Onko "vaihtosuhde" kunnossa?

Dersu Uzala

Mietitkö koskaan, mitä sulla on ihannekumppanillesi tarjottavaa? Tai sille realistiselle kumppanille. Vaatimuslistoja on, toisilla tiukka lista ja toisilla löysemmät kriteerit. Joillakin voi olla vain epämääräiset mielikuvat.

Onko sulla mielestäsi tarjota ne asiat, joilla haluamasi vastakkaisen sukupuolen immeinen olisi valmis lähtemään suhteeseen kanssasi ja pysymään siinä?

10

208

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • säälittävä jätkä

      Olen miettinyt, ja totesin, että heikolta näyttää. Taloustermein ilmaistuna: ei oikein motivoi markkinoida tuotetta, johon ei itsekään usko. En oikein keksi, millainen nainen haluaisi kaltaiseni miehen.

    • Mitä tarjottavaa? Hmm, aika heikolta näyttää. No itseni tarjoan, ei mulla oikein ole muuta tarjottavaa. Vastaavasti ei mulla ole odotuksetkaan kovin korkealla, riittää että toimeen tulee.
      Kysyn itseltäni millainen nainen sitten voisi katsella minua? No ei oikein tule mieleen... Ehkä tarpeeksi moniongelmainen, jonka ongelmia voisin selvitellä. Ei ei se on sellainen juttu että siitä ei tule mitään, vai voisko? Jos ongelmat on oikeanlaisia niin miksei. Eli siis moniongelmainen. Koska itse olen niin leppoisa tapaus että otan joskus toisen ongelmat hoitaakseni. Äh voi että mikä luonteen piirre :(
      No joo eli siis ei mua kukaan kunnollinen varmaan kestä katsoa, vaikka mulla on kaikki kunnossa työtä lukuunottamatta. Eiks se näin mene toisen puute on toisen vahvuus.

    • Reipas Poikamies

      Naiseni tulee olla sopivan friikki, me tykättäis pikku jutuista jotka on muista outoja ja sekstailtas villisti. Olis mieleeni sopiva muodokkuus, ihan tikkuun naiseen en ole juuri tottunut. Tyyli vois olla vähän yliampuva (itsetuntoa arvostan naisella ja en tarkoita sitä facen kamu määrää), vähän kun pulmusten Peg 2011.
      Perinteiseen standardi-mieheen tottuneelle naiselle voisin olla vaikea pala purra. Auts, on minua nainen purrutkin.EN osaisi asiakaspalvella, kuten pitää?
      Mun luonne on niin monipuolinen etten ota itsekkään siitä selvää.

      En tosiaan markkinoi itseäni "anopin unelmana" ! Appikin saattas vähän aikaa kaffeeta rykiä kun mielipiteitäni kuultelis.

      Hitsi kun väsyttä, morjes.--->zzzzzzzzz
      En ole pinnallinen mutta naisen tulee mielestäni näyttää naiselta.

      Olenhan minäkin karski mies.

      Aika ihqu toi Tinka, sopiiko sulle jos sua kivasti suplikois ;)

      • ?

        Mistä päin olet?


    • mr_groove

      Periaatteessa markkina-arvo lienee ihan kunnossa, kun on ollut vara valita. Joskus olen jäänyt miettimään, että annako suhteen alkuvaiheessa itsestäni vähän liian hyvän, siloitellun kuvan. Onkohan suhteet sitten kaatuneet siihen, kun arki astuu kuvaan.

    • jackaroo

      Mietin kyllä usein sitä että mitä minulla olisi oikein naiselle tarjottavaa ja usein sitä tulee sorruttua siihen ajatteluun ettei minulla ole mitään tarjottavaa kenellekään, ei ainakaan sellaista minkä avulla erottuisin edukseni tuhansien muiden miesten joukosta. Olen kyllä kohtelias, muut huomioon ottava ja muutenkin ihan siisti tavallinen mies, mutta niin on moni muukin mies. Ehkä tämä oman "arvoni" arvioiminen alakanttiin johtuu tästä omasta kokemattomuudestani. Koska kukaan ei ole ollut minusta kiinnostunut koskaan aiemminkaan, niin sitä on vähän vaikea uskoa että tuo asia tulisi joskus muuttumaan.

      Minä kuitenkin tiedän "paikkani", enkä minä nyt mitään kauheita vaatimuslistoja omaa naisten suhteen, minulle riittää että tietyt pesuasiat ovat kunnossa, loput on sitten sitä mystistä kaikkien vihaamaa "kemiaa", jota joko on tai toisen ihmisen kanssa.

    • Ei välttämättä ole, mutta näillä mennään. - Tosin nuo mainitsemasi "vaatimuslistat" tarkoittanevat enemmänkin sellaista ihannekumppanin listaamista ja onhan sitä joitakin ehdottomia vaatimuksia kuten sinkkuus, heterous ja tupakoimattomuus, mutta aika pitkälti muuten kaikki fyysiset mitat yms. esitetyt asiat ovat vain ihanteita ja todellisuudessa kokonaisuus ratkaisee.

    • Kysyntä ja tarjonta

      Joskus tulee mietittyä. En tiedä onko tarjotavana sitä mitä toinen haluaa (tuskin monessakaan tapauksessa), mutta silä mennään mitä on ja jos se ei riitä, niin ei sille sitten mitään voi.

    • sir_eino

      En ole paljon pohtinut asiaa. Olen tähän päivään mennessä voinut valita naisseurani aika vapaasti eikä ole tarvinnut tyytyä naisiin joiden ulkonäkö tai luonne ei kiinnosta (no okei, jotkut kännipanot ovat olleet rimanalituksia). Joten kai mulla sitten jotain tarjottavaa on. Vähän on kyllä mulle hämärää että mitä se on mutta kai ne naiset tietävät paremmin.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Onneksi olkoon sait mut vittuuntumaan

      Sapettanu koko helvetin päivän.
      Ikävä
      83
      3672
    2. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      91
      3008
    3. Seinäjoen ampumistapaus

      Kyseessä olivat helluntainkirkkoon kuuluvia. Niin myös Jyväskylän tapauksessa. Mistä he saavat aseet ?
      Seinäjoki
      59
      2737
    4. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      43
      2385
    5. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      88
      2182
    6. Mitä sitten ikinä teetkin

      Mun on aika mennä J mies. Olen ollut niin tyhmä. Kaikkea mukavaa elämääsi edelleen toivotan ja ihanaa elämän jatkoa. Mei
      Ikävä
      44
      1767
    7. Saanko selityksen?

      Mikä minus oli vialla? Ulkonäkö, teinkö jotain väärin, sanoinko jotain..? Haluisin vaa tietää :(
      Ikävä
      65
      1756
    8. Mies mistä oikein suutuit?

      Yhtäkkiä vaan häippäsit täältä... 😢
      Ikävä
      25
      1737
    9. Pakotteet purevat

      Asiallinen artikkeli Helsingin Sanomissa miten pakotteet purevat Venäjään. Kulutusjuhlat, ei työttömyyttä, elintason nou
      NATO
      304
      1710
    10. Kun istuit

      vierelläni penkillä, olin hetken onnellinen. Se hetki kimaltelee mieleni sopukoissa ja valvottaa öisin. Salainen kaipau
      Ikävä
      60
      1559
    Aihe