SIIS OIKEESTI !!
Lehdenjako on alhaisinta ihmisen nöyryyttämistyötä mitä tiedän. Täytyy olla vitun sairas mieleltänä että aikuinen ihminen jakaa helsingin sanomia yössä 7 euron tuntipalkalla.
Se on JÄRKYTTÄVÄN SÄÄLITTÄVÄÄ !
Ites olen 30 mies,ja kesällä 1997 jaoin hesaria 2 viikkoa. Se oli todellinen virhetikki, se palkka,se on jotain sanoin kuvaamttoman sairaan huonoa *oksennus*
En voi kuvitella että aikuiset ihmsiet "joutuvat" tekemään sitä, ja vielä Helsingissä !
Nyt kun mulla it-alan tutkinto, ja tutut vertailee onko 2800/kk kämänen palkka, kun toinen konsultti saa 3600e/kk. Ja kun muistele lehdenjakoaikoja teininä, ni voi että käy sääliksi.
Käy sääliksi niitä ressukoita helsinkiläisiä lehdenjakajia jotka muutamasta kymoistä (vielä bruttoa !!) raahautuvat työntämään lehteä luukkuun, kyllä työ tekijäänsä kiittää ! MILLÄ IHMEELLÄ HELSINKILÄINEN MAKSAA VUOKRANSA JA ASUMISENSA JOS YÖUNET PILATAAN JAKAMALLA LEHTEÄ ??
Itse olen nyt työtön ja saan 1200 nettona olemalla kotona tekemättä mitään Kelasta ja sossusta, ja kun työilmoituksia katon ja omaa työhistoriaani vilkuilen, ni kyllä palkkapyynnöt on VÄHINTÄÄN 2700-3100 haarukassa.
Nauroin eräälle vuokrafirmalle ku olivat mun vanhan CV:n löytäneet, ehdottvat siistiä sähköpostinkäsittely työtä 1900/kk palkalla...kieltäydyin heti...mutta lehden jako, 700-800 euroa kuussa....siis VOI VITTU oikeesti !
ja vapaat, joka 7.s viikonloppuvapaa, yksi ilta viikossa vapaa ??
Koska kävisit bilettää,tapailee tyttökaveria, harrastaa, jso joka vitun yö olisi kiinni.
Sori viel jakelijat,tunteet pinnassa, mutta onhan toi alistavaa, säälittävää ja todella kierolla tavalal kunnioitettavaa että joku tota tekee..
Tai sitten suomalaisille on PAKKOMIELLE saada olal työelämäsä, ei olla edes ssälittäviä merkonomeja tai ylioppilaita, tai ei osata mitään... ni oikeesti mennään jakaa lehtiä 7 euron palkalla...joku 30 euroo bruttoa yössä ? Onko se 22 euroa nettoa, montako drinksua saat sillä Stadin keskustan baareissa ??
Sitten vielä etäisät jotka maksaa elatusmaksuja vaikak kahdesta, pitäsi lähes 300 euroo repii NETTOA kuussa....siinä saa kyllä jo runkata lehteä luukkuun, kuin ruotsinpoik poikakaveriaan tuhkaluukkuun...
Ei vaan, säälittävää...onko ihmisillä niin paha olal että tuohon työhön pitää alistuu ??
Terkuin jakaja kesältä 1997
LEHDENJAOSTA !
3
368
Vastaukset
- -
Jonkunhan on tuokin työ tehtävä.
- Huvittunut Jakaja
Onko pojalla paha olo? Eikö prinsessahipiä kestänyt miesten työtä? Tässäkään asiassa ei ole muuta säälittävää kuin sinä ja tuo vuodatuksesi. Sanomalehdenjako on kovaa ja arvostettua työtä johon ei moni pysty. Tämähän on puhdas tosiasia jonka jokainen tietää. Antaa kateellisten neitien ruikuttaa ;-)
Sepä on oma ongelmasi jos et ole tuon enempää tienannut. Itse tienaan huomattavasti enemmän. Mutta loisihan poika vaan kotona sillä aikaa kun kunnon ihmiset käy töissä. Kirjoittelet siinä joutessasi nettiin katkeria kiukunpurkauksia jos ei parempaa sisältöä elämässä ole. Sen netinkin me työssäkäyvät ihmiset sinulle kustannetaan, kuten muunkin ylläpitosi. - vettä napaan
Missä halvatun välissä sitä tuhlais ne rahat drinksuihin, häh?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272870Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332525- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542239Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241860Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3901696Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041642- 3091548
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446