Kertokaas alalla työskentelevät paljonko palkkaa saatte per tunti ja montako tuntia päivässä töitä?
Paljonko voin teidän mielestänne pyytää palkkaa?? Olen saamassa vakituisen täysipäiväisen pestin ratsutallilta. Alan koulutusta ei ole, mutta kokemusta hevosista noin 13 vuotta, myös oreista, varsoista ym. Tälläkin hetkellä omia hevosia.
Olisin kiitollinen avustanne :)
Tallityöntekijän/hevostenhoitajan palkka
9
13468
Vastaukset
- ohjeohjeohje
Paskaduunia kirjaimellisesti, alle 3000 euron kk ei kannata suostua muista pyytää lisät kirjallisesti työsoppariin, tuolla alalla niistä luistetaan usein.
- yliarvioitu?
Eikö tuo ole vähän liikaa varsikin kun tes:in palkka pyörii siinä 7-9 e/h ??
- huomioooo
yliarvioitu? kirjoitti:
Eikö tuo ole vähän liikaa varsikin kun tes:in palkka pyörii siinä 7-9 e/h ??
Tiedätkö että tes määrittelee vain vähimmäispalkan? kukaan ei kiellä maksamasta enemmän ja suurin osa työntekijöistä tekee niin ja osa joutuu tekemään, koska muuten ei saa työntekijöitä
- yliarvioitu?
huomioooo kirjoitti:
Tiedätkö että tes määrittelee vain vähimmäispalkan? kukaan ei kiellä maksamasta enemmän ja suurin osa työntekijöistä tekee niin ja osa joutuu tekemään, koska muuten ei saa työntekijöitä
Paljonko sinun mielestäsi olisi sitten sopiva palkka kyseiseen työhön?
- kiinnostunut alasta
Tahtoisinpa minäkin tietää paljonko tallityöntekijä tienaa, kertokaa tallityöntekijät??
- tilitantti83
5-vuotta töissä talleilla, myös alan koulutusta löytyy, palkkani on n. 1500/kk lisät n. 250 eur/kk eli yhteensä 1750 eur/kk bruttona. Tilan kautta minulla on työsuhde etuna pieni talo, josta maksan vain 200 eur/kk.
- -kiinnostunut-
Tilitantti83: Onko sinulla kuinka pitkiä työpäiviä ja montako päivää viikossa? Mikä on tuntipalkkasi? :)
- ripsu..
tuntipalkka 7e / h ja kahdeksan tuntia päivässä, viitenä päivänä viikossa, eli perus.
En saa mitään lisiä... eli palkka sen n. 1200 miinus verot.
Alan koulutus, pidän tunteja ja perus talli hommat ! Eli, tunnenko oloni jotenkin "hyväksikäytetyksi" ? KYLLÄ !
Onneks olen saanut työpaikka tarjouksen toiseltakin tallilta juuri... - nähtynäon
Menkää hyvät hevoshullut Ruotsiin tai Keski-Eurooppaan talleille. Siskoni on Ranskassa ravitallilla neljättä vuotta ja kun mukaan lasketaan ns. passihevosten voitoista ja menestyksestä tulleet bonukset, hän tienaa vuosittain sellaiset 50-60000 euroa. Työpäivät toki pitkät, mut siitähän ei tällä alalla pääse. Olen itse hoitoalalla enkä koskaan pääse noille palkoille vaikka olisin yötäpäivää töissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1396639
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1495719- 1234891
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.434480Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?523882- 623061
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.522956Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m242392- 352248
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢152187