Maastavetäjän pyyhkimisongelma

Kakkapeppu

Entisenä maastavetäjänä minua on vaivannut seuraavanlainen ongelma. Kun kävelen vähänkään pidemmän matkan, esimerkiksi käyn hakemassa keskikaljaa lähimarketista, peppuni rupeaa tuntumaan limaiselta ja sitä kutittaa aivan hillittömästi. Kun vihdoin ja viiemein pääsen kotiin pyyhkimään peppuani, niin vessapaperiin jää kakkaa. Tuntuu etten saa peppuani millään puhtaaksi vaikka hieroisin sen aivan verille jokaisen pyyhkimisen yhteydessä. Onko teillä esiintynyt samanlaista vaivaa ja miten olette ratkaisseet sen?

16

504

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyykätessä

      ala-asennossa pääsee nokare kakkaa pyksyihin. Se kuuluu lajiin.

    • rullapaperia

      Tuttu vaiva. Mä oon yhdistänyt ton ongelman tiettyyn ruokaan. Jos kakka on tarttuvaa niin pyyhkimällä et saa takapuolta puhtaaksi vaan on käytettävä pidé-suihkua.

      Eikä muuten ole maastavedon syy.

      • Pid´e

        Onko pidé-suihku se mikä on siinä lavuaarin vieressä? Mä olen käyttänyt sitä juomapullon täyttämiseen, lol.


      • oppia ikä kaikki
        Pid´e kirjoitti:

        Onko pidé-suihku se mikä on siinä lavuaarin vieressä? Mä olen käyttänyt sitä juomapullon täyttämiseen, lol.

        Ei helevata :) LOL. Tuo suihku on saattanut nähdä paikan jonne ei aurinko paista :) En ole niin janoinen että ottaisin siitä suihkusta juomaveteni.
        Mut jos oot elossa niin ei kai sulla mitään hätää sitten ole.


    • ÖNN ÖNN ÖNN

      No on teillä ongelmat.

    • vaiettuvaiva

      Hoh hoh hoh hoh hoh hooo! Onnea sulla on peräpukamat. Et sa persettäsi puhtaaksi koska ulostyöntyneet pukamat haittaavat pyyhkimistä. Niele ylpeytesi ja hakeudu lääkärin vastaanotolle.

    • kovamavettaja

      Minä olen käyttänyt kovissa mave sarjoissa pyyhettä, eli olen sitonut sen samalla lailla kun pienelle vauvalle niin ei haittaa jos kovissa sarjoissa vähän ulostetta valahtaa housuihin.

    • Kakkapeppu

      Auttaako jos teen etukyykkyä tai jalkaprässiä?

    • 67-v

      Muinaisena olypianostajana sulkijan yläpuoliset pukamani leikattiin 8-vuotta viimeisten kisojeni jälkeen.
      Pohjakyykkyt aiheuttivat pullistelun.
      treenikalsareiden persus tuli rusleaksi.

      Uudelleen heräämiseni jälkeen olen kahdesti saanut samoja oireita.
      Ensin yksi ulkopuolinen vyöllisen mave yhteydessä.

      Nyt parhaillaan rötvään perseeseen rasvaa aina suihkun jälkeen ja yöksi suppo anukseen.
      Ilman vyötäkin on pahjakyykky ja mave maksimeilla hieman liikaa.

      Jopa pystypunnerrus aiheuttaa tuntemuksia.

      Olen arvellut ikääntymiseen liittyvän elimiston veltostumisen olevan osasyynä.

      Jos lekuri toteaa syyksi yläpuoliset pukamat niin leikkauta ne!

      Jos syynä on joku muu niin en osaa sanoa yhtään mitään.

      Ps. Jokaisen paskantamisen jälkeen suihkuta perseeni rasva.

    • westsidebarbell

      Jäätävää tekstiä!!!

    • ex kyykky ja veto

      Pari litraa aamukahvia, niin irtoaa ylimääräiset tulpat suolistosta heti aamutuimaan. Ja lopeta liika hiilihydraattien, joita et nykyisin kuluta, syöminen.

      • Toi on

        auttanut ja kiitokset neuvosta. Muillekkin tiedoksi, että antaa suolen tyhjentyä kun siltä tuntuu, niin ei tarvitse tukkoja pitää peräreijässä.


    • 67-v

      Tietämättömiä reppanoita!

      Näyttävät kommentoijat olevan.

      Hepuilla ei ole mitään käsitystä maven ja pohjakyykyn maksimivoimatreeneistä!
      Jokaisella tosissaan ja pitempään harrastaneella alkaa perse oireilemaan tavalla tai toisella.

      Ainakin treenihousujen persukseen ilmestyy ruskea tahra.

      Jonkun lapsukaisen käsitteet ovat sekaisin.
      Suppo ei ole tukko!

      Masentavaa että äänessä ovat vakavasta asiasta täysin ulkona olevat räkänokat!

      • Anonyymi

        Haa! Vm-43 bongattu!


    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1853
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1416
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1401
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1372
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1355
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1334
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1317
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1260
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1210
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      4
      1192
    Aihe