Rippimekko !

Juhlat 2011

Eli tarvisisin heinäkuun alkuun rippimekon. Haluisin olla sitä sovittamassa joten ei ehkä netistä tilattavaa, paitsi niin on tietenkin hyvä et kuva netissä ja sitten voisi käydä sovittamassa. En osaa / halua tehdä itse enkä halua käytettyä.

Mekon pitäisi olla :
- Valkoinen, vaalen vihreä, pinkki, vaalenpunainen ja muitakin saa ehdotella muttei kirkasta keltaista, punaista, sinistä, vihreää.
- Noin polveen asti.
- Jos esim vaalea mekko niin jokin tummempi osa, esim rusetti vyönä.

Ja plussaa olisi jos olisi erikoisempi takaosa, esim ristiin yms.

kiitos paljon niille jotka voisivat kertoa mistä löytäisi suurinpiirtein noihin sopivan tai kaupan nimen, ja sen olisi hyvä olla netissä. Kiitos !

8

3869

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juhlat 2011

Ja sanonpa sen vielä etten halua aivan tiukkaa mutten telttaakaan .

• xdxdxdxdxd

Ittellä sama ongelma, ettei sopivaa mekkoa oikein löydy. Olen 170cm pitkä, eli lastenvaateosastolta ei löydy enää kokoja, mutta aikuisten ovat liian isoja. Olen kooltani 34/36. Olen hyvin laiha, eikä minulla ole suuria rintoja. (Aikuistenosastolta löytyy vaan mekkoja isorintaisille. Niissä on aina valmiit ommellut tissipussit, jotka vaan hölskyvät tälläisen tikun päällä.) Mulla on kyllä se onni, että pääsen alkukesästä Nykkiin!!! Toivottavasti sieltä löytyis edes jotain.

Mut onnee vaan sulle "juhlat2011" mekkoetsintöihin ja toivottavasti löytyy joku sopiva ja kiva mekko! XD XD XD

• Rippimekonomistaja
    • rykfkf

En ymmärrä, miksi kaikki haluavat rippimekoksi hihattoman mekon. Itselläni oli oikein nätti polviin asti ulottuva, kevyt tummanharmaa kukkakuviollinen ja pienet kevyet hihat (en tarkoita naruolkaimia) omaava mekko. Löysin sen vielä Espanjasta eräästä kauppakeskuksesta ja täytyy myöntää, ett'ä oli rakkautta ensisilmäyksellä. Hinta oli kyllä hiukan liian korkea (130€), mutta onpahan Made in France. Merkki on Caroll. Ei ehkä niin tunnettu, mutta nytpähän tiedätte. Ja Oma mekkoni on myös käytännöllinen: voin käyttää sitä myös kesällä balleriinojen jos on oikein lämmin, eikä se siltikään näytä juhlamekolta. Korujen ja korkkareiden kanssa se kävi myös yhdeksännen luokan lopettajaisjuhliinkin.

http://caroll.placedestendances.com/collection-caroll/pret-a-porter-mode-femme-fashion/femme-pap-fashion-robe-robe-genoux/robe-fleurie/rouge/fiche-produit,391016,391017

Tuo mekko muistuttaa melko paljon omaani, varsinkin materiaalin puolesta. Erilaista ovat väri, erilainen kaula-aukko (omassani oli pyöreä) ja hihat olivat enemmän t-paitamaisemmat, mutta kevyet. Eikä omassani ollut vyötä. Ja hyvin selvisin rippijuhlista:)

• Carson1

Tänä vuonna carsonilla oli kauniita mekkoja vaikka kuinka paljon!:)
      (kuopiossa)

• Onnea 9.5

Serpenttiinistä löydät varmasti oman näköisesi ja siellä on niin mukava palvelukin.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa

Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin
      Maailman menoa
      153
      2875
    2. Miten juhlitte ensi lauantaina?

Se on kalenteriin merkitty juhlapäiväksi, niin sitä kai kuuluu juhlia.
      Maailman menoa
      281
      2566
    3. Suomen veroaste 5 %-yks liian matala

Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.
      Maailman menoa
      39
      1584
    4. Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?

JOS siis sinä saisit päättää?
      Maailman menoa
      38
      1510
    5. Voi mies olit taas niin komea

Olet silmäkarkkia ❤️ Sua vois katsella vaikka koko päivän. ❤️
      Ikävä
      121
      1222
    6. Kadutko koskaan

Sitä mun iskiyritystä?
      Ikävä
      108
      1163
    7. Ryöstö Punkaharjulla

Punkaharjun k-market ryöstetty tänään keskellä päivää, ketä lie asialla? Poliiseja ainakin pörrää ympäriisee
      Savonlinna
      15
      1085
    8. Uudestisyntyminen ei tapahdu kasteessa

Tässä Apostolien tekojen kohdassa näemme, että Filippus julisti hoviherralle ensin evankeliumia ja kuulusteli sitten tar
      Kaste
      204
      1053
    9. Kolme neljästä suomalaisesta kannattaa miljonääriveroa

Kertoo vasemmistoliiton teettämä kysely. Veron ulkopuolelle jätettäisiin asunto. "Puolet vastaajista oli sitä mieltä, e
      Maailman menoa
      37
      1009
    10. Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa

Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.
      Luterilaisuus
      322
      957
    Aihe