Koska suomi24 ei ole vielä perustanut Hampunviljely foorumia niin mitäpä jos tän foorumin nimi voisi muuttaa Reggea ja Hampun vilejly foorumiksi?
Olen nimittäin huomannut sen että Reggae ei kuulosta miltään ilman kunnon tötsyjä ja uskon että tekin ajattelette samalla tavalla ainakin sen perusteella mitä olen lukenut.
Tätä foorumia voisi uudistaa
8
856
Vastaukset
- Y.B
"Olen nimittäin huomannut sen että Reggae ei kuulosta miltään ilman kunnon tötsyjä--"
Et ole kuullut tarpeeksi hyvää reggaeta.- marijane
aivan näin.... hyvä reggae kuulostaa aina hyvältä. peace.
- väliviivamies
Kyllä reggae kuulostaa hyvältä ihan selvinki mutta mitäpä haittaakaan on yhdistä pikku pikku tötsyistä :)
- marijane
niin, sehän vaan vahvistaa sitä tunnetta. kukkaa ja reggaeta sekasin, aah. jamming... peace.
- Hemoglobiini
Onhan netissä muitakin foorumeitä jotka käsittelevät yksinomaan erilaisia "taikaheiniä" yms. http://www.hamppu.net on muistaakseni yksi tämmöinen.....
- pacsgurl
täs foorumis ei paljo käy porukkaa...
- scratcher
hipit on pirun laiskoja, pössyttelee päivät pitkät ja nukkuu puolille päivin, ei sitä paljoo sillon kirjotella :-)
- pacsgurl
scratcher kirjoitti:
hipit on pirun laiskoja, pössyttelee päivät pitkät ja nukkuu puolille päivin, ei sitä paljoo sillon kirjotella :-)
hah...niimpä kait..:D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2633281Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell201819Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.241485- 811324
- 1371028
- 81974
Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.61778Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.86726Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.60658Laita nyt se viesti
Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗50616