Suhde opettajan kanssa.

C':

Hei, oon 17 vuotias poika ja olen lukiossa. Noin 4kk sitten kuvis tunnilla tapahtui jotain jota en olisi ikinä uskonut tapahtuvan.. tunnin jälkeen maikka pyysi mua jäämään tunnin jälkeen juttelee hänen kans jostain ja, kun muut oppilaat oli poistunu luokast nii hän tuli mun luo ja varovasti pussas mua. Mä olin iha jäässä ja änkytin et mitä mitä mit.. Hän tunnusti mulle et on pitemmä aikaa ollu tykästyny ja lopulta ihastunu muhun, mut ollu liian ujo tekee asialle mitään. Mun maikka ei ole kuitenkaan kovin vanha ( jotain päälle 20) eli ei kuitenkaan liian vanha mulle, ainakaan omasta mielestäni. Kun hän oli kertonu mulle tästä nii pussasin häntä takaisin hetken mielijohteesta ja plus onhan hän tosi söpö. Me sovittiin viel et tavataan koulun jälkeen, että voitas puhuu tästä. Poistuin luokasta ja mun muutama kaveria (tyttöjä) oli odottamas mua luokan ees ja alko kysyy, et mitä asiaa maikal oli mulle ja tietenkin menin taas ihan jäihin ja punaseks, mut sain vänkyröityy, et keskusteltii mun tunti aktiivisuudesta joka onneks sit meni läpi. Loppu koulu päivän olin hieman sekavis fiiliksis enkä voinu keskittyy tunneil oikein mihinkään, kun pyöri tää koko hässäkkä mieles. Koulun loputtua mun piti taas selitellä jotain mun kavereille etten tulis samaa kotimatkaa niitten kans vaa jäisin kaupunkii, tän jälkeen menin odottaa maikkaa sinne minne oltiin sovittu. Vartin päästä hän saapui paikalle ja me molemmat olimme vähän punastuneita. Hän kysyi minulta mitä mieltä olen hänestä ja vastasin, että olen pitänyt häntä aina söpönä ja mukavan, hihitimme vähän kunnes kysyin miten jatketaan tästä eespäin ja hän ehdotti, että menemme tunteiden mukana ja katsomme mitä tästä seuraa, tähän en oikein osannut vastata mitään joten vain nyökkäsin ja sillä sekunnilla hän tarttui minusta kiinni ja halasi. Jotenkin tämä tuntui oikealta ja aloin olla häneen itsekkin ihastunut. Pitkän halin jälkeen hän kysyi onko minulla kiire kotiin ja vastasin ettei ole joten hän ehdotti haluanko tulla käymään hänen luonaan ja pienen mietinnän jälkeen suostuin. Katseltuamme vähän ympärille ettei ketään ole näkemässä astuimme hänen autoonsa ja lähdimme. Automatka oli vähän hiljainen ja jännittynyt, mutta saimme myös vaihdettua muutama sanaa. Päästyämme perille kävelimme käsi kädessä hänen asuntoonsa, se oli uskomattoman kaunis ja ihanasti koristeltu. Hän sanoi, että voin istua olkkarin sohvalle ja kysyi haluanko teetä vastasin myöntävästi ja hän sanoi, että menee pikku hetki ja hihitteli tyytyväisenä. Hetken päästä hän toi meille teet ja istui viereeni, ja ensin puhuimme vähän niitä näitä pikku asioita, mutta sitten hän meni hieman vakavaksi ja kysyi punastellen, että seurustelemmeko me? Olin hetken hiljaa ja sitten hymyilin ja sanoin "tottakai höpsö". Hän oli niin iloinen ja hymykuopat paistoivat. Hän sitoi kätensä ympärilleni ja alkoi suutelemaan minua olin tietenkin hommassa mukana ja pistin käteni hänen ympärilleen. Me pussailimme ja kuhertelimme jonkin aikaa ja melkein luulin, että tämä johtaisi makkarin puolelle, mutta ei nyt kuitenkaan. Illemmalla lähdin kotiin ja jouduin selittämään porukoillekkin missä olen ollut, keksin jotain en nyt muista mitä, mutta läpi sekin meni. Sen jälkeen olen seurustellut hänen kanssa salaa enkä oikein tietä mitä tehdä koska haluaisin kertoa kaikille, mutta en pysty ja välillä mietin, että onko tämä väärin? onko väärin seurustella oman opettajansa kanssa? Enkä tiedä miten tästä jatkaa Please joka auttakaa mua!

Ps. sori, kun kerroin hieman yksityiskohtaisesti, mutta ei voi mtn kun on kirjailia sielu : )

31

10054

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hennax94

      No jos rakastatte toisianne nii mitä pahaa siinä on sano ihmiset mitä tahansa : )
      Eikä siinä oo musta mitää väärä et seurustelet opes kanssa! Opettaja on vaa ammatti eikä sillä oo mitään tekemistä seurustelun kanssa.

    • Naimisiss79

      18v ikä häämöttää ja olet pian täysi-ikäinen.

      Tärkeämpää sinun nyt on keskittyä seurusteluun eli siihen, oletteko sopivat toisillenne. Tällä hetkellä seurustelunne on vain jännitettä, eroottista ja vähän kiellettyäkin. Se ei kanna pitkälle.

      Aika testaa suhteenne. Jos teillä on muutakin kuin "söpöys" ja fyysinen vetovoima ja se, että olette vaan päättäneet nyt seurustella, niin sitten teistä voi tullakin jotakin.

      Naiset eivät ole milloinkaan kypsiä arvioimaan, onko suhde järkevä. Muista se. Nainen ohjautuu aina tunteen mukaan ja niin opettajasikin. Hän on lisäksi todella nuori. Hyvin epäkypsä, kuten sinäkin :). Teidän seurustelunne on teinin ja vähän vanhemman teinin seurustelua. Siis ihan normaalia...

      • C':

        Tällä hetkellä voisin jo sanoa, että rakastan häntä eikä ole kysymys enää pelkästä söpöstelystä ja fyysisestä vetovoimasta. Siksi tilanne onkin niin ihmeellinen koska toisaalta tässä ei ole mitään väärää, mutta jos kertoisin vaikka porukoilleni he räjähtäisivät minulle päin naamaa aivan varmasti, enkä kyllä halua kertoa kavereillenikaan koska sitten kiertäisi koko koulussa juoruja meidän suhteesta. Olen myös puhunut hänen kanssaan tästä hänkään ei haluaisi levittää juorua eikä varmaan katsottas hyvällä opettajien huoneessa..


    • Naimisiss79

      Miten voit rakastaa häntä, jollet oikeasti tiedä hänestä paljoakaan?

      Olet rakastunut, muttet rakasta. Rakkaus on sitä, kun on jo kyllästynyt toisen ärsyttäviin tapoihin mutta silti silloinkin, kun ei ole yhtään sellainen fiilis, tekee toisen eteen jotain, mikä tekee hänet onnelliseksi, vaikkei itsestä siltä tunnu tunnemaailmassa.

      • Anonyymi

        17-vuotiaalla on erilainen käsitys ja kokemusmaailma kuin nelikymppisellä. Älä kompastele lillukanjuuriin.


    • C':

      No meillä on ilmeisesti hieman eri käsitys rakkaudesta, mutta voiko rakkaudesta edes kiistellä ? Meillä kaikilla on oma tapamme rakastaa ja jos sinulle rakkaus tuntuu tuolta se ei tarkoita, että se tuntuisi samalta minulle minulle.

      • ms outolempi

        Varoituksen sanoja sulle C, tiedän parikin tapausta jossa opettaja on seurustellut oppilaan kanssa ja melkein saanut siitä potkut. Tän open kannattaisi vähän tarkistella niitä koulun sääntöjä kielletäänkö sielä
        semmoinen toiminta. Aika useassa koulussa kyllä.
        Näissä tapauksissa mitä minä tiedän toisen kanssa tuli pakkoavioliitto ja toinen ope muutti lopulta vapaaehtoisesti työpaikkaa.
        Niin että olkaahan varovaisia !
        Varsinkin jos päädytte sänkyyn, muistakaa ehkäisy....


      • C':
        ms outolempi kirjoitti:

        Varoituksen sanoja sulle C, tiedän parikin tapausta jossa opettaja on seurustellut oppilaan kanssa ja melkein saanut siitä potkut. Tän open kannattaisi vähän tarkistella niitä koulun sääntöjä kielletäänkö sielä
        semmoinen toiminta. Aika useassa koulussa kyllä.
        Näissä tapauksissa mitä minä tiedän toisen kanssa tuli pakkoavioliitto ja toinen ope muutti lopulta vapaaehtoisesti työpaikkaa.
        Niin että olkaahan varovaisia !
        Varsinkin jos päädytte sänkyyn, muistakaa ehkäisy....

        No on se kyl niin väärin, et kielletään rakkaus työpaikalla ja joo tilanne on ky vähä sellane, et suhdetta ei voi julkistaa, ku vasta koulun loputtua... Täytyy vain tapailla salaa niin, että mä menen hänen luokseen, ku treffeilläkää ei ulkoilmas voida käydä.


    • hahahahahahahaha

      Kuka oikeasti uskoo että tämä olisi totta? :''''D

      • höh.

        No en minä ainakaan.


      • C':

        Jaa, että kahden ihmisen seurustelu on niin epäuskottavaa jos toinen on toisen opettaja ?


      • HAHAHAHAHAHAHAAHAH
        C': kirjoitti:

        Jaa, että kahden ihmisen seurustelu on niin epäuskottavaa jos toinen on toisen opettaja ?

        ei, vaan koko tarina on niin typerän kuuloinen ettei mitenkään voisi olla tosi. Ihan hyvä haave toki on, lolol.
        Varmasti jokainen opettaja pussaa samantien pelkäämättä että saa haasteen ahdistelusta, VARMASTI :'''''D


    • äikän opesi

      Juu...voi ollakkin jonkun 17v kirjoittelua tyylistä päätellen, mutta tuo pisti silmään, ettet ole opetellut jaottelemaan tekstiäsi ja tuollaista yhtä pötköä nyt ei luulis kyllä lukiolaisen enää tuhertavan?

      Eikä sana "kappaleenjako" sano mitään?
      Tuskin saat läpi äidinkielen kurssiasi, jos et opettele jaksottelemaan ja
      jäsentelemään kirjoituksiasi, joten unohdappa päiväunesi nyt ja keskity
      siihen koulunkäyntiisi kunnolla.

    • nurehko maikkasi

      Lain mukaan maata ei saa alempiasemaisen kanssa. Tähän määritelmään laissa kuuluu mm. opettaja - opettaja ei saa maata oppilaan kanssa ja vaikkette olekaan käyneet sängyssä, tämän asian laillisuuteen saatetaan laskea mikä tahansa seksuaalinen käytös suutelusta yhdyntään, taikka toisin sanoen opettajalta ei ole kiellettyä vain olla yhdynnässä vaan mikä tahansa intiimi käytös oppilaan kanssa.

      Jos itse haluatte vielä jatkaa seurusteluanne ja säilyä seurauksitta, teidän kannattaa vaieta asiasta täydellisesti ja varoa kenenkään näkemästä touhujanne. Ainakin tällä tavalla kenenkään pitäis saada tietää tästä asiasta.

    • tsiisus...

      Hei oikeesti! Näin monta totista vastausta ihan höpöhöpö-viestiin! Tarina on niin epäuskottava, jonkun teinipojan päiväuni, että eihän tuolle voi kuin nauraa!

    • itsnotimbossible

      tulee vähä myöhäs, mut miksi on niin vaikee uskoo suhdetta vaan, koska toinen osapuoli on opettaja? ikäeroa ei oo paljon ja ihmisiä ne opettajatki on. Ja jos tosta kirjotuatyylistä valititte, ei kaikki voi olla mitään mestareita kirjoittamaan, muistaa aina kappalejako tms. Niinkuin en minäkään. Ei se tee tästä epäuakottavaa, vaan se että joko ette vain ymmärrä, että tässä on kaksi normaalia ihmistä jotka päitävät toisistaan tai sitten olette kateellisia, kun jollakin on rakas ihminen, jonka kanssa tahtoo ja voi olla. Huhhuh..

    • Opettajattaresi

      Aloittaja.
      Sanoit olevasi kirjailia sielu = kirjailijasielu? Hyvä, treenaa äidinkieltä paaljon. Kiinnitä huomiosi yhdyssanoihin, kappalejakoihin ja pilkkuihin.
      Ja muutenkin kielioppiin; ilmaisu ja juoni tarvitsevat myös paljon hiomista.
      Mahtavaa, että sinulla on tarve ilmaista itseäsi kirjallisesti. Siitä taipumuksesta voit sinä itse ja muutkin ammentaa paljon iloa elämääsi.

      Kertomasi tarina kuulostaa epäuskottavalta monin osin.
      Kukaan ei ole valmis opettaja parikymppisenä; auskultoimassa kyllä voi olla opiskelija, mutta yleensä he ovat erityisissä harjoittelukouluissa.
      Sijainenkaan hän ("opettajasi") tuskin on.

      Muuten opettajan ja oppilaan suhde on ihan mahdollista. Sukulaistäti on opettaja ja tapasi aikoinaan tulevan aviomiehensä oppilaiden joukosta.

    • lapsen leikki

      Ja kyseessä tais olla äikän maikka, vai......

      Voi elämä...

    • oppeliini1

      Pienenä satukirjojen lukeminen----- harlequin romanttisten sarjojen kirjoittelu-----lastenhoitooppaiden lukeminen-----pankki ja talovelkaarvopapereiden opettelu----terveyteen liittyvat tieteelliset artikkeli-------kuinka elää nyky-yhteikunnassa iäkkäänä-----------------------

      Siinä pähkinänkuoressa eri ikävaiheiden haaveilut. C' on nyt tuossa toisessa vaiheessa: haaveilee romantiikasta. On hyvä nuorena elätellä kauniita ja romattisia haaveita!

    • Anonyymi

      Hieno rakkaustarina!

    • Anonyymi

      Mä oon kade!

    • Anonyymi

      Mulla oli suhde 24 v naiseen kun olin itse 16.v, Nainen muutti sit kauas joten suhde loppui.

    • Kiihoittavaa... Nyt mulla alako jöpöttään. Mut kyl tää juttu on vanttasiaa eixnii?

    • Anonyymi

      Jatka samalla linjalla, niin susta voi tulla vaikka Ranskan presidentti!

    • Anonyymi

      Vaikka onkin vanha aloitus, niin kommentoin tähän.

      Jos tämä nyt sattuisi olemaan totta, niin miettisin näitä

      Kys opettaja tekee todella väärin
      - rikkoo työpaikkansa sääntöjä vastaan
      -taiteilee jo tälläkin hetkellä ihan laillisuuden rajamailla

      Epäilen kuitenkin tämän jutun todenperäisyyttä vahvasti.

    • Anonyymi

      huutista mitä paskoja fantasioita

    • Anonyymi

      Itsellä on kanssa eräs lämmin muisto opettajan kanssa. Olin 9 luokalla ja erityisopetuksessa matikasta. Kerran tunnille ei tullut muita kun minä ja en jaksanut keskittyä tehtäviini ollenkaan. Opettaja sanoin että jos osaan tehdä yhden tehtävän oikein saisin palkinnon. Noh tästä seuras se että sain käsihoidon erityisopettajalta joka oli iältään siihen aikaan noin 45 vuotias. Tänä päivänä erittäin seksikäs silloim,mutta en sitä tajunnut vasta kun myöhemmin.

    • Anonyymi

      Ootteko enää salasuhteessa tai yhdessä 😏

    • Anonyymi

      Hyvä tarina mutta Lukiossa ei oo 20 vuotiata opettajia koska kestää hiukan aikaa olla opettaja 5 vuotta keskimäärin ja alkaa ala asteelta 😂

      • Anonyymi

        Kurssi- tai sijaisopettajia voi olla ihan hyvin. Meilläkin oli nuori atk-opettaja, joka itse opiskeli yliopistolla ja alkoi styylaamaan ihan julkisesti yhden lukiolaisen kanssa.


    • Anonyymi

      Mullakin on yks mut oon 15v mut haluaisin olla sen kans mut se varmaan ei

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2405
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      38
      1389
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      56
      1327
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1146
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1144
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1126
    7. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1113
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      10
      1077
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1063
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1012
    Aihe