Vaimoni ei siivoa!

Lika

Kyllä taas otti päähän, kun tulin tänään työstä kotiin. Koko kämppä oli kuin hävityksen kauhistus, ja eukko vaan maata löhnötti sohvalla kirjaa lukien. Oli muka ollut raskas päivä.

Mitä ihmettä tämä tällainen on? Jos minä parempipalkkaisena käyn hakemassa perheelleni elannon, voin kai odottaa kämpän kiiltävän ja ruoan olevan valmiina kotiin saavuttuani, eikö niin?

Onko muilla miehillä vastaavia ongelmia, vai saavutteko töiden jälkeen siistiin kotiin, jossa ruoka tuoksuu? Ovatko oluet valmiina jääkaapissa odottamassa, vai joudutteko minun tapaani hakemaan kaljanne itse lähikaupasta?

Jo on aikoihin eletty! Mikä näitä nykyajan naisia oikein vaivaa?

34

6101

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nainen

Voi raukkaa...

Vai ei vaimo passaa viimeisen päälle. Kylläpä käy sääliksi. Kaljat eivät ole valmiina kaapissa odottamassa -huhhuh. Sinähän tietysti tuot vaimollesi kukkia töistä tullessasi ja tarjoat iltaisin upeaa seksiä, eikös?

Eikö kotona muka voi olla raskas päivä?

• Lika

Ei eukkoni sentään kotona ollut, vaan olihan hänkin ollut töissä. Sairaanhoitajana hän kuitenkin oli tullut kotiin jo puoli kolmelta, kun taas minä olin töissä kuuteen. Hänellä oli siis kolme ja puoli tuntia laittaa luukku kondikseen ja tehdä kunnon ateria väsyneelle miehelleen.

Mutta vielä mitä, rikkaakaan ei ollut mokoma laittanut ristiin!

Kukkia kyllä tuon aina silloin tällöin ja annan vaimolleni ainakin kerran viikossa, joten en voi kuin ihmetellä missä mättää.

• sheidi
        Lika kirjoitti:

Ei eukkoni sentään kotona ollut, vaan olihan hänkin ollut töissä. Sairaanhoitajana hän kuitenkin oli tullut kotiin jo puoli kolmelta, kun taas minä olin töissä kuuteen. Hänellä oli siis kolme ja puoli tuntia laittaa luukku kondikseen ja tehdä kunnon ateria väsyneelle miehelleen.

Mutta vielä mitä, rikkaakaan ei ollut mokoma laittanut ristiin!

Kukkia kyllä tuon aina silloin tällöin ja annan vaimolleni ainakin kerran viikossa, joten en voi kuin ihmetellä missä mättää.

annat naisellesi kerran viikossa, mikä uroteko!

Voisit osoittaa hänelle hienovaraisesti, että olisi mukava joskus tulla kotiin, kun hän olisi siivonnut ja laittanut vaikka jotain syötävää.Rakentava keskustelu ei taida olla sinun vahva puolesi, mutta veikkaan, että "kusessa" olisit jos päivänkin joutuisit sairaanhoitajan hommia tekemään! Se ei ole mitään muuta kuin paskan siivoamista ja ruoan tarjoilua, hän tekee sitä kaiket päivät töissä!
        Mutta minusta se on yhteinen juttu, ei mikään naisen rooli. Tehkää vaikka vuorotellen siivous ja ruoka. Ja voin taata, että sairaanhoitajan työ on todella raskasta myös henkisesti, joudut olemaan jatkuvasti vastuussa ihmisten hengestä työssäsi. Yksikin väärin annosteltu lääke voi olla kohtalokas!Siitä johtuu väsymys.

• työnarkomaani

Tietysti, jos toinen on kotona voisi odottaa, että hän pitää kodin jonkinlaisessa kunnossa, toisaalta, jos on lapsia hoidettavana, tilanne ei aina ole niin yksinkertainen. Mutta, jos molemmat ovat töissä, ei mitenkään voi olettaa vaan, että vaimo tekee kotityöt :)) Eiköhän se ole parasta, kun yhdessä sovitaan niistä töistä, tehdään vaikka yhdessä tai toinen tekee eri hommat päivittäin. Yksi seikka, mikä on hyvä huomioida, on se, että kaikilla ei ole samanlainen käsitys siitä, missä kunnossa kodin tulee olla. Toisille koti on paikka, missä eletään ja elämisen jälki saa näkyä, toiset pitävät siisteyttä erityisen tärkeänä. Jos nämä käsitykset eroavat, on tehtävä kompromissejä. Eikä parane nurista, jos ei itse tee mitään.

• Virkanainen

Ei sitä jaksa enää töitten jälkeen siivota. Siellä on penskat sotkenu ja ukko sotkenu ja koira sotkenu...hulluks tuloo.

Antaa olla. Ei ne sieltä minnekään häviä. Siivosit tai et, sama sikolätti on aina vastassa.

Hyvä että jaksaa itsensä kanssa siihen sohvalle vääntäytyä.

• Gentleman

Kyllä se näin on, että sen joka tekee kodin ulkopuolella vähemmän töitä, on tehtävä kodissa enemmän! Oli se sitten mies tai nainen. Eihän homma muuten toimi.

Jos ei nainen tätä ymmärrä, niin johan on kumma.

• lady

Kuulepas, tässä maassa ja muuallakin on miehiä,
        jotka tekevät töitä vielä niiden päätyttyäkin.
        Aina ei ole kysymys pakosta, vaan siitä, että ura on niin tärkeä, tärkeämpi kuin perhe. Ei sillä perusteella, että tekee pitempää päivää voi jatkuvasti livetä velvollisuudesta hoitaa kotiakin. Turha puhuakaan tuollaisia. Totta kai nämä asiat ovat soviteltavissa ja tottakai toinen ymmärtää, jos työssä viipyy, mutta rajansa kaikella. Asiat on pantava arvojärjestykseen,
        sitäpaitsi ei ole kenenkään edun mukaista olla jatkuvasti ylitöissä.

• annika

no joo, mulla oli kyllä exää parempi palkka (noin 4 kertaa) ja tämäkin odotti, että ruoka olisi aina valmiina ja kämppä siistinä. no joo, kämmppä on aina siisti, mutta ruuan laitto onkin sitten eri juttu. se kun edellyttää kaupassakäyntiä ja muutaman tunnin pakerrusta (jos toiselle ei kelpaa pastaruuat joka päivä).
      entä sitten huonompipalkkaiset miehet, joilla on enemmän aikaa, kuin naisella? viimeisin suhteeni oli näin. mies ei koskaan tehnyt YHTÄÄN MITÄÄN kotitöitä. ei vienyt edes roskpussia.

• Tomppa

Itte teen pitkää päivää ja mulla ei olis edes aikaa viikolla siivota tai laittaa ruokaa.Perhe kuolis nälkään jos sitä odottais.
      Eli tietysti eukko siivoaa ja laittaa ruuan. Ja ei oo koskaan tarvinnu tulla sotkuseen kotiin tai niin et ruoka ei olis liedellä odottamassa.Tasaarvo viety liian pitkälle tossakin jutussa.

• Nuori nainen

Minä olen opiskelija, mies töissä.

Jos minä olen päivän kotona tai luentoja vain aamupäivällä, niin laitan ruuan valmiiksi miehen kotiintuloa odottamaan. Päivällä myös pesen pyykkiä ym. pientä.

Jos minulla on yliopistolla pitkä päivä. Syömme molemmat muualla; minä koululla, mies työpaikalla.

Tiskit hoidetaan vuoropäivinä. Siivous yhdessä viikoittain; toinen imuroi, toinen siivoaa vessan. Yhdessä lattian pesu ja pölyt. Samoin yhdessä lakananvaihdot, matot ulos ym. Roskat vie se, joka sattuu ulos seuraavaksi menemään roskapussin täytyttyä.

Minä en todellakaan rupea yhtään omahyväistä ukkoa passaamaan. Minulle opiskelu on työni, lisäksi haluan yhtä lailla oman aikani harrastuksiin, ystävien tapaamiseen. Tosin minulla myös on omat rahani, joten en elele mieheni siivellä, vaan hänen palkansa on yksin hänen käytettävissään.

Tilanne varmaankin jonkin verran muuttuu lasten myötä aikanaan, mutta turha kuvitella, että silloin lasten hoidon lisäksi pidän kodin kiiltävänä ja ruuan lämpimänä miestä odottaessa. Sitä paitsi meillä suunnitellaan kyllä vanhempainloman jakamistakin molemmille.

Minä valmistun pian ja olen miestäni korkeammin koulutettu, samoin palkka tulee olemaan parempi ja työpaikkoja enemmän tarjolla. En kuitenkaan aio edellyttää, että mies on kokannut minulle herkkuaterian valmiiksi tullessani väsyneenä kotiin. Ja jos vaadin, että kodin pitää kiiltää, niin palkkaan siivoojan, enkä syyllistä moisella miestäni.

Onneksi olen löytänyt upean miehen, joka antaa useammin kuin kerran viikossa ja tekee oman osansa meidän kodissamme. Kukkia ja lahjoja hän ei kanna kotiin, mutta se ei harmita minua pätkääkään, sillä minua kunnioitetaan ja kohdellaan tasavertaisena kumppanina eikä kotipiikana.

• Lika

Sinähän puhut kuin minun vaimoni! Mistä ihmeestä olet oppisi ammentanut?

Kaikkihan tietävät, että ruoanlaitto ja siivous ovat naisten alaa. Miehet eivät edes osaa tehdä moisia hommia, vaan keskittyvät ennemminkin ajattelua vaativaan työhön.

Työnjaon luulisi olevan selvä: mies tekee henkiset työt ja tienaa palkan, kun taas nainen hoitaa kotihommat ja antaa hyvät edellytykset miehensä raadannalle.

Huhuu, kaikki perinteiset naiset, missä olette? Täällä olisi kohta yksi miehinen mies vapaalla jalalla!

• peter
        Lika kirjoitti:

Kaikkihan tietävät, että ruoanlaitto ja siivous ovat naisten alaa. Miehet eivät edes osaa tehdä moisia hommia, vaan keskittyvät ennemminkin ajattelua vaativaan työhön.

Työnjaon luulisi olevan selvä: mies tekee henkiset työt ja tienaa palkan, kun taas nainen hoitaa kotihommat ja antaa hyvät edellytykset miehensä raadannalle.

Huhuu, kaikki perinteiset naiset, missä olette? Täällä olisi kohta yksi miehinen mies vapaalla jalalla!

Mistä lähtien miehisen miehen duuni on sitä henkistä lajia, samalla kuin naisen pitäisi raataa ensin sairaanhoitajana ja sen jälkeen keittiöpiikana eläimen lailla? Kummalliseksi on mennyt elämä.

Muutaman Keski-Euroopassa vietetyn vuoden jälkeen pääsen sanomaan, että ainoa pidemmällä tähtäimellä toimiva parisuhde on sellainen, jossa molemmat on töissä ja molemmilla on yhtä paljon kontakteja kodin ja suvun ulkopuolella. Täällä näkee niin paljon pariskuntia, joiden rouvien elämäntehtävänä on pitää koti siistinä ja saada ruoka pyötään kun mies tulee töistä. Oletko koskaan yrittänyt keskustella ihmisen kanssa, joka on leikkinyt keittiöpiikaa viimeiset 20 vuotta? Niinpä. Siinä on välillä vitsit vähissä.

Skandinaavisissa yhteiskunnissa tuntuu työpaikan paineet usein molemmilla suhteen osapuolilla, mikä tarkoittaa sitä että kotona vietetty aika on molemmilla yhtä lailla kortilla. Silloin on jaettava myös ne kotityöt.

• Femina
        Lika kirjoitti:

Varaudu siihen, että tulossa on piiiiitkä vapaa......:-D

• oh yes
        Lika kirjoitti:

Sinähän taidat tahallasi höpöttää,
        sielukas ja henkisesti ylivertaisen
        ajattelukyvyn omaava raataja kun oot :)

Paljonko vaimosi saa viikkorahaa ?

• Hipsu
        Lika kirjoitti:

Heh! Oot ilmeisesti äitin ja isin helmoista (jos isilläkin helmat on?) mennyt suoraan avioon? Ei ole koskaan tarvinnut tehdä mitään itse.

kuolisit viikossa omiin jätöksiis ja nälkään, kun "pääsisit"/ joutuisit vapaalle jalalle.

• miia
        Hipsu kirjoitti:

Heh! Oot ilmeisesti äitin ja isin helmoista (jos isilläkin helmat on?) mennyt suoraan avioon? Ei ole koskaan tarvinnut tehdä mitään itse.

kuolisit viikossa omiin jätöksiis ja nälkään, kun "pääsisit"/ joutuisit vapaalle jalalle.

..onko napanuora kodista katkaistu?! on ihme, että naisesi on jaksanut sinua tähän päivään asti katsella..hanki kodinhoitaja, äläkä naiselles vouhota! Ihanku naises ei ois töissä mukamas mitään tehny, sairaanhoitajan hommat on kyllä raskaita! Eli turha ootella että kämppä tip top ku itse herra pääsee töistä!

• -vaimo ja äiti-

teillä on pieniä lapsia...tai vaimosi käy töissä, uskon vaimoasi että päivä tosiaan on ollut raskas MUTTA jos hän ei käy töissä eikä lapsia ole niin ymmärrän kiukkusi.Meillä on sellainen tilanne että molemmat käydään töissä. Minä hoidan aamulla lapset kun käyn iltavuorossa ja mies hoitaa illalla lapset kun käy aamuvuorossa.MUTTA SITTEN SE ONGELMA;Se harva päivä kun mulla ja miehellä on yhtä aikaa vapaata,minä olen se joka joutuu aamulla ekana heräämään lasten kanssa, minä olen se joka siivoaa kämpän, minä olen se joka laittaa ruuat jne...Mies ei tajua kuinka tärkeää munkin ois joskus saada levähtää...Ja sitten on vielä se että kun lasten kanssa aamulla herään, teen samat hommat joka päivä,siivoan lelut siivoan pedit, hoidan tiskit, imuroin jne...Ja hän kehtaa valittaa kun ei mitään ole tety taaskaan(jos esim 2 lautasta tiskialtaassa).Itse on niin saamaton ettei räkäliinojaan saa roskikseen ja kahviläikät sekä sokerit on aina pitkin pöytää unohtamatta haisevia työsukkiaan jotka yleensä on meidän nahkasohvilla....Se on niin saatanan vaikeaa siivota omia sotkujaan.Ja PARAS kun puhutaan että tänään siivotaan koko kämppä läpi niin kun tartun toimeen, hän ottaa ja pakkautuu sohvalle kaukosäätimen kanssa katsomaan uusimmat urheilu-uutiset tekstiteeveeltä...uutiset jotka on lukenut jo miljoona kertaa sen päivän aikana.Jos molemmat käy töissä, on kodin- ja lastenhoito hoidettava yhteistuumin!!!!!

• Lika

No teillä on sentään asiat vielä edes jollain lailla mallillaan. Kas kun lapset ovat enemmänkin sellasia äidin mussukoita, ja suorastaan karsastavat jos isi rupeaa liikaa hempeilemään ja äidin hommia tekemään. Mitä niitä pelottelemaan, saavat vielä jotain traumoja.

Mua oikein naurattaa toi "kun puhutaan että tänään siivotaan koko kämppä läpi". Siis SINÄ puhut. Miehesi haluaa katella urheilu-uutisia, ja sinä haluat siivota.

Teidän perheessänne oikeus toteutuu mitä parhaiten. Nostan hattua miehellesi!

• vanhanaikanen eukko

On tää nykyaika omituista kun kaikesta pitää tehdä niin helvetin suuri juttu ja etenkin se et naiset eivät ole enää naisia vaan vertaavat itseään aina miehiin! Eikö kukaan tajua et luoja loi naisen ja miehen ja niillä on eroja jotkut hommat ovat miesten ja jotkut naisten kotonakin!!!!
      Itse oon nainen joka oon töissä ja lapsiakin on.En oo koskaan vaattinu et ei ukko laitta ruokaa tai siivoais voiikolla koska tekee niin paljon pitenpää päivää kun minä. Ja kotona on muuten paljon hommia joita vain mies tekee ja moni nainen unohtaakin ne niin sanotut pienet hommat mukamas!!!
      Ja ei mee mun kaaliin toi et jos pääsen aikasemmin kotiin niin istuisin sohvalla mitään tekemättä. Ehtiihän sitä illalla sit istuskella kun on hommat tehty ja lapset nukkumassa.Sillon on sitä omaa aikaa ja voi tehdä vaikka mitä.Nauttia vaikka omasta ukosta jolla on masu täynnä ja tyytyväinen olo!!!!!!!!!!!!!!!

• susse

sitä sitten havahdutaan kuusikymppisenä siihen ettei se elämä ollutkaan ihmisen parasta aikaa. Kotiorjana meni sekin.

Meillä on selvä työnjako. Minä inhoan ruuanlaittoa enemmän kuin mitään muuta ja siksi puolisoni tekee meillä safkat. Vielä kun tykkää kokkaamisesta ja tekee siitä "taidetta" mielikuvituksellisilla raaka-aine valinnoilla niin siinäpä saa puuhastella. Vastavuoroisesti minä hoidan siivoamisen kun kämppä alkaa olla sekainen. (Ja sitä toimea saakin harrastaa kun on vilkas kissa jaloissa ja itsellä astma).

Kyllä minä nuorena naisena katson olevan oikeutettu yhtäsuuren taakkaan kun puolisonikin. Vaikka työni teenkin kotona tietokoneen ääressä, katson sen olevan rankempaa kuin puolisoni tietotyö. Hänellä on kahvituntinsa, lounaansa, työkaverinsa. Minä uppoutuessani töihin, saatan tehdä 10 tuntia tauotta hommia, mitä nyt välillä hovihuoran keitän (mieheni nimitys keisarinmorsiammelle)ja jatkan töitä mukin kanssa. Sosiaalisia kontakteja ja vapaata ei ole, mutta ehkä se tekeekin työstä niin "tuloksellista". Ja päivääkään en vaihtaisi pois, saanpahan tehdä töitä vaikka keskellä yötä jos siltä tuntuu.

Sitten pienenä lisänä sellainen juttu, että näen omassa äidissäni sen, mitä aiheuttaa 30 vuoden aviomiehen palvelu ilman kiitoksen sanaa. Aina vain moititaan. Ei helvetti, isä ei saa varmaan persettäänkään pyyhittyä ilman äidin apua saati että löytäisi sukat kaapista. Siinähän sitä saa paapoa koko elämänsä kun sille tielle lähtee, ensin lapsiaan ja ja lopulta ukkoaan joka käy sopivasti "raihinaiseksi". Jos tuuri käy niin kuolee ennen puolisoaan että aikuistuu sekin äijä ennen kuolemaansa.

• Lika

Kyllä sun ukkos kelpaa! On mukava kuulla, että vielä on tosi naisiakin jäljellä - joskin he ovat katoava luonnonvara.

Taas tarvittaisiin Kekkosta hoitamaan tämäkin asia kuntoon.

• elli

okei, on miesten ja naisten hommia. jos mies on ainoa joka tuo koko perheen elannon töistä(perinteinen miehen rooli) niin hyvä on, minä pidän kodin siistinä ja hoidan lapset (naisen rooli). mutta kun minunkin pitää osallistua palkallani perheen elättämiseen, niin silloin vaadin tasavertaisuutta myös kodin hoidossa!

ei hemmetti, kyllä meillä mies siivoaa ihan yhtä lailla!

• Abby

Olen samoilla linjoilla sun kanssasi. Musta on vaan ihanaa kun miehellä on ne hälle kuuluvat esim. tekniikka ym auto jne hommat, ja naisena saan ite huolehtia esim. kodin puhtaudesta ja ruoasta... mulle se on tärkee juttu, haluankin pitää ne hommat itselläni :) Tänä päivänä kyllä tuntuu että naisten pitäisi muka olla just niinkun miehet, ... se ei ole välttämättä kovin naisellista. Itse ainakin tunnen itseni naiseksi ja nautin, kun saan ottaa vastuun tietyistä asioista. Tahdon, että mieheni saa mahansa täyteen ja puhtaat vaatteet päälle, ja kun tulee töistä niin kokis olonsa hyväks kotona. Toisille kai sopii sit toisenlainen systeemi, mutta en ikinä vois kuvitella sanovani miehelleni että "Otapa tiskiharja ja ala tiskata" tai "Tee ite ruokasi.."

• Itse

Onko se sun vaimosi joku koti orja.
      Eikö ukot ikinä opi!!!!

• Nainen

Hohhoijakkaa...kun näitä juttuja lukee niin voi sanoo,että ei todellakaan käy kateeksi...!
      Ollaan miehen kaa täysin tyytyväisiä elämään:ei oo lapsia vinkumassa sitä sun tätä,saadaan mennä ja tulla milloin huvittaa ja minne huvittaa..ei tartte olla kyselemässä keneltäkään.Me nääs ollaan molemmat menevää sorttia ja useimmiten kuljetaan yhdessä,paitsi työaikoina.Nyttemmin ollaan alettu rakentaa ok-taloa ja täytyy kyllä riemusta hyppien kiljua kun ei oo mukeloita vierellä kitisemässä..joo,alkakaa vaan puolustella...ME ollaan täysin tyytyväisiä tähän ihanaan olotilaan,kun makkarissakin saa temmeltää ilman että itkevä vaippahousu ei antais hetken rauhaa!!Hohhoijaa tätä olemisen sietämätöntä keveyttä...heh-heh...
      Keksikää tekin jotain rentouttavaa,äläkä enää mieti sitä siivoamista,tuollaisen pilkunviilajan kanssa ei jaksa kukaan...en ainakaan minä!!

• minäkin

Mun mieheni oli samanlainen... molemmat käytiin töissä ja silti minulta odotettiin vielä toista työpäivää kotona... mutta kun minun käsitykseni siisteydestä oli ihan erilainen kuin hänellä, päätin erota (tottakai siihen myös vaikutti muut asiat). Lasten kanssa yksinhuoltajana eläminen on ollut helpompaa, kuin nipottaja ukon. Nykyisin meillä siivotaan silloin kuin yhdessä lasten kanssa jaksetaan ja ihan siistiä onkin ja ruokakin tuoksuu joka päivä... paitsi jos mennään yhdessä ulos syömään.

• muija

magiat naurut sain =D
      jep. minä olen muuten oikiasti yks patalaiska akka, joka inhoaa siivoomista ja kämppä on ihan kamala aina.ja kaljansa ukko saa takuulla hakee itte!
      jep.

• exvaimo

Hyvä !!! Ettet ukkoas rupea passaamaan..
        en minäkään tehnyt sitä ! Siivoan itseni
        vuoksi silloin, kun haluan, siivotkoon mies
        jos siltä tuntuu.. paljon vähemmän hän sitä harrasti kuin minä.. silti oli kanttia naputtaa !
        Tosin ei se ero siitä johtunut. Nykyisin on
        kämppäkin paljon siistimpi, kun mies asuu muualla .. mistähän johtuu ??? Minä en koskaan halunnut olla mieheni äiti. Onneksi tajusin lopultakin.

• nupu

Tämäpäs oli hassu provo, kirjoittelehan seuraavan kerran vitsiosastolle.

• Odin

Vitun nöSSö! Heräää! Mitä sellaisella naisella tekee? Ryhdistäydy!

• tiina

Onko tollasia miehiä vielä olemassa, jotka kuvittelee saavansa muijaltaan täyden palvelun kotiin tullessaan. Harmi kun et elänyt 200 vuotta sitten. Synnyit väärään aikakauteen......!!!!!!!
        Siivoa itse...kyllä sinustakin paskaa lähtee ja pyykkiä tulee.

• selena

vaikka olen nainen niin en ymmärrä niitä naisia jotka eivät siivoa tai pidä yleensä kotinsa siistinä. tiedän että sellaisia on tuttavapiirissäkin. heille ei ole väliä vaikka on sekaista mutta eivät kuitenkaan ketään päästä sisälle.yleensä juuri sellaiset jotka lukee kirjoja paljon niin he eivät ehdi muuta tehdä se on vaan niin yksinkertaista. ehkäpä et tarkemmin ottanut selvää millaisen ihmisen kanssa menit naimisiin. oliko näkö tärkein asia ja muut avut toisella sijalla? mitä me tästä opimme? älä ota sikaa säkissä.

• LaardiMC

Mutta onneksi sä kuitenkin katsoit ettei se ole lihomiseen taipuvainen.. kainaloista ja käsivarsista ja mistä kaikesta sä kehuit tuolla toisaalla tehneesi. Eikö se nyt onnannutkaan, eikö lihavuuden minimoiminen olekaan takuuvarma tie onneen ? Kääntäen, voisiko sittenki naisessa(kin) olla jotain muuta(kin) vikaa kuin ylipaino ?
      Sitä saa mitä tilaa.

• ryhdistäydy, mies!

Minun akka oppi siivoamaan, kun annoin sille pari kertaa kunnolla piiskaa. Suosittelen. Eli ota heti maanantaina emäntä polvien päälle poikittain, vedä housut alas ja anna kunnolla remmiä paljaalle perseelle. Sen jälkeen kerrot, että sama toistuu, jos kämppä vielä kerrankaan on siivoamatta, kun tulet kotiin. Kyllä toimii.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      113
      5253
    2. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      67
      5054
    3. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      91
      4124
    4. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      75
      3610
    5. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      60
      3208
    6. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2801
    7. Kerro kolme huonoa ja

kolme hyvää asiaa kaivatustasi? Än yy tee nyt
      Ikävä
      15
      2297
    8. Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen

Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️
      Ikävä
      52
      1924
    9. Rakastatko mua

Vielä?
      Ikävä
      40
      1800
    10. Onko kaivattusi

kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.
      Ikävä
      37
      1628
    Aihe