Työt kutsuvat siellä, mutten haluaisi joutua koirani kanssa ihan keskelle betonihelvettiä, joten missä päin Helsinkiä olisi sellainen alue jossa olisi edes joku pieni metsän kaltainen tilkku tai edes joku alue lähellä luontoa? Kyse ei ole nyt siitä, ettenkö keräisi koirani jätöksiä pois, sillä keräilen niitä nykyiselläkin paikkakunnalla eikä se ole iso homma. Paljonko koiravero on siellä?
Missä alueella olisi hyvä koiranomistajan elää?
7
2608
Vastaukset
- kurvin kundi
Oikein. Koirat kuuluvat maalle, ei kaupunkeihin.
- kuin maalla
Minä asuin koirani kanssa Puotilassa muutama vuosi sitten. Lähellä Vuosaaren siltaa.Siellä oli hyvät ulkoilumaastot, ainakin silloin. Taitaa olla se koiravero vielä 50 euroa vuodessa. Asun nyt Vantaan puolella, eikä täällä ole koiraveroa, joten en ole ihan varma Helsingin tilanteesta. Et kirjoittanut missä työpaikkasi on ja onko sinulla autoa. Puotilasta on kuitenkin hyvät liikenneyhteydet. Metro löytyy, mutta sen läheisyydessä en asuisi, levotonta aluetta. Myös bussit kulkee! Kuljin silloin Puotilassa asuessani paljon meren rannalla koirani kanssa. Jalankulku/pyörätie kulki siinä ihan pitkällekin.
- Pikku-A
No esimerkiksi laajasalossa on lääniä koiralle, jos toisellekin.
- ei tervetuloa
Laajasaloon ei kohta mahdu edes ihmiset ja koiranjaskaakin on jo iha riittävästi
- Liikaa koiria!
Muuta koirasi kanssa koirapuistoon!
Siellä voit ihastella koiran kakkaa.
Ihmisten asuinalueille ei enää kaivata lisää koiria ja kakkoja, koska näyttää siltä, että jo 3/4 ihmisillä on tuo kakka-automaatti.
Lisäksi vielä tosiasia on se, että koiran taluttajan älykkyysosamäärä on huomattavasti alhaisempi kuin itse koiran, koska paskaa löytyy joka paikasta ja koirat räksyttävät, häiritsevät yms. joka ei kuulu ihmisten asuinalueille tai koteihin!
Sinullekin voisi koiraa paremmin sopia esim. kani, se kun on jopa täydellinen vegaani!- sinäko siivoat?
Minä olen aina luullut, että koirapuisto on sitä varten, että saa pitää koiria vapaana! Toki koirien jätökset pitää sielläkin korjata pois. Sinun kirjoituksestasi saa sellaisen kuvan, että koirapuistot ovat vain koirien paskattamista varten. Sinulla ei taatusti ole mitään lemmikkiä, eikä edes lapsia. Kovin olet agressiivinen, joten älä ikinä edes hanki kumpiakaan, Tosi kyllä on, että ihmiset eivät korjaa koiriensa kakkoja pois. Talvella hautautuu mukavasti lumeen. Mutta odotahan kun kevät koittaa tosissaan ja aurinko paistaa, koiran kakat kuivuvat, eivätkä enää haittaa. Vaan tupakantumpit, lasinsirpaleet ja kaikki muu roska ei häviä auringonpaisteen mukana. Mitäs siitä sanot?
- onnea ja menestystä
Kerrankin fiksu koiran omistaja! Helsingissä on onneksi vielä metsää jäljellä. Keskuspuisto on melkoisen iso alue ja kartalta se erottuu selvästi etelästä pohjoseen. Maunula, pirkkola, lansi-pasila on ainaskin alueita, missä on metsää lähellä. Viikissä on ihan peltoakin ja vuosaaressa on "skatta", missä oli jopa lehmiä. Paloheinä un ulkoilun pyhättö, jossa iso mäki ja paljon maastoa, Ydinkeskusta/kantakaupunki on sitten huonompaa seutua, kun vain pieniä puistoja ja vihreitä tilkkuja. Koiravero taitaa olla 50 e. Koirapuistoja on jonkin verran.
Koiria on nykysin ihan liikaa kerrostaloalueilla ja niiden omistajat yleensä lintsaa velvotteista, joten jättää koiransa kotiin yksin haukkumaan tai raahaa ne kaupan eteen, jossa sitten haukuskellaan. Kakka/pissatus on monelle koiraihmiselle ihan tuntematon asia. Näin on varma, että tulee muutakin palautetta, kun "onpas kaunis kauira".
Bonuksena on sitten MUIDEN ihmisten roskat, kuten rikotut pullot ja muut vähemmän kivat jutut mitä jätetään jälkeensä.
Helpommalla pääsee, jos koiran voi jättää sinne nyky seudulle ja käy vaikka kattomassa. Ei tää helsinki niin paratiisi ole edes ihmiselle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2474639Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii773086- 472473
- 281813
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua451777- 811470
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘851295PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden143965- 69958
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86894