Utelua

Jarppi0922

Millaisia ootte kännissä ja kuinka usein ootte ja missä dokaatte?
Saatteko kännissä seuraa helpommin ku selvänä?

9

133

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • työtön ATM

      En ole käytännössä koskaan kännissä.

    • Yhden käden sormissakin on ylimääräistä jos lasken kuinka monta kertaa elämästäni olen ollut kännissä.

      Alkoholia nautin kotona, kylässä, ravintolassa, eväsretkellä, missä milloinkin, mutta kaikenkaikkiaan en kovin usein. - Viime aikoina ehkä useimmin ruokaravintolassa, jonne yleensä aina menen seurassa.

      • Niin ja humalaan tullessani olen käyttäytynyt riehakkaasti ja kenties "kanamaisemmin" kuin muuten. - Tai siis olen, en edes kenties :)
        Ruokaviineistä ja saunasiideristä minulla alkaa vähän posket punottaa, ei paljon muuta. - Paitsi joskus jos olen oikein viikosta väsynyt, niin sen yhdenkin saunasiiderin jälkeen olen aivan sippi !


    • Millaisia ootte kännissä
      -Mä olen vähän semmoinen sähköjänis ja nauran ja höpisen 10 kertaa enemmän kuin selvänä. Oikein rento ja sosiaalinen.

      kuinka usein ootte
      -Aivan liian harvoin. Nytkin on yli vuosi edellisestä kerrasta ja onpa jotain 3v kuivia kausiakin välissä. Haluaisin käydä viihteellä ainakin kerran kuussa.

      missä dokaatte?
      -Raflassa/baarissa. En juo alkoholia tissuttelemalla kotonani, itseasiassa en anna tuoda meille ollenkaan alkoholia. Juon alkoholia vain kun menen jonnekkin "bilettään".

      Saatteko kännissä seuraa helpommin ku selvänä?
      -Joo kai. Saan mä selvänäkin jos haluan mutta en ole yleensä sosiaalisella tuulella. Kännissä taas olen sosiaalisella tuulella joten siedän uusia ihmisiä oikein hyvin. Eikä toi siis tarkoita pelkkiä pokaan tulleita miehiä vaan ihan vaikka naispuoleisia juttelukumppaneita.

    • sir_eino

      En tiedä. En kai paljon muutu kännissä. Olen edelleen puhelias. Jossain vaiheessa tosin saatan olla röyhkeä tai sammahtaa. Vaihtelee vähän kuinka usein juon. Joskus saatan olla kännissä kolme kertaa viikossa, joskus en juo puoleen vuoteen paljon mitään. Nyt olen ollut kännäämättä ehkä jonkun 6-7 viikkoa. En ihan tarkkaan muista eikä sillä mitään merkitystä ole.

      Kännit vedän yleensä baarissa.

      Pienessä humalassa saa helpommin seuraa mutta olettaisin että se johtuu enemmän ympäristöstä (= baari), ei siitä että olen ihmisenä erilainen kun olen ottanut.

    • viina tappaa

      Olen absolutisti. Olen ATM. En saa seuraa kumpanakaan. Kumma yhteensattuma.

    • yksinäisyys tappaa

      Olen juoppo. Olen YTM. Saan naisia aina. Kumma yhteensattuma.

    • 18+12

      Jos ihan kunnon humalasta puhutaan, niin aika iloinen ja puhelias.. Aika harvoin mitään kännejä vedän kun siihen menee niin paljon rahaa ja juomaa etten yksinkertasesti jaksa juoda niin paljon kerralla kun tympii, eikä lompakko jaksa. Yleensä juon kavereiden kera jonkun luona, mieluiten kotona tai kapakassa. Kesällä tulee juotua ulkona.
      Humalassa siedän ihmisiä paremmin kun voin nauraa niille päin naamaa kännin piikkiin, joten kai sitä seuraa yleensä jostain kerääntyy. Ainakin kapakoissa miehet tulee juttelemaan mutta ei niitä paljon jaksa katella.

    • Kunnon humalassa olen aika puhelias sekä ehdottelen yleensä kaikenlaista jännää, puolet asioista mitä kerron silloin ei ole totta siis valehtelen yleensä silloin. Huomaan sen siitä kun päähän juolahtaa sellaisia ajatuksia mitä ei normaalisti tulisi.

      Kyllä sitä saa jokseenkin helpommin seuraa silloin kun on kännissä, mutta samanlaista seuraa se on eli yhtä humaltunutta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Onneksi olkoon sait mut vittuuntumaan

      Sapettanu koko helvetin päivän.
      Ikävä
      83
      3672
    2. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      91
      3008
    3. Seinäjoen ampumistapaus

      Kyseessä olivat helluntainkirkkoon kuuluvia. Niin myös Jyväskylän tapauksessa. Mistä he saavat aseet ?
      Seinäjoki
      59
      2737
    4. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      43
      2385
    5. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      88
      2182
    6. Mitä sitten ikinä teetkin

      Mun on aika mennä J mies. Olen ollut niin tyhmä. Kaikkea mukavaa elämääsi edelleen toivotan ja ihanaa elämän jatkoa. Mei
      Ikävä
      44
      1767
    7. Saanko selityksen?

      Mikä minus oli vialla? Ulkonäkö, teinkö jotain väärin, sanoinko jotain..? Haluisin vaa tietää :(
      Ikävä
      65
      1756
    8. Mies mistä oikein suutuit?

      Yhtäkkiä vaan häippäsit täältä... 😢
      Ikävä
      25
      1737
    9. Pakotteet purevat

      Asiallinen artikkeli Helsingin Sanomissa miten pakotteet purevat Venäjään. Kulutusjuhlat, ei työttömyyttä, elintason nou
      NATO
      304
      1710
    10. Kun istuit

      vierelläni penkillä, olin hetken onnellinen. Se hetki kimaltelee mieleni sopukoissa ja valvottaa öisin. Salainen kaipau
      Ikävä
      60
      1559
    Aihe