Suomen parhaimmat bändit?? muusikot=?

juha82222

Hector
Leevi And The Leavings
Juice Leskinen
HIM
Children Of Bodom (omassa genressään)
Nightwish
Apulanta
CMX

Popeda
Zen Cafe(kova sana, yllättävän parjattukin bändi täällä siis ihmiset vihaa tätä nerokasta bändiä, erottuu hyvin massasta sama juttu CMX;n kanssa jotka tekee aina erilaisen levyn)
J.Karjalainen
Aki Sirkesalo
Kolmas Nainen
Paul aKoivuniemi
Kari Tapio
Tapani Kansa
Maija Vilkkumaa
Lauri Tähkä & eLonkerjuu
Miljoonasade

tulihan noita lueteltuja

mut paras on Hector joka selvästi lahjakkain(huomaa biisit Tuulisina öinä, Jos sä tahdot niin, Lumi teki enkelin eteiseen, Juodaan viinaa ja Herra Mirandos mm ja monia monia muita)
Juicella oli myös hittejä mut paljon myös keskitason renkutuksia.
Leevi And TheLeevings teki paljon upeita biisejä, ei suurta heikkoutta tuolla bändillä ollut.
Nightwish on niittänyt mainetta ulkomailla, samoin HIM joten siinä mielessä ne on menestyneimmät prhaat bändit Suomessa.

3

273

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Fritz The Blank

kyllä kyllä, Hector on nero.
      Göstan sanoitukset on oma lukunsa ja CMX:n jätkät on rautaisia ammattilaisia omalla sarallaan, käsittämättömän hienot sanoitukset Yrjänän kynästä.
      KOlmas nAinen, upeeta !
      tapsa kansa: aliarvostettu.
      juice on legenda
      tossa listassa on vaan tähkä joka ei minuun uppoa kuin parin biisin osalta.
      CoB;hen en ole tutustunut paljoa vielä.

saanko suositella sinulle että tutustuisit seuraaviin ULKOMAISIIN levyihin ????

Yes : 90125 ( remaster, ei kannata ostaa originaalia cd.tä, paitsi vinyylinä jos löydät)

KIng Crimson : Islands (uusi remasteroitu versio vasta on kunnon julkaisu)

Chicago : Chicago ( eli 2, eli toinen albumi vuodelta1970)

Manfred Mann's Earth Band : Watch

Uriah Heep : Look At Yourself

Al Stewart : Live Indian Summer

• lennu1999

leeevi and the leavings on kyll mun mielestä paras ja sit tulee rauli badding somerjoki ja sit turmion kätilöt

• Juha822222

Joo tolla bändillä ei yhtään huonoo biisii, kaikki loistavia .
        Turmion Kätilöt mielenkiintoinen bändi tässä yhteydessä
        ei ehkä ihan paras kuitenkaan, mut mielenkiintoinen valinta.

Baddinghan on legenda.

Lisätään tuohon parhaimpien kastiin myös Kauko Röyhkä, Tuomari Nurmio, Kerkko koskinen, Pave Maijanen, Hanoi Rocks, Hurriganes, Irwin Goodman ja Mikko Alatalo, Pelle Miljoona sekä Anssi Kela.

mm Röyhkä on aivan huippu.
        Koskinen omalla "taidemusallaan" vakuuttaa minut, tutustunu miehen tuotantoon ja Irwinillä on joitain helkkarin hienoja veisuuta mut mukaan mahtuu aika paljon keskinkertaisuuksiakin mut ei voi väittää etteikö ansaitse kunniamainintaa tässä ketjussa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      35
      4592
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      20
      3185
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      269
      2331
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      53
      2197
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      164
      2056
    6. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      89
      1670
    7. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      17
      1653
    8. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      360
      1651
    9. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      113
      1622
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      15
      1279
    Aihe