Bentonin halvimpia malleja. Soittamisesta ei meinaa tulla oikein mitään. Tuosta tuskin saa mitenkään soittokelpoista edes aloittelijan tarpeisiin...
Harley Benton cg200
2
483
Vastaukset
- peppipitkätossu93
oikeestikko, onko muilla vastaavia mielipiteitä kyseisestä kitarasta? itse olen myös ostamassa akustista nylonkielistä kitaraa. olen aloittelija enkä maksaisi siitä mielellään yli 50 euroa..
- Taastätäsamaa912
On mielipide kyseisestä kitarasta ja se on hyvin tylysti "polttopuuta" eli kannattaa jättää ostamatta.
Pistäkää rahanne vaikka Yamahan C40 nailonkieliseen.
Thomannin hinta toimitushinta = 127
MusaFasulla hinta suositushinta on 135, josta kyllä saa tingattua sen 5-10 % eli saapi Thomannia halvemmalla.
Tuo on ihan hyvä aloittajalle ja huomattavasti parempi kuin tuo HB polttopuu.
Aloittajan ei kannata ostella sitä halvinta pakettia vaan verrata myös sitä kitaran oikeaa laatua sekä miten istuu käsiin ja kuullostaa korviin.
Tuo HB:n vehje ei ole missään suhteessa mairitteleva mutta tuo Yamaha on hyväksi todettu jo niin monta kertaa ettei sitä kannata ohittaa hankinnoissa.
Sorry hyvinkin tyly postaus jossa en HB:tä kehunut vaan päin vastoin, sitä kun ei oikeasti voi kehua ja varsinkaan tuota kyseistä HB:tä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa216705Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi5562303- 1471867
- 851261
HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa981055- 72980
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.89953Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E10843- 32840
Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon147767