että annat itsellesi anteex,, ettet ole tullut sitä mitä olet toivonnut ja haaveillut lihassa.
Elikä olla jotain niin mahtava ja ihmellistä että jopa Wilkerson himmenee sun loistessa mitä vain he joilla todella on Jumalan Kirkkaus sisällä ja on onnistunut löytämään Kristuxen Salaisuus.
Anna anteex itellees koska sun pyrkimyxet ja yrityxet on Jumala täytynyt estää ettei sun lihalliset yrityxet olis onnistunut ja olisit saanut otettu kunnia itelles joka olis saanut sut niin ylpeäx siinä saatanallisissa huumassa joka vain ovela vihollinen voi rakentaa yllytyshulluille,, jotka sitten astuu niin iloisesti helvettiin johtava tielle,, aivan sokeita ja luule että nyt löyisin Tien joka on mun Hengellinen tehtävä ja niin on sitten kaikki mennyt...
Nyt olis korkea aika sitten
6
83
Vastaukset
Savis......
Hyvin kirjoitit ihmisille"anna anteeks itselle tms."ko siinä ne onnistuu aina.
Aattele, mäki oo normielämssä omannut iha statuksen, mutta paskat, tällä palstalla jotku atet ei välitä...
Heistä ka jostain syystä o niin hyvä unohtaa se oma minuus, omat ongelmat, ja käydä sun kimppuun.... Tai mun.
Yök...
.Tälläki yks palstalainen muka terapoi mua... Mä olen tehy mt-työtä 9 vuotta, ja se on totuus... kyllä...
Niin ihminen joka ei anna anteexi tai ei pysty kostaa aina jollain tavalla. Hyvä että ymmärsit. Ei tulis myöskään rankaise itseä niinkuin eräät jonka mä tunnen on tapana tehdä. Siunausta sulle !!!
- hirveet jutut
caccamaista juttua saitilla.......pelkkää saastaa,,,pois-pois--kauaksi -pois
http://www.youtube.com/watch?v=rasff8h9CM8&NR=1&feature=fvwp
Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.703841Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j883209Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin1042494Mikä ihme teitä savolaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.161690Laita tunniste josta kaivattusi tietää sun kirjoittavan täällä
Joku yksilöity yhteinen juttu joka on sun ja kaivattusi välillä. Tuntomerkkinä esim. punainen pipopää, tonttu-ukko tai m741485- 991363
Varusmiehen kuolema
Ei ollut vahinko, ei aiheuttanut vaaraa muille, eikä ollut rikos, mitä jää jäljelle? Oliko kyseessä oman käden kautta lä501306- 551093
Huippu, kaupunki ostaa hotellin
Hyvä juttu meillä on oma hotelli iloitsi Pirtihirmukin. Nyt vaan rekryt päälle ja uusi henkilökunta. Tarvitaan tekijöitä561060Miten juhlitte ensi lauantaina?
Se on kalenteriin merkitty juhlapäiväksi, niin sitä kai kuuluu juhlia.1221052