä nukkunut. Mutta mitenhän tuo sitten käytännössä oikein toimii? Ei kai sitä nyt ihan tuntemattoman vieressä uskalla nukkua? Eli ehkä jotain kavereita/tuttuja pitäisi ennen tuota olla ja siitäkin voi sitten jotain ongelmaa tulla jos toinen ymmärtää tuon "yhdessä nukkumisen" väärin ja olettaa/tekee jotain sellaista mitä toinen ei ole tarkoittanut.

    • "unikaveri"

      "Sitä ei lasketa jos takaapäin antaa."

    • ex-unikaveri

      jackaroo: "Meillä" (eli siis minulla ja ex-unikaverillani) tämä nk. unikaverisuhde alkoi pienestä vitsistä, kun kumpikin sinkkuja ollaan ja yksinään saa niin huonosti nukuttua. Ja asiasta kyllä keskusteltiin, että juttu pidietään unikaverina, ei fuckbuddynä. En varmasti tähän juttuun olisi lähtenyt, jos en miestä olisi tuntenut!

      Hauskaa tosiaan oli ja hyvin tuli nukuttua niin kauan kuin sitä kesti. JA kyllä, ottaisin vanhan unikaverini HETI takaisin, jos hän tulisi :)

      • jackaroo

        Niin, sopimalla kai tästäkin asiasta voisi ihan toimivan saada, mutta minusta vain tuntuu siltä että moiseen järjestelyyn tyytyvät ihmiset ovat vain melko harvassa. En ole ennen tätä ketjua edes moisesta asiasta mitään aiemmin kuullut, mitä nyt lähinnä joku on kertonut että kännissä ovat sammuneet samaan sänkyyn ja nukkuneet siten yön yhdessä.

        Minulla on myös se ongelma tässä etten luota kovinkaan helposti ihmisiin ja jotta voisin jonkun kanssa yhdessä nukkua, niin minun pitäisi kyllä melko hyvin tuo toinen tuntea jotta pystyisin häneen niin paljoa luottamaan. Nukkuessa sitä ihminen on ihan puolustuskyvytön ja mistä sitä oikein tietää mitä se toinen siinä hommaa kun itse nukkuu.


    • luataan

      mun alhainen itsetunto ei sallisi moista...

    • ex-unikaveri

      Tuo on totta, että unikaveriin on luotettava ehdottomasti 100%:sti, eihän nukkumisesta muuten tule mitään! Luottamushan syntyy ajan myötä, joten unikaverin olisi hyvä olla entuudestaan tuttu. Molempien tunteiden toista kohtaan tulee olla täysin kaverillisia, jottei erimielisyyksiä tule. Mutta, kuten aiemmista vastauksista huomaat, on miesten ilmeisesti vaikea kyetä tähän.

      .....Myönnän kuitenkin itsekin, että kyllä unikaveriin kiintyy!!

    • 9+12=21

      Olen muutaman yön naispuoleisen frandini kanssa joskus nukkunut, eikä asiaan liittynyt mitään seksiä, mutta ei se ilman seksiä oleva heteromies voi tuollaista tilannetta jatkuvasti sietää, kyllä se vaan alkaa kalvaamaan sisältä päin jos ei saa mistään seksiä, mutta saa silti useana yönä kauniin ja seksikkään naisen vieressä nukkua. En minä ainakaan halua kiduttaa itseäni tuollaisella, ainakaan kovinkaan usein, vaikka toki kivempihan sitä olisi yhdessä nukkua kuin yksin.

    • enpä alkaisi

      En alkaisi vaikka haaveilenkin usein väsyneenä, että olisi mukava väsyneennä päästä jonkun viereen nukkumaan, ja nukahtaa toiseen kiinni, ilman mitään seksiä. En kuitenkaan ole maanisesti väsynyt joten varmasti alkaisi haluttamaan jossain vaiheessa, joten vaikea kuvitella että alkaisin pelkäksi unikaveriksi kenellekään, sillä se kuulostaa siltä kuin pitäisi tyydyttää vain toisen tarpeita ja jättää omat tyydyttämättä. Eli mielummin toivoisin löytäväni jonkun joka ajaa unikaverin asian ja jonka kanssa voisi harrastaa myös seksiä.

    • musta on ihanaa kun saa nukkua jonkun vieressä ilman sen kummempaa. eron jälkeen varsinkin oli todella vaikea nukkua yksin kun oli tottunut että joku tuhisee vieressä niinpä soittelin aina tyttöpuolisille kavereille että josko viereen mahtuisi nukkumaan ja hyvinhän se onnistui ja sai nukuttua paremmin. jos jostain löytyisi mukava unikaveri ja vielä sellainen jonka päivärytmi olisi samanlainen kuin minulla niin voitaisiin juoda vielä aamuilla kahvitkin yhdessä

      • anteeksi kirjoitusvirheeni kun olin niin täpinöissäni tästä keskustelusta :D


    • 40 pillun AT-mies

      Olen saanut ainakin kymmenen kertaa ilmaista huoranpillua ehdottamalle lutkalle yhdessä "nukkumista". Heheh, eiköhän siinä pelin nimi ole selvää kun komea AT-mies on vieressä.

      Kaikki ovat olleet korkattuja lutkia.

    • peiton alla

      En pystyis vaan nukkumaan miehen vieressä, väkisin siinä alkas haluta muutakin.

      • waegregdse

        En menisi nukkumaan kenenkään kanssa, jonka kanssa en haluaisi muutakin. Ei näennäisläheisyydessä ole mitään järkeä. :)


    • universal_love_m86

      Unikaveri kelpaisi itsellenikin. Mutta en tiedä, onko se kohdallani mahdollista pitkäkestoisesti ilman että tekee mieli mitään muuta. Tosin jos hommaan asennoituu alusta lähtien unikaverimielessä, se voi auttaa. Vaikka iholta vapautuu hormoneja hengitysilmaan huolimatta siitä, onko jotain sovittu vai ei. Mutta voisi olla aika jännä kokemus kaikesta huolimatta. :) I'm in!

    • 4x4

      Mulla oli unikaveri, ja helvetin hyvä sellainen olikin. Hänen kanssaan pidettiin hauskaa, käytiin siellä sun täällä, otettiin pöhnät, kuunneltiin musiikkia, ja nukuttiin vieretysten. Paljon myöskin suutelimme, mutta ei koskaan seksiä. Aika erikoinen homma monien mielestä, mutta näin se toimi hyvin pitkän aikaa. Siihen asti kunnes toinen osapuoli muutti kauas muualle.

      Ja nyt on vittumaista nukkua yksin.
      M27

    • aamustondersson

      Mites sitten kun se aamustondis seistä jöpöttää unikaverin reittä vasten? Kiva herätys...

      Miten unikaverit tähän suhtautuu? Kokemuksia?

    • Msickhana

      Oi ! Oon niin kauan luullu itteäin ihan pöljäks, ku nimenomaan kaipaisin. Sellaisia ei vain tunnu mistään löytyvän. Kaikki tahtois enemmän ja itse en todellakaan usko yhdenyönjuttuihin, tartten paljon vahvemman tunneyhteyden nautinnolliseen seksiin. Ja tuosta aamustondiksesta (ja niistä lukuisista muista yön aikana ilmenevistä); ei ne häiritse. Ittellä exä toiminut satunnaisesti unikaverina, joten lähinnä ne vaan molempia pienesti huvittaa. Itseäin ei siis haittaa, kuhan ei kaveri ala nylkyttää itteää mua vasten tai mitään muutakaan. Jos unikaveria kovakaveri häiritsee, ni käykööt runkkaamassa kylppärissä sen pois. Mutta, kysymykseni siis kuuluukin, mistä unikavereita löytää ? Baareista ei ainakaan ja ois hieman absurdia kysästä kaupan kassajonossa tai salilla lähimpänäolijalta, että tulisikkos ens yöks viekkuu :D

      • Msickhana

        Niin ja siis unikaveria kaipaisin.


    • kyllä

      mulle unikaveri

    • jhbhgv

      Mulla oli unikaveri kerran. Se päättyi siihen että nainen alkoi haluta seksiä ja siitä sitten jonkun ajan päästä alkoi haluta suhdetta.

    • Msickhana

      Mutta mistä ajattelit sellasen hommata ? Varamiespalvelusta ?

      • JJ.88

        Jaa a, toi on ihan hyvä kysymys. Jos ei kaveripiiristä, niin sit meneekin varmaan hankalaks. Itseäkin alkanut kiinnostamaan tämä unikaveri-asettelu, mutta en myöskään tiedä että mistä sellaisen sitten hankkisin. Mistä päin muuten olet etsimässä? Luulisi että ainakin pk-seudulta jollain konstilla löytyisi.


    • aito ätmi

      Voisin olla kauniin naisen unikaveri. Voisin kyllä ehkä pannakin sitä tarpeen vaatiessa.

    • Aika erikoinen järjestely minusta, enpä taitaisi itse olla kiinostunut kokeilemaan.

      Jos oletetaan ettei mies olisi minusta millään tavoin kiinnostunut, eikä siis todellakaan yrittäisi mitään asiaankuulumatonta, niin jäljelle jäisi kaksi huonoa vaihtoehtoa:

      (a) joko minä itse olisin kiinnostunut (edes vähän), jolloin en varmasti pystyisi nukkumaan hetkeäkään, tai
      (b) minäkään en olisi kiinnostunut, jolloin nukkuminen ei olisi sen kummempaa kuin yksinkään (tiedottomassa tilassahan siinä kuitenkin on), mutta tällainen järjestely saattaisi lievästi hankaloittaa sen oikean parisuhteen löytymistä.

      Tuollaisessa (b)-tilanteessa olen joskus olosuhteiden pakosta ollutkin, eli nukkunut miehen (varatun) kanssa ihan kahdestaan viikon verran (ei tietty mitenkään kylki kyljessä nyhjäten). Nukkuminen sinänsä sujui ohan hyvin, kun ei ollut intressejä puolin eikä toisin,mutta tietysti kaikki tilannetta tuntemattomat olettivat meidät pariskunnaksi, mikä hieman kismitti.

      Onnellisin tilanne olisi varmaankin se, että unikaverijärjestely menisi mönkään siitä syystä, ettei kumpikaan pystyisi hillitsemään itseään. :)

    • 4+8

      Erittäin huono järjestely, josta olisi enemmän haittaa kuin hyötyä. Toisen vieressä nukkuu aina huonommin, vaikka kyseessä olisi seurustelukumppani. Itse ainakin havahdun, jos toinen käy vessassa tai jopa siihen, että unikaveri kääntää kylkeä. Olen kuullut hieman vastaavia kommentteja myös seurustelevilta kavereiltani, joten en voi olla ainoa, joka ajattelee näin.

      Nyt 30 ikäisenä miehenä suostuisin seurustelusuhteessakin nukkumaan korkeintaan satunnaisesti yhdessä. Oma hyvinvointi pitää laittaa etusijalle.

    • lottamari<3

      Kyllä voisin suostua, mutta kaipaisin kainalossa olon lisäksi kuitenkin seksiä. Minun kohdallan mielummin nukun kyllä yksin, ellei kokonaisvaltaisesti tyydyttävää suhdetta löydy, jossa on hellyyttä ja myöskin seksiä.

      Eli väliaikais järjestelynä kyllä, mutta pidemmän päälle ei.Seksi on kuitenkin tärkeä osa tuota vieressä nukkumista.

    • msickhan

      Itse tykkään nukkua jonkun vieressä. Mielestäni unikaveruus ois mitä parhainta ! Seksistä en niin välitä, mutta läheisyys on asia, jota kaipaan. Se, että ilman suurempia sitoutumisia ois joku, kenen kainaloon pujahtaa ja jutella mistä ikinä sitten kumpikin haluaa (tai olla juttelematta). Tosin, on myönnettävä, että nukun levollisemmin yksin, mutta siltikin haluis sinkkuna aina toisinaan tuntea toisen lämmön lähellä.

    • nainen8

      kamalaa jos joku pyytäisi unikaveriksi. joo oli mulla yks mies joka halusi vain nukkua mun vieressä kun mä halusin muuta ja nukun paremmin yksin.

    • 18+15

      Kyllä minulla on joskus moinen järjestely ollut ja ihan hyvin toimikin jonkin aikaa.

      Suhteemme alkoi ensin työpaikkasuhteena johon liittyi myös seksiä, mutta hiljalleen seksi hiipui naisen ongelmien takia ja päädyimme vain nukkumaan yhdessä, no ehkä muutamat suudelmat saatettiin vaihtaa ja nukuimme alasti yhdessä, mutta mitään seksiä ei välillämme ollut moneen kuukauteen vaikka nukuimmekin ehkä 2-3 yötä yhdessä joka viikko.

      Itse suostuin/tyydyin tuollaiseen järjestelyyn sillä minulla on melko suuri läheisyyden tarve (näin mieheksi) ja olin niin syvästi ihastunut/rakastunut naiseen ettei sillä ollut niin väliä oliko meillä seksiä vai ei, kunhan vain sain ottaa hänet yöksi kainalooni ja aamulla herätä hänen viereltään.

      Suhde/järjestely päättyi siihen kun naisen ongelmat kasvoivat niin suuriksi ettei hän pystynyt enää edes tapaamaan minua, vaan masentui kotiinsa ja kärsii nyt jostain sellaisesta ahdistuneisuudesta ettei kestä ainakaan minun läsnäoloani, muusta puhumattakaan. Ymmärrän kyllä, sillä naisella on ihan oikeastikin ongelmia, tosin epäilen kyllä että hän käyttää niitä myös syynä siihen ettei halua juuri minua enää tavata, mutta toivossa on silti hyvä elää ja haaveilla.

    • Tommi1982

      Vieläkö löytyisi unikaveria 35 vuotiaalle siistille miehelle pääkaupunkiseudulta? Ja siis pelkkää nukkumisseuraa. En kuorsaa enkä piereskele, mutta nukkua en oikein osaa yksin.

    • Anonyymi

      Tarvitsisin uni kaveria yöksi

      • Anonyymi

        Ootko mies vai nainen ja mistä päin?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Laaja sähkökatko Sallilan verkossa!

      Mä heräsin yhden maissa UPS:n piipittkseen, koska sähköt poikki ja on edelleen. Odottelin jonkun aikaa ja soitin vikanum
      Loimaa
      35
      1270
    2. KJ Konetimber OY

      Haettu konkurssiin Eläke yhtiö Ilmarisen toimesta.
      Kuhmo
      39
      1116
    3. Millä kirjaimella nimeni alkaa

      Ja montako kirjainta sukunimestäni voi laskea? N to M
      Ikävä
      63
      1005
    4. Sosiaaliturvasäästöt kohdentuvat usein samoihin ihmisiin useampaan kertaan

      ja ihmisiä putoaa kiihtyvällä tahdilla toimeentulotuelle eli köyhien määrä kasvaa eksponentiaalisesti Suomessa. https:
      Maailman menoa
      175
      964
    5. Ampumisvälikohtauksen syynä kahden eri romanisuvun erimielisyydet

      Ikaalislainen romaniseurue joutui tahtomattaan tulitaisteluun etelä-pohjalaisen romanisuvun kanssa. Tilanne ei ratkennu
      Seinäjoki
      43
      841
    6. Hyviä tehokkaira vinkkejä erittäin pinttuneen wc pytyn puhdistukseen

      Eli semmonen vuokra-asunnon pytty jossa hyvin sitkeään pi ttyny se vesiosa. Kloriittia olen liottanu yön yli ja yleispuh
      Ikävä
      122
      755
    7. En nii kui tiiä yhtään

      Mikä suussa kiehtoo, vaikka kaiken pitäisi olla ihan hyvin! Mä niin haluaisin nähdä sut:)
      Ikävä
      57
      728
    8. Voiko "miehisen kunnian" käsitteen ohittaa?

      Palstalla kovasti pidetään minua jollain tavoin sairaana, kun puhun miehisestä kunniasta. Voidaanko me siis täysin ohi
      Sinkut
      144
      713
    9. Et uskaltaisi kuitenkaan nähdä enää

      Niin mitäpä sitä enää vatkaamaan.
      Ikävä
      52
      671
    10. Voi että, kaikki on nyt ohi

      Aijon nyt unohtaa kaiken. Morjes. Mieheltä
      Ikävä
      59
      657
    Aihe