Mistä et tingi suhteessa?

and justice for all

Jokaisella on tiettyjä asioita joista haluaa ehdottomasti pitää kiinni ja joista haluaa ottaa yksin päätösvallan suhteessa. Mitkä sinulla on sellaisia asioita joista ehdottomasti haluat päättää suhteessa yksin? Kompromissi tai kaikesta neuvottelu ei kelpaa vastaukseksi, koska tietyissä asioissa jokaisella on tarve saada vain päättää.

69

235

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ankkuriparta

      Pillusta en tingi. Pihtaavaa naista en katsele ja siitä ei neuvotella.

      • ajfa

        Pieneenpä olet tyytyväinen. Vaatimaton ja tyhmä! Tärkeimmät asiat tuetysti ensin. Eihän suhteessa mitään pillua tärkeämpiä asioita olekaan. Säälittävä olet!


      • Ja varjele kun sulla ei ensimmäisen kerran ota eteen, niin siinä on sitten viis hirttä poikki !


    • Ankkuriparta

      Eihän suhteessa mitään pillua tärkeämpiä asioita olekaan - Ei niin. Miksi muuten alkaisi edes mihinkään suhteeseen?

      Vaatimaton ja tyhmä! - Jos pelkkä pillu riittää? Sehän on fiksua ja ekologista, Ei tarvitse haalia turhaa roinaa, tuhlata rahaa, energiaa, luonnonvaroja sun muuta.

      • ajfa

        Suhde on siis miestäsi pillun kanssa elämistä? Ok. Eihän sitä lapsia tarvitse kasvattaa, tai kaupassa käydä. Ei siivota, tai lomailla. Autoakin voi varmasti pillulla ajaa ja harrastukset ja ulkopuolisetkin kaverisuhteet hoidat sillä pillulla?
        Sekö kokkaa pesee pyykit? Maksaa laskut ja on mukava juttukaveri?
        No jos elät pelkällä pillulla, niin älä kommentoi enempää. Sinä ja pillu 24/7. Onnea vaan ikuiselle sinkkuudelle!


      • 811
        ajfa kirjoitti:

        Suhde on siis miestäsi pillun kanssa elämistä? Ok. Eihän sitä lapsia tarvitse kasvattaa, tai kaupassa käydä. Ei siivota, tai lomailla. Autoakin voi varmasti pillulla ajaa ja harrastukset ja ulkopuolisetkin kaverisuhteet hoidat sillä pillulla?
        Sekö kokkaa pesee pyykit? Maksaa laskut ja on mukava juttukaveri?
        No jos elät pelkällä pillulla, niin älä kommentoi enempää. Sinä ja pillu 24/7. Onnea vaan ikuiselle sinkkuudelle!

        Haha, sillehän riittäisi sellainen fleshlight vai mikä nyt onkaan!


      • Ankkuriparta
        ajfa kirjoitti:

        Suhde on siis miestäsi pillun kanssa elämistä? Ok. Eihän sitä lapsia tarvitse kasvattaa, tai kaupassa käydä. Ei siivota, tai lomailla. Autoakin voi varmasti pillulla ajaa ja harrastukset ja ulkopuolisetkin kaverisuhteet hoidat sillä pillulla?
        Sekö kokkaa pesee pyykit? Maksaa laskut ja on mukava juttukaveri?
        No jos elät pelkällä pillulla, niin älä kommentoi enempää. Sinä ja pillu 24/7. Onnea vaan ikuiselle sinkkuudelle!

        Kysymyshän kuului: mitkä sinulla on sellaisia asioita joista ehdottomasti haluat päättää suhteessa yksin?

        Eli noista muista mainitsemistasi asioista tietysti sovitaan hyvässä yhteisymmärryksessä yhdessä. En ole mikään naista alistava sovinisti, pois se minusta!


      • eiks niin?
        Ankkuriparta kirjoitti:

        Kysymyshän kuului: mitkä sinulla on sellaisia asioita joista ehdottomasti haluat päättää suhteessa yksin?

        Eli noista muista mainitsemistasi asioista tietysti sovitaan hyvässä yhteisymmärryksessä yhdessä. En ole mikään naista alistava sovinisti, pois se minusta!

        Niin, mutta... Kysymys todella kuului, mistä haluat päättää ehdottomasti yksin, ja sun vastaus oli toisen kehosta? Aika outoa. Että sä haluat päättää, ehdottomasti, yksin, koska seksiä harrastetaan ja sinä pillua saat. Jaa. No, miten siihen se toinen vaikuttaisikaan tai mitäs se sille kuuluukaan, en ymmärrä, miksi se siitä haluaisikaan yhdessä päättää... Seksihän on tosiaan yksilölaji. Mutta kiva, että muista asioista sentään sovitaan.


    • No jos ei pyykinpesuaineiden merkkiä ja vessapaperin väriä lasketa, niin ainakin minulla on oma pankkitili.

    • ES

      En vittu rupee kenenkään sukkia keräilemään lattialta. (Kuuleeko mm. Eino).

      • Ankkuriparta

        ES ei kerää sukkia, ei kokkaa miehelle, mitä ES tekee?


      • ES
        Ankkuriparta kirjoitti:

        ES ei kerää sukkia, ei kokkaa miehelle, mitä ES tekee?

        Nuolee?


      • he43a4w3y5q
        Ankkuriparta kirjoitti:

        ES ei kerää sukkia, ei kokkaa miehelle, mitä ES tekee?

        ES ei edes tiedä mitä tekisi miehen kanssa. Kunhan puhuu.


      • ajfa
        Ankkuriparta kirjoitti:

        ES ei kerää sukkia, ei kokkaa miehelle, mitä ES tekee?

        Minä kokkaan mielummin itse kun antaisin naisen kokata, ellei nainen ole vähintään keittiöalan ammattilainen. Miksi muuten pitäisi paskaiset sukat tai alusvaatteet heittää lattialle?


      • ES
        he43a4w3y5q kirjoitti:

        ES ei edes tiedä mitä tekisi miehen kanssa. Kunhan puhuu.

        Niin. Mutta mulla on vilkas mielikuvitus.


      • Ankkuriparta
        ES kirjoitti:

        Nuolee?

        ES, kuinka rietasta puhetta, naisihmiseltä!


      • ES
        Ankkuriparta kirjoitti:

        ES, kuinka rietasta puhetta, naisihmiseltä!

        Saahan nainenkin olla tuhma? Saahan kokematonkin nainen olla tuhma? Edes omassa päässään (joka joku päivä räjähtää).


      • Ankkuriparta
        ES kirjoitti:

        Saahan nainenkin olla tuhma? Saahan kokematonkin nainen olla tuhma? Edes omassa päässään (joka joku päivä räjähtää).

        Eihän nyt prinsessat...


      • ES
        Ankkuriparta kirjoitti:

        Eihän nyt prinsessat...

        Anteeksi, menen nurkkaan seisomaan pylly paljaana puoleksi tunniksi.


      • Ankkuriparta
        ES kirjoitti:

        Anteeksi, menen nurkkaan seisomaan pylly paljaana puoleksi tunniksi.

        Oooohhhh!


      • 34tq32t6q3t
        ajfa kirjoitti:

        Minä kokkaan mielummin itse kun antaisin naisen kokata, ellei nainen ole vähintään keittiöalan ammattilainen. Miksi muuten pitäisi paskaiset sukat tai alusvaatteet heittää lattialle?

        Taidat olla Eino kakkonen, mutta ootko saanu pillua yhtä paljon kuin Eino?


      • ajfa
        34tq32t6q3t kirjoitti:

        Taidat olla Eino kakkonen, mutta ootko saanu pillua yhtä paljon kuin Eino?

        En ole eino II ja en laske saamisiani. Kerroissa voitan einon mennen tullen, koska on pitkiä suhteita takana. Määriä en tiedä mutta paljon niitä on.
        Tykkään itse syödä hyvää ruokaa ja kukaan ei pysty mielitekoihini kokkaamaan paremmin kuin minä itse. Onneksi en ole niin kädetön että joutuisin jotain valmispöperöitä nielemään päivittäin.


    • kumppani eikä äiti

      En ikuna ottaisi sellaista miestä joka vaan makaa sohvalla ja sotkee. Kun tuota parisuhdepalstaa lukee niin tuntuu olevan aika yleistä. Sinänsä ihmetyttää kun mielestäni tuollainen asia on helposti huomattavissa jo alussa. Ehkä se onkin sitten sitä että kun rakastuu niin alussa silmät sulkeutuu ja sitten myöhemmin vasta herää todellisuuteen. Mutta kiitos ei tuollaiselle. Minä en rupea kellekkään kakaralle äidiksi.

      • ajfa

        Oikeastaan hyvä vastine pitkässä suhteessa sille, että nainen alkaa manipuloimaan miestä seksillä. On huvittavaa seurata isoja ja vihaisia miehiä, kun ovat vaimolleen kuin lampaita saadakseen vain seksiä.
        Suomalaisen suhteen painajainen on kun ukko muuttaa sohvalle makaamaan ja vaimo saa sen vätyksensä ylös sohvalta vain lupaamalla palkkioksi jostain asiasta viikkorahan. (Viikottaisen seksin, jonka saa käyttäytymällä nätisti).
        Onneksi en ole ikinä päästänyt asioitani sellaiseksi helvetiksi.
        Sama äitikuvio tulee tuossa omassa mallissanikin. Äiti muistaa karkkipäivänä jos lapsi on käyttäytynyt niinkuin äiti haluaa.


      • Uuno armeijan leivis

        Ei kuule, tarkoituksena on alussa vaikuttaa tosi energiseltä kaverilta ja vaipua sitten sohvalle pikkuhiljaa, vuosien saatossa.


      • Ankkuriparta
        ajfa kirjoitti:

        Oikeastaan hyvä vastine pitkässä suhteessa sille, että nainen alkaa manipuloimaan miestä seksillä. On huvittavaa seurata isoja ja vihaisia miehiä, kun ovat vaimolleen kuin lampaita saadakseen vain seksiä.
        Suomalaisen suhteen painajainen on kun ukko muuttaa sohvalle makaamaan ja vaimo saa sen vätyksensä ylös sohvalta vain lupaamalla palkkioksi jostain asiasta viikkorahan. (Viikottaisen seksin, jonka saa käyttäytymällä nätisti).
        Onneksi en ole ikinä päästänyt asioitani sellaiseksi helvetiksi.
        Sama äitikuvio tulee tuossa omassa mallissanikin. Äiti muistaa karkkipäivänä jos lapsi on käyttäytynyt niinkuin äiti haluaa.

        Sinähän ajfa yllätät positiivisesti tällä mielipiteelläsi. Oletkin vissiin trollannut ja trullannut sillä pillunnuolijaroolillasi täällä koko ajan?


      • ajfa
        Ankkuriparta kirjoitti:

        Sinähän ajfa yllätät positiivisesti tällä mielipiteelläsi. Oletkin vissiin trollannut ja trullannut sillä pillunnuolijaroolillasi täällä koko ajan?

        Voisitko kertoa ajatuksesi suomeksi? En ymmärtänyt pointtiasi ollenkaan? Pidän suuseksistä edelleen ja varsinkin noin päin kuin mainitsit.


      • kumppani eikä äiti
        ajfa kirjoitti:

        Oikeastaan hyvä vastine pitkässä suhteessa sille, että nainen alkaa manipuloimaan miestä seksillä. On huvittavaa seurata isoja ja vihaisia miehiä, kun ovat vaimolleen kuin lampaita saadakseen vain seksiä.
        Suomalaisen suhteen painajainen on kun ukko muuttaa sohvalle makaamaan ja vaimo saa sen vätyksensä ylös sohvalta vain lupaamalla palkkioksi jostain asiasta viikkorahan. (Viikottaisen seksin, jonka saa käyttäytymällä nätisti).
        Onneksi en ole ikinä päästänyt asioitani sellaiseksi helvetiksi.
        Sama äitikuvio tulee tuossa omassa mallissanikin. Äiti muistaa karkkipäivänä jos lapsi on käyttäytynyt niinkuin äiti haluaa.

        Ja pyh. Minä tahdon seksiä, pihtaisin sitten jotain muuta jos ajateltaisiin että on pakko jotain pihdata.

        No mutta, jos tuollaiseen äitikuvioon menisi suhde niin varmasti vituttaisi niin että muuttaisin omaan kämppään. Vituttaisi jo se seikka että miestä ei muu kiinnosta kuin löhöily.


      • ajfa
        kumppani eikä äiti kirjoitti:

        Ja pyh. Minä tahdon seksiä, pihtaisin sitten jotain muuta jos ajateltaisiin että on pakko jotain pihdata.

        No mutta, jos tuollaiseen äitikuvioon menisi suhde niin varmasti vituttaisi niin että muuttaisin omaan kämppään. Vituttaisi jo se seikka että miestä ei muu kiinnosta kuin löhöily.

        Iso hatunnosto sinulle! Pinnan polttaminen on ainoa asia mitä suhteessa pitää pihdata. No positiivisia palautteitakaan ei niitäkään saa pihdata.


      • Ankkuriparta
        ajfa kirjoitti:

        Voisitko kertoa ajatuksesi suomeksi? En ymmärtänyt pointtiasi ollenkaan? Pidän suuseksistä edelleen ja varsinkin noin päin kuin mainitsit.

        Suomalaisen suhteen painajainen on kun ukko muuttaa sohvalle makaamaan ja vaimo saa sen vätyksensä ylös sohvalta vain lupaamalla palkkioksi jostain asiasta viikkorahan. (Viikottaisen seksin, jonka saa käyttäytymällä nätisti).
        Onneksi en ole ikinä päästänyt asioitani sellaiseksi helvetiksi.

        Tähän viittasin. Eli sinäkin tiedostat ja myönnät sen, että suomalaiset naiset kiristävät miehiä seksillä ja saavat sen avulla etuja itselleen (=huoraavat) Positiivisesti olin yllättynyt siitä, että sanot sinulla olevan selkärankaa panna hanttiin tällaiselle kohtelulle elämässäsi.

        Henkinen pillunnuolijuus on eri asia kuin käytännön praktiikka. Sillä: todellinen mies on sotilas, juoppo ja pukki. Jokainen mies itkee, nuolee vitun ja vetää käteen, mutta harva sen tunnustaa. (Pekka Siitoin)


      • kumppani eikä äiti
        ajfa kirjoitti:

        Iso hatunnosto sinulle! Pinnan polttaminen on ainoa asia mitä suhteessa pitää pihdata. No positiivisia palautteitakaan ei niitäkään saa pihdata.

        Joo, ne positiiviset palautteet on tärkeitä. Sekä lapsille että aikuisille.


      • ajfa
        Ankkuriparta kirjoitti:

        Suomalaisen suhteen painajainen on kun ukko muuttaa sohvalle makaamaan ja vaimo saa sen vätyksensä ylös sohvalta vain lupaamalla palkkioksi jostain asiasta viikkorahan. (Viikottaisen seksin, jonka saa käyttäytymällä nätisti).
        Onneksi en ole ikinä päästänyt asioitani sellaiseksi helvetiksi.

        Tähän viittasin. Eli sinäkin tiedostat ja myönnät sen, että suomalaiset naiset kiristävät miehiä seksillä ja saavat sen avulla etuja itselleen (=huoraavat) Positiivisesti olin yllättynyt siitä, että sanot sinulla olevan selkärankaa panna hanttiin tällaiselle kohtelulle elämässäsi.

        Henkinen pillunnuolijuus on eri asia kuin käytännön praktiikka. Sillä: todellinen mies on sotilas, juoppo ja pukki. Jokainen mies itkee, nuolee vitun ja vetää käteen, mutta harva sen tunnustaa. (Pekka Siitoin)

        Monet suomalaiset naiset tekevät niin ja yleensä on kyse hyvin pitkistä suhteista. Ei todellakaan edes puolet naisista. Vain osa.
        Lopetan suhteen jos toiselle sellaisesta asiasta päättäminen yksin on tärkeää.
        En pidä sitä huoraamisena, vaan ainoastaan miehen tyhmyytenä jos sellaiseen suostuu. Naisen typeryytenä jos sellaista edes kehtaa yrittää.


      • Ankkuriparta
        ajfa kirjoitti:

        Monet suomalaiset naiset tekevät niin ja yleensä on kyse hyvin pitkistä suhteista. Ei todellakaan edes puolet naisista. Vain osa.
        Lopetan suhteen jos toiselle sellaisesta asiasta päättäminen yksin on tärkeää.
        En pidä sitä huoraamisena, vaan ainoastaan miehen tyhmyytenä jos sellaiseen suostuu. Naisen typeryytenä jos sellaista edes kehtaa yrittää.

        Miehen puhetta.


    • jackaroo

      Niin, totta kai sitä näin ensin ajattelee nopeasti että totta kai sitä on jotain sellaisia asioita mistä en ole valmis tinkimään suhteessa, mutta eipä se nyt ihan noin helppo kysymys olekaan, sillä ihmiset muuttuvat vuosien aikana. Ja joskus siitä parikymppisenä ehdottomana olleesta asiasta tuleekin jokin neuvoteltavissa oleva juttu kunhan on ikää enemmän ja suhteessa yhteisiä vuosia takana sen verran ettei sitä ihan enää pikkuasioiden suhteen aleta päättämään. Joskus niistä nuoruuden elämän suurista asioita tulee pikkuasioita kun vanhenee tarpeeksi.

      Itse olen melko joustava ihminen ja uskon että jos suhteessa on tarpeeksi luottamusta puolin ja toisin niin siinä voidaan yhteisten vuosien jälkeen sopia melkeinpä mistä tahansa asiasta.

      Ainoat asiat mistä en ole valmis (ainakaan tällä hetkellä) tinkimään on se että haluan lapsia ja vakavan parisuhteen, en mitään "kämppistä" tai "avointa suhdetta". Kaikesta muusta olen valmis neuvottelemaan ja tekemään kompromisseja. Ehkä ole selkärangaton mielistelijä kun sanon noin, mutta on minulla kyllä useita sellaisia asioita joista sen kompromissin tekeminen on vaikeaa sillä osaan kyllä pitää puoleni jossain asiassa josta minulla on vahva mielipide. Ehkä niistä vaikeista asioita neuvotellaan, ehkä jopa riidelläänkin, mutta aina minä kyllä jonkin sopuratkaisun olen valmis tekemään jossain vaiheessa.

    • rimaa laskenut

      Tupakointi on ainoa laillinen asia, jota en sietäisi. Kaikki muu on neuvoteltavissa.

      • Rimakauhu

        Mikäs kessuttelussa niin ärsyttää?


      • 46yway6rw
        Rimakauhu kirjoitti:

        Mikäs kessuttelussa niin ärsyttää?

        hajuhaitat


    • sfbvnbvnv

      En tingi ulkonöstä. Naisen on oltava jollain tavalla haluttava mielestäni. En vaadi mitään täydellistä vartaloa, mutta jonkinlaista estetiikkaa on vastakkaisesta osapuolesta löydyttävä jotta suhteeseen kykenen. Toisaalta olen jo menettänyt uskon parisuhteseen ainakin suomalaisen naisen kanssa joten on kai parempi vain unohtua.

    • ajfa

      Olipa yllätys että meni jutut taas alapääosastoon. Hain aloituksella enemmänkin sellaisia asioita kuin vaikkapa sisustus. Se näin esimerkkinä on varmasti asia jonka jokaisessa taloudessa toinen pääsääntöisesti päättää.

      • ES

        Tuollaisia asioita kuin sisustus osaa huomioida ehkö vain sellaiset, jotka ovat jo olleet parisuhteessa ja asuneet jonkun kanssa. Aika moni tällä palstalla ei ole.


      • ajfa
        ES kirjoitti:

        Tuollaisia asioita kuin sisustus osaa huomioida ehkö vain sellaiset, jotka ovat jo olleet parisuhteessa ja asuneet jonkun kanssa. Aika moni tällä palstalla ei ole.

        Tosiaan.... No mutta siihenkin varmaan on aika tiukka mielipide niillä joille se on tärkeää ja se oli vain esimerkki siitä mitä tarkoitin.
        Se sun sukunimiasia lapsen suhteen olisi ollut ihan yhtä hyvä. Jotain sellaista hain mistä olisi voinut mielipiteistä höpöttää.


      • ES
        ajfa kirjoitti:

        Tosiaan.... No mutta siihenkin varmaan on aika tiukka mielipide niillä joille se on tärkeää ja se oli vain esimerkki siitä mitä tarkoitin.
        Se sun sukunimiasia lapsen suhteen olisi ollut ihan yhtä hyvä. Jotain sellaista hain mistä olisi voinut mielipiteistä höpöttää.

        Riippuu vähän millä tasolla asioita ajattelee, arkipäiväisemmällä vai periaatteellisemmalla. Se jos mies vaan sotkee eikä itse korjaa omia jälkiään on arkipäiväistä tasoa, mutta turn-off minulle; se jos mies vaatisi että lapselle on ehdottomasti tultava miehen sukunimi silläperusteella että niin on aina tehty, olisi syvällismempi taso ja ongelma.

        Perjantai-ilta... Edes yksin kotonaan taas nyhvöttävät ikisinkut eivät jaksa mitään.


      • ajfa
        ES kirjoitti:

        Riippuu vähän millä tasolla asioita ajattelee, arkipäiväisemmällä vai periaatteellisemmalla. Se jos mies vaan sotkee eikä itse korjaa omia jälkiään on arkipäiväistä tasoa, mutta turn-off minulle; se jos mies vaatisi että lapselle on ehdottomasti tultava miehen sukunimi silläperusteella että niin on aina tehty, olisi syvällismempi taso ja ongelma.

        Perjantai-ilta... Edes yksin kotonaan taas nyhvöttävät ikisinkut eivät jaksa mitään.

        No mulla kai sitten vaan pohdiskelevampi ilta?
        Ihmetyttää vaan monesti nykypäivänä ihmisten ajatusmaailma. En vastannut itse aloitukseen ja joku tuolla jo sanoikin pitävänsä tiukasti kiinni lompakostaan ja aika monet haluavat elää jopa eri asunnoissa.
        Jos jostain ihmisestä todella välitän, niin en varmasti hänen rahojaan kehtaisi törsätä omiin menoihini. En myöskään ole niin tyhmä että antaisin jonkun vedättää itseäni.
        Minusta se ei vaan voi hirveän pitkään toimia suhteena jos asutaan eri osoitteissa. Enkä myöskään haluaisi, saati jaksaisi joka kauppakäynnin jälkeen laskea paljonko sinne meni.
        Täydelliseen luottamukseen ei minun ajatusmaailmallani mahdu mikään rahallinen tai materiaalinen itsekkyys.

        Siinäpä se oma vastaukseni aloitukseen.


    • Piski77

      Jos meillä on koira niin sehän ei sängyssä nuku, enkä suostu lähtemään viideltä aamulla ketään kusettamaan.

      • Eewuli

        Mien ees antais miehen lähteä ulkoiluttaan minun koiraa.


    • Eewuli

      Mien halua saada lapsia, en pahemmin ees tykkää. Siitä en tingi.
      Ja omaa aikaa on oltava, toinen tinkimisen arvonen asia.
      And of course, molemmilla omat rahat ja omat menot maksetaan. Paitti jos käyään kaupassa niin puoliksi maksetaan ruuat ja jaetaan maholliset laskut jos samassa taloudessa asuu.
      Enkä tietenkään suostu yksin siivoomaan saati tiskaamaan. En ole miehen äiti.

      • jackaroo

        Kannattaa printata tuo viesti ja lukea se uudelleen 30 vuoden kuluttua ja tarkistaa että vieläkö olet noista asioista samaa mieltä. :)


      • seeprakas

        Olen samaa mieltä tuon oman ajan kanssa. Ja sen että lapsia ei kenenkään muun mieliksi kannata hankkia.

        Rahoista voin kyllä joustaa. Jos lyödään hynttyyt yhteen niin ei joka penniä tarvitse eikä kannatakkaan laskea. Mietin että se suloinen yhdessä elo on kuitenkin paljon tärkeämpää kuin se, että tää on mun ja tää on sun ja tää on meidän puoliks.

        Ja jos toisella on paljon pienemmät tulot niin silloin ei kyllä tule puolittamisesta mitään. Jos mä vaikka tienaisin paljon enemmän niin mielummin mä maksaisin sille toiselle joskus ravintolaillallisen tai matkan, kuin istuisin aina kotona tai menisin yksin. Samoin jos tienaisin paljon vähemmän niin en aina kieltäytyisi tarjotusta. Jos tiedän että se toinen tykkäisi joskus käydä yhdessä ravintolassa niin miksi sen sinne yksin lähettäisin.


      • njaaaks
        jackaroo kirjoitti:

        Kannattaa printata tuo viesti ja lukea se uudelleen 30 vuoden kuluttua ja tarkistaa että vieläkö olet noista asioista samaa mieltä. :)

        Mikä siinä on vaikea ymmärtää, että jos ei ees tykkää lapsista ja kokee ne vastenmielisiksi niin miksi mieli muuttuisi? Ei kaikki naiset halua lapsia ja monen mieli ei muutu sen asian suhteen.
        Monelle eläimet on tärkeämpiä kuin joku huutava kallis kakara.


      • 64wazy6wra
        njaaaks kirjoitti:

        Mikä siinä on vaikea ymmärtää, että jos ei ees tykkää lapsista ja kokee ne vastenmielisiksi niin miksi mieli muuttuisi? Ei kaikki naiset halua lapsia ja monen mieli ei muutu sen asian suhteen.
        Monelle eläimet on tärkeämpiä kuin joku huutava kallis kakara.

        kaltaisesti kylmäkiskoiset naiset on vastenmielisiä - mutta saat toki olla sellainen jos haluat.


      • Eewuli
        64wazy6wra kirjoitti:

        kaltaisesti kylmäkiskoiset naiset on vastenmielisiä - mutta saat toki olla sellainen jos haluat.

        Ai nainen, joka ei tykkää lapsista, on kylmäkiskoinen?'
        Ai jaa, no olkoon niin. Olen kylmäkiskoinen.
        Ja mies lienee viisas kun ei halua lapsia?

        Mie vain satun tykkään koirista ja kissoista enemmän kuin lapsista.
        Ei toki haittaa, jos miehellä on lapsia kunhan ei mulle niitä pyöräytä.


    • Me

      Hmmm... melkein filosofinen kysymys... :)

      En perustaisi perhettä epäluotettavan takin käntäjan kanssa. Elämä välillä voi olla hankala ja yllätyksellinen ... eli en tingi rehellisyydestä ja luottamuksesta.

    • TheJormas69

      En halua lapsia! Siitä en tingi!

      Eikä harrastuksiini tai työmääriini ole kellään mitään puuttumista!



      Hienoa kommentointia pillulla kiristämisestä tuolla ylempänä! :)

      Minulle on sanottu joskus nuorempana että kannattas näihin naishommiin käyttää pelkästään ammattilaista! Tulee aikaa myöten halvemmaks ja saanti on just sillon kun sattuu haluamaan!

    • Reipas Poikamies

      Ei minusta tässä nämä naisten toiveet miehestään parisuhteessa niin vaativilta kuullosta kun omalle kohdalleni ajattelen niitä. Vai olenko minä poikkeus sääntöön?

      Siivoan mielelläni, sotkuinen asunto ei ole mieleeni, olenko tylsä kun perinteinen siivoa tai on päänsärky naisella- voisi olla neuvottelun paikka:D Kokkaan jotenkuten, toivoisin että kumppanini myöskin osaa ruokaa laittaa.

      Olen minä perhettä ajatellut, sillä tavalla että en karkuun juokse kun asia puheeksi naisen kanssa tulee.

      • perhe kuin perhe

        Perhe se on sekin missä on mies,nainen ja lemmikki tai pari. Yhtä lailla se on mielestäni perhe kuin sellainen missä on mies,nainen,lapsia ja lemmikit


    • Pettämistä en katsele, kerran kun tiedän niin se on yksipuolisesti loppu. Eli luottamuksesta en tingi.

    • chili_nainen_84

      "Mitkä sinulla on sellaisia asioita joista ehdottomasti haluat päättää suhteessa yksin?"

      Helppo kysymys: omista asioista.

      Totta kai suhteessa ollaan kahdestaan, eikä suhteessa tanssita vain toisen pillin tahdissa. Mutta vakavakaan suhde esim. avioliitto, ei tarkoita sitä, että kaksi ihmistä sulautuuu yhdeksi möykyksi ja oma tahto katoaa.

      Minä en suostuisi siihen, että kumppanini määrittäisi esim. mitä saan harrastaa, mitä töitä teen/mitä opiskelen, kuinka käytön omia rahojani, mitä teen ulkonäölleni jne.

      HUOM! En suostuisi, että kumppanini määräisiä minun omia asioita. Kumppanini voi kyllä keskustella kanssani minun asioista ja esittää omia mielipiteitään ja toiveitaan.

    • m30.

      En tingi siitä, että kyky kompromisseihin tulee olla koko parisuhteen ytimessä. Minulla on kyky kompromisseihin, naisilla hyvin harvoin. Ja mikään ei ole ärsyttävämpää kuin se, että kun itse toimii aina win-win ratkaisua kohden, niin nainen ei jousta piiruakaan.

      • m30.

        Niin no joo, toki ehdoton uskollisuus on asia, josta ei neuvotella.


      • Me
        m30. kirjoitti:

        Niin no joo, toki ehdoton uskollisuus on asia, josta ei neuvotella.

        No, sinulla ehdoton asenne monessa asiassa... mitenkähän joustaminen onnistu sellaisessa tilanteessa???


      • m30.
        Me kirjoitti:

        No, sinulla ehdoton asenne monessa asiassa... mitenkähän joustaminen onnistu sellaisessa tilanteessa???

        Ihan hyvin onnistuu. Luulisi sinunkin, kun olet ulkomaalainen , vähän kaupankäynnistä ymmärtävän. Viittaan siihen, että melkein riippumatta siitä mistä päin maailmaa tulet, olet joka tapauksessa luultavasti tottuneempi tinkimiseen kuin suomalaiset.
        (siis jos oikeasti olet ulkomaalainen?)

        Epäilen, ettei minun tarvitse sinulle tinkimistä selittää, mutta kerrataan nyt pääkohdat. Aluksi molempi osapuoli tekee naurettavan tarjouksen. Myyjä tekee naurettavan korkean tarjouksen ja ostaja naurettavan matalan. Sen jälkeen lähdetään etsimään sitä yhteistä kohtaa ja win win ratkaisua, antaen aluksi periksi aika paljonkin.


      • jahassss

        "Minulla on kyky kompromisseihin, naisilla hyvin harvoin."

        Asenteesi naisia kohtaan on hyvin kompromissiton, ehdottoman kielteinen ja luokitteleva.


      • yuibtttrewawaqa
        m30. kirjoitti:

        Ihan hyvin onnistuu. Luulisi sinunkin, kun olet ulkomaalainen , vähän kaupankäynnistä ymmärtävän. Viittaan siihen, että melkein riippumatta siitä mistä päin maailmaa tulet, olet joka tapauksessa luultavasti tottuneempi tinkimiseen kuin suomalaiset.
        (siis jos oikeasti olet ulkomaalainen?)

        Epäilen, ettei minun tarvitse sinulle tinkimistä selittää, mutta kerrataan nyt pääkohdat. Aluksi molempi osapuoli tekee naurettavan tarjouksen. Myyjä tekee naurettavan korkean tarjouksen ja ostaja naurettavan matalan. Sen jälkeen lähdetään etsimään sitä yhteistä kohtaa ja win win ratkaisua, antaen aluksi periksi aika paljonkin.

        Mielestäsi parisuhde on kaupankäyntiä? Todella kyyninen näkemys.


      • m30.
        jahassss kirjoitti:

        "Minulla on kyky kompromisseihin, naisilla hyvin harvoin."

        Asenteesi naisia kohtaan on hyvin kompromissiton, ehdottoman kielteinen ja luokitteleva.

        Asenne on eri asia kuin käytännön toimet. Asenne voi olla jyrkkä, käytännössä olen tehnyt todella paljon kompromisseja naisten kanssa. Lue tuo pätkä, jonka kirjoitin Me:lle.


      • Me
        m30. kirjoitti:

        Ihan hyvin onnistuu. Luulisi sinunkin, kun olet ulkomaalainen , vähän kaupankäynnistä ymmärtävän. Viittaan siihen, että melkein riippumatta siitä mistä päin maailmaa tulet, olet joka tapauksessa luultavasti tottuneempi tinkimiseen kuin suomalaiset.
        (siis jos oikeasti olet ulkomaalainen?)

        Epäilen, ettei minun tarvitse sinulle tinkimistä selittää, mutta kerrataan nyt pääkohdat. Aluksi molempi osapuoli tekee naurettavan tarjouksen. Myyjä tekee naurettavan korkean tarjouksen ja ostaja naurettavan matalan. Sen jälkeen lähdetään etsimään sitä yhteistä kohtaa ja win win ratkaisua, antaen aluksi periksi aika paljonkin.

        No, en tiedä, naurattavia tarjouksia ei oo tapana tehdä... vaan rakentavia.

        Tarkoitin sen, että sinulla välillä valko-musta ajatus maailma... sen takia sinulla toinen "siili" nikki.... :)


      • m30.
        Me kirjoitti:

        No, en tiedä, naurattavia tarjouksia ei oo tapana tehdä... vaan rakentavia.

        Tarkoitin sen, että sinulla välillä valko-musta ajatus maailma... sen takia sinulla toinen "siili" nikki.... :)

        Olen antanut niin paljon periksi naisten naurettaville tarjouksille ja mustavalkoisuudelle jo tähän mennessä, että teen nykyään itse yhtä naurettavat tarjoukset alkuun. Sopua voidaan lähteä hieromaan sellaisen naisen kanssa, joka tajuaa antaa periksi omistaankin vaatimuksista. Omien mustavalkoisten juttujeni tehtävänä on ehkä eniten saada nainen tajuamaan oma mustavalkoisuutensa ja jäykkyytensä. Jos nainen ymmärtää kokonaistilanteen, niin mitään ongelmia ei tule vaan pian päästään taas pussailemaan ja halimaan.


      • Gordon Gekko
        yuibtttrewawaqa kirjoitti:

        Mielestäsi parisuhde on kaupankäyntiä? Todella kyyninen näkemys.

        Jos mietitään mennäänkö lomalle Lontooseen vai Kanarialle, minkäväriset tapetit laitetaan olohuoneeseen tai minkärotuinen koira hankitaan, kyllähän se aika paljon on kaupankäyntiä ja vallankäyttöä. Jostain asiasta joustetaan, toisesta tingitään, ja kolmannesta ei pakiteta tuumaakaan.


      • Me
        m30. kirjoitti:

        Olen antanut niin paljon periksi naisten naurettaville tarjouksille ja mustavalkoisuudelle jo tähän mennessä, että teen nykyään itse yhtä naurettavat tarjoukset alkuun. Sopua voidaan lähteä hieromaan sellaisen naisen kanssa, joka tajuaa antaa periksi omistaankin vaatimuksista. Omien mustavalkoisten juttujeni tehtävänä on ehkä eniten saada nainen tajuamaan oma mustavalkoisuutensa ja jäykkyytensä. Jos nainen ymmärtää kokonaistilanteen, niin mitään ongelmia ei tule vaan pian päästään taas pussailemaan ja halimaan.

        Enhan tiedä sinun menneisyydesta, eli en oo arvostelu linjoilla.

        Mutta, olet siili.... :)


    • biux

      Samaa mieltä, uskollisuus on ehdoton vaatimus ja en jousta siitä. Samoin edellytän molemminpuoleista arvostusta. Kumpikaan ei polje tai alista toista osapuolta, kummallakin omaa aikaa ja yhtäläiset vaikutusmahdollisuudet.

      Eiköhän noilla pääse jo pitkälle ;)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Onneksi olkoon sait mut vittuuntumaan

      Sapettanu koko helvetin päivän.
      Ikävä
      83
      3672
    2. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      91
      3008
    3. Seinäjoen ampumistapaus

      Kyseessä olivat helluntainkirkkoon kuuluvia. Niin myös Jyväskylän tapauksessa. Mistä he saavat aseet ?
      Seinäjoki
      59
      2737
    4. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      43
      2385
    5. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      88
      2182
    6. Mitä sitten ikinä teetkin

      Mun on aika mennä J mies. Olen ollut niin tyhmä. Kaikkea mukavaa elämääsi edelleen toivotan ja ihanaa elämän jatkoa. Mei
      Ikävä
      44
      1767
    7. Saanko selityksen?

      Mikä minus oli vialla? Ulkonäkö, teinkö jotain väärin, sanoinko jotain..? Haluisin vaa tietää :(
      Ikävä
      65
      1756
    8. Mies mistä oikein suutuit?

      Yhtäkkiä vaan häippäsit täältä... 😢
      Ikävä
      25
      1737
    9. Pakotteet purevat

      Asiallinen artikkeli Helsingin Sanomissa miten pakotteet purevat Venäjään. Kulutusjuhlat, ei työttömyyttä, elintason nou
      NATO
      304
      1710
    10. Kun istuit

      vierelläni penkillä, olin hetken onnellinen. Se hetki kimaltelee mieleni sopukoissa ja valvottaa öisin. Salainen kaipau
      Ikävä
      60
      1559
    Aihe