Sinkkuna aina???

surkimus:(

Onko mahdollista että 24-vuotias nätti ja kiltti tyttö jää ikuisesti ilman elämänsä suurta rakkautta? Joudunko odottamaan kauan? Onko ikäisiäni miehiä sinkkuna? Pelkään että jään yksin, en voi ottaa ketä tahansa..

26

330

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ---------

      Onhan se mahdollista jos huonosti käy. Paljon riippuu myös itsestäsi. Aktivoidu.

    • .

      Nainen saa aina seuraa. Naps naps.

      • Mr. Mallorca

        Näin on! Ei muuta kuin punaa huuleen ja korkkarit jalkaan. Saletisti natsaa!


    • ++++++++

      Yksinäisyys on naiselle aina oma valinta.

      • Kokoomuslainen.

        Kuten myös luuserius miehelle.


      • napsvaan
        Kokoomuslainen. kirjoitti:

        Kuten myös luuserius miehelle.

        JUURI NIIN


      • Ufologi
        Kokoomuslainen. kirjoitti:

        Kuten myös luuserius miehelle.

        Et voisi olla pahemmin väärässä. Jos laittaisin naisena seuranhakuilmoituksen nettiin, saisin kymmeniä tai satoja vastauksia, baarissa miehet lähestyisivät, saisin hyväksyntää ainakin joiltakin ihmisiltä.

        Miehenä ei ole mitään takeita onnistumisesta vaikka muuttuisikin vegebodariksi tai pukeutuisi niin hyvin kuin vain voi olla mahdollista, ja erityisesti silloin, jos on sattunut saamaan syntymälahjanaan jonkin väärän luonteenpiirteen, kuten esim. introverttiyden.


      • Cafe AU LAIT
        Ufologi kirjoitti:

        Et voisi olla pahemmin väärässä. Jos laittaisin naisena seuranhakuilmoituksen nettiin, saisin kymmeniä tai satoja vastauksia, baarissa miehet lähestyisivät, saisin hyväksyntää ainakin joiltakin ihmisiltä.

        Miehenä ei ole mitään takeita onnistumisesta vaikka muuttuisikin vegebodariksi tai pukeutuisi niin hyvin kuin vain voi olla mahdollista, ja erityisesti silloin, jos on sattunut saamaan syntymälahjanaan jonkin väärän luonteenpiirteen, kuten esim. introverttiyden.

        Introverttiyttä ei ole olemassakaan! Se on keksitty juttu. Seksuaalinen herääminen tapahtuu toisilla myöhemmin kuin toisilla!


      • Mocca latte
        Cafe AU LAIT kirjoitti:

        Introverttiyttä ei ole olemassakaan! Se on keksitty juttu. Seksuaalinen herääminen tapahtuu toisilla myöhemmin kuin toisilla!

        Mitä tekemistä introverttiydellä ja seksuaalisella heräämisellä on keskenään? Vain ekstrovertti jonka kaikki kaverit ovat ekstroverttejä voi sanoa tuollaista.


      • 22

        Asia on, kuten sanot. Miesten käsitys "nainen saa seuraa sormia napsauttamalla" kertoo miesten omista asenteista. Ellei mies saa haluamaansa naista, hän tyytyy kehen tahansa jotakuinkin siedettävään tapaukseen. Tämän hän vaihtaa heti, kun parempi on saatavilla. Hyvin harva nainen toimii samoin.


      • vbbcvcvcvbcvbcvb
        22 kirjoitti:

        Asia on, kuten sanot. Miesten käsitys "nainen saa seuraa sormia napsauttamalla" kertoo miesten omista asenteista. Ellei mies saa haluamaansa naista, hän tyytyy kehen tahansa jotakuinkin siedettävään tapaukseen. Tämän hän vaihtaa heti, kun parempi on saatavilla. Hyvin harva nainen toimii samoin.

        Tämä palsta kertoo aika paljon. Tällä palstallahan on suurinosa käyttäjistä miehiä jotka eivät ole saaneet tai ovat saaneet erittäin vähän. Miksi naisia ei ole myös yhtä suurta osuutta. Teoria: SInkut palsta perustetaan johon alkaa kerääntyä nettiä käyttäviä miehiä ja naisia. Ajan myötä ne jotka pariutuvat siirtyvät elämässä eteenpäin ja muille palstoille ja muihin nolife toimintoihin. Tulee uusi sukupolvi josta jälleen pariutuneet siirtyvät muualle. Sukupolvi sukupolveta tänne kertyy ainainen saasta pariutumattomia ihmisiä. Näiden ihmisten sukupuolijakaumasta on tuskin epäselvyyttä koska heistä käytetään lyhennettä ATM. Voisiko siis väitteellä että nainen kyllä löytää aina seuraa olla jotain totuus perää. Ehkä asia ei todellisuudeessa ole aivan niin kuin täällä kärjistetään, mutta yllättäen niille naisille vaan kumppani aina jostain putkahtaa ajan saatossa kun taas miehet jäävät aina yksin. En usko että yksikään teistä yksinäisistä naisista kirjoittelee täällä esim viiden vuoden päästä. Paitsi jos siirrytte siihen toisiksi suurimpaan ryhmään joita näillä palstoilla pyörii eli varattuihin naisiin jotka käyvät täällä väheksymässä yksinäisten miesten ongelmia.


      • näin juuri
        vbbcvcvcvbcvbcvb kirjoitti:

        Tämä palsta kertoo aika paljon. Tällä palstallahan on suurinosa käyttäjistä miehiä jotka eivät ole saaneet tai ovat saaneet erittäin vähän. Miksi naisia ei ole myös yhtä suurta osuutta. Teoria: SInkut palsta perustetaan johon alkaa kerääntyä nettiä käyttäviä miehiä ja naisia. Ajan myötä ne jotka pariutuvat siirtyvät elämässä eteenpäin ja muille palstoille ja muihin nolife toimintoihin. Tulee uusi sukupolvi josta jälleen pariutuneet siirtyvät muualle. Sukupolvi sukupolveta tänne kertyy ainainen saasta pariutumattomia ihmisiä. Näiden ihmisten sukupuolijakaumasta on tuskin epäselvyyttä koska heistä käytetään lyhennettä ATM. Voisiko siis väitteellä että nainen kyllä löytää aina seuraa olla jotain totuus perää. Ehkä asia ei todellisuudeessa ole aivan niin kuin täällä kärjistetään, mutta yllättäen niille naisille vaan kumppani aina jostain putkahtaa ajan saatossa kun taas miehet jäävät aina yksin. En usko että yksikään teistä yksinäisistä naisista kirjoittelee täällä esim viiden vuoden päästä. Paitsi jos siirrytte siihen toisiksi suurimpaan ryhmään joita näillä palstoilla pyörii eli varattuihin naisiin jotka käyvät täällä väheksymässä yksinäisten miesten ongelmia.

        http://www.youtube.com/watch?v=yHBNwgxBitw&feature=related


    • yksin loppu elämä

      No löydät varmaan jonkun ihanan miehes joskus. Mut on niitä miehiä
      jotka ei löydä koskaan ketään vakituista, kuten minä.
      Mua ei ole koskaan ketään rakastanut, en ole ainakaan tuntenut et olisi.
      Muutama lyhyt suhde ei kerro vielä mitään.
      Musta on aina tuntunut ettei naiset edes halua tutustua minua eikä ne halua edes jutella minulle. Miten Mies voi saada kumppanin jos nainen ei edes halua
      jutella? En ole mikään kamala ihminen. Olen kiltti, avoin, kohtelias, luotettava,
      hyväkäytöksinen ja rauhallinen luonteeltani. kohtelen hyvin. en ole edes riidellyt kenenkään kanssa ikinä. en ole edes alkoholisti tai väkivaltainen. monet väkivaltaiset miehet seurustelee ja saavat naisia, mut minä en.
      No, oon varmaan sit loppu elämä yksin

    • _Nainen26_

      Vaikka on kuinka nätti, mukava ja ihana nainen, voi elämässään jäädä ilman SUURTA rakkautta.

      Ihailua ja seksiä nuori nainen saa totta maar helposti.Samaa ei voi sanoa kaikista nuorista ja vähän vanhemmista miehistä.

      Aitoa rakkauta, aidon rakkauden vastarakkautta, erinomaista parisuhdetta ei välttämättä löydä elämäsään koskaan vaikka olisi tehnyt kaiken voitavansa.

      Elämä on vaan joskus epäreilua ja kaikkea ei voi saada.

      Realistisuutta peliin, mutta ei yltiö pessimistisyyttä.

    • karkkipäivä lauantai

      Parhaat nallekarki ei riitä kaikille.

    • reantti

      Ongelmasi tiiviistyy aika lailla itse esittämääsi kysymykseen: "joudunko _odottamaan_ kauan?". Mikäli vain jatkat odottelua, voi hyvinkin olla. Kuka tietää.

      Sanojesi mukaan olet nätti ja kiltti tyttö. Kelleppä et kelpaisi, mutta miten kukaan voi oppia tuntemaan ja pitämään sinusta jos aina vain odottelet?

      Suomikin on sinkkuja pullollaan, mutta miten ihmeessä kukaan luulee löytävänsä toisensa, jos vain aina tyytyy odottelemaan jonkun muun tekevän kaiken "työn" puolestaan? Olet oikeassa, että keneen tahansa ei pidä tyytyä, mutta riskejä täytyy uskaltaa ottaa jos jotain haluaa saada. Kannattaa kuitenkin muistaa pitää järki hommassa mukana.

      Avainsana on aktiivisuus.

    • yksin loppu elämä

      Mä olen varmaan vastannut yli 200 deitti ilmoitukseen kolmen vuoden aikana ja
      kenenkään kanssa en ole yksiä treffejä pitemmälle päässyt. Ja kolmen vuoden aikan yksikään suomalainen nainen ei ole vastannut mun deitti ilmoitukseen.
      Venäläiset sen sijaan vastailevat koko ajan. Olen aika varma etten saa ikinä tyttöystävää vaikka olen mukava ja naisia hyvin kohteleva mies. En ole edes alkoholisti tai väkivaltainen.
      Olen lukenut aika paljon näitä palstoja ja tuntuu et naiset tykkäävät miehestä joka lyö ja kohtelee huonosti. Ehkä pitäsi vaihtaa samanlaiseen taktiikkaan.

      • logiikan kukkanen

        "Olen lukenut aika paljon näitä palstoja ja tuntuu et naiset tykkäävät miehestä joka lyö ja kohtelee huonosti. Ehkä pitäsi vaihtaa samanlaiseen taktiikkaan. "

        ???????????????

        Missä täällä on kukaan nainen sanonut haluavansa miehen joka kohtelee huonosti ja hakkaa?


      • ...
        logiikan kukkanen kirjoitti:

        "Olen lukenut aika paljon näitä palstoja ja tuntuu et naiset tykkäävät miehestä joka lyö ja kohtelee huonosti. Ehkä pitäsi vaihtaa samanlaiseen taktiikkaan. "

        ???????????????

        Missä täällä on kukaan nainen sanonut haluavansa miehen joka kohtelee huonosti ja hakkaa?

        Pointti onkin siinä, ettei kannata kuunnella mitä naiset SANOVAT, vaan kuin kuinka he toimivat, ts. päästävät puheistansa huolimatta väkivaltaisia paskoja päällensä ähkimään.


      • 624wa6ty
        ... kirjoitti:

        Pointti onkin siinä, ettei kannata kuunnella mitä naiset SANOVAT, vaan kuin kuinka he toimivat, ts. päästävät puheistansa huolimatta väkivaltaisia paskoja päällensä ähkimään.

        Naiset haluaa kesyttää ne väkivaltaiset hullut mutta jännittävät miehet. Haluavat tehdä heistä säyseitä miehiä itselleen. Monien naisten tragedia on tuossa että he luulevat voivansa muuttaa miestä haluamaansa suuntaan.


      • Ronaldinho Gaucho
        ... kirjoitti:

        Pointti onkin siinä, ettei kannata kuunnella mitä naiset SANOVAT, vaan kuin kuinka he toimivat, ts. päästävät puheistansa huolimatta väkivaltaisia paskoja päällensä ähkimään.

        Alusta voi olla samaa mieltä, mutta mistä tuo väkivaltaisuus-juttu tulee? Miksi ainoat vaihtoehdot joidenkin mielestä on kiltti ja väkivaltainen, eikä mitään siltä väliltä?


      • mitä roskaa

        Hoh-hoi-jakkaa. Jos oikeasti olet saanut Sinkut- palstaa lukemalla sellaisen mielikuvan, että naiset tykkää miehistä, joka lyö ja kohtelee huonosti:

        A) Olet lukenut ihan väärin. Omaa järkeä saa käyttää. Tykkäävätkö miehetkin saada turpiinsa ja saada osakseen huonoa kohtelua.

        b) Olet tainut lukea vain näiden palstan sekopäisten AT-miesten omia julistuksia naisista. Hyvähän heidän on julistaa tietävänäs kaiken naisista ja siitä, mitä naiset oikeasti haluaa parisuhteeltaan/seurustelukumpaniltaan, kun näillä AT-miehillä on niin rutkasti kokemusta - 0 naista, tuskin ovat edes tyttöjä kädestä kiinni pitäneet,


    • yh-84

      Täällä jo hieman vanhempi todennäköisesti ikisinkku. Ikää kohta 27 ja yksi lapsikin siunaantunut edellisestä suhteesta. Ja ei, se ei ollut mikään pikaromanssi josta lapsi syntyi vaan oltiin 7 vuotta yhdessä. Kumpikin oltiin sitä mieltä että homma ei enään toiminu niin kuin terveen parisuhteen olisi pitänyt toimia. Joten olen ikuisesti yh-äiti. Hauskanpitoa baarista saa kyllä mutta mitään pitempää ei kukaan haluakkaan. No, sellasta se elämä on :)

      Sinä olet vielä nuori joten et varmastikkaan tule olemaan iäti sinkku! Olet oma itsesi vain niin varmasti löydät vielä joskus prinssisi.

    • Eewuli

      Mieki olen samaa joskus pohtinu mutta nyttemmin olen sitä mieltä, että kyl se soppeli tulee eteen kun on tullakseen :)
      En mie jaksa vettää moisesta ressiä, nautin tästä yksinolosta siis vielä täysin rinnoin.

    • v8bull

      Heipparallaa, eewulilla on mun mielestä oikee asenne, tuosta voitte kollit ottaa oppia, rennosti! ei saa jäädä mätänee kotio, lähtekää ja älkää olko selvänä siellä kapakassa, en ole alkoholin ystävä mut ihan oikeesti känit vedän tänään ja huomen koska on loma vkl,, ja takuulla menen sössöttää paskaa joka muijalle rennosti=) KOSKA suomi on niin junttia ettei kaupassakaan saa oudolle puhuun alkaa maassa maan tavalla, sillä siisti=) ja treffien koko remmi vois h.. p.. kaikkine kriteeri ehtoineen=)

    • No joo kyllä kait se on niin sanottava myös miehenä että olisin varmaan jo varattu jos olisin hyväksynyt kenet tahansa. Näin se vain on, että kyllä olen antanut myös pakkeja. Että siinä mielessä sinkkuus on oma valinta.

      En halua vain tyytyä johonkin ja etsiä siinä sivussa parempaa, se ei ole moraalisesti oikein. Pysyn sinkkuna niin kauan kunnes natsaa oikein.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Onneksi olkoon sait mut vittuuntumaan

      Sapettanu koko helvetin päivän.
      Ikävä
      83
      3672
    2. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      91
      3008
    3. Seinäjoen ampumistapaus

      Kyseessä olivat helluntainkirkkoon kuuluvia. Niin myös Jyväskylän tapauksessa. Mistä he saavat aseet ?
      Seinäjoki
      59
      2737
    4. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      43
      2385
    5. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      88
      2182
    6. Mitä sitten ikinä teetkin

      Mun on aika mennä J mies. Olen ollut niin tyhmä. Kaikkea mukavaa elämääsi edelleen toivotan ja ihanaa elämän jatkoa. Mei
      Ikävä
      44
      1767
    7. Saanko selityksen?

      Mikä minus oli vialla? Ulkonäkö, teinkö jotain väärin, sanoinko jotain..? Haluisin vaa tietää :(
      Ikävä
      65
      1756
    8. Mies mistä oikein suutuit?

      Yhtäkkiä vaan häippäsit täältä... 😢
      Ikävä
      25
      1737
    9. Pakotteet purevat

      Asiallinen artikkeli Helsingin Sanomissa miten pakotteet purevat Venäjään. Kulutusjuhlat, ei työttömyyttä, elintason nou
      NATO
      304
      1710
    10. Kun istuit

      vierelläni penkillä, olin hetken onnellinen. Se hetki kimaltelee mieleni sopukoissa ja valvottaa öisin. Salainen kaipau
      Ikävä
      60
      1559
    Aihe