Kokoa 32!

Kokoa 32!

Pienikokoisia vaatteita on hankala löytää, mutta kyllä niitä on. Itse olen kokoa 32, mutta muodokas ja Esprit Collectionin valikoimista löytyy! Siellä on ihanan naisellisia ja klassisia vaatteita. Ainakin Sokos, Stockmann ja Aleksi myy niitä. Lisäksi teen paljon ostoksia myös Zarassa, jossa on kokoa xs. H&M:n laatuun olen niin pettynyt, etten osta sieltä enää vaikka koko olisi hyvä.

4

342

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sweet sweet

Samoilla linjoilla :) Aikuisen naisen pieniä vaatteita on todella hankalaa löytää ja myös itse löysin tuon Esprit Collectionin valikoiman ja todella ihania leikkauksia ja värejä. Vinkkinä myös Mexxin vaatteet, mistä löytyy kokoa 32. Myöskin hyviä malleja ja aikuiselle naiselle. Kyllähän noita teinirättejä löytyy joka kaupasta, mutta ei se oikein enää istu tämän ikäiselle :)

• 157cm

Minä myös kokoa 32. Ongelmana housujen kanssa pituus! Aina sais lahkeista ottaa 5-15 cm pois -.-

• veeeeera

Ahaa, eli noista merkeistä löytys lantion omaavalle sirolle naiselle vaatteita? Pitääpäs lähteä testeilemaan. Istuvien pillifarkkujen löytäminen on esimerkiksi hyvin, hyvin vaikeaa... Zara nimisestä liikkeestä ostin kerran itselleni skinny legs pillifarkut nuorten osastolta, istuivat täydellisesti. Paitoja/takkeja ostan itselleni välillä lasten osastoilta sentti koossa.. Mutta tosiaan housujen osto on naisellisten muotojen takia hankalampaa.. Käytän paljon mustia perus legginsejä, niitä kun saa sopivan kokoisena ja ne antavat hieman periksi..

• 16

www.oliviaoscar.com ?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      20
      1791
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      156
      1789
    3. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      339
      1495
    4. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      209
      1122
    5. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1118
    6. Mitä haluaisit

Tehdä kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      142
      1106
    7. Salainen kastekoulutus

Millainen on helluntailainen kastekoulutus ja kauanko se kestää ?
      Kaste
      285
      985
    8. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      11
      985
    9. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      4
      969
    10. Pirkanlinna yleisötapahtuma

Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks
      Ähtäri
      49
      928
    Aihe