Sukkahousut

Onko normaalia ?

Tyttöystäväni on saanut jostain päähänsä että minun olisi käytettävä sukkahousuja. Siis peittäviä ei mitään sellaisia ohuita. Hänen mielikseen olen niitä pitänyt usita kertoja mutta nyt ilmojen lämmetessä en haluaisi niitä pitää koska tuntuvat epämiellyttäviltä.Kylmillä säillä ne vielä menivät. En haluaiais kyseenalaistaa hänen mielipidettään ja hn on todellakiva mutta mikä neuvoksi ??

125

10299

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sukkapöksynen

      Mikä tuossa, vaihda uhuempiin. Meillä on muijan kanssa olleet saman kokoiset sukkikset jo vuosia, eikä siinä mitään outoa ole.

    • yksi sukkahousumies

      Yksi hyvä vaihtoehto on että käytät niitä shortsien kanssa. Naiset käyttää niitä paljonkin noin, ja monissa muotinäytöksissä maailmalla niitä on näkynyt myös miehillä. Itsekin olen niitä monet kerrat käyttänyt sukkahousuja ja shortseja. Alkuun kokeilin ihonvärisiä sukkahousuja shortsien alla, ja myöhemmin olen käyttänyt mustiakin sukkahousuja. Muutaman hieman oudon katseen olen saanut, mutta suurin osa ihmisistä viisveisaa, mitä muilla on päällään. Eli rohkeasti vaan viemään uutta muotia eteenpäin.

      Todella mukavat päällä. Olisi ihan mukava jos muoti yleistyisi.

      • Taas tätä ihmettelyä

        Kuka normaali viitsii hautoa itseään kalsareissa tälläisillä -0 keleillä. Kyllä viksu laittaa sukkahousut siihen saakka kunnes lämpenee niin että tarkenee pelkillä lyhkäsillä alkkareilla.
        Sukkahousut olleet arkivaatteena jo liki 15 vuotta eikä harmita.


    • liisa ihmemaassa

      Ei kyllä mielestäni normaalia mutta siitä vaan jos vaimo vaatii ja pokka pitää.Toivottavasti kestät naurua.

      • Tasa-arvoa miehille!

        Toi on taas sarjassamme "femakot äänessä" . On se nyt vallan kauheeta jos mies käyttää sukkahousuja.Eniten pelkoa herättää se jos miehellä onkin kauniimmat sääret kuin naisella. Saavat femakot kyytiä...


      • Pitäkää pois vain
        Tasa-arvoa miehille! kirjoitti:

        Toi on taas sarjassamme "femakot äänessä" . On se nyt vallan kauheeta jos mies käyttää sukkahousuja.Eniten pelkoa herättää se jos miehellä onkin kauniimmat sääret kuin naisella. Saavat femakot kyytiä...

        Miehillä on usein tosi naiselliset sääret, tosi on. Ei niistä kuitenkaan tarvitse olla kateellinen, koska miesten usein tosi kolkot polvet ja jotenkin roisin näköiset jalkaterät kyllä kompensoivat nätimmätkin sääret.

        Joidenkin miesten sukkahousuintoilu on fetissi, ja fetisseihin suhtaudutaan usein epäluuloisesti. Jos mies hautoo mielellään muniaan ja varpaitaan tekokuitupusseissa, ties mitä muita törkyfetissejä hänellä on lisää tarjota.


      • naurattaa todellakin

        Taitaa tämäkin liisa pitää itse pitkiä kalsareita joita naisten puolella kutsutaan häveliäästi leggingseiksi. Voipa tällä liisalla olla myös ihka aidot naisten pitkiksetkin. Yleensä tällaiset naiset kuuluttaa kuinka vihaavat sukkahousuja eikä suostu vetämään niitä koskaan jalkaansa.


      • Ihme juttuja
        Pitäkää pois vain kirjoitti:

        Miehillä on usein tosi naiselliset sääret, tosi on. Ei niistä kuitenkaan tarvitse olla kateellinen, koska miesten usein tosi kolkot polvet ja jotenkin roisin näköiset jalkaterät kyllä kompensoivat nätimmätkin sääret.

        Joidenkin miesten sukkahousuintoilu on fetissi, ja fetisseihin suhtaudutaan usein epäluuloisesti. Jos mies hautoo mielellään muniaan ja varpaitaan tekokuitupusseissa, ties mitä muita törkyfetissejä hänellä on lisää tarjota.

        On niitä rumia lonksupolvia naisillakin. Polvet kolkkaavat yhteen joka askeleella. Harvalla naisella on kauniit suorat sääret, aika yleisesti näkee pihtipolvia. Hurjimpia on monen nuorenkin naisen rajusti ylöspäin levenevät reidet joita vielä esitellään auliisti leggareissa ja olemattoman pituisessa tunikassa. Olisi edes minihame peittämässä. Eihän ne jalkaterät näy kengistä, onneksi ei naisillakaan, niin monella on rumia varpaita.

        Eiköhän ne paksut puuvillaiset pikkukalsarit tai tiukat boxerit haudo munia enemmän kuin ohuet sukkahousut. Sama juttu varpaiden kanssa. Kyllä paksut puuvillanilkkasukat hautovat varpaita enemmän kuin ohuet sukkahousut.

        Voi kauheeta, miehillä törkyfetissejä! Naisilla ei tietenkään ole. :D


      • Heh X)
        Ihme juttuja kirjoitti:

        On niitä rumia lonksupolvia naisillakin. Polvet kolkkaavat yhteen joka askeleella. Harvalla naisella on kauniit suorat sääret, aika yleisesti näkee pihtipolvia. Hurjimpia on monen nuorenkin naisen rajusti ylöspäin levenevät reidet joita vielä esitellään auliisti leggareissa ja olemattoman pituisessa tunikassa. Olisi edes minihame peittämässä. Eihän ne jalkaterät näy kengistä, onneksi ei naisillakaan, niin monella on rumia varpaita.

        Eiköhän ne paksut puuvillaiset pikkukalsarit tai tiukat boxerit haudo munia enemmän kuin ohuet sukkahousut. Sama juttu varpaiden kanssa. Kyllä paksut puuvillanilkkasukat hautovat varpaita enemmän kuin ohuet sukkahousut.

        Voi kauheeta, miehillä törkyfetissejä! Naisilla ei tietenkään ole. :D

        Jotkut naiset pitävät rumia vaatteita ja joillakin naisilla on rumat kintut, joten kyllä miesten sukkahousut sitten ovat hyvä juttu? Ja jollei pidetä sukkahousuja, ainoat vaihtoehdot sitten ovat tiukat kalsarit ja paksut sukat? Ja muiden fetissit on pakko ottaa riemulla vastaan, koska joillakin muillakin on niitä?

        Tuo on, kuule, sukkahousumiehen sumeaa logiikkaa.


      • Ihme juttuja
        Heh X) kirjoitti:

        Jotkut naiset pitävät rumia vaatteita ja joillakin naisilla on rumat kintut, joten kyllä miesten sukkahousut sitten ovat hyvä juttu? Ja jollei pidetä sukkahousuja, ainoat vaihtoehdot sitten ovat tiukat kalsarit ja paksut sukat? Ja muiden fetissit on pakko ottaa riemulla vastaan, koska joillakin muillakin on niitä?

        Tuo on, kuule, sukkahousumiehen sumeaa logiikkaa.

        Olen sitten ilmeisesti mies vaikka ulkonäkö (vaatteiden altakin) väittääkin toista ja paperien mukaan olen nainen. Ihmettelen vaan tuollaista älytöntä sukkahousumäärittelyä, kuka saa käyttä ja kuka ei. Mikä on fetissi? Onko fetismiä sekin että nainen käyttää aina miesten vaatteita ja ostaakin ne miesten osastolta?


    • Mieshikikö

      Kyllä sukkikset ovat ok vielä näillä keleillä. Myös miehillä.Ei siitä naisten tarvitse ottaa hernettä jos miehet käyttävät sukkahousuja.

      • U.Urpo

        Kateellisiahan ne vaan on siitä jos miehet uskaltavat pukeutua vapaammin. Eiköhän nuo raappahousut ala olla mennyttä aikaa.


    • Tämä on elämää.

      Jos meinat jatkaa yhteiselämää käytä sukkahousuja jatkossakin.Ja kesäntullen keskustele hänen kanssaan.

      • Heija Sverige

        Vaikka saunassa naiden häntä oiiiiikein kunnolla.Todistat olevasi mies vailla sukkpökiä..


    • dr phil

      Ei ole todellakaan normaalia.
      Jos hän olisi tyttöystäväni(siis oletan että olet mies).
      Kehottaisin häntä vetämään sukkahousut päähänsä.
      Lisäksi voisi vaikka alkaa käyttää huopatossuja.
      Jatkossa joudut pukeutumaan kesämekkoon.
      Hän epätasapainoinen,karkaa

    • mies sukkahousuissa

      itse olen vaimoni ehdotuksesta käyttänyt sukkahousuja useamman vuoden. kaikki sai alkunsa siitä kun olimme lähdössä lenkille. pakkasta oli noin -5, sanoin vaimolleni että mitkäköhän housut laittaisi alle ettei tulisi kauhea hiki, vaimo ehdotti, laita 40den. sukkikset.
      sanoin et mitä,sukkahousut. vaimo haki sukkahousut ja tokaisi pistä jalkaasi vaan ei niitä kukaan näe.
      niinpä pistin sukkahousut jalkaani ja lähdimme lenkille.
      olivat mukavat jalassa ja juuri sopivan paksut ei tullut kylmä eikä kuuma.
      siitä lähtien olen sukkahousuja pitänyt.

      • Sukkahousuja pitänyt

        Siitä lähtien olen sukkahousuja pitänyt kun vaimo kehui niitä ja sanoi että kaikki miehet sukkahousuja käyttävät.Siitä lähtien olen sukkahousuja pitänyt.


    • Nainen 66

      Vähän aikaa sitten olin etsimässä itselleni Lindexistä tukisukkahousuja, kun mies asiakas kyseli myyjältä tukisukkahousuja itselleen. Myyjä totesi, että kyllä niitä myydään paljon miehillekin, kun myös miehillä on paljon ongelmia jalkojen kanssa, ja tukisukkahousut on hyvä apu. Niin mies osti 70 den tukisukkahousut itselleen. Illalla kysyin omalta mieheltä, että voisiko hän käyttää tukisukkahousuja? Ei oikein innostunut asiasta, vain ehdottomassa hätätapauksessa kuulemma.

      • glitoris amen

        Toi taitaa olla sairaus jos mies pitää sukkahousuja koska se viittaa homoiluun. Sun kannattas kysellä Päivi Räsäsäseltä joka on KRISTITTY niin saatte oikean vastauksen koska Päivi TIETÄÄÄ KAIKEN ! jA Päivi eduskuntaan maksoi mitä maksoi !


      • Ei ole
        glitoris amen kirjoitti:

        Toi taitaa olla sairaus jos mies pitää sukkahousuja koska se viittaa homoiluun. Sun kannattas kysellä Päivi Räsäsäseltä joka on KRISTITTY niin saatte oikean vastauksen koska Päivi TIETÄÄÄ KAIKEN ! jA Päivi eduskuntaan maksoi mitä maksoi !

        Homot ei käytä sukkahousuja! Mutta n. 90% transvestiiteistä jotka käyttävät sukkahousuja ja muitakin naisten vaatteita, ovat heteromiehiä.

        Homous ei ole sairaus.


      • Anonyymi
        Ei ole kirjoitti:

        Homot ei käytä sukkahousuja! Mutta n. 90% transvestiiteistä jotka käyttävät sukkahousuja ja muitakin naisten vaatteita, ovat heteromiehiä.

        Homous ei ole sairaus.

        Homous on todellakin sairaus, ja paha sellainen kaiken lisäksi, "kaulakiikkuhan" toki auttaa tuohonkin tautiin ?


    • Kiesus sentää

      Ai jaa. Sittenhän kirkko on väärässä.

    • voi kauheeta,iiik !

      On se vaan kummaa tässä tasa-arvon ihmemaassa, että nainen voi kyllä olla vaikka vääpeli,poliisi,katsastusinssi, meri-,tai lentokapteeni .Kukaan ei täällä tunne tarvetta keskustella siitä , onko ´oikein´tai ´sopivaa´,kun naisella on lyhyt tukka ja yllään farkut tai ihan mitä tahansa(you name it) mutta auta armias jos MIEHELLÄ on farkkujensa alla SUKKAHOUSUT......!!!

    • Tööt tööt

      Kauheeta ! Ihan kauheeta ! Vallan hirveetä !

    • xxlwomen

      ootsie homppeli vai tosinainen ?

      • xxl nainen

        Siis mikä kysymys tuo oli? Tyhmyyden osoitusta vai. Eihän homot käytä sukkahousuja ja normaalit naiset taas käyttää. Lesbahtavat naiset taas eivät suostu pitämään sukkahousuja kun ne on naisten vaatteita. Kunnon lesbo pistelee menemään boxereissa ja reisitaskuhousuissa nilkkasukat makkaralla.


    • Lesbis.

      Siis nyt mie vasta ymmärrän et miks en tykkää pitää sukkahousuja... kun oon lesbo.

      • Lesbohomo

        Sama juttu, inhosin sukkisten kaikenkattavaa kireyttä jo pienenä, joten lesboja ollaan. Minä pitäisin kotonani raappahousuja, jos niitä vielä myytäisiin jossain, ja nytkin on ylläni sukat ja puuvillaleggingsit, joten olen selvästi myös homo.

        On tää kamalaa olla näin sekaisin tietämättään!


      • Tyypillistä!
        Lesbohomo kirjoitti:

        Sama juttu, inhosin sukkisten kaikenkattavaa kireyttä jo pienenä, joten lesboja ollaan. Minä pitäisin kotonani raappahousuja, jos niitä vielä myytäisiin jossain, ja nytkin on ylläni sukat ja puuvillaleggingsit, joten olen selvästi myös homo.

        On tää kamalaa olla näin sekaisin tietämättään!

        "Sama juttu, inhosin sukkisten kaikenkattavaa kireyttä jo pienenä, joten lesboja ollaan."

        Tuossahan se syy useimmilla naisilla onkin! Lapsena äiti on pakottanut käyttämään kierrätettyjä puuvillasukkahousuja ja ettei nuo kalliit sukkahousut menisi hukkaan, niitä pidetään edelleen vaikka ovat jo liian pienet. Olen sitä ikäluokkaa että lapsena ei vielä ollut sukkahousuja vaan käytettiin äidin kutomia pitkiä sukkia jotka kiinnitettiin reikäkuminauhalla ja napilla. Sukkahousut tuli myyntiin vasta vähän ennen rippikouluikääni, joten olen aina ostanut oikean kokoisia sukkahousuja jotka eivät ole koskaan kiristäneet. Tuon nuoruuden sukkakauden jälkeen oli jopa vapauttavaa pukea sukkahousut. En siis ole joutunut lapsena käyttämään niitä kireitä puuvillakammotuksia joita vielä nykylapsillekin kiskotaan päälle. Siksi en osaa hyljeksiä sukkahousuja kun olen jo vuosikymmenten kuluessa tottunut niiden mukavuuteen.

        Tuosta lesboudesta vielä. Jotkut naiset todellakin käyttävät miesten vaatteita ihan periaatteesta, onko se sitten lesboutta vai ei, riippuu jokaisen omasta seksuaalisesta suuntautumisesta. Leggarit ovat olleet monelle kiva välimalli, ei tarvitse ostaa miesten pitkiä alushousuja ja sukkahousujen vastustajakin voi käyttää menettämättä kasvojaan vaikka materiaali ja istuvuus on samanlainen.


      • Lesbohomo
        Tyypillistä! kirjoitti:

        "Sama juttu, inhosin sukkisten kaikenkattavaa kireyttä jo pienenä, joten lesboja ollaan."

        Tuossahan se syy useimmilla naisilla onkin! Lapsena äiti on pakottanut käyttämään kierrätettyjä puuvillasukkahousuja ja ettei nuo kalliit sukkahousut menisi hukkaan, niitä pidetään edelleen vaikka ovat jo liian pienet. Olen sitä ikäluokkaa että lapsena ei vielä ollut sukkahousuja vaan käytettiin äidin kutomia pitkiä sukkia jotka kiinnitettiin reikäkuminauhalla ja napilla. Sukkahousut tuli myyntiin vasta vähän ennen rippikouluikääni, joten olen aina ostanut oikean kokoisia sukkahousuja jotka eivät ole koskaan kiristäneet. Tuon nuoruuden sukkakauden jälkeen oli jopa vapauttavaa pukea sukkahousut. En siis ole joutunut lapsena käyttämään niitä kireitä puuvillakammotuksia joita vielä nykylapsillekin kiskotaan päälle. Siksi en osaa hyljeksiä sukkahousuja kun olen jo vuosikymmenten kuluessa tottunut niiden mukavuuteen.

        Tuosta lesboudesta vielä. Jotkut naiset todellakin käyttävät miesten vaatteita ihan periaatteesta, onko se sitten lesboutta vai ei, riippuu jokaisen omasta seksuaalisesta suuntautumisesta. Leggarit ovat olleet monelle kiva välimalli, ei tarvitse ostaa miesten pitkiä alushousuja ja sukkahousujen vastustajakin voi käyttää menettämättä kasvojaan vaikka materiaali ja istuvuus on samanlainen.

        Höpsis, umpihetero minä olen.

        Inhosin sukkiksia pienenä ja inhoan myös aikuisena. Vaatteiden on oltava käytännöllisiä ja vaatetuksen osia, esimerkiksi eripaksuisia sukkia, on pystyttävä poistamaan ja vaihtamaan helposti. Ainoat käytännölliset sukkahousut ovat ne, joita käytetään tukitarkoituksessa pitkillä lennoilla, eivätkä nekään ole missään tapauksessa mukavat, varsinkaan vessareissuilla. Varpaiden ei tarvitse olla samassa paketissa peffan kanssa, katsos, vaikka fetisistin mielestä se onkin huisin ihanaa. ;)


      • Tyypillistä!
        Lesbohomo kirjoitti:

        Höpsis, umpihetero minä olen.

        Inhosin sukkiksia pienenä ja inhoan myös aikuisena. Vaatteiden on oltava käytännöllisiä ja vaatetuksen osia, esimerkiksi eripaksuisia sukkia, on pystyttävä poistamaan ja vaihtamaan helposti. Ainoat käytännölliset sukkahousut ovat ne, joita käytetään tukitarkoituksessa pitkillä lennoilla, eivätkä nekään ole missään tapauksessa mukavat, varsinkaan vessareissuilla. Varpaiden ei tarvitse olla samassa paketissa peffan kanssa, katsos, vaikka fetisistin mielestä se onkin huisin ihanaa. ;)

        Tuossa olkaa olla jo jotain fetismin pelkoa takana. Minulle sukkahousut ei tunnu hetkeäkään fetistiseltä asulta, jollekin miehelle ne ehkä onkin. Kun sukkahousuja on käyttänyt päivittäin vuosikymmeniä, ne ovat vain yksi naisen asuste ilman pienintäkään fetismin tunnetta. Mutta jos et käytä sukkahousuja, ehkä sinulle ne aiheuttavat jotain väristyksiä kun joutuu pukeutumaan niihin. Minä en edes ajattele asiaa mitenkään kun aamulla vedän sukkahousut jalkaan.

        Tuo vertaamisesi lentomatkaan tuntuu hassulta. Etkö käytä normaalisti housuja lainkaan. Eiköhän ne housujen alas laskeminen ja palauttaminen taas ylös ole aivan samanlaista olkoon sukkahousut tai muut housut.

        Korostat koko ajan mukavuutta - niin minäkin, hassua miten ajatukset voivat lentää puolesta ja vastaan.


      • Lökäpöksy.
        Tyypillistä! kirjoitti:

        Tuossa olkaa olla jo jotain fetismin pelkoa takana. Minulle sukkahousut ei tunnu hetkeäkään fetistiseltä asulta, jollekin miehelle ne ehkä onkin. Kun sukkahousuja on käyttänyt päivittäin vuosikymmeniä, ne ovat vain yksi naisen asuste ilman pienintäkään fetismin tunnetta. Mutta jos et käytä sukkahousuja, ehkä sinulle ne aiheuttavat jotain väristyksiä kun joutuu pukeutumaan niihin. Minä en edes ajattele asiaa mitenkään kun aamulla vedän sukkahousut jalkaan.

        Tuo vertaamisesi lentomatkaan tuntuu hassulta. Etkö käytä normaalisti housuja lainkaan. Eiköhän ne housujen alas laskeminen ja palauttaminen taas ylös ole aivan samanlaista olkoon sukkahousut tai muut housut.

        Korostat koko ajan mukavuutta - niin minäkin, hassua miten ajatukset voivat lentää puolesta ja vastaan.

        Sinulla on varmaan todella löysät sukkahousut tai sitten hyvin hyvin pienet sukuelimet, jos olosi tuntuu miellyttävältä.

        Hassua kyllä, että miehet, jotka eivät sanojensa mukaan edes mieti sukkahousujen käyttöään, jaksavat jankata niistä keskustelupalstoilla. Ja aina on tyttöystävä käskenyt...


      • Tyypillistä!
        Lökäpöksy. kirjoitti:

        Sinulla on varmaan todella löysät sukkahousut tai sitten hyvin hyvin pienet sukuelimet, jos olosi tuntuu miellyttävältä.

        Hassua kyllä, että miehet, jotka eivät sanojensa mukaan edes mieti sukkahousujen käyttöään, jaksavat jankata niistä keskustelupalstoilla. Ja aina on tyttöystävä käskenyt...

        Jaaha vai tällaista. Siis tyypillisenä miehenä oletit että tässä ketjussa keskustelevat vain miehet sukkahousuista. Olisi varmaan pitänyt selittää miehellekin ymmärrettävästi eikä vain vihjailemalla että olen nainen ja ikääkin yli keski-iän (tarkaavaisempi lukija ymmärsi nämä pointit).

        Minä käytän omaa kokoani olevia sukkahousuja, niiden ei tarvitse olla löysät ollakseen mukavat, kun naisella ei ole noita miesten ulkonevia sukuelimiä. Pitkäsäärisenä en voi käyttää yhden koon sukkahousujakaan. Muutkaan housuni eivät ole lökäpöksyjä, eihän ne kuulu naisen tyyliin.

        Sitähän minäkin olen ihmetellyt että mies ei uskalla käyttää sukkahousuja ellei tyttöystävä tai vaimo ole lähinnä pakottanut käyttämään. Sitten vielä selitellään että enhän minä muuten mutta kun...


      • Anonyymi
        Lesbohomo kirjoitti:

        Sama juttu, inhosin sukkisten kaikenkattavaa kireyttä jo pienenä, joten lesboja ollaan. Minä pitäisin kotonani raappahousuja, jos niitä vielä myytäisiin jossain, ja nytkin on ylläni sukat ja puuvillaleggingsit, joten olen selvästi myös homo.

        On tää kamalaa olla näin sekaisin tietämättään!

        Taidat olla niitä "rekkalesboja", joita näkee ihan turhankinusein, hyi helevetti sentään !


    • Good Support

      Jouduin terveyssyistä pitämään tukisukkahousuja jonkun aikaa. Ensin vähän hävetti moinen homma, mutta sitten niihin tottui ja hyvät ja käytännölliset olivatkin. Myöhemmin, kun tukisukkaa ei enää tarvittu, siirryin vaimon kehoituksesta tavallisiin sukkahousuihin. Ihan ok pitää yllä, enkä saa niistä minkäänlaisia seksuaalisia kiksejä, että ei kaikkia sukkiksien käyttäjiä (miehiä), tarvitse luokitella hmoiksi, tai transsuiksi.

      • Ernesti vaan

        No joo mutta aika pervoa se on jos mies sukkahousuissa tepastelee muualla kuin baletissa.


    • Bissuööök

      Jouduin terveyssyistä pitämään ! Nyt femakot nouskaa kapinaan saatanan lesbot ! Ei teidän lepakoiden sitä tarvitse jatkuvasti hiertää pillujanne toistenne varten.

      • EU MÄÄRÄÄ

        EU määrää ensi syksystä jokaisen miehen pukeutumaan punaisiin sukkkahousuihin. Se on EU muotia ja jokaisen miehen on myös toteltava sitä. Koska EU märää niin se myös tehdään meillä Suomessa koska olemme lampaita.Lisäksi jokaisen miehen on tungettava perseeseensä banaani joka ei täytä EU norme koska EU niin määrää ja me tottelemme ja tungemme banaanit perseeseemme koska EU niin määrää.


    • vaikea aikuistuminen

      Mistä tähän keskusteluun (-kin) nyt se EU saatiin ?Edellisen kannanoton kirjoittaja vaikuttaa olevan niin suomettuneen rähmällään ja potevan sen asteista Brysselin pelkoa,että hän alkaa jo ahdistuksissaan työnnellä tuontihedelmiä sisäänsä väärästä päästä.Toivottavasti hän vapautuisi tästä spesifistä direktiivifobiastaan ja muutenkin luulosairaudestaan. Hän voisi aloittaa esim. pohtimalla sitä, onko tämän keskustelun aihe hänelle itselleen jotenkin ´punainen vaate ´ ja miettiä sitten sitä , katsooko hän kommentillaan jotenkin puolustavansa miehiä( ja siinä ohessa) omaa mieheyttään Norminaisen arki-,tai muuhunkaan vaatetuksen kun eivät punaiset sukkahousut kuulu,eivätkä aikuisten pukeutumiseen yleensäkään.

      • Muotitietoinennainen

        "Norminaisen arki-,tai muuhunkaan vaatetuksen kun eivät punaiset sukkahousut kuulu,eivätkä aikuisten pukeutumiseen yleensäkään."

        Kyllä ne punaisetkin sukkahousut kuuluvat muotitietoisen naisen pukeutumiseen, jopa arkena. Mutta jos on suomalaiskansallinen hiirulainen, ei uskalla pukeutua värikkäisiin ta kuviollisiin sukkahousuihin. Vain ruskea ja juhlissa mustat kelpaavat. Kun halutaan repäistä ja pukeutua (omasta mielestä) oikein seksikkäästi, pukeudutaan kiiltopintaisiin sukkahousuihin (nekin turvallisesti ruskeana).


    • Höppänä Iita

      Miehellekkin lurexia jalkaa.

    • Sexy girl

      No ei nyt sentään ja miksikäs ei ? Monilla miehillä on kauniit sääret joita olen herkutellut sukkahousuihin peitottuna.Taitaa meillä siskoilla alkaa olla viehätysvoima haussa jos pelkällä reiällä uroita metsästämään.

      • säärifani

        kyllä nainen hameessa sukkiksissa ja korkkareissa on upea näky itse käytän niitä myös vaikka mies olenkin kyllä naisen ihanat sukkissääret saa tämän miehen pään kääntymään


    • Tytteli 35

      Vaikeaksi alkaa mennä jos uroot alkaa nyloneistaan kynsilakalla silmäpakoa korjaamaan...

      • Skruntz 59

        Hauskaa vappua ja pitäkää sukkahousut jaloissanne vaikka kylmän ilman takia jos ei muutoin.


      • tavallinen mies vaan
        Skruntz 59 kirjoitti:

        Hauskaa vappua ja pitäkää sukkahousut jaloissanne vaikka kylmän ilman takia jos ei muutoin.

        Kyllä tukisukkahousut ovat olleet vielä suureksi avuksi.


    • 20 den

      Kohta alkaa olla jo 20 denieristen aika , toivoa ainakin sopii sellaisia jo sellaisia säitä...

    • HOOHO000

      Transsuja mitä transsuja.Kait te pidätte kesälläkin sukkahousuja ? 100000 renierin kunnon tuksisukkahousuja ?

      • Sukkis.

        Toki tukisukkahousut sopii sullekin, tuki vaikka niillä suus!


      • Tukkishosupöllö
        Sukkis. kirjoitti:

        Toki tukisukkahousut sopii sullekin, tuki vaikka niillä suus!

        Mikä spede sinä luulet olevas !


      • Alfonsti
        Tukkishosupöllö kirjoitti:

        Mikä spede sinä luulet olevas !

        Sukkahousuja niitä myydään ferrillon postimyynnistä niin miehille, kuin naisillekkin.
        Käytän sukkahousuja ja pidän niistä tosin olen toivonut myöskin haalarisukkahousuja. Toivottavasti myös me Suomenmiehetkin tulemme käyttämään sukkahousuja.


    • Herätkää urpot

      Kyllä se niin on että mies on mies vaikka sukkahousut jalassa.Eikös nainen ole sitten nainen jos se on housupuvussa ? vai mikäs olio se sitten on.
      On se ihme juttu jos mies ottaa käyttöönsä aikoinaan miehillä olleet sukkahousut ja nyt aletaan kaikkien naisten suusta kirkumaan kimeällä äänellä homoutta. Tässä näkee miesten ÄÖ:n joka on täysi nolla. Minä oon mies joo kun kuljen paskaset rasvamonttuhaalarit päällä joo minä oon miäs joo...

    • rengasasentaja

      Ja mikä yllättävintä , kyllä naispuolisiakin automekaanikkoja jo nyky Suomessa on ja kyllä ne on haalarit työssään heilläkin päällä.Sen mitä esim. heillä on yllään vapaa-aikanaan ,eikä senkään mitä heillä on haalareidensa alla tosin pitäisi korjaamon asiakkaille kuulua. Sen sijaan on kyllä aika kummaa se ,miten paljon joitakin autoonsa samastuneita ,omasta mielestään kai, super-machoja esimerkkiheteroäijiä kiinnostaa, mitä toisilla miehillä saattaisi olla housujensa alla...Ihmetelläkin sitä kai voisi...

    • Myyjä tär

      Meillä käy myös miespuolisia sukkahousujen ostajia.He ovat yhtä tasaveroisia kuin naiset ostoksillaan.Usein jopa vaativampia laadusta kuin naiset.

    • Haarakiila

      Tyttöystäväni on saanut jostain päähänsä ? Voiskohan sun tyttöystäväs kärsiä mielenterveysongelmista ? Ainakin nämä karvaset karjut jotka sipsuttelevat enemmän ja vähemmän salaa sukkahousuissa tuntuvat kärsivän fetismiongelmista.

    • Kristitty eikä homo

      Transvestiiti saavat tyydytystä kun kirjoittavat sukkahousujensa käytöstä tänne. Jos he julkisuudessa muualla näin esiintyisivät joutuisivat ...
      Älkää vastailko koska he kiihoittuvat vain entistä enemmän.

    • kaikkea väitetään

      Transvestiitit eivät saa tyydytystä, mutta transvestiittiset fetistit voivat saada. Kumpaan tahansa kuuluvatkin, eivät joudu yhtään mihinkään koska juuri on päätetty poistaa nämä diagnoosit kansallisesta tautiluokituksesta. Eli kyseisiä ominaisuuksia ei pidetä Suomessa sairautena, joten ei ole mitään perustetta joutua jonnekin.

    • Gaybouy

      Tyttöystäväni on saanut jostain päähänsä että minun olisi käytettävä sukkahousuja. Siis peittäviä ei mitään sellaisia ohuita. Hänen mielikseen olen niitä pitänyt usita kertoja mutta nyt ilmojen lämmetessä en haluaisi niitä pitää koska tuntuvat epämiellyttäviltä.Kylmillä säillä ne vielä menivät. En haluaiais kyseenalaistaa hänen mielipidettään ja hn on todellakiva mutta mikä neuvoksi ??

      Kerroppa gay kaverillesi että tykkäät stayupeista ?

      • kovaat luulot

        Jaaha nimimerkistä pätellen sieltä löytyi se poikkeus että homokundi pitää sukkahousuja vai pidätkö itsekin stay-uppeja.


    • ....................

      Hehhehehehe, joo kyllä kyllä...tyttöystävähän se vaatii :D

    • Sukkiskaupoilla

      Poikkesin aamulla H&M kauppaan ja siellä tuli miesmyyjä tukkaputkella sukahousupaketti kädessä ojentaen sen minulle ja sanoi nyt näitä saa miehillekkin.Ajattelin että mitäs miehiä sitä ollaan kun noin auliisti palvellaan.Sanoin että en nyt suinkaan sukkahousuja ostamaan tullut vaan ihan boxereita vaan.Hiukka pettyneenä myyjä mongersi että jos nyt kuitenkin kokeilisit kun ovat niin hyvät ja kaikkien miesten vaimot käskevät näitä miesten ostaa.Ostin sitten kuitenki 2 parit niitten omia merkkejä ja täytyy sanoa että hyvät ovat jalassa.Munia mukavasti puristaa ja mukavaahanse vaan on.

      • keksi uutta juttua

        ihme myyjiä h&m:llä? tulevat aina sukkahousupaketti kädessä kun menet sinne.

        oli varmaan jo viides keskustelu ainakin mihin osallistut samalla aiheella.


      • jkohneuhguehg
        keksi uutta juttua kirjoitti:

        ihme myyjiä h&m:llä? tulevat aina sukkahousupaketti kädessä kun menet sinne.

        oli varmaan jo viides keskustelu ainakin mihin osallistut samalla aiheella.

        Tuohan on se pönttö jolla on koneellaan tallennettuna näitä "teräviä" vastauksia joita voi sitten kopioida sopiviin viestiketjuihin ja naureskella (itselleen).


    • Normaali mies

      Ihme porukkaa kun teidän kaikkien tyttöystävät ja vaimot vaativat pitämään sukkahousuja.Jo on aikoihin eletty.

    • äijien housut

      Ranskan kuningaskin käyttää komeita ja miehekkäitä punaisia sukkahousuja:
      http://www.glogster.com/media/4/20/3/97/20039778.jpg

      Ei siinä ole mitään ihmeellistä, että vaimot vaativat hienostunutta tyyliä ja eleganssia miestensä pukeutumiseen. Sukkahousut ovat siis miesten housut ja naisilta sellaisten käyttö on paheksuttavaa ja hävettävää.

    • Kunkku Ville

      Kyllä sukkahousut sopivat miehillekkin kuten kuvasta näkee ;)

      • äijien housut

        Sopii vallan mainiosti miehille ja lisäksi voi käyttää esim. hännystakkia ja ascot-huivia. Sopii myös naisille, jotka eivät pukeudu rekkalesboksi vaan tyylikkäämmäksi poikatytöksi housuineen.

        Joskus 1800-luvun alussa suorien leveiden housujen myötä tuli myös henkselit ja sukkanauhat joita pitää käyttää jos haluaa pysyä siistinä. Sukkahousut ovat paljon kätevämpi, elegantimpi ja tyylikkäämpi ratkaisu kuin modernit leveät housut, henkselit ja sukat sukkanauhat.


    • Säästäväinen

      Miksiköhän miesten sukkahousut ovat niin kalliita naisten sukkiksiin verrattuna?

    • Ilman saumaa

      Ei ne paljonkaan kalliimpia ole. Paitsi jos vertaa halpahallien ja markettien
      "Pirkka" malleihin. Kyllä nuo naisten Wollfordit, Voguet, Gerbet, Giot,
      Trasparenzet, Falket, Elbeot ja Cervinit ym. merkit on jotkut jopa kalliimpia.
      Nuo miesten Adam, WoMan, Aurell Collanto ja Gerbe ovat 10-20 euroa.
      Niistä on myös jotkut muotoiltu miehille sopiviksi, vaikka sepalusta ei
      olekaan.
      Kympillä ja allekin saa viiden (20den) kappaleen pakkauksen, mutta
      ei silloin voi kunnon istuvuudesta ja laadusta naisten sukkiksissakaan
      puhua.

    • Säästäväinen

      Onkos kokemuksia siitä onko miesten sukkahousuissa merkittäviä eroja naisten malleihin verrattuna käyttömukavuudessa tms? Olen miettinyt tilaavani, mutta vielä toistaiseksi kuitenkin naisten norlyneihin tyydyttyä. Muutaman vuoden olen ilmojen kylmettyä sukkahousuja käyttänyt enkä todellakaan aio kalsareihin palata!

      • Kokemuksia...

        Esim. Collanton tuotteet on housuosastaan anatomisesti muotoiltu miehille ja istuvat paremmin. Myös sääriosan pituuteen on kiinnitetty huomiota, naisten mallit yleensä kasvavat suhteessa enemmän leveys- kuin pituussuunnassa (koon kasvaessa siis).


    • Säästäväinen

      No, mieluummin kuitenkin ostaisin ihan marketista kun alkaisin netistä tilailemaan. Kun vaan vihoin ja viimein löytyisi sopiva malli! 15-20 den on minusta näin syyskeleillä mukavimmat.
      Mikä mahtaisi olla sopiva merkki/malli tällaiselle 175/75 kokoiselle?

      • stay up

        Ostin tänään stay up:it mustat, tytkään käyttää näitä, koska ovat paljon paremmat "talvella", kuin ns perinteiset kalsarit, kun olen sisätöissä.

        Ja tiedoksi kaikille olen mies, naimisissa ja kiinnostunut pelkästään naisista(omasta vaimosta)


    • Mukavuuden haluinen

      Ihmettelen tunteitten kuohua sukkahousujen ympärillä! Itse käytän niitä toisinaan. En erityisemmin puolustele tai perustele niiden käyttöä, pidän vaan niistä vaatekappaleena, muut ajatelkoot mitä tykkäävät.

    • Mika R

      80 den sukkahousut Lidlistä. Lämpimät ja todella mukavat. Kursailemattomat ilman pitsikoristeita tai muuta. Suosittelen niille jotka tykkää lämpimästä ja mukavasta aluspukeutumisesta.
      Jos ei itsellä pokka riitä mennä ostamaan niin laita vaimo asialle ; )

    • Onnellinen mies

      Kokeiltu on ja hyväksi todettu. Iltaisin istutaan telkkarin ääressä yhdessä vaimon kanssa t-paidassa ja sukkiksissa.

      • Sukkiksia käyttävä

        Oli vaihteeksi pitkät alushousut tänään jalassa ja täytyy kyllä todeta, et kyllä sukkahousut vie voiton kirkkaasti! Jos arvostellaan ja moititaan sukkisten ominaisuuksia täytyy todeta, et niitä on kyllä laidasta laitaan, eikä hinta ja laatu, mukavuus tai istuvuus aina mene käsi kädessä. Oon käyttäny edullisia 40 denin sukkiksia ja ovat todella hyvät jalassa, eivät "valu", eivät hierrä, eivätkä kierrä. Toisaalta oon kokeillu kalliita, ja ovat hyvännäköiset, mutta kuin muovipussit jalassa, hikoavat lämpimillä ja todella kylmät viileillä ilmoilla.
        Tuosta hankkimisesta, tilaa netistä niin ei tarvii miettiä "kehtaamista" ja kai asiallinen myyjä liikkeissäkin myy mitä ostetaan, välittämättä kuka ostaa!


    • The Raappisman

      Oli vaihteeksi raappahousut tänään jalassa ja täytyy kyllä todeta, et kyllä raappahousut vie voiton kirkkaasti! Jos arvostellaan ja moititaan raappahousujen ominaisuuksia täytyy todeta, et niitä on kyllä laidasta laitaan, eikä hinta ja laatu, mukavuus tai istuvuus aina mene käsi kädessä. Oon käyttäny edullisia 400 denin raappiksia ja ovat todella hyvät jalassa, eivät "valu", eivät hierrä, eivätkä kierrä. Toisaalta oon kokeillu kalliita, ja ovat hyvännäköiset, mutta kuin muovipussit jalassa, hikoavat lämpimillä ja todella kylmät viileillä ilmoilla.
      Tuosta hankkimisesta, tilaa sexyshopista niin ei tarvii miettiä "kehtaamista" ja kai asiallinen myyjä liikkeissäkin myy mitä ostetaan, välittämättä kuka ostaa!

    • _Rikkuri_

      Vetäkää jo välillä päähän ne sukkahousut

    • ????

      The Raappisman ei oikein taida edes tietää, mitkä raappahousut ovat...meinaan vaan et jos niitä "sexyshopista" meinaa tilata.... no se siitä. Mut kyl muakin vähän ihmetyttää, jos nainen edellyttää siippansa käyttämään sukkahousuja, jos tuo siippa siis on mies

    • Yksi käyttäjä

      Tuohon alkuperäiseen kysymykseen vastauksena. Tähän aikaan vuodesta on hyvinkin normaalia kayttää sukkahousuja esim. farkkujen alla. Pitkät kalsarit on liian kuumat, ja muutenkin epämiellyttävät. Eli sukkahousut vaan jalkaan niin miehet kuin naiset.

    • Oma tahto

      Eihän siinä mitään, jos omasta tahdosta jalkaansa sukkahousut vetää, kait se nyt on jokaisen oma asia, mut ei kai niihin voi sentään ketään "pakottaa", vai mitä?
      Alkuperäisestä viestistä ei käy muuten ilmi, että miksiköhän niitä sukkahousuja tarttis tyttöystävän mielestä käyttää.

    • 6212

      Oletteko kukaan sukkahousuja käyttävä koskaan "jäänyt kiinni" sukkikset jalassa? Onko ollut nolojakin tilanteita?

      • PH

        Ei nyt varsinaisesti, mutta muutamia kertoja olen pistänyt merkille joidenkin naisten katseen pysähtyneen hetkeksi, kun ovat huomanneet.


      • ???
        PH kirjoitti:

        Ei nyt varsinaisesti, mutta muutamia kertoja olen pistänyt merkille joidenkin naisten katseen pysähtyneen hetkeksi, kun ovat huomanneet.

        Miten naiset ovat huomanneet? Oletan siis että että olet mies ja käytät siis pitkiä housuja sukkahousujen päällä. Oletko käyttänyt jotain erityisempää sukkahousumallia (pitsiä tms.) tai ohutta mallia (20 den ja alle) jolloin voisi ajatella että nilkastakin voisi huomata ettei kyseessä ole tavalliset miesten nilkka- tai polvisukat. Jos mies käyttää vaikkapa vähintään 40 den mustia tai yleensä tummia sukkahousuja, nilkasta ei voi yleensä päätellä että kyseessä on sukkahousuista.


    • Pölvästikö

      Muutama nainen on ihastellut ja rohkaissut jatkossakin pitämään sukkiskia.Muistan kerran erään naisen joka olisi halunnut minun pukeutuvan kokonaan hänen vaatteisiinsa ja hän taas minun mutta se taisi olla tämän naisen fetissitaipumus.

    • PH

      ???: lle
      Kyllä, jos sinulla ei ole kengät jalassa, erottaa 40denin sukkahousun miesten sukista jo vilkaisulla, eikö?

      • ???

        Siinä ja siinä. Pitää olla todella tarkkasilmäinen jos 40 den mustien sukkahousujen teristä jalassa osaa erottaa että kyseessä onkin sukkahousut eikä nilkka- tai polvisukat. Mutta jos oletetaan että miehillä on aina paksua puuvillaneulosta olevat sukat, mahdollisesti vielä valunut ryppyyn nilkkaan, niin kyllähän tuossa on selvä ero. Mutta sittenkään katsoja ei voi olla varma että kyseessä on sukkahousut. Itsekin (nainen) käytän välillä polvisukkia joiden materiaali on samanlaista kuin sukkahousuissa ja eri paksuisisina. Näistä ei voi mitenkään päätellä pelkästään jalkaterät näkemällä onko kysessä sukkahousut.

        Myönnän kyllä että ylivoimaisesti enemmistö miesten sukista on noita paksuja jotka eroaa selvästi jo silmämääräisesti tarkastellen niistä harvoista miehillekin myytävistä ohuemmista nilkkasukista.


      • PH
        ??? kirjoitti:

        Siinä ja siinä. Pitää olla todella tarkkasilmäinen jos 40 den mustien sukkahousujen teristä jalassa osaa erottaa että kyseessä onkin sukkahousut eikä nilkka- tai polvisukat. Mutta jos oletetaan että miehillä on aina paksua puuvillaneulosta olevat sukat, mahdollisesti vielä valunut ryppyyn nilkkaan, niin kyllähän tuossa on selvä ero. Mutta sittenkään katsoja ei voi olla varma että kyseessä on sukkahousut. Itsekin (nainen) käytän välillä polvisukkia joiden materiaali on samanlaista kuin sukkahousuissa ja eri paksuisisina. Näistä ei voi mitenkään päätellä pelkästään jalkaterät näkemällä onko kysessä sukkahousut.

        Myönnän kyllä että ylivoimaisesti enemmistö miesten sukista on noita paksuja jotka eroaa selvästi jo silmämääräisesti tarkastellen niistä harvoista miehillekin myytävistä ohuemmista nilkkasukista.

        Vaikka tässä nyt mennään vähän viestiketju aiheesta sivuun,, tosiaan, ylivoimaisesti suurin osa miesten sukista ovat nilkkoihin rullautuvia, epämukavia ja nopeasti värinsä ja siisteytensä menettäviä! Ilmeisesti me miehet emme osaa vaatia laatua!


    • Kontulan Jorkka

      Sukkikset eivät rullaudu ja pysyvät kuosissa.Ainoo vaa et palleja kiristää :(

      • Väärää kokoa

        Ei kiristä yhtään sen enempää kuin miesten pitkissä kalsareissakaan jos valitsee riittävän suurta kokoa. "Isojen tyttöjen" sukkikset sopii hyvin miehellekin.


      • jussi104
        Väärää kokoa kirjoitti:

        Ei kiristä yhtään sen enempää kuin miesten pitkissä kalsareissakaan jos valitsee riittävän suurta kokoa. "Isojen tyttöjen" sukkikset sopii hyvin miehellekin.

        Mieluummin käytän sukkahousuja kuin pitkiä kalsareita. Ovat paljon mukavammat päällä. Lidlistä (niin kuin joku tuossa aikaisemmin mainitsi) niitä saa usein halvalla ja laatu on mielestäni hyvää. Siellä on sekä tukisukkahousuja että tavallisia.
        Niiden, jotka eivät hyväksy sukkahousuja miesten päällä, ei välttämättä tarvitse vaivautua tälle palstalle kirjoituksineen!


    • Kontulan Jorkka

      Tottakait munkin piti jotain negatiivista lopuksi kirjoittaa ! Kun kaikki vaan kehuu !

      • St.ondismen

        HAAAA!!! Toi on kyllä hyvä !!!


      • Erkki 45

        Voiko tuo olla mahdollista.Baletissa miehillä on kyllä paksut trikoot.


      • Kuolaajille
        Erkki 45 kirjoitti:

        Voiko tuo olla mahdollista.Baletissa miehillä on kyllä paksut trikoot.

        Ei ole mahdollista. Baletissa miehillä on todellakin paksummat trikoot ja alla vielä stringejä muistuttavat housut. Asentokin on amatöörin, joten seksikuvastoa varten kuvattu.


      • Yks kuolaaja...
        Kuolaajille kirjoitti:

        Ei ole mahdollista. Baletissa miehillä on todellakin paksummat trikoot ja alla vielä stringejä muistuttavat housut. Asentokin on amatöörin, joten seksikuvastoa varten kuvattu.

        Mitähän kuvassa on tapahtumassa...


    • Oonko tyhymä

      Syövät ravintoassa.

    • 6212

      Nyt kaikki tonttutytöt ja -pojat ostamaan punaiset sukkikset jouluksi kun vielä ehtii!

    • Tonttuillaan

      On jo ;)

    • Tavallisia käyttävä

      Onko kenelläkään kokemuksia tukisukkahousuista pitkillä lennoilla?Sellainen olisi edessä ja ajattelin kokeilla?

    • Miespuolinen käyttäj

      Juzo merkkiset tukisukkahousut olivat viimeksi matkalla. Suosittelen.

    • Yksi tutkiskelija

      Alkuperäiselle kysyjälle. Iltalehden unisex sukkahousuja käsittelevän artikkelin yhteydessä oli kysely, haluaisko nainen nähdä miehensä sukkahousuissa. 25 % vastanneista halusi nähdä. Eli on se jo aika yleistä.

    • 6212

      Joko olette näin kevaan tullen alkaneet jättää sukkahousuja pois käytöstä? Itse olen vasta alkanut vaihtaa ohuempiin, 15 - 20 denierisiin.

      • .........

        Ei nyt vielä, lämmöt pitää pyöriä parinkympin tuntumassa ennen kuin tulee selvä tarve jättää sukkahousut kokonaan pois. Nyt on käytössä 40-60 den. Saa lämmetä vielä vähän kun siirryn 20 den sukkahousuihin, mutta näkihän noita parinkymmenen asteen pakkasillakin minihameen parina pissiksillä.


      • Anonyymi
        ......... kirjoitti:

        Ei nyt vielä, lämmöt pitää pyöriä parinkympin tuntumassa ennen kuin tulee selvä tarve jättää sukkahousut kokonaan pois. Nyt on käytössä 40-60 den. Saa lämmetä vielä vähän kun siirryn 20 den sukkahousuihin, mutta näkihän noita parinkymmenen asteen pakkasillakin minihameen parina pissiksillä.

        Samoilla linjoilla olen. Jos ei ole ihan kesäkeli, niin paljon mukavampi on pitää sukkahousuja farkkujen alla kuin olla ilman. Lämmittää sopivasti ja tuntuu hyvältä ihoa vasten. Ketjun aloittajalla on ollut fiksu tyttökaveri, kun ymmärtää sukkahousujen päälle.


    • Shukkisboy

      Yleensä heinäkuun puolessavälissä jätän sukkikset pois.Sen jälkeen alkaa muuten pallit hiostumaan eikä siinä auta puuvillainen haarakiilakaan...

    • Laatua se pitää
    • Köyhät nylonit

      €1,459.00 jees, mulla on noita 6 parit. Tosin ajelenkin Rolssilla joten köyhät älkää vaivautuko.

    • Tuleva sukkisboy

      Olen jo useamman vuoden käyttänyt legginsejä. Nyt ehkä voisin hankkia sukkahousujakin. Todella hyvä keskustelu, lukuun ottamatta muutamaa taulapäätä. Voitteko laittaa tän hetken parhaat ja mukavimmat sukkahousumerkit.

      • 4864

        Yllätys ainakin minulle löytyi Lidlistä. Jolinesse sopii ainakin minulle ja tuntuu mukavalta jalassa. Keskihintainen hyvä merkki. Varmaan Kunert tai Falke tietysti parempia saattavat olla mutta mutta.. Hintaviakin taitavat olla.


    • bluehose

      Joopa joo mäkin aloin käyttään sinisiä sukkahousuja kun vaimoni löysi sellaiset auton takapenkin välistä.

    • Anonyymi

      Sukkikset jalkaan vaan , ei se miestä pahenna. Eikä egoa ! Kyllä ne käy ohuemmatkin keväällä ja syksyllä

      • Anonyymi

        Nyt kesän jälkeen ilmojen kylmetessä alan taas pitää sukkahousuja. Ohuetkin sukkahousut lämmittävät jo mukavasti jalkoja farkkujen alla. Pitkien kalsarien vuoro on sitten joskus talvipakkasilla. Tosin kalsarit voi silloinkin korvata paksummilla sukkahousuilla.


    • Anonyymi

      Ja kellohame sopii mustien sukkisten kans tosi hyvin.

      • Anonyymi

        Minäkin olin jakkupuvussa ja sukkahousuissa lavatansseissa koska tyttöystäväni niin määräsi. Kulli seisoi koko ajan mutta sinä iltana en saanut....
        Aamulla taas duuniin ja sillee...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minäkin olin jakkupuvussa ja sukkahousuissa lavatansseissa koska tyttöystäväni niin määräsi. Kulli seisoi koko ajan mutta sinä iltana en saanut....
        Aamulla taas duuniin ja sillee...

        Miksi hän määräsi sut pukeutumaan noin ? pelkäsikö että muut " tytöt " pokaa sut ?


    • Anonyymi

      Aattele mikä yllätys kun kulli ojossa sukkahousissa ja jakkupuvussa oottelet vaimos kotiin...

    • Anonyymi

      www.sukat.com :ista voit tilata laadukkaita sukkahousuja kätevästi postilaatikkoosi. Tutustu valikoimaan, jos uskallat! 😉

    • Anonyymi

      Mihin se kauneuskäsitys on kadonnut? Siis naisten käsitys omasta viehättävyydestään... normi-nainen on kaunis kunhan osaa laittaa pieniä asioita kuntoon kuten hiusren väri

      • Anonyymi

        Ulkoinen kauneus ei meinaa mulle mitään jollei päänsisällä tapahdu mitään järkevää,tyhmä blondi ei ole mulle mieleen


    • Anonyymi

      Nyt kun punkit on taas heränneet talviunilta, niin sukkahousut on hyvinkin tehokas suoja punkkeja vastaan. Vaikka punkki pääsisikin livahtamaan kengän ja housunlahkeen välistä sisään, niin ei pääse iholle asti, jos sukkahousut on vedettynä paidan helman päälle. Vielä jos on vaaleat sukkahousut, niin punkkien erottuminenkin helpottuu housujen riisumisen jälkeen.

    • Anonyymi

      Mistä tuommoisia naisia löytyy, minäkin haluan semmoisen !

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2520
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      85
      1940
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1469
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1018
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      66
      883
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      871
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      850
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      51
      826
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      755
    Aihe