Hampaiden valkaisusta on tullut tuottoisa bisnes, jota ei käsittääkkseni kukaan valvo. Eräs esimerkki siitä on tämän päiväinen citydiili City Klinikalla vain 100 euroa. Tässä City Klinikan info hampaiden laser valkaisusta, http://www.cityklinikka.fi/fi/hampaiden-valkaisu-laserilla
MUTTA, Parhaan lopputuloksen ja turvallisen hampaiden valkaisun edellytyksenä on puhdas ja terve suu eli hammaskivi on poistettava ennen hampaiden valkaisua. Tärkeä asia valkaisun lopputuloksen kannalta, jota ei mainita City Klinikan sivuilla hampaiden laser valkaisun yhteydessä olevassa jutussa.
Lisäksi City Klinikan sivuilla ei kerrota tekeekö laservalkaisun esim. kosmetologi vai laillistettu suuhygienisti.
Kannattaa lukea tarkkaan ja ottaa asioista selvää parhaan lopputuloksen saamiseksi. Itse maksoin oppirahat "turhasta" valkaisusta juuri tämänkaltaisella hoidolla.
Hampaiden valkaisu laserilla
57
7642
Vastaukset
- fghtftdjhtrdjtr
no menetitkö hampaat tms??
- Kysymysmerkkinä
Olisi kiva kuulla, mikä oli lopputulos ja miksi valkaisu oli turha? Tuli ostettua lahjakortti City-klinikan valkaisuun ja hieman jännittää mennä, kun erehtyi lukemaan keskustelupalstoilta kokemuksia ko. yrityksestä.
- Anonyymi
Hampaiden valkaisu kotona - http://hespac.com/valkaisu.htm Hyvä vaihtoehto hammaslääkärin valkaisuun.. ja selvästi halvemmalla.
- Vastausmerkki
Valkaisu pitää tehdä ennen muovipaikkojen laittoa.
Paikkaukset vasta valkaisun jälkeen.
Mahdolliset paikat menevät uusiksi, koska laser ei muuta niiden väriä valkaistujen hampaiden värisiksi. - iuwiw
Itse tuli käytyä kyseisessä paikassa hampaidenvalkasussa ja lopputulokseen olen tyytyväinen. Hampaista tuli sellaiset terveen valkoiset. Kuukautta aikaisemmin kävin hammaskivet poistattaa (tämäkin mainittiin kannattavaksi aikaa varatessa). 30min vaikutusajasta noin 5 min vihlo, mikä oli ihan arvattavissa koska tiesin että etuhampaiden välissä oli reikä. Kyllä jaksaa taas hymyillä (:
- shg
Jos etuhampaiden välissä on ollut reikä, ei valkaisua olisi saanut edes tehdä ):
Kellertävien ehjien täytteiden vaihto on ihan eri asia. - Vappu500
Kävin hampaiden valkaisussa Cityklinikalla . Sain epäkohteliasta palvelua hoitajalta. En suosittele ko klinikkaa.
- ...
"Hampaista tuli sellaiset terveen valkoiset."
Hieman kellertävät hampaat ovat oikeasti keikkein terveimmät. Hampaidenvalkaisu on ainoastaan kosmeettinen, se ei paranna suun terveyttä lainkaan.- Mistä tuo tieto?
Täyttä pötyä. Hampaiden värillä ei ole mitään tekemistä niiden terveyden kanssa!. Lisäksi hampaidenvalkaisusta voi jopa olla terveyshyötyä, sillä tunnetusti vetyperoksidi on bakteereita tappava aina. Lyhytaikaisella vastaaanottovalkaisulla tästä ei juuri ole hyötyä, mutta kotivalkaisulusikoilla toteutettuna voi parantaa ienterveyttä.
- erittäin pettynyt
Kokemukseni City Klinikan hampaidenvalkaisusta: Koko valkaisun ajan 30min tunsin järkyttävää tuskaa. En ole kovin kipuherkkä ihminen, minua on tatuoitu, lävistetty ja luita on mennyt poikki, mutta mikään kipu ei ole verrattavissa valkaisun aiheuttamaan vihlontaan ja kipuun. Hampaani ovat terveet, minulla ei ole hammaskiveä eikä reikiä. Valkaisuni tehnyt henkilö ei missään vaiheessa desinfioinut käsiänsä vaikka oikeaoppisesti aina ennen uusia hanskoja kädet tulee desinfioida käsihuuhteella. Hampaat eivät vaalentuneet, kukaan ei huomaisi että olen valkaisussa käynyt, itsekkään en mitään eroa huomaa. Ikenet ovat kyllä tulipunaiset ja kipeät edelleen. En voi suositella. Onneksi minulla oli lahjakortti, jos olisin joutunut maksamaan oikean hinnan 250€ tms niin kyllä olisi harmittanut ja paljon!
- Enlighten Finland
Enlighten Evolution Valkaisu!
- Tehokas. B1 Vaaleustakuu ( B1 on Vita väriskaalalla vaalein luonnollinen väri)
- Turvallinen. Käytämme todella alhaisia geelinkonsentraatioita joten iensuojauksia ei tarvita eikä aine vahingoita ikeniä (10-16% karbamidiperoksidigeeli, 9% vetyperoksiidigeeli)
- Minimaalinen vihlonta. Alhaiset konsentraatiot ja vihlontaa estävät tuotteet.
- Yksinkertainen. Ei mitään lamppu höpötyksiä eikä iensuojauksia.
- Pysyvä. Hammas valkaistaan läpi joten pienelllä ylläpidolla tulos on pysyvä.
- Markkinoiden paras Englannissa (voitti Best Tooth Whitening Product 2012 palkinnon)
Jos oikeasti haluat valkoiset hampaat ilman palovammoja tai vihlontaa niin valitse Enlighten Evolution.
www.enlightenfinland.fi
[email protected] - Huijausta
Eli aine on ihan sama mitä myydään kotivalkaisupaketeissa hammaslääkärissä :D Ja tulos tismalleen yhtä huono.
- pinsku
hui kamala millanen kokemus erittäin pettyneellä.
Onko kellään kokemuksia gloss laservalkaisusta (ja vihlooko miten paljon kun toimenpide tehty?)? Tulokset?- STIDI
Karseeta toimintaa.No ketä tahansa ny voi vihloo mut et ikenet palaa noin kipeix... OMG. no thanks,mun mutsi kävi stadis hollywoodsmiles,se oli ainakin tyytyväinen,ite en viel voi mennä mut ehkä sit jos hampaat tummuu,
- Enlighten FInland
Enlighten Evolution Valkaisu!
- Tehokas. B1 Vaaleustakuu ( B1 on Vita väriskaalalla vaalein luonnollinen väri)
- Turvallinen. Käytämme todella alhaisia geelinkonsentraatioita joten iensuojauksia ei tarvita eikä aine vahingoita ikeniä (10-16% karbamidiperoksidigeeli, 9% vetyperoksiidigeeli)
- Minimaalinen vihlonta. Alhaiset konsentraatiot ja vihlontaa estävät tuotteet.
- Yksinkertainen. Ei mitään lamppu höpötyksiä eikä iensuojauksia.
- Pysyvä. Hammas valkaistaan läpi joten pienelllä ylläpidolla tulos on pysyvä.
- Markkinoiden paras Englannissa (voitti Best Tooth Whitening Product 2012 palkinnon)
Jos oikeasti haluat valkoiset hampaat ilman palovammoja tai vihlontaa niin valitse Enlighten Evolution.
www.enlightenfinland.fi
[email protected] - Valkohammas76
Gloss on hirvein paikka minkä tiedän. Molemmat hoitajat aivan hysteerisiä. Puhuvat taukoamatta. Muutenkin kuullut pelkkää huonoa. Hampaat huutavat Hoosianna seuraavat kolme päivä. En suosittele kenellekään esim Hollywood Smile ja Estetia paljon parempia myös lopputuloksen suhteen.
- Anonyymi
En todellakaan suosittele, pakottivat minut kuumeessa hoitoon ja sain hirveän infektion valkaisun jälkeen!
- Taina K
Hampaat ensin kuntoon sitten vasta valkaisuun.Kun varaa aikaa voi kysyä kuka valkaisun tekee.Poikani kävi keväällä (yo juhliin lahjakortti) Tampereella Holllywood smilessä.Ohjeistin poikaa kysymään kuka tekee,ainakin heillä oli tekijänä hammashoitaja.Kun avaa suunsa ja kysyy selviää paljon asioita,eikä tarvitse arvailla.(harmitella jälkeenpäin) Mukavaa syksyä vaan kaikille.
- hampaat on
Ensin pitäis aina käydä poistattamassa hammaskivet ja muutenkin hoidattamassa purukalusto kuntoon ja sitten vasta valkaisuun. Vihlonta taitaa olla aika yksilöllistä. Mä olen myös käynyt valkaisussa Hollywood smilessa mut Hesassa. Siinä ne valoitus ajat oli aika lyhyempiä kai ku muissa valkaisuissa ja mulla ei ainakaan ollu vihlontaa ja tulos oli mun mielestä tosi tasainen.
- bönttö
juu mietinkin miksi mun valkaisu ei tullut niin vaaleaksi,mutta sittenhän mä hokasin et en noudattanut neuvoja mitä sieltä valkaisupaikasta annettiin,eli olis pitänyt juurikin poistattaa noit hammaskivet,onhan se ihan selvä et ei kivi vaalene,onnex sitä kivettynyttä oli vaan takapinnoilla.
- Skeptikko
Mä olen käsittänyt et Suomessa ei kauheen monessa paikassa tehdä valkaisua aidolla laserilla. Kaikenlaisia UV-valoja sun muita millä ei ole mitään vaikutusta tai tehoa valkaisussa. Ja ikenien suojaus on varmaan yks tärkeimmistä jutuista! Ihan kamalaa jos polttelee ja ikenet on rikki jonkun valkaisun takia. Mä olen käyny myös Hollywood Smilen Hesan hoitolassa valkaisuttamassa hampaani ja ne tekee sen oikeella laserilla. Mun mielestä hampaat vaaleni hyvin ja vaalennus aste on pysyny.
- Siri
Mulle on tehty aiemmin Zoom valkaisu ja nyt varasin ajan Hollywood Smileen Helsinkiin. Hiukan jänskättää kun toi Zoom vihloi mulla monta päivää käsittelyn jälkeen. Viime viikolla kävin poistattamassa hammaskivet ja toiveissa on loistava hammasrivi ilman vihlontaa. Infoon myöhemmin et miten meni!
- Stina G
Minulla myös varaus HS laseriin,odotan myös hyvää tulosta.Olisi tärkeä päivä tulossa missä pitäisi (myös) hampaiden loistaa.Minulla ei taipumusta kipuihin,joten hyvillä mielin.
- tiia
kävin tänään hampaitten laser valkaisussa.huomasin eron heti tuli valkoisemmat kuin mitä oli ennen.vihlontaa ollut pikkusen mutta ei pahasti vielä ainakaan.jatkossakin aion mennä valkaistuttamaan.tuo se niin hyvää mieltä ainakin minulle kun valkoisemmat hampaat on.
- Stina G
Dodii nyt aamulla HS valkaisu suoritettu,mahtavalta näyttää.Just sellaset kuin halusinkin.
Mikä parasta ei todellakaan sattunut.Ihanaa viikonloppua sateesta huolimatta.- Girls
Siistii! Mäkin oon käyny siellä :) Oon yrittäny saada mun poikakaveriakin sinne vaik sillä on kauhee hammaslääkäri pelko.
- SinnaK
Osaako kukaan kertoa mikä on realistinen odotus kuinka monta astetta hampaat vaalenis? Onko noilla siis oikea laser millä valkaisut tehdään? Entä kuinka kauan toimenpide kestää?
- Terve suu
Useita asteita, 10-20. Kun mä kävin niin valkaisuun meni noin tunti aikaa. Laser oli käsittääkseni ihan oikea laser. Mun hampaat vaaleni tosi hyvin mutta kai se lopputulos on riippuvainen lähtötilanteesta ja vähän siitä mitä yleensä suuhunsa pistää. Mulla vihloi valkaisun jälkeisenä iltana alahampaita hieman mutta siihen auttoi burana. Kaiken kaikkiaan miellyttävä kokemus!
- iidalii
No ainut mikä mulla on toiminut oli tuo hollywoodin laservalkaisu.Ainakaan minua ei vihlonut mut kai se on yksilöllistä.Hintakaan ei esteenä nyt 250e.
- snuubiduu
Kävin diilin kautta (100e) valkaisussa,au ts kamalaa,sattu niin hemmetisti.tekijä oli jotenkin kiireisen oloinen ja tuloskaan ei nyt niin wow.
- beba22
diilivalkaisu ainakin helsingissä ihan pyllystä,no ei kai voi odottaakkaan mitään tolla hintaa
- Tiuhti
Mun frendi kävi myös jossain diilivalkaisussa Turussa ja luoja et sen hampaita vihloi. Se kiemurteli melkein viikon ja kiros että kävi koko valkaisussa. Eikä hampaissa ollu mitään eroa entiseen. Tai ainakaan mä en huomannu. Se makso kai 129 €. Ainakin tuli mulle selväks etten mee sellaseen. Joku kunnon valkaisu kyllä houkuttelis!
- Mariia
Ainut mikä toimii on tuo laservalkaisu,ai miten niin:olen käynyt kahdesti sekä tampereella että helsingissä.Ennen kuin löysin nuo paikat tein crestin stripseillä,kyllähän nekin toimi suht ok muttei ole aikaa kiireisellä puljata niitten kanssa enää.Nyt oli hollywoodsmilen tarjous 250e.
- Selamis
Ei ole kyllä paha hinta. Mä kävin niitten kotisivuilla ja varasin ajan ensi kuuhun. Mä olen valmis maksamaan vähän enemmän jos tunnissa hoituu koko homma. Mun hampaat on ollu pennusta asti aika keltaiset. Katotaan kuin käy :)
- mamas ja papas
Jepulis hs-sivuilla oli ainakin Martina (wow),Satu(nam)ja Hanna (jee),tahtoo samanlaista hymyä.Saiskohan nuot sponssorix? Uskaltaisko kysyy
- reija86
Jos johonkin kannattaa mennä valkaistavaksi niin ite menisin hollywoodsmileen.Vuosia sitten kävin ja tulos oli okei.
- Tiia k
Varasin myös ajan Hollywodin laservalkaisuun.Odotukset ainakin korkealla,oishan se mageeta jos näyttäis vähäniinku missiltä,tai siis ees hymy.
- Hymiö
Mä olen käynyt myös kahdesti valkaisuttamassa hampaani Hollywood Smilessa. Tulos oli mun mielestä tosi hyvä molemmilla kerroilla ja mä en tuntenu minkäänlaista vihlontaa hoidon jälkeen. Mä luulen että kun ne käyttää sitä oikeaa laseria niin siksi niitten valkaisu on niin tehokas. Mä suosittelen Hollywood Smilea!
- sinsley
Mäkin olen käynyt siellä ja ne todella käyttää valkaisussa oikeaa laseria. Mun hampaat vaaleni todella reilusti enkä mä tuntenu minkäänlaista vihlontaa hoidon aikana. Mun mielestä oli tosi helppo ja nopee keino saada hymyä vaaleemmaks.
- HenriK9
Kai niistä valoitus ajoista voi päätellä että mikä valo missäkin on käytössä. Laserilla ei valotukset taida kerrallaan kuin minuutista pariin ja muilla valoilla useita kymmeniä minuutteja. Mulle on tehty Zoom joskus vuosia sitten ja hitto että hampaita vihloi valkaisun aikana ja sen jälkeen vielä useita päiviä. Hollywood Smilessa kävin valkaisussa noin vuosi sitten ja ensimmäisen valotuksen aikana tunsin pientä vihlontaa mutta muuten hoito oli täysin kivuton. Ja mielestäni lopputuloskin oli parempi kuin aiemmassa.
- Hampaat valkoisiksi
Mä olen myös haaveillut hampaiden valkaisusta jo jonkun aikaa. Tietääkö kukaan onko täällä Porissa tollasia ns. kunnon valkaisuja tekeviä vastaanottoja? Olen koittanut googlailla, mut ei oikeen mitään tunnu löytyvän. Millään kun en viittis hampaiden valkasun takia mihinkään Helsinkiin tai Tampereelle lähtee. :(
- Katsoin Googlesta
niin totta, se ei kovi montaa hampaiden valkaisu paikkaa Porista löytäny.
Ja ainoastaan yhen paikan sivuilla oli hinnat ja kerrottu et ne tekee just noita laser valkasuja. www.smilestudio.fi/hampaidenvalkaisu/ en sit tiiä onko sama laseri kun Hollywood Smilessä, ainakin siin sivuilla kovasti kehuttiin sen tehokkuutta. :)
Jos käyt koittaa ni kerro ihmees kokemukset, ite kans vähän miettiny jos rohkenis mennä valkasee hampaat. Joskus oon kyl kokeillu sellasii kotona iltasin laitettavii geeli juttuja mut niistä ei ainakaan mulle tullu mitään muutosta. - Magdis
Hampaat voi myös itse valkaista ja säästää melko pitkän pennin. Onko kukaan kokeillut? mm. täältä saisi ihan hyvältä vaikuttavan paketin: http://www.hampaidenvalkaisukotona.fi/
- Sindy
Turussa on myös Hollywood Smilen toimipiste. Olen itse käynyt siellä kahdesti valkaisuttamassa hampaani. Mä en uskalla kotona itse valkaista hampaitani kun olen nähnyt ja kuullut ja lukenut noita kauhutarinoita. Peroxidi määrät voi olla noissa kotivalkaisuissa kai ihan mitä vaan. Josta seurauksena se ettei tapahdu mitään tai toisaalta että, hammaskiilteelle saa sanoa hyvästit. Suosittelen ammattilaista!
- Unati
Mä olen myös käynyt tuolla Turun liikkeessä. Mun hampaista tuli tosi valkoiset ja edelleen on pakko välillä ihailla peilistä mun hymyä. Mä en tuntenu mitään vihlontaa ja taisin nukahtaakin hetkeks. Suosittelen ehdottomasti HS valkaisua!
- Rouva2
Kävin eilen Turussa valkaisuttamassa hampaani ensimmäistä kertaa. Olen jo keski-iän ylittänyt rouva ja hampaani olivat aika tummuneet ja keltaiset. Odotukseni ei olleet kauhean korkealla mutta lopputulos yllätti todella positiivisesti. Olen hymyillyt koko ajan ja miehenikin kehui kuinka vaaleat hampaani ovat. Jännitin valkaisua aika kovasti mutta se oli aivan turhaa. En tuntenut vihlontaa hoidon aikana enkä sen jälkeen. Olen todellakin yllättynyt ja tyytyväinen. Suosittelen ehdottomasti!
- valkeeksi
kannattaako mennä
- kiiraaaaa
onko hyvä
- pelkäävääää
mistä tietää ettei vahingossa jopudu kosmetologille
- pupunen4
City Klinikka teki minun hampaat todella valkeaksi, suosittelen kaikille
jotka haluavat valkeat hampaat turvallisesti - niina26
Suosittelen käyttämään Itä-Pasilan hammaslääkäreitä, ovat esteettisen hoidon ammattilaisia. Ei tule harmituksia jälkikäteen!
- jenskuli24
Komppaan edellistä, Itä-Pasilan hammaslääkärit ovat ammattilaisia, varasin itselleni ajan täältä: https://www.tohtorille.fi/smile-design,-ita-pasilan-hammaslaakarit/1799/
- Legot62
Hollywood Smile tai Estetia erittäin hyviä paikkoja. Älkää menkö Glossiin ! Huonoin kaikista
- Noora4
Esteitä kiinnostaisi,millainen kokemus? Onko muita käynyt täällä?
- lmknjbh
business as usual
- valkoinenheppu
cityklinikka myy valkaisua halpaan 125e hintaan, mutta kun saavut paikan päälle sinulle yritetään myydä kalliimpaa 190e tehovalkaisua, halvempi kun on huomattavasti vähemmän tehokas.
Itse valitsin sitten tuon kalliimman ja tulos on kyllä hyvä. Käsittelyn aikana vihloi pari kertaa voimakkaasti mutta jälkikäteen ei juurikaan vihlontaa. Sanoisin, että sain rahalle vastinetta vaikka ei ollut tarkoitus maksaa niin paljon. - Triin
Glossista varoitus täältäkin. Ihan karmeat kokemukset! Suhtautuminen asiakkaisiin ylimielistä ja vähättelevää. Rahat pois liukuhihna meininki. Ja nämä julkkikset jotka heidän palveluitaan suosittelevat ovat maksettuja mainostajia. Itselleni riitti kerta, jatkossa menen muualle missä asiakkaisiin suhtaudutaan asiallisesti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus64185Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va972327Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J611009Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?186880Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va38871- 47864
- 34831
- 36796
Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke119785Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.35782