Uskotko ihan oikeasti

minäenusko

- että kotona istumalla ja netissä surffailemalla elämäsi jonakin päivänä muuttuu paremmaksi?

- että se oikea yhtäkkiä seisoo oven takana tai ainakin vastaa johonkin netti-ilmoitukseen tai keskustelupalstakirjoitukseen?

- että sinulla jo tänä kesänä olisi kumppani?

23

229

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nuorimies.

      Kyllä.

    • ........

      Ei, ei ja ei. kaikkiin kolmeen. Eipä siinä auta baarissa istuminenkaan. Nimim. 15 vuotta hukkaan pubinnnurkassa.

      • -kukakohan-

        Se johtuu siitä kun oot istunu nurkassa :D


      • Reipas Poikamies

        Eräs tuttavani on juonut pienen omaisuuden palkastaan, juuri pörräämällä vkl baareissa, tekee sitä kyllä nytkin.

        Miehet ovat yleensä vaisuja kun sanon etten käy baareissa nykyään-en vaan saa siitä irti sitä mitä tahdon....

        Siis se raadollisuus siellä! Komeus ja supliikki millään muulla ei ole väliä?

        En mä siis pelkää sitä skeneä, voisin hyvinkin puristaa itsestäni sen tarvittavan supliikin irti, luultavasti silloin en olisi oma luonnollinen itseni.

        Netti kirjeenvaihdolla ja mesettämällä naisjuttuni ovat startanneet ja niin uskon jatkossakin olevan.


    • Jokaiseen kysymykseen vastaan: En usko. Mutta tuosta viimeisestä en ole ihan varma, mutta 99 %:sti olen varma siitä ei ole.

    • Naisasialooseri.

      Sanotaan, että kamunainen sokaisee. Eli joskus kun olen onnistunut ankuttamaan baarissa naiselle, niin tämä ei ole nähnyt lävitseni että olen mielisairas vaan hengannut kanssani ja antanut puhelinnumeron. Tällöin hänen (vähemmän viehättävä)kaverinsa on kuunnellut minua ilman vaaleanpunaista kuulolaitettaan ja saanut tolkutettua kaverilleen, että tuon kanssa ei kannata olla tekemisissä.

      Tämän takia siis se nainen ei vastaa enää selvinpäin puhelimeen.

      Kerrankin luin baarissa 19 vuotiaalle naiselle Häännikäisen käsikirjaa ja kuulin hänen kaverinsa sanovan hänelle minusta jotain negatiivistä, mutta koska nainen oli jo näivetetty niin hän olis sokea kaverinsa varoituksille.

      Tuokin nainen kerran totesi hihitellen,että"sä oot ilkeä" kun sain minut kiinni nautiskelemasta sadistisesti eräästä Hännikäisen jutusta. Siitäkin huolimatta hän roikkui minussa kiinni koska oli hetkittäin ihastunut. Olen varma, että sen naisen kaveri on saanut maalattua minusta negatiivisen(lue realistisen)kuvan hänelle ja hän ei siksi selvinpäin halunnut olla tekemisissä.

      Tämän takia minun kannattaakin lukea vain Hännikäisen kirjoja, joilla ei ole todellisuuden kanssa mitään tekemistä.

      • 456123

        Jos et sairaudeltasi sitä huomaa sanon että toistat itseäsi. Mitä järkeä on copy-pastata omia kirjoituksiaan. Vai alkaako mielikuvitus loppua?


      • Naisasialooseri.
        456123 kirjoitti:

        Jos et sairaudeltasi sitä huomaa sanon että toistat itseäsi. Mitä järkeä on copy-pastata omia kirjoituksiaan. Vai alkaako mielikuvitus loppua?

        Eilenkin baarissa oli turkkilaismies, joka muistutti ulkonäöltään hieman eATMe:ta timanttikorviksineen kaikkineen. Kun tuo mies meni tanssilattialle, niin kuulin kun vieressäni olevasta kolmen naisen porukasta yksi huusi hänet nähdessään:"ooh, herra jumala!!"

        Kuitenkin tuokin mies oli melkein koko illan seurassani.


      • mölömölömöö
        456123 kirjoitti:

        Jos et sairaudeltasi sitä huomaa sanon että toistat itseäsi. Mitä järkeä on copy-pastata omia kirjoituksiaan. Vai alkaako mielikuvitus loppua?

        Ei kai se sitä itse ole postannut.


      • Naisasialooseri.
        mölömölömöö kirjoitti:

        Ei kai se sitä itse ole postannut.

        Jotkut ovat luonnostaan jankuttajia miesten seurassa, siis ihan ilman kokemuspohjaakin. DTM kaverini olivat jo teininä itsevarmoja ja ei-ujoja miesten seurassa, vaikka heillä ei edes ollut vielä seksikokemuksia


      • Suuri isä
        Naisasialooseri. kirjoitti:

        Jotkut ovat luonnostaan jankuttajia miesten seurassa, siis ihan ilman kokemuspohjaakin. DTM kaverini olivat jo teininä itsevarmoja ja ei-ujoja miesten seurassa, vaikka heillä ei edes ollut vielä seksikokemuksia

        Mies, joka alentuu jankuttamaan typeryyksiä on vielä halvempi kuin sellainen, joka on joskus erehtynyt lähtemään sinkut palstalle laillani tekemään itsestään impotentin huutelijan.

        Kaltaiseni miehet pitäisi mielestäni lähettää Jemeniin.


    • Jätkä 25

      Pariin ensimmäiseen vastaan: No en todellakaan. Eikä myöskään sekään että väkisin yrität etsiä kovalla yrityksellä. Kyse on sattumasta enemmänkin. Kolmanteen taas vastaisin: Kaikkihan on mahdollista, eipä sitä voi tietää.

    • Sanoisinko jopa niin, että ilman nettiä minulla ei ehkä olisi tänä kesänä kumppania :)

      • fgf6vvg5877

        Häh, mistä olet löytänyt ehkä jonkun? Tältä palstalta, deitti-ilmoituksellako? Kerro!


      • fgf6vvg5877 kirjoitti:

        Häh, mistä olet löytänyt ehkä jonkun? Tältä palstalta, deitti-ilmoituksellako? Kerro!

        En keskustelupalstalta, mutta muuten aika lailla sattumalta. Eikä se nyt ihan tuorekaan juttu ole :)


      • Kumpparit

        on hyvä olla olemassa. Muuten voipi jalat kastua surffatessa.

        Verkkojen panossa myöskin kätevät, ellei pakolliset.

        --XXXXX--
        -XXXXXX-
        X>(///°)3X
        XXXXXXX
        -XXXXXX-
        --XXXXX--


    • työtön ATM

      Toivon jonkinlaista ihmettä.

      • kaunis teinineitsyt

        Ota minut Torvald!


    • Me

      Toivon että jossain vaiheessa se oma Bebe astuu minun elämän:)

      Ihmettelen vaan missä se "paskiaineen" viipyi, kyllä hän saa selkäsaunan tästä hyvästä, hih;)))

    • ES

      Toivon jonkinlaista ihmettä. Minäkin. Ja jotain yritän sitten kun -- ?

    • jackaroo

      En usko että mitään tulee tapahtumaan elämässäni jos vietän aikaa vain kotona ja netissä. Ulos on pakko mennä ja yrittää lähestyä ihmisiä, mutta ei se nyt vain ole niin helppoa.

      En usko myöskään siihen että minulle on olemassa sitä "oikeaa" ihmistä tai kumppania, uskon siihen että on olemassa kymmeniä tuhansia minulle sopivia kumppaneita, mutta minun pitää vain löytää heidät ja lähestyä heitä oikein jotta voisimme joskus toisemme saada.

      En usko että ehdin/onnistun löytämään ketään vielä tälle kesää, toki voihan sitä ainoa toivoa, mutta ei tämä asia kyllä pelkästään toivomalla mihinkään muutu. Käytän tämän kesän vielä tähän itseni kehittämiseen, mutta jos sopiva tilaisuus sattuu kohdalle, niin kyllä minä olen sitä valmis kokeilemaan.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Onneksi olkoon sait mut vittuuntumaan

      Sapettanu koko helvetin päivän.
      Ikävä
      84
      3843
    2. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      91
      3070
    3. Seinäjoen ampumistapaus

      Kyseessä olivat helluntainkirkkoon kuuluvia. Niin myös Jyväskylän tapauksessa. Mistä he saavat aseet ?
      Seinäjoki
      65
      3023
    4. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      43
      2415
    5. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      88
      2202
    6. Mitä sitten ikinä teetkin

      Mun on aika mennä J mies. Olen ollut niin tyhmä. Kaikkea mukavaa elämääsi edelleen toivotan ja ihanaa elämän jatkoa. Mei
      Ikävä
      44
      1797
    7. Saanko selityksen?

      Mikä minus oli vialla? Ulkonäkö, teinkö jotain väärin, sanoinko jotain..? Haluisin vaa tietää :(
      Ikävä
      65
      1786
    8. Pakotteet purevat

      Asiallinen artikkeli Helsingin Sanomissa miten pakotteet purevat Venäjään. Kulutusjuhlat, ei työttömyyttä, elintason nou
      NATO
      326
      1784
    9. Mies mistä oikein suutuit?

      Yhtäkkiä vaan häippäsit täältä... 😢
      Ikävä
      26
      1760
    10. Kun istuit

      vierelläni penkillä, olin hetken onnellinen. Se hetki kimaltelee mieleni sopukoissa ja valvottaa öisin. Salainen kaipau
      Ikävä
      62
      1610
    Aihe