Ujo mies

ihanne vai ei?

Voiko kenenkään naisen ihannemies olla sellainen kiltti, ujo, hiljainen ja rauhallinen mies? Itse olen tuollaista tyyppiä oleva mies. Olen aika ujo ja hiljainen, mutta sitten kun paremmin tutustun johonkin ihmiseen, niin kyllä minä sitten puhun jo enemmän.

Voi hyvänen aika tätä ujoutta. Olen tälläkin hetkellä korviani myöten ihastunut yhteen naiseen, mutta kun en kerta kaikkiaan vain uskalla mennä puhumaan sille. Jos tämä nainen tulee lähelle, niin punastelen aivan kauheasti, kädet hikoilevat ja tärisevät ja ääni tärisee, tuntuu kun ei saisi sanaa suustansa. Tuntuu myös siltä, että aina tämän naisen nähden onnistuisin tekemään kaikki mahdolliset virheet ja tyrimään kaikki asiat, millaista ei minulle satu koskaan muulloin kenenkään toisen ihmisen edessä.

Sen naisen kun saisin, niin kohtelisin sitä niin hyvin, ettei kukaan koskaan. Laittaisin kaikkeni peliin ja tekisin kaiken viimeisen päälle. Naisen edun laittaisin aina oman etuni edelle. Mutta eihän sellainen nainen voi tietenkään tällaisesta miehestä kiinnostua. Turha on minun onneani edes yrittää, pakit sieltä kuitenkin tulisi.

Mitä mieltä naiset ylipäänsä on ujoista miehistä? Kelpaako ujot miehet kenellekkään?

30

3085

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kelpaisi!

Nyt teet aloitteen tuon naisen suhteen, tai kadut sitä seuraavat viisikymmentä vuotta. Jos hyväksyt itsesi omana ujona, luotettavana itsenäsi, niin se näkyy positiivisesti ulospäinkin. Uskon että mies voi olla myös ujo JA omata terveen itseluottamuksen. Komea ja ujo mies on vastustamattoman suloinen!

• särkynyt enkeli

Niin kelpaisi minullekin. Olen tuhlannut yli 10 vuotta elämästäni itsekkään petturikusipäänarsistin tyttöystävänä olemiseen enkä tiedä voinko enää koskaan luottaa kehenkään mieheen. Tai ihmiseen ylipäätään. Vaikutat hyvältä ja hienolta mieheltä ja olen varma,että moni haluaisi juuri tuollaisen omakseen.

• "olen varma,että moni haluaisi juuri tuollaisen omakseen."

Harmi vaan ettei kukaan noin ajatteleva näytä sitä mitenkään, että ujokin kelpaisi.

• minä..
        wlfwd kirjoitti:

"olen varma,että moni haluaisi juuri tuollaisen omakseen."

Harmi vaan ettei kukaan noin ajatteleva näytä sitä mitenkään, että ujokin kelpaisi.

miten sen voi näyttää??

• särkynyt enkeli
        wlfwd kirjoitti:

"olen varma,että moni haluaisi juuri tuollaisen omakseen."

Hyvä kysymys tuossa alapuolella. Niin,miten sen voi näyttää?

• wIfwd
        särkynyt enkeli kirjoitti:

Hyvä kysymys tuossa alapuolella. Niin,miten sen voi näyttää?

Jaa'a, ei hajua.

• sdfghjkhj

ujoudessa ei sinällään ole mitään vikaa, mutta se vaan usein tuntuu liittyvän huonoon itsetuntoon, mitä mä en taas siedä.

• *uih*!

Olen hyvinkin kiinnostunut kaltaisestasi miehestä.
      Mutta en tiedä, miten suhtautua, tai voinko tehdä aloitetta.
      Mies on useimmiten ystävällinen, mutta joskus käyttäytyy kuin minua ei olisi olemassakaan. Se hämmentää.. =/

Harmi.
      Niin tykkäisin, ja noita piirteitä arvostaisin.

• ujo tyttö

Kyllä kelpaa ujo mies. Ennemmin ihastun ujoon ja rauhalliseen kuin porukan äänekkäimpään mieheen. Tämä johtuu ehkä omasta ujoudestani.

Tähän ikään olen päässyt pahimmasta ujoudesta. Pystyn juttelemaan muiden ihmisten kanssa luontevasti ja vapautuneesti, mutta ihastukseni kanssa ujostelen. Hänen seurassaan höpötän hermostuneesti ja punastelen varmaan koko ajan. Ihastukseni juttelee kahden kesken, mutta suuressa porukassa yleensä on tarkkailijan roolissa. Kunpa uskaltaisin tehdä aloitteen...

• ................

Se on tasan varmaa, että ei se ujous sinusta tee anti-ihannemiestä. :)

Luonteenpiirteenä itsessään siinä ei ole mitään pahaa ja sellainen "herkkyys", rauhallisuus ja ettei päsmäröi voi juurikin olla jonkun ihanne. Ainoa missä se voi tulla haitalliseksi on silloin, kun se estää uskalluksessa tehdä aloitetta. Ihan kuten naisillakin, jotka ovat liian ujoja tehdäkseen aloitetta miehen suuntaan. Kiinnostustakin voi olla, mutta jos ujous peittää sen sinun osoittaman kiinnostuksen toista kohtaan niin ei silloin nainenkaan voi tietää, että sinusta "saa" kiinnostua.

Toivottavasti saat rohkeutta ilmaistua tytölle kiinnostuksesi. Ne mokailut ei haittaa kuule pätkän vertaa, ihmisiä tässä vaan ollaan. Ujoutta, pelkoja, epävarmuutta sitä kaikilla on jossain määrin eikä siinä mitään hävettävää ole. Siksi siitä ei kannata kuitenkaan ihan lopullista estettä itselleen tehdä. Eli toimi äläkä ajattele. Ne pelot sulla on mitä tod.näköisimmin ihan turhia. ;)

• Onpas hupaisaa
    • Ujo kiltti mies

Minäkin olen hiukan ujo, kiltti, rauhallinen, huumorintajuinen, luotettava,
      mukava, rento ja kohtelen naisia tosi hyvin. Mut ei vaan tunnu kelpaavan
      kenellekkään. Olen jo 35 v joten olis aika löytää joku kiva nainen.
      Jos jollekkin kelpaa niin vois sit vaikka ilmottaa kun ite
      en sellasta löydä jolle kelpaa.

• kaikki kokenut

sanotaa niin että ujommmat osaa käsitellä paremmi ja huomioonottavammin eivätkä souda ja huopaa monen kanssa

• Mustan valon väri

On kyllä hankalaa yrittää naisten kanssa saada jotain aikaiseksi kun on vähän ujo. Ei meinaa saada mitään aikaiseksi, vaikka haluaisikin, ja sitten unohtaa sanoa mitä piti. Voi että ottaa päähän!!

• En osaa yleistää

mutta olen tutustunut ujoon mieheen ja hän on toteuttanut käytännössä kaiken mitä ketjun alottaja on luvannut.

Mun ujolla ihanalla sankarillani oli alussa sellanen taktiikka että aina kun ei keksinyt mitään sanottavaa, antoi hymyn ja hellän suukon, ei siis mitään kielaria. Edelleen me pussataan paljon :)

Toivon, että saat kootuksi rohkeutta, ihan sen ihastuttavan tapaamasi naisenkin takia, koska muuten hän menettää hyvään miehen tutustumisen ilon. Mutta älä sitten ihan ekaksi mene pusaamaan, kerro vaikka nimesi ensin tai sano edes moi :)

Mä ainakin oon tosi rakastunut mun ujoon mieheeni

• Ihanaa..

Ja onnittelut =)

Ujot miehet voisi nyt antaa vähän vinkkiä, miten tehdä aloitetta?
        Koska jos ujo yrittää kaikin tavoin peittää kiinnostuksensa, niin mistä sen tietää, onko kiinnostunut.. =I Ehkä ei olekaan.

• ujojuu

Nimimerkille ihanne vai ei?:
      Kyllä kelpaa ujo mies. Itsekin olen ujo nainen, ja jos joitain järkeviä lauseita koitan herralle jos toiselle sanoa, menen aivan lukkoon, punastelen ja kakistelen... Sellainen mies, joka ymmärtäisi ujouttani, koska on itsekin ujo, olisi ihana.

Mene ihmeessä tekemään jonkinlainen aloitus mainitsemasi naisen suhteen! Omanlaisesi sellainen, eikä omaa ujouttaan tarvitse peitellä. Sehän voi olla suorastaan vastustamaton piirre ihmisessä. : )

• alkuun pääsis

"Ujo mies" tarkoittaa vain, että kokematon... Eikä se ole välttämättä paha asia!

• Ujoon rakastunut

Ujo tai kokematon, sama se...ujo on nopeampi kirjoittaa. Viittaan edelleen kertomaani "hymyilee ja antaa suukon..." . Siis kokemattomana tee niitä asioita, joita osaat ja etene vähitellen. Ota puheenaihe, joka kiinnostaa sinua ja josta sinulla on sanottavaa, lähesty hitaasti. Ei kaikki naiset toivo tapaavansa päällekäyvää pelimiestä.

• Toinen ujo

Ei voi. Koska naiset kiinnostuvat vain kovista pettureista, gigoloista, machoista panomiehistä jännittävistä rikolliststa ns puoli deekut heräätävät naisissa äidilliset vaistot.

Sitten he alkavat muokkaamaan tätä miestä kunnolliseksi uskolliseksi raittiiksi ahkeraksi jne tyäösäkäyväksi perheenisäksi. Menevät siis naimisiin ja pyöräyttävät parit muksut kunnes eroavat koska mies on petturi ja deeku jonka kaikki tiesivät patsi nämä tyhmyyden huiput.

Toinen vaihtoejhto on että ovat kokeilleet edellä olevaa miestyyppiä ja sitten määrittelevät että KAIKKI suomalaiset miehet ovat tällaisia ovat katkeria koko mies sukupuolelle. Sen takia lähevät etsimään sitä oikeaa ulkomailta. Sieltä jää yleensä haavin kovin gigolo. Miksi ottavat taas gigolon vaikka tietävät miehet gigoloksi: koska ovat niin hemmetin tyhmiä ja tunteittena viemiä.

Suomalaista ujoa kunnollista kunnollisen näköistä rehellistä miestä ei edes vilkaista koska hän on AINA nörtti. Et saa mitään mahdollisuuttakaan tutustua naisiin eikä ole väliä vaikka sinulla olisi varallisuuttakin, et silti kelpaa. Kokemusta on.

Ainoa nainen jolle kelpaat Suomessa rahan takia on prostituoitu, hänkin usein ulkomaalainen, jos sellaisiin naisiin haluat tutustua.

• Juuri haukuit

kaikki tähän vastanneet naiset valehtelijoiksi!?

• toinen ujo
        Juuri haukuit kirjoitti:

kaikki tähän vastanneet naiset valehtelijoiksi!?

Eihän sille mitään voi jos käytäntö ja se mitä naiset sanoo on jyrkästi ristiriidassa keskenään.

Voi olla että naiset sanoo mitä sanoo mutta käytäntö ja se kuka SAA naiset toinen juttu. Kokemusta on.

• nainen 32v

ujo, kunnollinen ja hyvännäköinen mies, joka ei yritä liehitellä kaikkia naisia, on UNELMA. En usko että tälläista miestä löytyy mistään. Ei ole ainakaan omalle kohdalle osunut.

suulas, kaikkien naisten rakkautta kaipaava gigolo - tai sellaiseksi haluava - on yleisin miestyyppi. eli siis tarkennus: gigoloa vastenmielisempi on vain mies jolla ei ole aineksia gigoloksi, mutta hän haluaisi olla sellainen... moni ujo mies kuuluu tähön kategoriaan.

• uytresa

itse ihastuin omassa miehessäni juurikin siihen ujouteen, siinä oli jotain hellyttävää.. hän on ujouden lisäksi kiltti, huomioonottava, vastuuntuntoinen. unelmieni mies. joiltakin pinnallisimmilta ystäviltäni kuulin seurustelun alkuvaiheessa että en kai ole tosissani tuon miehen kanssa, eihän se oo ees hyvännäkönen, saisit parempaakin. no ei hän ehkä mallina menestyisi, mutta ne ruskeat lämpimät silmät ja hymy vetävät polvet veteläksi ja saavat sydämeen sykähtämään. ei ujous tee kenestäkään vähemmän tavoiteltavaa, nykyään nuo pinnallisemmat ystäväni ovat kateellisia miehestäni kun itse soutavat ja huopaavat noiden omien pinnallisten miestensä kanssa.. aloittaja, rohkaise vähän mieltäsi ja tahdo naisesi vaikka kahville, toivotan onnea sinulle! :)

• 37v mies

mitenkäs toimia kun on vastaava vastuun tuntoinen hoikka savuton ja lähes alkoton mies kuin tämän ketjun aloittaja mutta valloittavan hymyn saaminen kasvoille on vaikeaa .ja tietenkin tekohymyn viljeleminen ei onnistu.
      vaikka on kuinka ihastunut niin on vaikeaa yökerhossa mennä hymyttömillä kasvoilla naisille juttelemaan.
      yökerhoissa jos missä tuntuu olevan vain nauravia kasvoja,vaikkakaan kaikki ei ole omia itsejään.

• ujo mies35

No täällä olis yks suht ujo kiltti ja mukava mies. Joku mukava nainen vois tulla
      ottamaan omakseen kun itse en uskalla, koska ujous estää.
      Raumalla majailen ja ikä on kohta 36v

• Tosiaankin on ihanne

Ujot, porukassa hiljaiset ja rauhalliset miehet on ainoita oikeita omaan makuuni ♥

• ujo mies35

Haluaisin tosi kovasti tyttöystävän. Olen aika ujo tekemään aloitetta et
      joku toinen ujo mukava nainen vois vaikka ilmoitella itsestään jos kiinnostaa
      tällänen tosi mukava, huolehtiva, huumorintajuinen, positiivinen ujo mies raumalta.

• Ja sitten

kun se ujo mies sanoo jotain kaunista, tuntuu se niin hienolta, koska se tuntuu tarkoittavan sitä ,eikä se ole vaan lätinää lätinän joukossa. (Mua on ilmeisesti ujon/ujona esiintyvän miehen tosi helppo uunottaa). Onhan ujo mies samalla tavalla haaste kuin paha macho, eihän siitä tiedä mitä tai mistä se tykkää, tai siis tykkääkö se musta, kun se ei kerro sitä.

• yksin loppuelämä

Jos on ujo ja ruma kuten minä niin kohtalona on olla koko elämä ilman naista. Et täs varmaan joutuu viel auinakin 40 vuotta oleen yksin. Se on pitkä aika viettää yksin kun ketään ei haluu tutustuu edes. Mut mikäs siinä sitten: Se on ainakin mun kohtalo ja hyväksyn sen. Onneks on aina ollut maksullisia naisia ettei neitsyeenä tarvii kuolla. Muuten varmaan olisin tehnyt jo itsarin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      65
      1423
    2. Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu

Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia
      Apua aloittelijalle
      109
      855
    3. Mitä mietit Honey?

Kulta nainen ❤️❤️
      Ikävä
      57
      690
    4. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      46
      689
    5. No ei sun asunto eikä mikään

muukaan sussa ole erikoista. 🤣 köyhä 🤣
      Ikävä
      53
      683
    6. Missä kaikessa olet erilainen

Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.
      Ikävä
      39
      677
    7. Linnasuolla poliisi operaatio

Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/8646060
      Imatra
      25
      645
    8. Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta

Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli
      Pyhäjärvi
      66
      633
    9. Hyvin. Ikävää nainen,

Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan
      Ikävä
      69
      621
    10. Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin

Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.
      Ikävä
      40
      616
    Aihe