Missä maassa maailman kauneimmat naiset?

kyselyä pukkaaaa

Missä maassa on mielestäsi maailman kauneimmat naiset? Oma vastaus ehdottomasti Intia.

52

4928

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • naiSeksi

      Suomessa tietysti!!

    • hygga

      Suomessa tottakait ;) ;) Luonnonkauniita ja luomuja :P

      • höpöhöpo

        Ja varattu mustille


    • d.saurus

      Parhaimmat vaaleat naiset ovat mielestäni Ruotsissa.

      Parhaat brunetit ovat latinalaisissa maissa.

      Kauneimmat orientaalit ovat Malesiassa, Burmassa ja Thaimaassa.

      Parhaat naiset sängyssä löytyvät monen mielestä Brasiliasta. Itselläni ei ole kokemusta brasiliattaresta, mutta kolumbiattaresta kylläkin. Kuuma oli.

      • lllllllllllll

        Väärä vastaus. Kannattiko mennä kehumaan ruotsalaisia suomalaisella keskustelupalstalla (huom. SUOMI24:lla)
        Kato nyt, miten paljon miinusta olet saanut. ;)

        (ja koska et kuitenkaan ymmärtänyt, että tämä oli vitsi, niin sanotaan jo ennen kuin alat vinkumaan mitään typerää vastaan: tämä oli vitsi).


      • että näin

        Brassi-naiset on leikeltyjä muovihirviöitä. Siellä on OUTO jos EI OLE ottanut silareita ja "parannellut" (lue silvotuttanut) itseään plastiikkakirurgilla...Että TOOOSI kauniita ovat joo...Hitto kun te miehet ootte niin kujalla sen suhteen miten arkipäivää kaikenlainen "tuunaaminen" on nykyään. Jo teininä aloitetaan kaikki leikkaukset ym. lisäosilla varustelu. EI SELLAINEN NAINEN OLE OIKEASTI KAUNIS! HALOO! Ja sinä joka aiot tulla nillittämään että "taas joku rumaläskikatkera suomilehmä siellä vinkuu" niin olet väärässä. Itse olen nimenomaan luonnonkaunis ja tarvetta paranteluille ei ole. Jatkuvasti kysellään että onko hiustenpidennykset, onko oikeat tissit, olenko varmasti ihan suomalainen jne. muuta yhtä älykästä. Teidän miehien on ihan turha arvostella naisten ulkonäköä, kun ette edes erota onko joku nainen meikitön vai onko hänellä ns.nudemeikki. Ette tajua tuon taivaallista siitä mitä kaikkea naiset tekee sen ulkonäkönsäö eteen.


    • miehen mielipide

      Suomessa on tietysti maailman kauneimmat naiset.

      Jos pitäisi valita myös kauniita ulkomaalaisia naisia, niin suomalaisten jälkeen tulevat muiden Pohjoismaiden naiset.

      Kyllä suomalaiset naiset ja pohjoismaalaiset naiset sitten ovat todella kauniita! Olihan se joskus joku tutkimuskin, että Pohjoismaissa on maailman kauneimmat naiset.

      • Anonyymi

        Höpöhöpö. Oletko vähän yksinkertainen. Niitä tutkimuksia nyt on pilvin pimein ja joka kerta on saatu eri tulos. Kaunein on milloin minkäkin värinen ja löytyy milloin mistäkin maasta. Kuinka monta kertaa kauneimmaksi on äänestetty esim. brasilialainen, venäläinen ym. Muutenkin tämmöiseen kysymykseen on mahdoton antaa mitään "oikeaa" vastausta, kauneus kun on katsojan silmässä. Totta kai itse vastaat että suimalaiset, koska sinä itse satut olla suomalainen, ja haluat olla paras.


    • vaaleus on valttia

      Pohjoismaiden naiset ovat kauneimpia. Vaaleita ja kauniita. Etelässä naiset ovat karvaisia ja kaikki samannäköisiä. Siniset silmät voittavat ruskeat 10-0.

      • mr.shephard

        Pohjoismaissa ne kauneimmat asustavat. Ja jos sen verran vetää kotiinpäin, että sanoo kaikkein kauneimpien olevan Suomessa.


    • nuorinainen**

      d.saurus oletko se d.saurus?? :)

      • D. Saurus

        jep sama mies edelleen. Rekisteröin nimimerkin varmuuden vuoksi.

        Dino S. alias D. Saurus alias d.saurus riippuen olenko kirjautuneena vain en :)


      • nuorinainen**
        D. Saurus kirjoitti:

        jep sama mies edelleen. Rekisteröin nimimerkin varmuuden vuoksi.

        Dino S. alias D. Saurus alias d.saurus riippuen olenko kirjautuneena vain en :)

        miksi "varmuudenvuoksi"?

        aha joo... kirjoitus tyylistä aattelin et ootkohan sama D. saurus. :)


      • nuorinainen**
        nuorinainen** kirjoitti:

        miksi "varmuudenvuoksi"?

        aha joo... kirjoitus tyylistä aattelin et ootkohan sama D. saurus. :)

        oletko ikävöinyt? ;)

        voi saaketi hävitin mun kaulakorusta riipuksen, kun avasin lukon siitä ketjusta!! :I


      • nuorinainen**
        nuorinainen** kirjoitti:

        oletko ikävöinyt? ;)

        voi saaketi hävitin mun kaulakorusta riipuksen, kun avasin lukon siitä ketjusta!! :I

        se olikin mun paijan sisällä!!! :P hehhehh.. ihmettelin et mikä mun paijan halman alta tippu. :D tällästä tälläkertaa.


      • d.saurus
        nuorinainen** kirjoitti:

        se olikin mun paijan sisällä!!! :P hehhehh.. ihmettelin et mikä mun paijan halman alta tippu. :D tällästä tälläkertaa.

        Tietenkin olen ikävöinyt sinua ihanaista. Vai paidan sisällä - taidat olla sellainen ihana sekopää. Täytyypä päivittää fantasiaa.

        Pieni suudelma kaulasi nukalla. Kartoitan kasvosi kaaret sormellani kuin piirtäen ne: Kulmakarvat, nenänharja, huulet (sinua kutittaa ja hymyilet) ja leukasi linja, ihanat korvanlehtesi - kuin kukan terälehdet (tunnen kuinka veri virtaa elimeeni - joudun oikaisemaan sen;).


      • d.saurus
        d.saurus kirjoitti:

        Tietenkin olen ikävöinyt sinua ihanaista. Vai paidan sisällä - taidat olla sellainen ihana sekopää. Täytyypä päivittää fantasiaa.

        Pieni suudelma kaulasi nukalla. Kartoitan kasvosi kaaret sormellani kuin piirtäen ne: Kulmakarvat, nenänharja, huulet (sinua kutittaa ja hymyilet) ja leukasi linja, ihanat korvanlehtesi - kuin kukan terälehdet (tunnen kuinka veri virtaa elimeeni - joudun oikaisemaan sen;).

        ps. nyt kun nimimerkki on rekisteröity, voit lähettää vaikka kahdenkeskeisen viestin, jos uskallat ;)


      • yök yök
        nuorinainen** kirjoitti:

        se olikin mun paijan sisällä!!! :P hehhehh.. ihmettelin et mikä mun paijan halman alta tippu. :D tällästä tälläkertaa.

        Eikö sua okseta ton papparaisen jutut? Ihme perverssi kun yrittää pokailla jtn alaikäsiä täällä..


      • ------------
        yök yök kirjoitti:

        Eikö sua okseta ton papparaisen jutut? Ihme perverssi kun yrittää pokailla jtn alaikäsiä täällä..

        Anna niiden olla rauhassa, kun molemmat vaikuttavat vähän vajakeilta. Sopivat hyvin toisilleen.


      • nuorinainen**
        d.saurus kirjoitti:

        ps. nyt kun nimimerkki on rekisteröity, voit lähettää vaikka kahdenkeskeisen viestin, jos uskallat ;)

        voi minua nyt vasta nään tän viestin :D :) aijai.. täytyypä harkita. Sekopää vai.. jaa oon kuullu aijemminkin. :)


        onpa lämmin päivä, taijan laittaa mekon ihan päälle. Hmm.. ihanaa seuraavalla viikolla kukkien istutusta voi jo hommailla.. voihan sitä vaikka mitä hommailla ;)


      • nuorinainen**
        ------------ kirjoitti:

        Anna niiden olla rauhassa, kun molemmat vaikuttavat vähän vajakeilta. Sopivat hyvin toisilleen.

        *reps* just niin. "vajakeilta" :) voi hitsi!! : D


    • maailmanmatkaaja78

      Etelä-Eurooppalaiset naiset ovat kauniita. Intialaiset myöskin.

      Suomalaiset naiset ovat helvetin rumia.

    • Tottakai..

      ..Brasilia ja muut Latinalaisen Amerikan maat.

    • eleganza

      Olen heteronainen mutta vastaan, että ITALIASSA on maailman kauneimmat naiset - ja miehet. Italiattaret osaavat pukeutua, niillä on kiiltävät hiukset ja niiden meikki on sellainen hillitty mutta koristava.En tiedä käyvätkö italialaiset ihmiset salilla paljon mutta ruokavalio siellä - oliiviöljy, pasta, välimeren kala ja erilaiset vihannekset jne. - on terveellistä.Haluaisin mennä opiskelemaan Italiaan mutta en todellakaan kadehdi ketään vaan olen itse ihan nätti suomalainen nainen.

    • <<<

      MUN MIELESTÄ SAKSASSA.RUOTSISSA.ITALIASSA.KREIKASSA JA ESPANJASSA

    • Niinpä!

      Kreikassa, Ruotsissa, Serbiassa! That´s it!

    • tendaberry

      ranska

    • viIi.

      Venäjällä, Virossa ja Ruotsissa. Miten onkin sattunut niin, että maailman rumimmat ämmät asuvat näiden kaunottarien keskellä..

      Hähä! :D

      • ------------

        Vai pitäiskö sanoa, että maailman rumimmat ihmiset asuvat näiden kauniiden ihmisten keskellä. Mitäpä me voidaan tälle suomalaiselle geeniperimälle, joka tekee meistä kaikista mongoloidin näköisiä jurottajia. Ollaan siis hiljaa ja lisäännytään keskenämme -tai kuollaan kaikki pois. Ihan sama.


    • dudenamedexter

      Kauneimmat blondit ovat Ruotsissa. Brasiliassa kuumimmat latinot.

      Intia on kyllä oma lukunsa. Kaunis intialainen nainen voi hyvinkin olla ykkönen.

    • HULBERTTI

      Tornionjokilaaksossa/meänmaassa tietysti, jotka hoksaavat tietävät mistä puhuthaan.

      • TapsaTapsa

        RUOTSI, klart.


    • kummallista.....

      Mä en tajua tota Ruotsia vastauksena. Mitä olen käynyt niin ihan tavallisen näköisiä ihmisiä siellä liikkuu.

      • 21

        ... edellinen siis suomalaisen naisen vastaus :)))


      • Anonyymi
        21 kirjoitti:

        ... edellinen siis suomalaisen naisen vastaus :)))

        Suomalaisellakin on oikeus mielipiteeseensä, ja se on ihan yhtä validi kuin kenenkä tahansa muunkin mielipide.


    • pieni saari aasiasta

      Polynesia!!

    • Sori naiset, mutta..

      ..latinot ovat näteimpiä.

    • Lilluxa

      Tulee joidenkin vastauksista mieleen, että miksiköhän meidän suominaisten pitää tehdä itsetunnonkohotusmatkoja italiaan ym. maihin välimerelle...

      Suomessa ykskään mies vilkase tai mulkase päinkään, italiassa bussilastillinen jalkapalloilijoita vislaa ja mölisee perään ja ottaa valokuvia, on se aika erikoinen tunne...ihan kivaa mutta kolmantena päivänä jo alkaa tulla ikävä suomimiehiä ja kun suomeen pääsee niin helsinki-vantaalla tullimiehetkin vaikuttavat ihanilta...

    • Maailmaa nähnyt

      Maailmaa kiertäneenä voin sanoa, että tuohon edellä hehkutettujen intialaisten, latinoiden, aasialaisten yms "kauneuteen" turtuu aika äkkiä!
      Ihan samannäköisiä ovat, samanpituisia, samansävyinen iho, hiukset, silmät...

      Ei mitään vaihtelua ja jännittävyyttä, toisin kuin Suomessa.
      Täällä on pitkiä, lyhyitä, laihoja ja pyöreämpiä, tummia, vaaleita ja kaikkea siltä väliltä!

      Muutenkin suomalainen nainen on ihanan itsenäinen ja rehellinen noihin etelän heitukoihin verrattuna; heti kun näkevät vaalean salskean turistimiehen(tai kelpaahan niille se vatsakas papparainenkin), alkavat setelinkuvat vilkkua silmissä.
      Moni kyllä haluaa ihan naimisiinkin päästääkseen tänne vauraaseen Pohjolaan ja saadaakseen itseään vaaleampia jälkeläisiä joita heidän kulttuurissaan arvostetaan kovin.
      Ja joilllekin se länsimaalainen aviomieskin olisi statussymboli.

      Myönnän itsekin joskus aiemmin ihastelleeni niitä ah, niin eksoottisia brasseja ja thaikkuja, mutta aika pian siellä tuli ikävä suomityttöjä ;)

      Ja kyllä maailmalla arvostetaan suominaisia, tunsin eri maissa asuessani muita paikallisten suomalaisyhteisöjen jäseniä ja näin omin silmin miten kateellisia naiset olivat suominaisten vaaleasta hipiästä, sinisistä silmistä ja vaaleasta tukasta! Ja ihan syystäkin olivat, paikallisilta miehiltä oli silmät tippua päästä kun välillä asteli useammmankin suomineidon kanssa yökerhoon!

      Joten pää pystyyn Suomen naiset, jossei täällä tajuta teidän upeuttanne niin kyllä muualla maailmassa ymmärretään hyvän päälle!
      Ja miehet, olkaa ylpeitä viileistä vaaleista kaunottaristanne! Muiden maiden miehet kadehtivat itsensä kipeiksi kun saatte asua täällä heidän keskellään :)

      • Anonyymi

        No enpä tiedä, ihan yhtä lailla monet kadehtivat pitkiä tummia ja punaisia hiuksia siinä missä vaaleitakin. Ei suominainen ome mitenkään parempi "hyvä" kuin minkään muunkaan maalainen nainen.


    • Anonyymi

      Jos pelkkiä kasvoja ja muuta olemusta sellaisenaan katsotaan, niin Venäjältä ja Ukrainasta. Myös italiattaret upeita. Täysin alastomina suomalaisilla ylivoimaisesti kauneimmat vartalot ja muut paikat.

    • Anonyymi

      IRAN

      AFGANISTAN

      KREIKKA

    • Anonyymi

      MISSIEN MUKAAN

      VENEZUELASSA

    • Anonyymi

      itä-euroopassa:

      UKRAINASSA

    • Anonyymi

      Bulgariassa, entisessä Jugoslaviassa jne, kiihotun karvaisista kainaloista ja vituista.

    • Anonyymi

      Ukrainassa

    • Anonyymi

      Maanosa: Afrikka

    • Anonyymi

      Brasiliassa

    • Anonyymi

      Venäjällä. Osaavat pukeutua naisellisesti ja laittautua huolella.

    • Anonyymi

      Ehdottomasti Argentiinassa.

    • Anonyymi

      Rumimmat naiset ovat savonlinna ssa, kuten miehetkin

    • Anonyymi

      Kiinassa. Ja valinnan varaa riittää...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      119
      2681
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      256
      1155
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      91
      1129
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1084
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      940
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      933
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      906
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      842
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      809
    Aihe