SBM -> Turvamerkityt ikkunat

PR

Morjens!

Postista tipahti SBM kirje,jossa mainostettiin Turvamerkintöjä autonikkunoihin ja auton avain vakuutuksen. Vähän epäselväksi jäi,että onks nää maksuttomia,tietyn kuukauden ja sen jälkeen tulee maksulliseksi?Nyt hintaa tulisi paketille 59€.

Onko muilla kokemuksia turvamerkinnöistä?

Itse olen vähän kahden vaiheilla otanko tämän.

Kiitoksia vastauksista!

2

435

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sbm_2010

Itse otin merkkinnät ikkuihin. Tarvi maksaa vaan se yksi maksu, ja sitä sai jatkaa jos halusi sitä avaintenkadotus juttua, mut en jatkanut.. Eli ei se maksa ku sen mikä on annettu..

• Autoa

Olikko kännissä kun kirjoitit tuon? Ei paljon epäselvemmin voi asiaa selittää.

Se itse turvamerkintä ikkunoihin maksaa sen 59 ekee. Se on kertamaksu etkä sitoudu sillä mihinkään muihin maksuihin. Ei vuosimaksuja. Ei muita maksuja.

Sen turvamerkinnän kylkiäisenä tulee tutustumismielessä ilmaiseksi ns avaintakuu tai vakuus mikä lie. Tarkoittaa sitä, että jos hukkaat kotteros avaimet turvamerkintäfirma korvaa sulle uuden avaimen hinnan oliko se nyt 500 asti tai jotain. Tämä kylkiäinen on voimassa puoli vuotta ja se loppuu sitten. Ainoa mikä siinä tulevaisuudessa tulee maksamaan on sen avainvakuutus, jos haluat jatkaa sitä sen puolen vuoden ilmaisjakson jälkeen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluatko että unohdan sinut kokonaan

Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j
      Ikävä
      92
      1393
    2. Haapaveden upea kurvikuningatar

No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga
      Haapavesi
      83
      961
    3. Millä nimellä

kutsut kaivattuasi omassa mielessäsi?
      Ikävä
      42
      844
    4. Pisa-tulokset.....

Tuoreen tutkimuksen mukaan suomalaisten osaaminen on edelleen OECD-maiden keskitasoa parempaa. Kantaväestön oppilaiden
      Maailman menoa
      296
      767
    5. Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää

WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️
      Ikävä
      82
      641
    6. Jos ajattelit että

Annan anteeksi niin en anna.
      Ikävä
      48
      631
    7. Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin

Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.
      Ikävä
      35
      621
    8. Sinulle viestiä

Me sitten oikeasti tutustutaan ensin!!
      Ikävä
      47
      617
    9. Tiedät että on

Tunteita yhä ja edelleen. Ehkä molemmin puolin.
      Ikävä
      28
      574
    10. Kumpi teki aloitteen silloin joskus?

😊
      Ikävä
      40
      571
    Aihe