juu kuinka valitettavaa se onkaan, Bruce, Nicko, Adrian, Dave, Janick ja Steve (Iron Maiden) eivät elä ikuisesti.
Joten suunnittelen tällaista taktiikkaa kuin Maiden Jr.!
Se on kyllä todellakin teoriassa JA käytännössä ERRRITTÄINNN vaikeaa. Mutta ei sitä mihinkään pääsekään jos ei tähtää korkealle...
OK eli se olis bändin idea joten MINÄ olen miespuolinen 15v laulaja tai kitaristi (tykkäisin laulajan hommista) ja sanovat että olen haka vetämään Maideniä ja Priestiä.
Eparilta eli Etelä-Pohjanmaan alueelta ettisin mutta saa tulla kauempaa jos ehtii!
En ajattele mitään harrastelija bändiä vaan ainakin kolme kertaa viikossa ja jos huvittaa niin kesälomalla maximi viisi kertaa. Sinun pitää olla valmis myös tähän.
Ja sukupuolesta tai ihonväristä en piittaa pätkääkään. kunhan puhuu suomea äidinkielenä.
yhteystiedot: [email protected]
Uusi Iron Maiden
fearoftheduck
2
168
Vastaukset 2
- Bruce Nicko & co
Sorry, but we prefer english!
- maidenisti666
Maiden on kuolematon!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tuot pöytään parisuhteessa?
Siinäpä se kysymys on otsikossa. Mitäpä siis tuot/toisit pöytään parisuhteessa? Oletko mies vai nainen? Koetko sen mitä4021668Martinan bisneksillä ei mene hyvin
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/c46da6ab-340f-4790-aaa7-0865eed2336 Yrityksen konkurssihakemus on tullut kärä29311222 km on nykyään liian pitkä koulumatka
Hesarissa päivitellään lapset joutuu nyt kulkemaan 2 km kouluun jösses. Ruostefillarilla tuo matka menee vaikka miten äk86945Tiesitkö? Martina Aitolehden isäpuoli on tämä suosittu laulaja
Martina Aitolehti on seurattu julkisuuden henkilö. Lähipiiriin mahtuu muitakin tunnettuja henkilöitä. Tiesitkö, että Ma28906- 55848
- 40799
- 60790
Miia Heikkinen avautui !
Olipa hyvä kirjoitus, kiitos. Ongelmat mitkä nostat esille on todellisia ja tämä ylimielisyys totta ja se näkyy kaikessa75777- 65756
- 59735