Oon 28.v mies ja mulla on hampaat iha keltaset,hammaskiveä oli paljon ja kävin poistattaan,ja luulin,että nyt hampaani valkastuvat,mutta ei mitään vaikutusta koko operaatiolla,pikkusen tympäsee..
Millähä nämä värjäytymät sitte saa poistettua,jos ei hammaslääkärikään auttanu:(
Mukavasti itsetunto nousis,jos joskus sais etes normaalin valkoset hampaat,En ois ikinä alottanu tupakointia,tai juonu kahvia,jos oisin tienny,että hampaat mene pilalle,ihmetyttää vaa,että mite joillaki kuitenki tupakoitsijoilla on valkoset hampaat,niinku mun tyttöystävälläki..
Keltaset hampaat:(
56
6551
Vastaukset
- hammaskeijuinen
tekikö se muuta kuin rapsutteli hammaskiveä? Eli "hioiko" se sun hampaiden pinnat? Pelkkä hammaskiven poisto ei luonnollisestikaan valkaise, vaan parantaa hygieniaa ja poistaa tulehdusriskejä yms.
Eli sun pitää varata aika joko suuhygienistille puhdistukseen, tai sitten kosmeettiseen valkaisuun?
Varmaan kannattaisi soittaa hammaslääkäriin ja kertoa mitä odotit edelliseltä käynniltäsi ja miten sen voisi seuraavalla kerralla toteuttaa. - työtötön
No se oli vaa Hammaskiven poistoaika tuola julkisella sektorilla,eivät taia tehdä puhdistuksia julkisella puolella? ,ei ois oikee varaa yksityisille,ku työttömänä oon:P
Kiitti kuitenki tiedosta:), varaan sitte puhdistukseen ajan joskus,ku voitan pitkästävedosta:D Työttömänä on kurja olla,ku ei pysty hoitamaan terveyttään:(- hepskukk
Kyllä sinä puhdistuksen olet saanut kun hammaskivi on poistettu. Jos se lähtee hyvin, rapsutetaan ensin käsin ja tärkeää, on, että ienrajan alta tulee kaikki pois aiheuttamasta tulehdusta. Lisäksi saatetaan tehdä tahnapuhdistus, mutta ei sekään valkaise jo kiilteeseen syöpynyttä tummuutta.
Hampaan pinta on yksilöllinen, toisilla vahva ja toisilla hauraampi. Riippuu myös syömis- ja juomistavoista. Happamat ja sokeriset juomat, sitrushedelmät ja yhtämittaa syöminen - ei ainoastaan tupakanpoltto värjää ja vahingoita kiillettä.
Turvallinen valkaisu on erikseen tilattava työ. Tällaisen käsityksen olen saanut.
- hammaskeijuinen
Kyllä mä uskon, että myös kunnallisella puolella saa ajan suuhygienistille. Kun varaat aikaa, sano että haluat mm. tummentumien poistoon.
Yksityisillä moinen palvelu kustantaa,uskoisin, 45€-> -riippuen toki paikkakunnasta. Kannattaa kysellä..
Pistä pitkävetoon suunnitellut rahat hammashoitoon :D- Näin on asia
Ei kannata jättää turhan takia hyviä pelejä väliin. Turhamaisuutta ja pintaliitomeininkiä ulkonäköön satsata. Keltaiset hampaat ja ruskeat kalsarit miehellä olla pitää, neitimäistä homostelua tuollaiset valkaisut yms. pelleilyt
- lipalupa
Soitin sinne hammaslääkäriin,ni kyllä se oli tehny samalla mulle myös putsin,eli puhdistuksen,eli tämän kummemmaksi ei hampaitani saa omistan nimittäin keltaisen hammasluun,joka on kuulemma kestävämpää kuin valkoinen,mutta kuitenkin minulla oli tuossa tarkastuksessa 10 reikää ja 1 reiän alku,joten eipä kovin kestävät oo kuitenkaa:P
Hampaat pesen neuroottisesti 2 Krt päivässä:) - hammaskeijuinen
Sitten sun pitää mennä hampaiden valkaisuun. Se on kosmeettista hammashoitoa, eikä ilmeisesti ainakaan kela-korvattava.
Säästät muutaman kuukauden, niin eiköhän työttömälläkin ole varaa valkaista :)- Den.Tist
Ei PRKL! Ei mitään kosmeettista valohoitoa kannata edes ajatella jos on kalusto samaan aikaan noin reikäinen (10 reikää ja 1 alku) Jos haluaa tehdä järkipäätöksen niin pois vaan nuo keltaiset leegot ja proteesi tilalle, 10 tai 11 paikkausta mahd. juurihoidot niin lasku on kuitenkin 4-numeroinen eikä keltaisuus ole poissa senkään jälkeen joten nyt järki kouraan ja tommosten hammaskeijusten typerät kommentit romukoppaan!
- hammaspeikkonen
Den.Tist kirjoitti:
Ei PRKL! Ei mitään kosmeettista valohoitoa kannata edes ajatella jos on kalusto samaan aikaan noin reikäinen (10 reikää ja 1 alku) Jos haluaa tehdä järkipäätöksen niin pois vaan nuo keltaiset leegot ja proteesi tilalle, 10 tai 11 paikkausta mahd. juurihoidot niin lasku on kuitenkin 4-numeroinen eikä keltaisuus ole poissa senkään jälkeen joten nyt järki kouraan ja tommosten hammaskeijusten typerät kommentit romukoppaan!
Voi kuule, ajatella ja haaveilla valkoisista hampaista saa ihan ilmaiseksi!
- the_road
Tiedätkö onko reijät enimmäkseen hammasväleissä vai missä kohtaa hampaissa?
Käytätkö hammaslankaa tai hammasväliharjoja? Millainen hammasharja sinulla on? Sähköhammasharja on hyvä, mutta ei välttämätön tavallisellakin saa yhtä hyvän lopputuloksen jos vain viitsii ja on huolellinen. Jos sinulla on tavallinen harja, niin valitse se huolella. Harjan pitäisi olla oikeasti pehmeä (kaikki marketin "pehmeät" harjat eivät oikeasti ole pehmeää nähneetkään). Harjasosan pitäisi olla pieni, jopa niin, että näyttää melkein lasten hammashajalta, mutta varsiosa on aikuisen käteen sopiva. Apteekista ainakin löytyy tälläisiä, eikä hintakaan juuri poikkea market hinnoista. - jaannna
kaikki ero on tuskaa ja kohta kävelet kadulla uuden miehen kanssa ja vastaan tuleva pultsari örisee jotain solvauksia sinulle. Jälkeenpäin illalla kona muistelet, että siinä miehessä oli jotain tuttua, mutta samassa karhumainen karvainen käsi nappaa sinut syleilyyn ja vie sinut vuoteeseen.Suutelette. Olette hetken yhtä sykkivää ruumista ja nouset kuplien mukana taivaaseen. Päässäsi säkenöi ihanasti ja laskeudut hitaasti rauhaan uuden miehesi karvaiselle rinnalle. Pihalla liikkuu joku juoppo, joka syö linnuille laittamaasi talipalloa
- talenttia
Jaanna, n.,
tarvit joko psykologin apua tai kirjakustantajan, en ole varma, mutta jatka kirjoittamista. Kyllä tämä varmaan jotenkin keltaisiin hampaisiinkin liittyy.
- lipalupa
Jaanna tainnu vähä eksyä aiheestaxDD
Nii ei ne ala mitään proteeseja laittaan,enkä semmosia haluakkaan,korkeintaan Laminaatit laittasin etu hampaisiin jos ois vara..
Sillä ei oo mitään väliä kuin paljo nämä paikkaukset/juurihoidot maksaa,ku oon työtön,ni Sosiaalihuolto maksaa kaikki mun julkisen terveydenhuollon maksut onneksi:)
Mitään esteettisiä hoitoja ne ei kuitenkaa maksa,eikä yksityisiä palveluja.
Sitte ,ku nämä reiät on paikattu,ni sitte voisin tosiaa mennä hampaiden valkaisuun,paljonkohan semmonen maksaa suurinpiirtein???
Nyt on onneksi jo 4 reikää noista paikattu ja juurihoito yhtee hampaaseen alotettu,vielä muutama käynti,ni ainaki hampaat on terveet:)
Kai niitä reikiä on vähä hammasväleissä ja jokapaikassa,sitte mulla on tosiaa etuhampaissaki paikkoja,ni siksi haluaisin ne laminaatit,ku nehän ei valkastu valkaisussa kuitenkaa:(
Vi..tu ,ku rahan takia ei pysty ittiä hoitamaan,ja töitä ei oo,ja kärsin vielä mielenterveys ongelmista,ni ei täsä töihin pystyskään,Isä on köyhä ja äiti kuoli viinaan,ni nekää ei pysty auttaan,tosin en odottaskaa,ku oon jo 28.v :D ,mutta kuitenki paremmatki olosuhteet vois olla,Alkoholia en kuiteskaa käytä ollenkaan,että en oo mikää hörhö,jos joku ajattelee tai luulee..- mustanki4
Kokeile marketeista saatavaa "taikasientä", jolla puhdistetaan kodin pintoja.
Ite käytän pepsodent white now: ta. Sienellä hankaan keryneet tummentumat pois. Sinestä voi murentaa kynnenkokoisen palan näet. Jatkuvaan tuolla ei kannata kyllä hangata. Ite juon teetä joten vaikka tk:ssa hampaat putsattiin ja hiottiin pinnat tavallisesti 2kk sitten ja ne siinä kyllä vaaleni, niin nut tilanne on sama: keltaiset hampaat. Pitäs kai lopettaa teen juonti, mutta en haluaisi vähistä iloistani luopua.
- valkohai_2
kotona tehtäviä valkaisutuotteitakin saa aika edullisesti, mutta hampaiden pitää varmaan olla ehjät silloin. eli paikkauta ensin hampaasi kuntoon ja sitten hankit vaan sellasta geeliä ja sopivat muotit. netti on täynnä kaikenlaisia valkaisupaketteja.
ei varmaan tosiaan laminaatteja sossu maksa, nehän maksaa yli 500 euroa/hammas... - Keltahai
Noo muutama vuosi sitten tilasin netistä sellasen valkasupaketin,jossa oli muotit jne.. eipä tehonnu kuitenkaan,en haluais olla negatiivinen,mutta ei vaa tehonnu.
- valkaisu
Oletko tietoinen hampaiden valkaisusta.
- p.p.
Pese hampaat ruokasoodalla. On hyväksi myös ientulehduksesta kärsivälle.
- Yx valkohammas vaan
Kaupasta löytyy pepsodent white now hammastahnaa ja suuvettä,eikä edes maksa paljon.Itsekin olin epäileväinen tuotteita kohtaan kun niitä suositeltiin,mutta päätin kuitenkin kokeilla.Alle viikossa tulokset näky,hampaat huomattavasti valkosemmat.Riittää kun pesee hampaat aamulla ja illalla,muista myös käyttää suuvettä,takuulla toimii.
- Teräslego
Ruokasooda kyllä valkaisee, mutta myös tuhoaa kiilteen. EI MISSÄÄN NIMESSÄ sellaista itsehoitoa.
- hepskukk
Teräslego kirjoitti:
Ruokasooda kyllä valkaisee, mutta myös tuhoaa kiilteen. EI MISSÄÄN NIMESSÄ sellaista itsehoitoa.
Soodasta en tiedä, mutta olin hiljan suuhygienistin luennolla ja varoitti valkaisevien hammastahnojen käytöstä, että, voivathan ne vähän joidenkin hampaita kirkastaa, MUTTA, niissä on hankaavia aineita, jotka vahingoittavat kiillettä ajan mittaan. Siis valmistajien rahankeräystä kiilteen kustannuksella.
- 16+9
Yx valkohammas vaan kirjoitti:
Kaupasta löytyy pepsodent white now hammastahnaa ja suuvettä,eikä edes maksa paljon.Itsekin olin epäileväinen tuotteita kohtaan kun niitä suositeltiin,mutta päätin kuitenkin kokeilla.Alle viikossa tulokset näky,hampaat huomattavasti valkosemmat.Riittää kun pesee hampaat aamulla ja illalla,muista myös käyttää suuvettä,takuulla toimii.
Tuo white now ei oikeasti valkaise hampaita, eikä sitä ole siihen tarkoitettukaan. White now on väriltään sinistä siksi, että se luo illuusion valkoisemmista hampaista. Lukeehan tuo jo siinä paketissakin. Eli jos käytätä normihammastahnaa välillä, huomaat etteivät hampaasi ole sen valkoisemmat kuin ennenkään. Lompakossasi tosin on isompi reikä kuin aiemmin.
- siltäväliltä
huhua
- kkkkkkkkkkkkk
Apteekissa saa ostettua valkaisu aineita erilisia. Tai sitten voi ostaa tehohammastahnaa jota käytetään 2-3kertaa viikossa. Muinapäivinä tietysti normi tahna.
Tahna on kehitetty erityisesti tupakan,kahvin ja teen värjäämille hampille-.
http://www.gaba.fi/htm/737/fi_FI/elmex-TEHOPUHDISTUS.htm?Brand=elmex&Subnav=Toothpastes&Product=24074 - viisaudenhammas.
Mä kuulin jostain, että ******a ei sais käyttää, koska se on haitallista ainetta, jota on käytetty lentokone teollisuudessa joskus, jota ei ole tarkoitettu käytettävästi sisäisisesti.Keltainen väri saattaa myös tulla siitä, kun ****i sitoo lian hampaan pinnalle menee jopa solun sisälle. Itse olenkin siirtynyt sellaisiin tuotteisiin, jossa ei ole *******.
- ikävää mutta totta
Sull voi olla joku muu terveys ongelma .
Muustakin värjäytyy hampaat paitsi tupakasta ja kahvista teestä . - valkoiset_hampaat
Itse olen tehnyt valkaisun kotona Crestin valkaisuliuskoilla. Netistä voi tilata ainakin suomalaiselta Isosmile-sivustolta tai esim. Amazonista.
Käyttö oli kohtuu helppoa kun luki ohjeet huolellisesti ja tuloksetkin olivat erittäin hyvät. Eikä näistä tarvinnut tosiaan maksaa itseään kipeeksi. Tuon summan voit säästää melkein sillä, että oot kuukauden polttamatta. Tuli vaan mieleen kun työttömällä voi olla rahat tiukassa.
Jos tosiaan on todella keltaiset hampaat, niin kuin itselläni oli aiemmin, niin kannattaa sitten valita suoraan se kaikkein tehokkain vaihtoehto näistä. Mun hampaat ei oo nyt täydellisen valkoiset niin kuin elokuvissa, mutta kuitenkin valkoiseksi niitä voi kutsua. Lähtökohta oli kuitenkin varmaankin asteikon sieltä aivan keltaisimmasta päästä. - Puhdas suu
No on sitten varaa polttaa tupakkaa. Pistä tupakkarahat kuukaudeksi säästöön niin pääset valkaisuun. Halvimmillaan 80.00 €, happivalkaisu maksaa jonkun satasen. Apteekista saa Youtel-puikon josta itse olen saanut apua.
- krääk
No onhan sinulla varaa ostaa tupakkaa niin miksi ei varaa hammaslääkäriin.Taidat olla ylipäänsä siipiveikko muiden elätettävä marisija
- Katsos.
Hampaat ovat toisilla luonnostaan tummenpaa luuta,silloin hampaista ei saa hohtavan valkoisia. Hohtavan valkoiset hampaat ovat muutenkin täysin luonnottoman näköiset.
- white teeth
1. Kahvin, makeisten ja tupakan kulutus vähemmälle.
2. Hampaiden pesu hyvällä laatuhammastahnalla (massamerkit kuten Pepsodent ja Colgate käyttävät tahnoissaan ikenille haitallisia kemikaaleja, joiden vaikutus lakkaisi vasta suun 40:n huuhtelun jälkeen), jopa omatekoisella. Internetistä löytyy ohjeet kuinka tehdä omaa hammastahnaa.
3. Hampaiden pesu 2-4 kertaa päivässä. Aamulla ennen aamupalaa, aamupalan jälkeen 2 palaa ksylitolipurkkaa, illalla iltapalan jälkeen. Päivälläkin saa, jos haluaa.
4. Hampaita ei kannata pestä heti sen jälkeen kun on juonut limsaa/mehua/alkoholijuomia, se kuluttaa kiillettä.
5. Harjalla ei väliä.
6. Suuvesissäkin on kemikaaleja jotka vahingoittavat ikeniä, joten suosittelen niiden vähempää käyttöä.
7. Kurkkupastillit ovat hyväksi sekä kurkulle, että ikenille.- hepskukk
Mistähän tuon taulukon olet saanut, itse laatinut vai?
Uusimmissa ohjeissa, joista kuulin, riittää hampaiden pesu 2 kertaa, aamuin illoin. Illalla ja tarvittaessa sitä ennen väliharjaus ja/tai lankaus.
Purkkaa ei tarvita kahta palaa, mutta katso, että se sisältää mahdollisimman paljon Ksylitolia. Pussin päällä usein lukee 100%, mutta takana alle. Miksihän?
Päivästä pitäisi selvitä viidellä happohyökkäyksellä; aamiainen, välipala, lounas, välipala, iltapala (ei tarvitse olla "pala" ja kaikkien jälkeen 2 - 5 minuutin Xylitol-purkkapureskelu. Purkkaa ei jyystetä koko päivää, koska jatkuvassa puremisessa kuluu leukanivelet, seuraukset tuntee sitten vanhempana.
Nykyisin suositellaan vain pehmeää harjaa niin käsi- kuin konepesussakin, ja pientä, kuin lastenharja ennen, (joka tuossa edelläkin tiedettiin). Harjan liike ei ole edestakainen, vaan ikeniä kutittaen niistä alaspäin ylähampaissa ja alahampaissa päinvastoin. Ikenen reunan alta pitää yrittää saada pois se mikä aiheuttaa kariesta eli reikiä sekä hammaskiveä. Viimemainittuun on muitakin syitä, mutta lähtökohtaisesti sekin aiheutuu siitä, mitä suuhunsa pistää.
Entisillä konsteilla ja tehohoidolla saatiin yhdelle sukupolvelle ehjemmät hampaat, mutta nyt on taas todettu reikiintymisen levinneen - ehkä vähäisen kotineuvonnan puutteesta, joten on tutkittu uudelta kantilta näitä asioita. - jozzucca
7. kohta: "Kurkkupastillit ovat hyväksi sekä kurkulle, että ikenille", varmaan, mutta pastllit reikiinnyttävät hampaita... Toiselle kumartaa ja toisele pyllistää...
- hepskukk
jozzucca kirjoitti:
7. kohta: "Kurkkupastillit ovat hyväksi sekä kurkulle, että ikenille", varmaan, mutta pastllit reikiinnyttävät hampaita... Toiselle kumartaa ja toisele pyllistää...
7. kohdan tekstin pitäisi kuulua tai tulkita näin: Käytä kurkkupastilleina vain Ksylitolilla makeutettuja pastilleja, Niitä pehmeitä, joita voi halutessa pureskellakin. Rasiassa lukee Xylitol Dents esim. sweetmints, muitakin makuja on.
Eiväthän sokeriset pastillit ole "terveellisiä" ja ikenien alleko sitä pitäisi saada! - poskihammas
Muttei KANNATA pureskella, ettei käy kuten mulle: tarttui isoon paikkaan ja seurauksena juurihoito sekä kruunun valmistus. Kahden tonnin lasku! Dentsit jäi! Hakkaraiset tilalle ja imeskellen. Keltahampainen olen minäkin, mutta mitä välii! Kadehdin kyllä niitä sinisenvalkoisiksi valkaistuja hammasrivejä...
- Oli_huono_paikka
poskihammas kirjoitti:
Muttei KANNATA pureskella, ettei käy kuten mulle: tarttui isoon paikkaan ja seurauksena juurihoito sekä kruunun valmistus. Kahden tonnin lasku! Dentsit jäi! Hakkaraiset tilalle ja imeskellen. Keltahampainen olen minäkin, mutta mitä välii! Kadehdin kyllä niitä sinisenvalkoisiksi valkaistuja hammasrivejä...
Taisi paikka olla jo puoliksi irti ja saumoista mennyt mömmöt sisään aiheuttaen juurikanavan tulehduksen (tarvittiin juurihoito). Karkin syöminen paljasti tilanteen irroittamalla löysän paikan ja pääsit hoitoon.
- hepskukk
Esimerkki vaarallisesta mainoksesta tuossa! Vai ammattimainen, mutta vaan aloituspaketti 99 euroa! Mitähän saat maksaa lisää. Kuule, jos tätät suosittelet itse käyttämättä, niin ....vai oletko käyttänyt? Mikäs takuu on, jos ei toimi tai pilaa nuoret hampaat.
no vauvakin nyt tietää, että TUPAKOINNISTA JA KAHVIN JUONNISTA tulee
RUMAN näköiset JA HAISEVAT hampaat JA HENGITYS YMS !! oma syysi, älä syytä IKINÄ muita !! muijas on hullu kans ja teeskentelee kaiken.........käske sitä-
ki lopettaan sauhuttelun HETI !!!- lipalupa
Joo hyviä ohjeita satelee,tuosta tupakkahommasta,että mulla menee semmonen 50 euroa kuukaudesa tupakkaan,ku sätkiä polttelen,ni 2 kuukautta säästäs,ni pääsis hamppivalkasuun..
Ruokasoodaa oon kokeillu monesti,eikä tehoa,sitte sitä Pepsodent White now systeemiä kokeilin ei tehoa,ja yotuel puikkoja oon ostellu ,mutta eipä tepsi..
Kuten jo aikasemmin mainitsin,nii netistä tilasin sellasen valkasupaketin,ni ei tepsiny!
Tulee vaa mieleen,että jos meen hammaslääkäriin sitte siihen valkasuun,ni meneekö rahat hukkaan?? On siinä sitte hammaslääkärilläki selittelemistä,jos ei mitään auta,sille sitte yrittää sanoa,että 2 kuukautta säästin tätä varten,uskaltaako ottaa riskiä:P- hepskukk
Kun sätkät ja tupakat lopetat, niin et voi olla häviön puolella vaikkei valkaisu jostain syystä onnistuiskaan. Asiaa voit kysyä etukäteen hammaslääkäriltä.
- Hyvällä tahnalla
unohda nuo sikakalliit hoidot, ja osta vaan jotain hyvälaatuista valkaisevaa hammastahnaa, ja ala käyttää sitä.
ite olin vielä tammikuussa ihan samassa tilanteessa, mutta sitten ostin sensodyne-merkkistä "hellästi valkaisevaa" pro emalj gentle whitening -hammastahnaa. samaa tavaraa näkyy olevan myynnissä ainakin kaikissa suuremmissa marketeissa, eikä hintakaan ole mikään älytön. tulos ei näkynyt heti, mutta nyt näkyy.
samoihin aikoihin aloin kylläkin pureskella myös jenkki professional purukumia, koska toinen ongelmani oli kiillevaurioiden ehkäiseminen/korjaaminen. näillä evästyksillä olen ainakin itse saanut muutamassa kuukaudessa sen verran valkoiset hampaat, että enpä olis etukäteen uskonutkaan. - Kipelius
Osta kuokkasen peruukkiliikkeestä valkoista hammaslakkaa ja hampaasi ovat sen jälkeen hohtavan valkoiset kuin Jean Pierre Kuzelalla
Katso vaikka: http://www.youtube.com/watch?v=0aerpmPm5yM - ää
Jos harjaat hampaat 2-3x/pv niin ne vaalenee aika lailla ja pysyyki. Vaikka kerran tahnalla (ihan tavan tahnalla) ja muut kerrat ilman. Opallesence tai jotain vaalentaa aika hyvin.
Hammashygienistieillä on se soodaruisku, jolla saa jotain pois, mut jos hampaat on luonnostaan kellertävät, en tiiä saako niitä paljo vaaleammaksi. - lipalupa
Noo taidan antaa periksi,koko homman olokoo sitte keltaset nää hampaat.minkä sille mahtaa jos mikää ei tepsi,pääasia,että sais aluksi nää reiät paikattua,ja nyt mulla yks hammas tulehtu tässä alkuviikosta,ni ollu toinen poski iha turvoksisa,penisilliinikuurilla täsä oon ja on ollu kyllä helkkarinmoinen kipu tän viikon,ettei oo paljo nukuttanu:P nyt alkaa jo helppaamaan:)
Ajattelin lopettaa ton tupakanpolton kokonaan,kerran jo olin 3 vuotta polttamatta,mutta alotin tyhmyyksissäni uuestaan,sitte ei ainakaa kellastus yhtää enempää:)
Täytyy rukoilla voimia päästä taas "vapauteen";)
Tykkään kuitenki laulaa,ni siksiki helppais..
Kiitos kaikille neuvoista,mitä ootte antanu!- KevättäRinnoissa
Hei!
Jos lopetat röökin polton, niin laita siitä säästyvät rahat johonkin purkkiin. Eli aina kun ostaisit sätkäpussin niin kilautat ne eurot siihen purnukkaan, ja muutaman kuukauden kuluttua sulla on rahat yksityisellä tehtävään laservalkaisuun!
Tsemppiä! - JereRider
No onpa täällä tullut taas monenlaista kommenntia ja ohjetta ja suurimmalla osalla ei hajuakaan mistä puhuvat ja mitä suosittelevat. Kaikki hampaiden valkaisuun liittyvät kotikonstit ruoksa soodat ja vastaavat kannattaa unohtaa kokonaan. Myöskään valkaisevat hammastahnat eivät yleisesti ottaen tuota juuri minkäänlaisia tuloksia. Olen itse aikoinani kokeillut kaiken tuon ja enemmänkin..
Paras tapa saada valkoiset hampaat on hammaslääkärin vastaanotto, tosin myös kallein! Mulla oli myös hyvin keltainen hammasluu selvitin aikoinani asiaa ja tilasin netistä useiden suosittelujen perusteella valkoisethampaat.com vahvimman 44% paketin maksoi 99€. Tällä sain vihdoin haluamani tulokset eli keltaset leegoni muuttuivat lopultakin valkoisiksi! :) Ja näillä on muuten vieläpä 100% rahat takaisin takuu, jos ei saisikaan tuloksia! Suosittelen lämpimästi kokeilemaan tätä viimeisenä vaihtoehtona jos tosissaan haluat saada ne hampaasi valkoisiksi! :)
- tuomo111
Anttilasta saa 49eurolla kotona tehtävän hampaiden valkaisupaketin. todella helppo, riittää kolmeen kertaan. JA TOIMIIIII!!!!
- Hei...
Jos haluaa käydä edullisesti hoidattaan hampaitaan niin voin suositella esim. suuhygienistiopiskelijoiden tekemiä hammaskiven poistoja, puhdistuksia tai vaalennuksia ammattikorkeakoulussa. Itse olen ollut tyytyväinen ja aina hammaslääkäri on vielä tarkastanut lopuksi. Monen ikäisiä asiakkaita siellä käy ja ei opiskelijallekaan tule älyttömän kalliiksi.
http://www.oamk.fi/sote/ajankohtaista/?kieli=fi&ak_osio=uutisjuttu&kid=11&id=13042 - Hampaiden kotivalkai
Nyt kun hampaasi on tarkastettu ja putsattu, niin voit vaikka netistä ostaa kotivalkaisun. Minä just valkaisin hampaani, enkä olisi uskonut että tulee näin siistin ja tasaisen väriset. Mä kylläkin kävin yksityisellä, eikä mullakaan pelkkä putsaus ja h.kiven poisto vaalentanut nimeksikään. Tarkastus, muotit ja aineet maksoi yht. 250,- Mutta paljon halvemmalla pääsee jos tilaa muotit ja aineet netistä, mulla oli Opalscense -nimistä ainetta, 15 prosenttista. Valkaisukynät ja vastaavat on pelkkää rahan tuhlausta mun kokemuksen mukaan. Ja vielä että noita muottejahan voi sitten käyttää uudelleen.
- Esimerkiksi.
http://www.hampaiden-valkaisu.fi/tilaa-hampaiden-valkaisupaketti-kotiisi/
Easybleach -nimisillä sivuilla aine ja muotit luvataan 25 eurolla.
Mulla on hammaseroosiota siksi aine oli 15 prosenttista. Ja keltainen hammasluu, tai oli. - vielä..
Esimerkiksi. kirjoitti:
http://www.hampaiden-valkaisu.fi/tilaa-hampaiden-valkaisupaketti-kotiisi/
Easybleach -nimisillä sivuilla aine ja muotit luvataan 25 eurolla.
Mulla on hammaseroosiota siksi aine oli 15 prosenttista. Ja keltainen hammasluu, tai oli.http://web.comhem.se/sirke/hinnat.htm
Ei ainakaan ole sikakallista. Hammaslääkärit käyttää ihan samoja aineita.
- porkkana..
Kävin hampaiden valkaisussa ja niitä vihloi pitkään sen jälkeen. Enkä mene enää. Soodaputsaus vei tummentumia ja sitten pesu opalesencellä (se on muuten iso tuubi ja riittoisa hammastahna) kuureina poisti loputkin häiritsevät. En tahdo vitivalkoisia hampaita vaan puhtaat ja luonnollisen väriset. Ja tietty ehjät. Jatko tavan hammastahnoilla ja pesen ne muutaman kerran päivässä. Ja pysyy vaaleana.
Vältä turhaa sokeria, energiajuomia, limuja jne. Rööki poisja kahvia vähemmälle.
Näillä vinkeillä ei ole kallista. - tellu-
Ketkä on kokeilleet, auttaako se pesodent white now ? Minä en saa ukkoa hammaslääkärille edes kirveellä uhkailemalla, hällä on paha astma ja ne hajut saattaa laukaista kohtauksen.
Mut hymy ei ole enää tosiaankaan valkoinen, kiitos kahvin jonka juomista ei suostu lopettamaan.
Itselle auttoi tummentumiin koneellinen hammaskiven poisto.
Siis semmoinen "laikka" jolla käytiin läpi koko kalusto.
Mun on sydänvian takia pakko pitää hampaat kunnossa mutta
tässä on kohta perhesopu katkolla kun en malta aina olla huomauttamasta ukolle asiasta... blääh...
Niin siis en jaksanut lärätä koko viestiketjua läpi, mutta onkos kellään kokemuksita tai sitten muita kivoja (hajuttomia) vinkkejä ?
Thänks jo etukäteen, hymyillään kun tavataan :o) - Sisko*
Tässä yks vinkki valkoisempiin hampaisiin: Kristallisuola!
Joo, älkää nyt näyttäkö niin epäuskoisilta :)
Se toimii todellakin. Ei maksa paljonkaan ja saa luontaistuoteliikkeestä tai apteekista. Muistaakseni ½- kiloa maksaa noin 4-6 eetä.
Sitähän voi sitten käyttää ihan ruoanlaittoonkin.
Silläpä minä hampaani valkaisen, halvalla ja tehokkaasti.
Hammasharjaan vaan sitä ja harjaamaan. Voit myöskin tehdä suolasta liuosta, jota sitten vielä purskuttelet.
Tepsii! - Valkaisuun menoks!!!
Paskat noista senku mener kosmeettiseen hammanpoistoon,takaapaha ainaki että tulee viti valkoiset!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 763418
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753137Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683012On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662671Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442182- 611739
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251707- 351705
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181689- 601628