Tiedoksi palstan aktiivisille moraalinvartijoille, että asiat ovat nyt toisin. Ainakin Vatikaanissa.
Tuo aina aikaansa seuraava, moraalistamme syvästi huolissaan oleva ja sitä jatkuvasti valvova kaikkinaisen tekopyhyyden irvokas manifestaatio eli katolinen kirkko, on jälleen päivittänyt listaansa kuolemansynneistä. Edellisen kerran näin tehtiin vasta 1500v sitten, joten ihmetellä kyllä pitää moista hötkyilyä näin vakavan asian kanssa.
Ei sillä, että katolinen kirkko tai paavi olisivat kumpikaan minkäänlainen auktoriteetti tai moraalin malli, mutta ainahan se on viihdyttävä lukea, millä perusteilla nuo hassuhattuiset sedät kulloinkin arvelevat itse kunkin meistä päätyvän helvettiin. Tuon uuden listan perusteella sinne taitaa päätyä paavi itsekin katolisen kirkon omaisuuden ylimpänä haltijana ja kirkon massiivisen pedofiliaongelman piilottelijana ja vähättelijänä. Jotenkin kyllä epäilen, ettei seuraavaa päivitystä tarvitse odottaa 1500 vuotta, kuolemansyntien listalla kun on mm. geenimanipulaatio.
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/200803107368377_ul.shtml
Miksiköhän tuo herättää lähinnä hilpeyttä? Miksi koko katolinen kirkko paaveineen tuntuu ainoastaan suuren luokan vitsiltä?
Johtuneeko siitä, että katolinen kirkko on moraliltaan läpimätä, historialtaan verinen, arvomaailmaltaan ummehtunut ja oppirakennelmaltaan suuren luokan vitsi?
Kuolemansynnit pantu uusiksi
3
92
Vastaukset
Tuo siis tehtiin pari vuotta sitten, mutta en muista asian olleen palstalla esillä vaikka geenimanipulaatiosta onkin keskuteltu.
Ja mikä merkitys tuon kaltaisilla listoilla ylipäätään on?- .........
"ylettömän omaisuuden haaliminen"
Paavi saa tuonkin synnin perusteella kardinaaleineen kärvistellä liekkimeressä pirun pistellessä hiilihangolla... ......... kirjoitti:
"ylettömän omaisuuden haaliminen"
Paavi saa tuonkin synnin perusteella kardinaaleineen kärvistellä liekkimeressä pirun pistellessä hiilihangolla...Sangen viehättävää (vai mikä se sana nyt olikaan).
Onneksi minulla on vain ylellistä omaisuutta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 175920
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04651- 502959
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2262866Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon332376Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452330Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme221983Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731757- 381540
- 1721393