voisitko elää kulissiavioliitossa?

mie voisin, voisin mennä naimisiin jorma uotisen kanssa ihan vain sen takia et olisin julkkis sen jälkeen.

31

169

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kasitoist

Hyvin on onnistunut.

• alv-paskot

eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen.

Lisää kaljaa.fi

• alv-paskot

Vai niin. Jos tänään olikin vittumainen päivä, olisko se huomenna krapulassa helpompi???

-I just don't care...

• alv-paskot
        alv-paskot kirjoitti:

Vai niin. Jos tänään olikin vittumainen päivä, olisko se huomenna krapulassa helpompi???

-I just don't care...

Toivoisitko että huomenna EFHK:lta lähtevät lennot Berliiniin putoais?

-Ihan sama, mä en jaksa enää yhtään v-mäistä ihmistä tähän elämääni

• alv-paskot kirjoitti:

Toivoisitko että huomenna EFHK:lta lähtevät lennot Berliiniin putoais?

-Ihan sama, mä en jaksa enää yhtään v-mäistä ihmistä tähän elämääni

tuleeks teistä berliininmunkki???

• alv-paskot
        monte24 kirjoitti:

tuleeks teistä berliininmunkki???

Pomosta, toivottavasti.

Ei vaines, hyvää matkaa ja pysykin poissa

• 16=?

Ilmeisesti mutta en enää...
      Ja julkisuus on muuten yhtä paskaa! Sitä ei ainakaan kannata havitella jos haluaa nukkua yönsä rauhassa.

• luuserirn hommaa

Tosi rikkaat maailmalla eivät suinsurminkaan halua rahvaanomaista julkisuutta vaan haluavat elellä hissukseen mukavaa elämäänsä eivätkä tosiaan levittele palstolla. Vain epätoivoiset moukat ja poliitikot kerjäävät julkisuutta, koska saavat sen kautta rahallista hyötyä.

• tsirra

Mun pitää kysyä muijalta, että tuleeko meidän avioliitosta kulissiavioliitto.

Hän vetää kuitenkin jonkun kulissin ylle ja heittäytyy salaperäiseksi, katselee vähän sinne ja tänne. Sitten kysyy: "Kuinka niin?"

• *

Eiku se ostaa uudet verhot :)

• Vaadimme parempia:.!
        * kirjoitti:

Eiku se ostaa uudet verhot :)

.

kulisseja!!!11!!!111!!!11!

.

• Rouva Ratikka suhtautui kysymykseen myötämielisesti ja sanoi enempiä empimättä: "Jos sinä haluat."

• Voisin kans mennä monten kans naimisiin, saadakseni huomiota palstalla.

• miun mielestä saat jo nyt huomattavasti enemmän huomiota tällä palstalla kuin minä :)

• monte24 kirjoitti:

miun mielestä saat jo nyt huomattavasti enemmän huomiota tällä palstalla kuin minä :)

No, voi olla, mutta veikkaampa, että saisimme sitä molemmat huomattavasti enemmän tuolla tempauksella. :)

• dazu kirjoitti:

No, voi olla, mutta veikkaampa, että saisimme sitä molemmat huomattavasti enemmän tuolla tempauksella. :)

ok suostun :)

• Mikä * TAHANSA * :.!

.

julkisuus on * HYVÄÄ JULKISUUTTA *

.

• Riippuis vähän siitä mitä kulissilla tarkoitetaan, minkälaiset ne kulissit ois, kuinka kauan niissä pitäis elää ja mitä hyötyä siitä ois...

Mites muuten sitten jos Jorman kulissiavioliiton ylläpitäminen edellyttäisi osallistumista kuukausittain johon "mies"-porukan omaan "swingers"-tapahtumaan? xD

• frost-free

No en sen takia ala suhteeseen et susta tulis julkkis, emmä susta ihan niin paljon tykkää..

• diipa daapa

Ööö... onko muka muunlaisia avioliittoja olemassa?

• ---

Mikä on kulissiliitto? Ei seksiä? Sitten en vois. Olen nainen.

• kakskuus

Kulissiliitto on sellasta 'mennään hymyileen nääkin juhlat' ja voi se seksiäkin sisältää,mut jotenkin se puhumattomuus ja tunneviileys saa siitä...kulissin.

Jos kaipaat, että joku halaa sua, pitää joskus sylissä muutakin kun naidakseen, keskustellaan tiukkaan äänen sävyyn, jopa pussaa... Sit se ei oo sun juttu.

• ----
        kakskuus kirjoitti:

Kulissiliitto on sellasta 'mennään hymyileen nääkin juhlat' ja voi se seksiäkin sisältää,mut jotenkin se puhumattomuus ja tunneviileys saa siitä...kulissin.

Jos kaipaat, että joku halaa sua, pitää joskus sylissä muutakin kun naidakseen, keskustellaan tiukkaan äänen sävyyn, jopa pussaa... Sit se ei oo sun juttu.

Ai kulissiliitoissa ei keskustella tiukkaan äänen sävyyn vai miten päin?

• kakskytkol
        ---- kirjoitti:

Ai kulissiliitoissa ei keskustella tiukkaan äänen sävyyn vai miten päin?

Tosiaan joo... :D Siis jos kaipaa normaalia keskustelua, ei kulissi käy :)

Kirjoitin vähän ajatuksissani näköjään...

• kakskytkol kirjoitti:

Tosiaan joo... :D Siis jos kaipaa normaalia keskustelua, ei kulissi käy :)

Kirjoitin vähän ajatuksissani näköjään...

Tiedätkö, mikä sun ongelmas on? - Olet kätesi kanssa naimisissa. Se, jolla keskusteluongelma on, olet sinä itse.

• Kulissit kaatuu

päälle mitä julkeimmin.

• takuuturva

Olen elänyt kulissiliitossa jo kauan ja aion jatkaa hamaan loppuun asti.Miksi vaihtaisin kulissielämäni jonkin epämääräisen tunnekuohun takia: vanhassa vara parempi.

• .

olet mies. luultavasti kalluppi. naiset eivät halua kulissia.

• rose18

en.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka oli töllöntyön tekijä?

Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt
      Pieksämäki
      24
      3777
    2. Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja

Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.
      Pieksämäki
      41
      1879
    3. Kun kohtaat jotain ainutlaatuista

ja upeaa, johon rakastut ehkä ensimmäistä kertaa ihan tosissaan. Sitten sähläät kaiken omien epävarmuuksien vuoksi. Eikö
      Ikävä
      29
      1166
    4. Minkälaisessa asunnossa

haluaisit kaivattusi kanssa asua?
      Ikävä
      70
      1080
    5. Mua ahdistaa

Tämä juttu. Miksi nainen torjuit minut vaikka kiinnostuksen merkkejä oli? Eihän tämän jutun olisi tarvinut johtaa sen pi
      Ikävä
      32
      1039
    6. Ei tämä enää tervettä oo

Sydän pamppaillen oon jo tunnin meinannu laittaa sulle viestiä... Sormi tärisee lähetä kuvakkeen kohdalla.
      Ikävä
      25
      1036
    7. Perämoottoreiden huolto melkoisen kallista

Minulla on tuollainen keskikokoinen perämoottori ja yleistä merkkiä. Kyselin sille keväthuoltoa paikallisista liikkeistä
      Savonlinna
      41
      923
    8. Tanskademarit: ilman risusavottaa ei rahaa!

Näin persuna on pakko ihailla noita Tanskan demareita. Tanskalaisessa sosiaalidemokratiassa ei työtön saa rahaa ellei os
      Maailman menoa
      173
      841
    9. Mikä siinä on että sinkku yrittää varattua?

Siis ihan aina yrittävät muiden puolisoita.
      Sinkut
      56
      803
    10. Pub Marjuskan grillibileet

Pub marjuskassa ilmainen makkara tarjoilu ja jakaa parille sadalle aurinko laseja. Miten tälläistä. Saako popittaa ja ja
      Haapavesi
      12
      733
    Aihe