Elikkäs sain juuri tuommoisen uuden iPod Nanon ja ongelmana on että kun näytön pitäisi mennä lepotilaan minuutissa (tai mikä ikinä se aika onki) ni toi ottaa ja sammuu kokonaan. Eli käytännössä en pysty kuuntelemaan edes kokonaista kappaletta hipaisematta näyttöä välillä että pysyy hereillä.
Aluksi se toimi normaalisti ja nukkumispainiketta painaessa näyttö sammui ja musiikki jatkui. En tiedä mitä tässä välissä oikein tapahtui.
Kokeilin myös "palauttaa asetukset". Ei mitään vaikutusta.
Apua? :(
iPod Nano
2
152
Vastaukset
- manseboi
Varmaan paras vaihtoehto on palauttaa laite takaisin. Niin mä ainakin tein. Ensimmäinen nano toimi about päivän, jolloin alko sun kuvailemat oireet, eli laite sammui kokonaan eikä soittanut yhtään biisiä loppuun. Sitten toinen nano, joka saatiin toimimattoman tilalle, aloitti tänään saman pelin, eli sammu kesken biisien...ja kaiken lisäksi musiikkia synkronoidessa iTunesista, laite poisti kaikki parisataa biisiä yhtä kipaletta lisättäessä.
Samalla laite kärsii jatkuvista kosketushäiriöistä, eli musiikki kuuluu silloin kun kuulokkeet ovat oikeassa asennossa, ja heti kuin asento muuttuu johan musiikki lakkaa, ja tämä tapahtuu kaikkien kuulokkeiden kanssa.Joops, eipä mullakaan auttanut asetuksien epätoivoiset palautus yritykset...- klonkku-
Okeei kiitos =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 19111569
- 585479
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462767- 402405
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131871Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,441845Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut291704Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k121576Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61486Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta421478