Moroo. Eikös tuo ole se aikamiesten tuoksu? Mites Old Spice sopii nuoremmalle miehelle vai meneekö ja samaan kastiin Lagerfeldin Classicin kanssa? Naisten mielipiteet nyt lähinnä kiinnostais.
Old Spice
6
4670
Vastaukset
- naistentuoksu
Nykyinen reformuloitu Old Spice (joka siis ei ole ollenkaan samanlaista kuin 30-luvun versio) on lähinnä naisten suosiossa, tuoksuu samalta kuin Caronin naisten tuoksu. Muutamalla eurolla saa huippukallista hienoa parfyymia vastaavan pullon. Äijät jotka vanhasta versiosta pitivät, eivät ole sitä käyttäneet enää 20 vuoteen sen jälkeen kun reseptiä on muutettu.
- partavesi
Itse käytän old spiceä ja kyllä sitä naisetkin ovat kehuneet. ei se ikää katso milloin tuota käyttää. Nykyään vain hankala löytää suomesta, eikä oikein netistäkään tahdo löytyä.
- terry4
Mistä löytyy?
- yäks
oldspice on jo kauan ollut lähinnä vitsi, kuuluu samalle hahmolle kuin verkkopaita, reinot ja mäyräkoira
- S-Marketista
Old Spice EdT:a vain tippa vartalolle - käryää muuten häiritsevästi.
- Anonyymi
Nykyisin nillittäminen on lähinnä läppä ja retrot jutut ovat in.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 19711722
- 585529
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462837- 402445
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k152304Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut331962Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,471929Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131911Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61586- 341520