Oikea Pappa-Dappa, läkileuka, fiftari, suavefleda,
Pii-Pappa-Luula. Rokka-rakka.
Spadduveikko, kaljakurko.
Neljäkymppisenä alkaa vitsit vähentyä,
kun et voikaan enää vain dokailla ja bailata.
Liekö suutarinpalkkakaan enää niin kovin hyvä
tai lakaisukonekuskin?
Oh yeah!
Oletko oikea
5
246
Vastaukset 5
- ::):):):):):):):):)
En taida olla mikään noista edellämainituista mutta sinä selvästi olet "onnistunut" elämässäsi ja elätkin elämääsi "onnellisena ilman katkeruuksia", kuten kirjoituksistasi näkyykin, eikö vain...
- Rokkeri vm.55
Mulla on stadin isoin stetsoni ja mela
- Teddy Boy Forever
Mä oon liekeissä!
http://www.youtube.com/watch?v=Uji9wdkydxo - Janne.
"Neljäkymppisenä alkaa vitsit vähentyä,
kun et voikaan enää vain dokailla ja bailata.
Liekö suutarinpalkkakaan enää niin kovin hyvä
tai lakaisukonekuskin?"
Miksi juuri neljäkymppisenä? Miksei 2 tai peräti viiskymppisenä? Mitä tekemistä iällä on tähän asiaan?
Itse ainakin voin dokailla ja bailata, en ota neuvoa siihen sinulta enkä kysy siihen lupaa jos olen 40 tai 30 tai peräti 60. Teenkö jotain väärin?
Annatko minulle anteeksi jos olen 40 ja dokaan ja bailaan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olivia Oras
"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde941414- 47921
- 96900
MOT: Nuoren Olivia Oraksen, 27 surullinen kuolema kauneusoperaatiossa :(
MOT:n tietojen mukaan Oras menetti tajuntansa rasvaimua edeltäneessä puudutuksessa. Hänet kuljetettiin Husiin, ja hän ku86825Haluatko että unohdan sinut kokonaan
Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j57747- 64602
- 42601
- 34577
Ylen typerät rinnastukset.
Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan191567- 48547