Keksikää jotain kivaa maan ja taivaan väliltä !

ikävä on ....

Keksikää hyvät ihmiset jotain " kivaa " ! Huumoria, ronskiaki kehiin, totista torven soitantaa, sekin kelpaa, miulla on " takki " tyhjä nyt !

45

154

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Liehuva lieko varjo

Pistetään bileet pystyyn ja ruvetaan tappelamaan jo vain tylsyys ja totinen torven soitanta loppuu. Kuka haukutaan ensin?

• .

Hyvä kysymys, haukkuminen on niin hauskaa, helpottaa omaa oloa enemmän kuin mairittelu ja kehuminen.

• meeriamanda

Se on niin tavallista, meinaan tuo haukkuminen :)) sitähän on alvariinsa! Entä jos alettaisiinkin kehumaan kirjoittelijoita oikein olan takaa?
      Voin uskoa että saataisiin säpinää kun sellainen ei todellakaan ole hyväksyttävää, kyllä siinä tuulettuisi yksi ja toinen :D

• 22

Tämä kevät talvi on tosi tylsä, kaikki kulkuväylät liukkaita, pysyn mörskässäni niin ei luita murskaannu.

• Pirre*

Ostakaa hyvät immeiset kenkiinne "jarrut", likuesteet, eihän nyt mökkiin tarvia mokoman takia jäädä..

• Pirre*

..p.s. no vaikka "likuesteet", liukuesteet sen pit olla..mutku jne..:(

• 1943

Älä roiku täällä, vaan lähde kipin kapin hiihtelemään vitivalkoiselle hangelle ennenkuin tulee liian lämmintä. Olin tunnin. Jos olet näillä seuduila, niin Teeriharjulla on iltapäivätanssit klo 13-17. Mene naapuriin pelaamaan vaikka Alfabetiä tai korttia. Tai kuuntele mieleistäsi musiikkia ja kölli peiton alla. Ronski en osaa olla, vitsien kertomisesta, en kuuntelemisesta pidä. Voisin aloittaa sen arvausleikin, millä kysymyksin yritetään ottaa selville, mitä ajattelen. Kysymyksiin pitää voida vastata "kyllä", "ei" tai "en tiedä". Joskus kauan sitten aloitin tuollaisen ketjun. Joku muukin voi aloittaa. Itse lähden kaupungin keskustaan.

• hyvät neuvot tarpeen

Jospa ottaisin tilaisuudesta vaarin !
        Jos panis loppu elämän ranttaliksi, katsois kuin käy vahoilla päivillään, on ukkomies, mutta kuulemma vapaa, mitä arvelette kuinka kävis jos antas elämän virran, houkutuksen viedä ?
        Olen tosi tympääntyny tähän yksin oloon,

• 1943
        hyvät neuvot tarpeen kirjoitti:

Jospa ottaisin tilaisuudesta vaarin !
        Jos panis loppu elämän ranttaliksi, katsois kuin käy vahoilla päivillään, on ukkomies, mutta kuulemma vapaa, mitä arvelette kuinka kävis jos antas elämän virran, houkutuksen viedä ?
        Olen tosi tympääntyny tähän yksin oloon,

Ei kai Sua estä mikään. Myyt omaisuutesi ja lähdet maailmanympäripurjehdukselle. Mutta varo Somalian rannikoita. Toinen vaihtoehto on lähteä kävellen maailmanympäri. Aasia on ehkä koettava sopivan etäältä säteilevistä paikoista. Ja kotimaassakin voisit vaikka katsella kontakti-ilmoituksia ja luoda sopivan mimmiverkon. Olisit yön siellä, toisen täällä.

• 1943
        1943 kirjoitti:

Ei kai Sua estä mikään. Myyt omaisuutesi ja lähdet maailmanympäripurjehdukselle. Mutta varo Somalian rannikoita. Toinen vaihtoehto on lähteä kävellen maailmanympäri. Aasia on ehkä koettava sopivan etäältä säteilevistä paikoista. Ja kotimaassakin voisit vaikka katsella kontakti-ilmoituksia ja luoda sopivan mimmiverkon. Olisit yön siellä, toisen täällä.

Tuli vielä mieleen, että voisit siellä kotona tehostaa tunnelmaasi kuuntelemalla Kotiteollisuuden "Työttömän arkiveisua".

• mitä mieltä olette
        1943 kirjoitti:

Enemmän kiinostaa tuo vapaa ukkomies !
        Onko hän vapaa ? vai mistä on kysymys ?

• meitä huijataan ,,,

Vi ....aa tuo EU irti pitää päästä äkkiä, kohta on suomi itse konkurssissa kuten kävi jo ilmi !!
      Kyllä meidä suuruudenhullut päättät on kuseen laittanu !
      Timo SOINI on ainoa toivomme että joskus pääsemme "selville vesille "
      Itsenäisyys suomeen palautettava taloudellisesti !
      Brax oli tosi hermostunu ku OMAT rahat on eu:n sijotettu, pelkää menettäväsä omat miljoonansa jotka on kähminy Liliuksen kanssa " lailsesti " forttumista, Brax on forttumin hallituksesa nauttii valtavista etuuksista , on yksi omistajista !

• Kuka aloittaa ?

Kuten aina on tiedetty niin alatyylinen huumori on "kova" sana eli jps perustettaisiin oma
      sivusto, jonka nimi voisi olla esim. "Pissa & Kakka & Pieru".

• uskaltasko ??

Ei viitti paskassa rypeä, mutta jos alkas seksi hurjastelijaksi vanhoilla päivillään, menisköhän paikat rikki !? Onko kokemuksia, mulla ei vielä?

• .............

ukkomiestä ei kannata ottaa edes hetken heilaksi, siitä tulee vaan hankaluuksia.

Mutta, missä on vapaita miehiä, jotka ei koko aikaa juopottele, taitaa olla aika harvassa.

• ?

Minkälainen on " vapaa ukkomies " kuka tietää ?
      Onko kokemuksia ?

• lejanna

Talvella seisoo yksin pihalla, lumiukko.
        Ei kannata ottaa sisälle.
        .

• ?
        lejanna kirjoitti:

Talvella seisoo yksin pihalla, lumiukko.
        Ei kannata ottaa sisälle.
        .

oliko sen kaa hauskaa, jäikö muistoja " lumiukosta " ?

• lejanna
        ? kirjoitti:

oliko sen kaa hauskaa, jäikö muistoja " lumiukosta " ?

:)))

Mullon ihan ikioma lämmin, lemmin ja pehmeä, joka sulattaa minut.
        En tykkää jäisistä pusuista hyisiltä huulilta.

.

• Tosi kivaa!
      Mulla häviää tänään ainakin kaks säkillistä turhaa roinaa tonne jäteastiaan.
      Ja huomenna jatkuu, huone kerrallaan ja kaappi kerrallaan.

• äitemuori*

Toi homma on ollu ja on viäkin tarpeen mun huushollissa, mutta kun alan niitä laatikoita raivaan, niiihhh. Monta muistoo tulee mieleen eikä raskis. Tytär kysyi yhtä vyötä jonka olin joskus -70 luvulla ostanu, onneks oli talles, sellanen leveä nahkavyö siinä iso kruusattu solki.
        Mä meinasin että teen listan kaikesta rojusta jälkipolvelle, että tulkaa hakeen "antiikkia". Kyllä siinä hommassa aika kuluu kummasti ja pikkupoju tykkää kollata mumman laatikoita.
        Ja ikivanhat valokuvat, mitä niille tekis, ohan täs.

• ? mitä teen

Kuka tulis mulle siivoomaan, on ainaki kolme jätesäkkiä vaateita täynnä, osa melkein pitämättömiä ?
      Vai pitäskö ostaa suurempi asunto että olis komeroita enemmän ?

• henrjii

Kilauta hunkxille, se ainaskin kaipaili, tässä eräänäpäivänä yhdenkoon sukkahousuja, tai jotain

• Kun muutin tähän asuntoon päätin ettei enää ikinä sitä samaa kun oli edellisestä asunnosta lähtö.
        Ja nyt kun on kevät on hyvä tehdä sellaista vähän tarkempaa siivousta.
        Ihanasti on taas tilaa vaatekaapissa, voi vaikka ostaa uutta jos on tarve, mulla ei kyllä ole vieläkään tarvetta siihen.

• asuintalossa

Meillä kahdella on 260 m2, ja tuntuu, että kaikki paikat täynnä. Kaapit kuin Turusen pyssy.

Vasta olikin jossain, että mitä pienempi asunto, sen vähemmän roinaa kertyy ja asunto pysyy kunnossa.

• aaapuuuvvvaaaaa
        tulisilla kirjoitti:

Kun muutin tähän asuntoon päätin ettei enää ikinä sitä samaa kun oli edellisestä asunnosta lähtö.
        Ja nyt kun on kevät on hyvä tehdä sellaista vähän tarkempaa siivousta.
        Ihanasti on taas tilaa vaatekaapissa, voi vaikka ostaa uutta jos on tarve, mulla ei kyllä ole vieläkään tarvetta siihen.

juu, kuika sitä onkaan tullu kannettua " resua " kotiin ku ei kerkii kaikkia edes pitämään, ku lihoo, jää pieneksi, suotastaan harmittaa.
        On kyllä ollu tyylinä ostaa aletelineistä hyvää laatua, joten niitten hävittäminen on tuskallisen haikeeta .
        Kuinkas raaaaskii kaikenlaiset koriste esineet hävittä niitäki on kaapit täynnä, voiiiiiih ku käy ajatuski kippeetä.
        Hyvät neuvot tarpeen !

• jotain tulis tehdä
        asuintalossa kirjoitti:

Meillä kahdella on 260 m2, ja tuntuu, että kaikki paikat täynnä. Kaapit kuin Turusen pyssy.

Vasta olikin jossain, että mitä pienempi asunto, sen vähemmän roinaa kertyy ja asunto pysyy kunnossa.

Toisaaltaan, eihän meidän ole tarkotuskaan asua MUSEOSSA, miksi keräisimme vanhaa hyvää kaunista arvokasta tavaraa kotimme täyteen,
        siivoaminenkin olis helpompaa kun osais olla järkevä keräilyn suhteen, jota kuitenkaa en osaa, aina ajatelee " jos vielä tarvitsee jossakin ".
        Koti ei ole viihtyisä jos se on liian täynnä kaikkea.

• aaapuuuvvvaaaaa kirjoitti:

juu, kuika sitä onkaan tullu kannettua " resua " kotiin ku ei kerkii kaikkia edes pitämään, ku lihoo, jää pieneksi, suotastaan harmittaa.
        On kyllä ollu tyylinä ostaa aletelineistä hyvää laatua, joten niitten hävittäminen on tuskallisen haikeeta .
        Kuinkas raaaaskii kaikenlaiset koriste esineet hävittä niitäki on kaapit täynnä, voiiiiiih ku käy ajatuski kippeetä.
        Hyvät neuvot tarpeen !

Siihen hävittämiseen tartee tulla palo ensin.
        Kun huomaa kuinka paljon turhaa roinaa on ja tarpeeks monta kertaa sitä ittekseen kiroaa, niin sitten se lähtee kun alkuun pääsee.
        Mulla kanssa on kaikkea turhaa tavaraakin.
        No kirjat menee kyllä yhdelle työkaverille, kunhan ensin saadaan sellainen sopiva yhteinen aika, kun kummatkin ollaan eri vuorossa niin sitä sopivaa aikaa ollaan nyt etitty.

• ?
        henrjii kirjoitti:

Kilauta hunkxille, se ainaskin kaipaili, tässä eräänäpäivänä yhdenkoon sukkahousuja, tai jotain

hunxiko on sukkahousu miehii, mulla on vain rintaliiviä kelpaisko ne ?

• asuintalossa kirjoitti:

Siin on se että pienempään ei mahdu niin paljon :))
        Mutta mulla oli pienempi asunto ennen tätä ja sieltä lähti tavaraa muutossa tosi paljon.
        No nyt tyhjentelen vieläkin niitä joita jopa sieltä tänne röijäsin.
        Kymmenisen kuukautta olen nyt tässä asunut, mutta onneksi ei ole tullut hinkua ostaa uutta tänne vaan niillä menen mitkä oli siinä pienemmässä asunnossakin.
        Siellä oli verkkokomero, minkä meinasin unohtaa ja sitten kaikki sieltä heivasin kaatopaikalle, kun en ollut tarvinnut niitä sen viiden vuoden aikana jonka asuin siellä. Tässä ei verkkokomeroa olekaan eli kaikki on silmissä minkä omistan, ja se on hyvä.

• asuintalossa
        jotain tulis tehdä kirjoitti:

Toisaaltaan, eihän meidän ole tarkotuskaan asua MUSEOSSA, miksi keräisimme vanhaa hyvää kaunista arvokasta tavaraa kotimme täyteen,
        siivoaminenkin olis helpompaa kun osais olla järkevä keräilyn suhteen, jota kuitenkaa en osaa, aina ajatelee " jos vielä tarvitsee jossakin ".
        Koti ei ole viihtyisä jos se on liian täynnä kaikkea.

Kaapeistahan vain puhuinkin. Ei meillä ainakaan kaappien sisällyksiä vieraille esitellä.

Ja, kun on kaksi oravaa yhdessä, jokainen tietää lopputuloksen. On tallessa kaikki, miehen vihkipuvusta ja kengistä alkaen, no, onhan jo napapaita hänen 15-vuotislahjakin.

• .
        tulisilla kirjoitti:

Siin on se että pienempään ei mahdu niin paljon :))
        Mutta mulla oli pienempi asunto ennen tätä ja sieltä lähti tavaraa muutossa tosi paljon.
        No nyt tyhjentelen vieläkin niitä joita jopa sieltä tänne röijäsin.
        Kymmenisen kuukautta olen nyt tässä asunut, mutta onneksi ei ole tullut hinkua ostaa uutta tänne vaan niillä menen mitkä oli siinä pienemmässä asunnossakin.
        Siellä oli verkkokomero, minkä meinasin unohtaa ja sitten kaikki sieltä heivasin kaatopaikalle, kun en ollut tarvinnut niitä sen viiden vuoden aikana jonka asuin siellä. Tässä ei verkkokomeroa olekaan eli kaikki on silmissä minkä omistan, ja se on hyvä.

Olen miettiny, jos joku ulkopuolinen ammattilainen teksi täys remontin, samalla tyhjentäis järkevästi koko hushollin, jättäs vain tarviitavat tavarat, samoin kalustais huoneiston helppohoitoiseksi viihtyisäksi kodiksi, inhoan tuota kamaa ympärillä, vaikka onkin laadukasta, mutta kun ei ehdi kaikkia käyttämään.

• . kirjoitti:

Olen miettiny, jos joku ulkopuolinen ammattilainen teksi täys remontin, samalla tyhjentäis järkevästi koko hushollin, jättäs vain tarviitavat tavarat, samoin kalustais huoneiston helppohoitoiseksi viihtyisäksi kodiksi, inhoan tuota kamaa ympärillä, vaikka onkin laadukasta, mutta kun ei ehdi kaikkia käyttämään.

Toi on ihan hyvä vaihtoehto.
        Kannattaa toki käyttää näitä mahdollisuuksiakin.
        Ja saa kait niihin jotain verohelpotuksia tai mitä ne olikaan nykyään.
        Siitä vaan soittelemaan tai muuten ottamaan selville jos siltä tuntuu.

• henrjii

Keksitään pääsiäistä
      Kissa putosi uimaaltaaseen, ja muna nauroi.
      Tarinan opetus, missä märkä mirri, sielä iloinen muna

• Kiitos nauruista, tässä kesken kaiken :))))))

• äitikananen

Itkettävän ihanan naurettavaa, suurta draamaa, oli kun Munamies meni valtavaan kanalaan, ja huusi ovella: ÄITIIIII!

• ?
        äitikananen kirjoitti:

Itkettävän ihanan naurettavaa, suurta draamaa, oli kun Munamies meni valtavaan kanalaan, ja huusi ovella: ÄITIIIII!

HEH , löytykö äitiä ?? hah

• äitikananen
        ? kirjoitti:

HEH , löytykö äitiä ?? hah

Ei tainnut löytyä, nyyh! :( Isi olisi varmaan löytynyt helpommin.

• "Sotka"

Heitä spede voltti.

• meeriamanda

Joko tämä uutinen osui silmiinne, Pankkiautomaatti pyysi rahaa ? Uudet Ottomatit ovat monipuolisempia, laitan linkin etten selitä ´omin sanoin´ sekavasti :))

http://www.otto.fi/

• äitemuori*

Kyllä näkyi jo eilen, pyysi euron muun noston lisäksi, tosin sehän ei ole pakollista. Oranssinvärisenä näkyi se, jolla lahjoittaa euron jonnekin. Vähän sieppaa kun on joka paikassa tätä kerjuuta.

• äitemuori* kirjoitti:

Kyllä näkyi jo eilen, pyysi euron muun noston lisäksi, tosin sehän ei ole pakollista. Oranssinvärisenä näkyi se, jolla lahjoittaa euron jonnekin. Vähän sieppaa kun on joka paikassa tätä kerjuuta.

Liikaakoulutettuja huuhaa-ammattilaisia pitää elättää, niitäkin.
        Vihreät eivät ihan kaikkea kehtaa tuoda budjettiin.
        Ja lapsemmekaan eivät halua tehdä paskaduuneja, joten siksi on Stadikin nyt ihmeissään, kehtaako heiltä evätä tämän Romanien hyysämisen.
        H.

• niin kumpiko

kumpi ja kampi tappeli, kumpi voitti?

• ,

Bambi voitti.

• Olis tässä:
      http://keskustelu.suomi24.fi/node/9767668

Vaan ei näytä kiinnostavan sekään.
      H.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      225
      7520
    2. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      45
      4940
    3. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      59
      4762
    4. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      75
      3428
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      2005
    6. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      30
      1880
    7. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      31
      1819
    8. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      44
      1677
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      37
      1598
    10. Haluaisitko enemmän ?

Haluaisitko enemmän kuin ystävyyden ? M-N
      Ikävä
      148
      1347
    Aihe