kevättakki

lyhythiha

Mistä löytäisin kokoa 50 hyvän kevättakin? Olen käynyt kaikki Seppälät, KappAhlit, Lindexit läpi, Seppälässä oli ainoa mallilta ihan jees, mutta lyhyet hihat! Ja minulla on yleensäkin ongelmana hihojen pituus, tahtovat olla usein lyhyet, vaikka en yli 170cm pitkä olekkaan.

Eli mistähän löytäisin hyvän takin..? :)

11

505

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Isohko Nainen

      Itse isokokoisena löysin suht järkevän näkösen kevättakin halpa hallista. siellä on mallisto Maria S, joka tekee kokoja 52 asti.

    • Toinen pitkäkätinen

      Olen myös pitkäkätinen ja takkikokoni on 50-52. Kevättakkeja olen löytänyt Helsingistä Haloselta. Ellokseltakin olen löytänyt sopivan villakangastakin, joten sieltäkin kannattaa vilkaista.

      • Roteva

        Nyt netissäkin on kiva takkikauppa nimeltä takkitaivas.fi, sielläkin on kokoja 50 ja 52 osassa malleista. Sieltä varmaan löytyy sopiva kevättakki. :)


      • Tiinutäti
        Roteva kirjoitti:

        Nyt netissäkin on kiva takkikauppa nimeltä takkitaivas.fi, sielläkin on kokoja 50 ja 52 osassa malleista. Sieltä varmaan löytyy sopiva kevättakki. :)

        Onko kukaan löytänyt hyviä ja kauniita kevättakkeja kokoa 58-64 ja jos, niin mistä? Tutkin jo Elloksen sivut ja valikoima oli s-u-r-k-e-a.


      • Tytt.
        Tiinutäti kirjoitti:

        Onko kukaan löytänyt hyviä ja kauniita kevättakkeja kokoa 58-64 ja jos, niin mistä? Tutkin jo Elloksen sivut ja valikoima oli s-u-r-k-e-a.

        http://www.cellbes.fi/Category/!18,!220,1,43,130.234.7,232/Default/Ascending/1?mid=59


      • Tytt.
        Tytt. kirjoitti:

        http://www.cellbes.fi/Category/!18,!220,1,43,130.234.7,232/Default/Ascending/1?mid=59

        No voi pers, linkki ei sitten toiminukkaan. No, kyl ne tästä nyt löytyy enivei:
        http://www.cellbes.fi/

        Ite sieltä just tilasin tuon takin, mikä on siinä heti ylärivissä oikeassa reunassa. Kuvassa punainen takki ja naisella valkoiset vaatteet muuten. Itselleni tosi kuva, kun on pituutta kuitenkin kans 174cm. Otin koon 58/60, ihan varmuudeksi (talvitakki Cellbesiltä myös, samaa kokoa) mutta olikin niin iso että olis voinu ottaa vaikka koon 50/52.:D Olen päärynän mallinen, niin pienempi olisi mennyt. On sen verran leveä tuo alaosa takista. Onneksi siinä on kiristysnyörit, niin ei tarvinnut pistää vaihtoon takkia.


    • Tiinutäti

      Kiitoksia vinkistä. Olin kokonaan unohtanut Cellbesin :).

    • ellos!

      elloksel on hyvii takkei kannattaa käyä niinku kattomas

    • fivaicom

      Takkitaivas.fi ? Löytyykö kuukkelilla ihan tolla nimellä, mulle antoi vain com. päätteisin kuukkelissa....

    • comvaifi

      Sorry hätäily se on ilmeisesti takkitalo.fi?

    • belloballo

      Takkitalon takkeja vilkaisin, pikaisesti katsottuna aika pieniä kokoja siellä on. Ritva Fallan takeissa näkyy olevan kokoon XXL asti. Mitä se sitten tarkoittaneekaan - joskus olen huomannut, että se voi tarkoittaa vaikka kokoa 46.

      Cellbekseltä katsoisin, olen ollut tyytyväinen heidän takkeihinsa ja muutenkin. Olen tiliasiakas.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      274
      2870
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      215
      1860
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1532
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      2
      1300
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      77
      1198
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      256
      1133
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      80
      1042
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      983
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      79
      920
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      142
      794
    Aihe