Tallityöntekijän/hevostenhoitajan palkka

-

Kertokaas alalla työskentelevät paljonko palkkaa saatte per tunti ja montako tuntia päivässä töitä?
Paljonko voin teidän mielestänne pyytää palkkaa?? Olen saamassa vakituisen täysipäiväisen pestin ratsutallilta. Alan koulutusta ei ole, mutta kokemusta hevosista noin 13 vuotta, myös oreista, varsoista ym. Tälläkin hetkellä omia hevosia.
Olisin kiitollinen avustanne :)

9

12044

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ohjeohjeohje

      Paskaduunia kirjaimellisesti, alle 3000 euron kk ei kannata suostua muista pyytää lisät kirjallisesti työsoppariin, tuolla alalla niistä luistetaan usein.

      • yliarvioitu?

        Eikö tuo ole vähän liikaa varsikin kun tes:in palkka pyörii siinä 7-9 e/h ??


      • huomioooo
        yliarvioitu? kirjoitti:

        Eikö tuo ole vähän liikaa varsikin kun tes:in palkka pyörii siinä 7-9 e/h ??

        Tiedätkö että tes määrittelee vain vähimmäispalkan? kukaan ei kiellä maksamasta enemmän ja suurin osa työntekijöistä tekee niin ja osa joutuu tekemään, koska muuten ei saa työntekijöitä


      • yliarvioitu?
        huomioooo kirjoitti:

        Tiedätkö että tes määrittelee vain vähimmäispalkan? kukaan ei kiellä maksamasta enemmän ja suurin osa työntekijöistä tekee niin ja osa joutuu tekemään, koska muuten ei saa työntekijöitä

        Paljonko sinun mielestäsi olisi sitten sopiva palkka kyseiseen työhön?


    • kiinnostunut alasta

      Tahtoisinpa minäkin tietää paljonko tallityöntekijä tienaa, kertokaa tallityöntekijät??

    • tilitantti83

      5-vuotta töissä talleilla, myös alan koulutusta löytyy, palkkani on n. 1500/kk lisät n. 250 eur/kk eli yhteensä 1750 eur/kk bruttona. Tilan kautta minulla on työsuhde etuna pieni talo, josta maksan vain 200 eur/kk.

    • -kiinnostunut-

      Tilitantti83: Onko sinulla kuinka pitkiä työpäiviä ja montako päivää viikossa? Mikä on tuntipalkkasi? :)

    • ripsu..

      tuntipalkka 7e / h ja kahdeksan tuntia päivässä, viitenä päivänä viikossa, eli perus.
      En saa mitään lisiä... eli palkka sen n. 1200 miinus verot.

      Alan koulutus, pidän tunteja ja perus talli hommat ! Eli, tunnenko oloni jotenkin "hyväksikäytetyksi" ? KYLLÄ !

      Onneks olen saanut työpaikka tarjouksen toiseltakin tallilta juuri...

    • nähtynäon

      Menkää hyvät hevoshullut Ruotsiin tai Keski-Eurooppaan talleille. Siskoni on Ranskassa ravitallilla neljättä vuotta ja kun mukaan lasketaan ns. passihevosten voitoista ja menestyksestä tulleet bonukset, hän tienaa vuosittain sellaiset 50-60000 euroa. Työpäivät toki pitkät, mut siitähän ei tällä alalla pääse. Olen itse hoitoalalla enkä koskaan pääse noille palkoille vaikka olisin yötäpäivää töissä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      14
      1332
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1255
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1150
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1032
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      996
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      995
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      8
      974
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      962
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      961
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      960
    Aihe