1.4. esitettiin Tartu mikkiin-ohjelmassa soul-erikoinen, jossa esiintyivät Johanna Försti, Miss Saana, Niko Ahvonen ja Mika Ikonen. Naiset lauloivat taitavasti ja hyvällä tyylitajulla - upeaa jälkeä. Ohjelman taustaryhmä olisi kuitenkin voinut tehdä hieman enemmän töitä biisivalintojen eteen, sillä tällä porukalla oli turha laulattaa iskelmää, kun helposti olisi löytynyt kaikille tuttuja soul-biisejä mm. Motownilta. Ohjelmassa kuultiin kuitenkin "I say a little prayer", "Stand by me", "Living for the city", "Don´t you worry bout a thing" ja Gnarls Barkleyn "Crazy". Lisäksi Försti lauloi upean version Olivia Newton-Johnin "Hopelessly devoted to yousta".
Tartu mikkiin 1.4.
soul-heppu
0
180
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017333
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj554946- 794629
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?714488- 1324158
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️283269Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan82908- 392468
- 472427
- 2112286