"Windows Update kohtasi tuntemattoman virheen"

Ongelmia vistan kans

Koitan asentaa Windows liven asennustyökalu 2011 päivitystä, turhaan. Se koittaa ensin asennella sitä, mutta sitten tulee ilmoitus, että "Windows update kohtasi tuntemattoman virheen". Mukana on myös koodi 800706BE.

Kaiken tämän jälkeen tuolta pomppaa palkki, jossa lukee:

"Windows update lakkasi toimimasta" ja sen jälkeen netti menee poikki. Koneessa ei ole viruksia tai muuta sellaista. Minulla on Norton, joten voiko se estää tuota asentumasta?

Onko päivitys välttämätön? Mitä minun täytyy tehdä jotta saisin tuon asennettua?

14

1168

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jaska333334

      Ahaa.. mullakin samanlaista vikaa. Ratkaisua tuohon en tosin tiedä minäkään.

    • ei keljuta enää

      Sama vika oli minullakin. Lähti päivittämään joka sammutuksen yhteydessä. Kaikki päivitykset epäonnistuneita.

      Käytin huollossa. Korjautui uudella ohjelmalla.

    • mullaki oli sama, aattelin just tehä aiheen mut oli jo

    • **M**

      Näyttää olevan yleinen vaiva. Nyt lähipäivinä meilläkin tätä esiintynyt.. Olisko päivitykset itsessään viallisia ja siks eivät asennu.. ihan vaan arvailen.

      • 1+4

        Itselläni kaikki 22 päivitystä asentuivat kerralla oikein. Ei ole yleensäkään ollut ongelmia.

        Minulla on iso määrä ikkunoita ja tabeja auki koneella. Yleensä laitan koneen sleeppiin, kun pidän taukoa. En siis sammuta virtoja kuin pakon edestä. Vistan päivitykset tuppaavat aina sotkemaan tuon systeemin. Yrittäessäni konetta sleeppiin, alkaa väkisin pukata päivityksiä. Joudun aina palauttamaan tuon rumban jälkeen kaikki selainsivut uudestaa.


    • Ei kannata asentaa sitä, jos et oikeasti tarvitse sen tuomia ohjelmia....

    • Ratkaisu :)
    • voi voi voi

      Tämäkin ongelma on vältettävissä kun ei käytä Windowsia. Mulla on koneessa Ubuntu, ei tarvitse kiroilla Windowsin bugisuuden kanssa, eikä käyttää puolta siihen, että joku helvetin päivitys sotkee koneen.

      Miksi te käytätte Vistaa ylipäätään? Sehän on Microsoftin Windows-rypistyksistä se kaikkein surkein mahdollinen tekele, joka oli kesken jo alunperinkin. XP on ihan helvetin paljon vakaampi ja käyttöystävällisempi, edelleen jos on pakko jotakin Microsoftin paskasoftaa käyttää.

      Ubuntun te saatte kaikki halutessanne ihan ilmaiseksi suomenkielisenä ubuntu-suomi sivuilta. Kai te windows-rypistysten ystävät sentään googlea osaatte itse käyttää?

      No, ongelma ei joka tapauksessa koske minua. Senkus kituutatte sen perkeleen Windowsin kanssa. Ensi kerralla kannattaa ostaa vaikka Applen Mac niin ei tarvitse tuhota aikaa ja rahaa siihen kun joku helvetin Windows-rypistys ei toimi. Tai opetelkaa käyttämään Linuxia. Se on ilmainen.

      Tähän päivään mennessä kukaan ei ole kertonut minulle mihin sitä Windowsia tarvitsee. Siihen vissiin, että kaikki pelit ilmestyvät sille. Oletteko te koskaan kuulleet käyttiksen ja pelikonsolin välisestä erosta? Pelaamiseen hommataan pleikkari.
      Käytän jokapäiväisessä elämässäni menestyksekkäästi Ubuntua ihan ilmaiseksi. En tarvitse Microsoftilta yhtään mitään.

      • jep jep

        Jos sua ei edes asia kiinnosta ja ongelma ei sua koske, nii ei sun tarvii tänne tulla mainostaa jotain paskaa ubuntua.


      • Ei näin

        Joo. Ei kovin rakentava vastaus ollut tuo.


    • ihana vista

      Jaa että tämä sotku on näin yleinen...
      sama vika itsellä, ja kolmelta tutulta on tullut samaa tietoa.

      itse yritin hoitaa tuota jumittunutta päivitystä järjestelmän palautuksella, hermot meinas mennä, ja kone meni ihan junkkeriin eikä ole enää käynnistynyt, en näistä liiemmin ymmärrä. Tein kuitenkin jotain oikein, vedin varmuuskopiot ulkoiselle levylle ennen kuin järjestelmänpalautuksella lopullisesti junkkasin sen perkeleen VISTAN!
      No nyt on uusi HPkone, win7 laulaa ja kesä tulee, mutta osaiskos joku sanoa, että saisinko jostain uuden käyttöjärjestelmän tuohon koneelle? kone on 2,5vuotta vanha ACER läppäri, takuut lienee ummessa eikä käyttistä ole otettu talteen eikä tullut kaupan mukana myöskään..

    • surkea W7

      Kyllä winukat on ihan hanurista, viimeinen kelvollinen oli W2k. Justiin kokeilin W7:ää mutta delasin sen; Windows-tyyppisiä takaportteja ei minun koneisiin asennella. Ihan kökkö se on muutenkin; syö tuhottomasti kovalevytilaa mutta on hitaampi kuin XP.

      • Windows 7 sekoilee

        Mulla toista vuoitta vanha kone ja W7. muutama viikko sitten tuo sama päivytyssekoilu. Yritän toimia error 802400b ohjeiden mukaan, mitään ei tapahdu. Tulee ilmoituksia, jokin koodikieli virheellinen. Kohta on kone tietosuojariski, vai? Näinkö Microsoft saa uusia tuotteita myydyksi, pakko ostaa uusi kone vai?
        Taidanpa kohta kaivaa vanhan Ubuntuni esiin...


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      94
      2525
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2203
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1897
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1651
    5. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1615
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1606
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1558
    8. 75
      1469
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      108
      1386
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1264
    Aihe