Vaikka selluliitti on periaatteessa laihojenkin riesa niin olen miettinyt että olisiko painon nousulla osaa selluliittikertymiini? Olin kolmisen vuotta sitten luuta ja nahkaa, ei ollut selluliittiakaan, koska ihon alla ei varsinaisesti ollut "mitään". Sitten aloin syömään e-pilsuja ja paino on noussut vuosi vuodelta, lähinnä kun on alkanut ruoka maistumaan. En ole vieläkään mikään sotanorsu, esim. 36 koon housut mahtuu edelleen mutta minulla on ihan oikeasti nyt reidet ja perse. Eilen erehdyin suihkun jälkeen katsomaan peilistä takamustani ja järkytys oli melkoinen, hirveä appelsiini iho takapuolessa ja takareisissä. Millä tuo lähtee???
Täytyykö minun ihan oikeasti lopettaa pillerit ja laihduttaa itseni takaisin kukkakepiksi? Tykkään olla kerrankin edes vähän naisen muotoinen, mutta vielä enemmän tykkään käydä kesällä rannalla.
Auttaako laihtuminen?
apuaaaa
0
138
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä433483- 362084
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?301789- 161557
- 231528
- 101440
- 241397
- 141257
Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?
Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai781185- 221132