Moroo. Eikös tuo ole se aikamiesten tuoksu? Mites Old Spice sopii nuoremmalle miehelle vai meneekö ja samaan kastiin Lagerfeldin Classicin kanssa? Naisten mielipiteet nyt lähinnä kiinnostais.
Old Spice
6
4812
Vastaukset
- naistentuoksu
Nykyinen reformuloitu Old Spice (joka siis ei ole ollenkaan samanlaista kuin 30-luvun versio) on lähinnä naisten suosiossa, tuoksuu samalta kuin Caronin naisten tuoksu. Muutamalla eurolla saa huippukallista hienoa parfyymia vastaavan pullon. Äijät jotka vanhasta versiosta pitivät, eivät ole sitä käyttäneet enää 20 vuoteen sen jälkeen kun reseptiä on muutettu.
- partavesi
Itse käytän old spiceä ja kyllä sitä naisetkin ovat kehuneet. ei se ikää katso milloin tuota käyttää. Nykyään vain hankala löytää suomesta, eikä oikein netistäkään tahdo löytyä.
- terry4
Mistä löytyy?
- yäks
oldspice on jo kauan ollut lähinnä vitsi, kuuluu samalle hahmolle kuin verkkopaita, reinot ja mäyräkoira
- S-Marketista
Old Spice EdT:a vain tippa vartalolle - käryää muuten häiritsevästi.
- Anonyymi
Nykyisin nillittäminen on lähinnä läppä ja retrot jutut ovat in.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1035698Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys642546Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2381516- 941313
- 1241077
- 66837
- 58793
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8791- 71752
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17731