Maailman huonoin selitys, mutta joku fiksu varmaan tämän keksii.
Video on ainakin ennen ollut Youtubessa. En osaa sanoa, milloin julkaistu, mutta aika uusi.
Siitä oli pari eri videota, mutta ainakin yhdessä "surullisen" mieslaulajan naama oli maskeerattu muistaakseni vaaleaksi ja silmät tummiksi, vähän jopa sellainen klovnimainen naam. Kuvattiin vähän yläviistosta. Tausta pimeää.
Taustalla kuuluu jotain lasten mekastusta.
Jossain kohtaa ehkä laulettiin "child is born".
Tarttuvin oli sellainen kertosäemäinen tit tit tit tit tii di dit (ehkä "free" ja sit jotain, diididi)
Ei tätä varmaan kukaan keksi, mutta iso virtuaalihymy joka ehdotuksesta. Sellainen popahtava vähän surumielinen kappale.
Mikä musavideo
pöllö55
1
119
Vastaukset
- ei auta
Tiedän ehkä,mitä tarkoitat mutta en saa päähäni. Sehän alkaa tuolla tit-jutulla. Varmaan syntikka, tms. ja siinä kuuluu sitä lasten ääntä. Ja se mies alkaa vähitellen laulaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1058227- 1105743
- 555211
- 2895196
- 783831
- 583031
- 662747
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222548Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452491