Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Rippimekko !

Juhlat 2011

Eli tarvisisin heinäkuun alkuun rippimekon. Haluisin olla sitä sovittamassa joten ei ehkä netistä tilattavaa, paitsi niin on tietenkin hyvä et kuva netissä ja sitten voisi käydä sovittamassa. En osaa / halua tehdä itse enkä halua käytettyä.

Mekon pitäisi olla :
- Valkoinen, vaalen vihreä, pinkki, vaalenpunainen ja muitakin saa ehdotella muttei kirkasta keltaista, punaista, sinistä, vihreää.
- Noin polveen asti.
- Jos esim vaalea mekko niin jokin tummempi osa, esim rusetti vyönä.

Ja plussaa olisi jos olisi erikoisempi takaosa, esim ristiin yms.

kiitos paljon niille jotka voisivat kertoa mistä löytäisi suurinpiirtein noihin sopivan tai kaupan nimen, ja sen olisi hyvä olla netissä. Kiitos !

8

3552

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juhlat 2011

      Ja sanonpa sen vielä etten halua aivan tiukkaa mutten telttaakaan .

    • xdxdxdxdxd

      Ittellä sama ongelma, ettei sopivaa mekkoa oikein löydy. Olen 170cm pitkä, eli lastenvaateosastolta ei löydy enää kokoja, mutta aikuisten ovat liian isoja. Olen kooltani 34/36. Olen hyvin laiha, eikä minulla ole suuria rintoja. (Aikuistenosastolta löytyy vaan mekkoja isorintaisille. Niissä on aina valmiit ommellut tissipussit, jotka vaan hölskyvät tälläisen tikun päällä.) Mulla on kyllä se onni, että pääsen alkukesästä Nykkiin!!! Toivottavasti sieltä löytyis edes jotain.

      Mut onnee vaan sulle "juhlat2011" mekkoetsintöihin ja toivottavasti löytyy joku sopiva ja kiva mekko! XD XD XD

    • Rippimekonomistaja
    • rykfkf

      En ymmärrä, miksi kaikki haluavat rippimekoksi hihattoman mekon. Itselläni oli oikein nätti polviin asti ulottuva, kevyt tummanharmaa kukkakuviollinen ja pienet kevyet hihat (en tarkoita naruolkaimia) omaava mekko. Löysin sen vielä Espanjasta eräästä kauppakeskuksesta ja täytyy myöntää, ett'ä oli rakkautta ensisilmäyksellä. Hinta oli kyllä hiukan liian korkea (130€), mutta onpahan Made in France. Merkki on Caroll. Ei ehkä niin tunnettu, mutta nytpähän tiedätte. Ja Oma mekkoni on myös käytännöllinen: voin käyttää sitä myös kesällä balleriinojen jos on oikein lämmin, eikä se siltikään näytä juhlamekolta. Korujen ja korkkareiden kanssa se kävi myös yhdeksännen luokan lopettajaisjuhliinkin.

      http://caroll.placedestendances.com/collection-caroll/pret-a-porter-mode-femme-fashion/femme-pap-fashion-robe-robe-genoux/robe-fleurie/rouge/fiche-produit,391016,391017

      Tuo mekko muistuttaa melko paljon omaani, varsinkin materiaalin puolesta. Erilaista ovat väri, erilainen kaula-aukko (omassani oli pyöreä) ja hihat olivat enemmän t-paitamaisemmat, mutta kevyet. Eikä omassani ollut vyötä. Ja hyvin selvisin rippijuhlista:)

    • Rippikoru

      Rippimekko rippikoru:

      http://www.myprecious.fi/epages/Kaupat.sf/fi_FI/?ObjectPath=/Shops/30092010-181266/Products/530557

      http://fi-fi.facebook.com/pages/My-Preciousfi/178739252168905

      Ihanat!

    • Carson1

      Tänä vuonna carsonilla oli kauniita mekkoja vaikka kuinka paljon!:)
      (kuopiossa)

    • Onnea 9.5

      Serpenttiinistä löydät varmasti oman näköisesi ja siellä on niin mukava palvelukin.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      70
      2317
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2103
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1718
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1536
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1530
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1447
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1419
    8. 52
      1288
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      66
      1234
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1209
    Aihe