Suhde turkkilaisen kanssa.

2+2

Kenellä kokemusta turkkilaisen miehen kanssa. MInkälaiset ovat turkkilaiset miehet? Mitä ne arvostaa seurustelusuhteessa? Ovatko luottavaset?Olis kiva lukea, niitä plussia ja miinuksia, mitä tullut, kun tutustunut, aloittanut seurustelun ja sit aikaa myötä oppinut tuntemaan ihmistä...

79

6109

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kröhöööööm

      Eiköhän jokaisella suomalaisella naisella ole "kokemusta" turkkilaisesta miehestä!

      • Anonyymi

        On lapsia raiskanneet koko perheen lapset kerralla ja teini ikäisiä että ota kuule kotiisi sellainen raiskaaja saat ongelmia kirouksia menetät rahasi tavarat ja jos on lapsia ne raiskataan naisia tapetaan. Kyllä niitä on Suomen vankiloissa suuret määrät. Myös puukkojen kanssa heiluu.


    • Hej Finland

      Riippuu siitä millaisen miehen olet löytänyt

    • ÖHMHKRÖHM

      onko aloittaja Rasssiisssti ??
      Kun koitat niputtaa kaikki turkkilaiset johonkin muottiin, ja vieläpä sukupuolikin tuohon lisäksi.
      AIJAI MIKÄ SIKA !! H Y I

      Kaikki ihmiset ovat 1,73m pitkiä, 76kg painavia,yhtä lahjakkaita matematiikassa, kielissä, musiikissa ja siis KAIKESSA !!!

      Kysy vaikka peruskoulun opetusohjelmaa laativilta viranomaisilta !

      • Anonyymi

        Pettäviä,kieroja mutta kokeilkoon kuka haluaa😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pettäviä,kieroja mutta kokeilkoon kuka haluaa😂

        Kauheita. Homoja.


    • .................

      Täällähän taas tosi mukavia kommentteja. Tiedoksi tyhmille, kaikki ihmiset samasta maasta eivät tietenkään ole ihan samanlaisia, mutta kun kulttuuri on sama, jotkin piirteet sattuvat olemaan samankaltaisia. Esim meissä suomalaisissa näköjään yleinen piirre tuo vittuilu ja halveksuminen.

      Asiaan: Itse seurustelen turkkilaisen miehen kanssa, olemme olleet yhdessä noin vuoden. Hän on rehellinen, luotettavan oloinen, ja päinvastoin kuin yleensä muslimeista ajatellaan; hän on kova kokkaamaan ja muutenkin järjestämään kivoja yllätyksiä. Olen tutustunut yhteisen polkumme varrella myös miehen turkkilaisiin ystäviin, jotka hekin vaikuttavat erittäin uskollisilta vaimoilleen (jokaisella vain yksi vaimo).
      Minusta hienoa omissa turkkilaisissa tuttavuuksissani on uskonnon vahvuus: se on heille elämäntapa, niinkuin islamin kuuluisikin olla. He eivät kuitenkaan ole äärimuslimeja, eikä naisten hakkaajia, eivätkä muutenkaan pidä naista kotiorjana, vaan miesystäväni kanssa käymme yhdessä kaupungilla usein.
      Ystäväni ei ole hirveämmin luottavainen, mutta en ole minäkään. Siksi emme nuokukaan viikonloppuisin baarissa tai vietä jatkuvasti aikaa erossa toisistamme, vaan olemme löytäneet molemmille sopivan tavan seurustella.

      • Anonyymi

        Haaremi sulttaanit nai kaikki mikä liikkuu ovat bi seksuaaleja. Noitia.


    • turkkilaiset ei

      ole käsittääkseni pahoja ihmisiä, siis miehet (naiset ei koskaan ole pahoja, paitsi somalinaiset, jotka ympärileikkaa tyttärensä.) Turkkilaiset tekevät työnsä mukisematta ja ovat sosiaalisia, humoristisia eikä väkivaltaisia. Tuttuni on turkkilaisten miesten perään ja aikoo joskus muuttaa turkkiin miesystävänsä luo. Minuun ei turkkilaiset miehet kolahda ollenkaan, eikä muut pikisilmät ja karvakädet. Pidän enemmän feminiinisistä/pehmeämmistä miehen kasvonpiirteistä. Kauniista pojista, näin on X) Vinosilmät uppoaa minuun jollain tapaa..... ei suomalaistenkaan miesten ulkonäössä vikaa ole, mutta käytöstavoissa on paljon!!!!!!

      • Anonyymi

        Vai ei oo väkivaltasia Joopa joo.


      • Anonyymi

        Haaremiin käy vain lapsivaimot neitsyet ja ei mitään oikeuksia. Huppu klaani päässä.


    • turkey

      Kyllä on. Erittäin kohtelias, kiltti ja ymmärtäväinen- kunnes olet mennyt naimisiin! Sitten ilmestyvät kulttuurierot ja hakkaaminen. Olet hänen omaisuus sen jälkeen!

      • Anonyymi

        Juu varastaa ku mustalainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu varastaa ku mustalainen.

        Kysyin kerran turkkilaiselta mieheltä, mitä teet jos löydät lompakon. hän sanoi tietysti otan rahat ja heitän lompakon roskiin.Kysyin samaa suomalaiselta mieheltä, hän sanoi veisin poliisilaitokselle.


    • /((/(//(/(

      Suomalainen mies on mies , Turkkilainen mies on lapsellinen kakara. Voiko tyhmenpää valintaa olla ,kuin ruveta bitsanvääntäjän muijaksi.

      • ÄO... Huh huh

        En tiedä turkkilaisista mutta voiko oikeasti olla suhteessa jonkun kanssa joka ei tiedä bitsaa pizzaksi... :o Tai sanoisit edes pitsa, mutta sekin on ilmeisesti liian haastavaa.


      • tyhmä valinta

        Tais osua kun pitsanvääntäjän muija purkaa katkerana kiukkuaan.


      • Anonyymi

        Raiskaavia narkomaaneja vihaa naisia yli kaiken. Pääset huumekuriiriksi.


      • Anonyymi
        ÄO... Huh huh kirjoitti:

        En tiedä turkkilaisista mutta voiko oikeasti olla suhteessa jonkun kanssa joka ei tiedä bitsaa pizzaksi... :o Tai sanoisit edes pitsa, mutta sekin on ilmeisesti liian haastavaa.

        Kukaan ei anna niille rahaa ostamalla pitsoja jotka myydään italialaisina vaikka onkin turkkilaisia niissä on huumeita vaan leipoo itse uunissa omat uunileivät. Jos et ymmärrä että se on leipä.


      • Anonyymi
        tyhmä valinta kirjoitti:

        Tais osua kun pitsanvääntäjän muija purkaa katkerana kiukkuaan.

        Älkää antako rahaa niille . Kaupasta saa valmiita jauhoja maustettuja tomaattimössöä ja itse tehty on paras.


    • seviseniyorum

      Olen naimisissa turkkilaisen miehen kanssa.Hän on luotettava,sanansa pitävä,rakastava sanoissa ja teoissaan.
      Ahkera,tunnollinen,normaali mies,joka viihtyy kotona sekä käy joskus ulkona. Käy töissä,opiskellut kielen,tekee kotitöitä.ym.hyviä puolia mainitakseni.
      Meillä on tasavertainen suhde,hän ei rajoita tekemisiäni,saan matkustaa,tavata ystäviäni ym. Luottamus molemminpuolista,siihenhän avioliitto perustuu,toisen kunnioittamiseen.

      • .....

        Seni seviyorum, luulisi että sen edes osaat jos naimisissa turkkilaisen kanssa olet :D


      • Anonyymi

        Vitsi . Et tiedä hänestä mikä on oikeasti.


      • Anonyymi
        ..... kirjoitti:

        Seni seviyorum, luulisi että sen edes osaat jos naimisissa turkkilaisen kanssa olet :D

        Olet 🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡😈😈ne on rikollisia.


      • Anonyymi

        ootko löytänyt tähden. hahaaaaaa


    • 5+5

      Eräs turkkilainen mies on suoraan sanonut minulle, että turkkilaiset ovat erittäin mustasukkaiset. Joten teillä ketkä ovat kirjoittaneet, että saavat matkustaa yksin, käydä kavereiden kanssa kahvilla ym..ovat sit pieni poikkeus?

      • Anonyymi

        Minulla 7kk seksisuhde turkkilaisen kanssa,olemme molemmat kokeneet avioliitot ym ja kummallakin on sama ajatus,että emme ikinä muuta yhteen. Mutta mustasukkainen mies on. On tässä kai tunteita,koska juttelemme paljon asioista ja silloin yötä yhdessä,kun lapseni on muualla ja välillä menen päivällä miehen luo. Työt myös rajoittaa tapaamisia,kun kummallakin vuorotyöt...Mutta seksi on upeaa tämän kanssa💓💓


      • Anonyymi

        Oleskelulupa huijareita huumekuskeja ne on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla 7kk seksisuhde turkkilaisen kanssa,olemme molemmat kokeneet avioliitot ym ja kummallakin on sama ajatus,että emme ikinä muuta yhteen. Mutta mustasukkainen mies on. On tässä kai tunteita,koska juttelemme paljon asioista ja silloin yötä yhdessä,kun lapseni on muualla ja välillä menen päivällä miehen luo. Työt myös rajoittaa tapaamisia,kun kummallakin vuorotyöt...Mutta seksi on upeaa tämän kanssa💓💓

        Onko se raiskannut sun lapsen jo.


    • Turkin mies aiheena

      Minullekin on sanottu että kaikki suomalaiset ovat tyhmiä. No, sitten ne mahtaa kaikki olla tyhmiä.

      Minulle on myös sanottu että kaikki muslimit ajaa lentokoneita ja pitää huivia. Kun kerran joku sanoo minulle näin, niin asian täytyy varmasti olla näin.

      Sinä 2 2 ja 5 5, et taida olla kovin koulutettu? Kenestäkään ei voi vetää johtopäätöksiä minkään erityisen piirteen perusteella, kuten turkkilaisuuden. Minä voisin vaikka kirjoittaa tänne että "kyllä, juu, olin 10 vuotta naimisissa turkkilaisen kanssa, voi kauheaa, ihan per*eestä, älä ikinä sekaannu, oli mustasukkanen, petti ja hakkas, jätti lapsetkin..." Ja sinä uskot?

      Jos haluat tietää Turkin kulttuurista ja tavoista, niin mene kirjastoon.

      • Anonyymi

        Sulttaanin historia Wikipedia osmannit


    • 2+2 ja 5+5

      No, esimerkiksi Turkissa on aivan eri uskonto, se jo sanoo aika paljon. Tietysti turkkilainen, joka on asunut pitkään muualla Euroopassa vapaa elämää, ilman uskonnon määräilemiä rajoituksia ja käyttää enemmän järkeä ja ihmillisyyttä, on aivan muu henkilö, kuin turkkilainen, kenellä islam on kaikki kaikessa ( jos Koraani sanoo,että saa lyödä naista, niin hän lyö, jos kunniamurha on Koraanin mukaan ookoo, niin hän sen myös tekee jpm)
      Sitä tarkoitin enimmäkseen.

      • Anonyymi

        Ne on 1400 vuotta vanhoja miesten opetuksia ne koraanit ukkojen valheita.


    • Gürbette yabançı

      Olin naimisissa turkkilaisen kanssa 20 vuotta. Hyvin koulutettu, myös perheen muut jäsenet.Ei ongelmia uskonnon jne. takia. Ei mustasukkaisuutta jne. ainakaan minun tapauksessani.

      Riippuu paljon henkilöstä. Riippuu missä asutte. Riippuu siitä mihin sinä olet valmis.

      Yleensä sanoisin, että vaikka olisi kuinka moderni mies ja perhe, jos tiukka paikka tulee, sinä olet se
      yabanci gelin, foreign bride. Jos asut Turkissa, olet melko yksin loppujen lopuksi. Älä lähde Suomesta, niin olet jo vahvemmilla ja miehen perhe ei voi vaikuttaa jokapäiväiseen elämääsi tai turvallisuuteesi. Jos asut Turkissa, hanki oma työ ja säästä miehen tietämättä. Jos tulee rahaongelmia tai muuta, saat olla varma, että sinä saat vastaan koko perheen ja myös miehesi.
      Turkkilaiset ovat todella rahanahneita, usein ihmisten ystävällisyyskin on vain sitä, että uskovat jotenkin hyötyvänsä sinusta. Älä mene lankaan, älä luule, että turkkilaisten etiikka on kuten suomalaisten. Hyvänpäivän kamuja kyllä ovat. Olen nähnyt niin monet suomalaistyttäjen tarinat, että
      kehoittaisin todella elämään Suomessa. etenkin jos lapsia on aikomus tehdä.

      • Anonyymi

        Hyötyä etsivät aina. Ilmaista rahaa.


    • CokGuzel

      Heippa.

      Itselläni on tuore kokemus turkkilaisesta miehestä. Tutustuimme pari vuotta sitten ja aloimme tapailemaan. Miehen käytös oli ensin mustasukkaista, eikä hän tuntenut suomalaista kulttuuria, mutta hän on sittemmin täysin suomalaistunut. Mieheni huomasi, että voi luottaa minuun ja ymmärsi, että esimerkiksi Suomessa on täysin normaalia halata tuttaviaan sukupuoleen katsomatta jos et ole pitkään aikaan kyseistä henkilöä tavannut.

      Mieheni ei ole muslimi, mutta perheestä löytyy kiihkomuslimeitakin. Luotettava, sydämellinen ja rakastava mies. Nykyisin aviomies ja lapseni isä ;)

    • nain se vaan on...

      Turkkilaiset miehet ovat sinänsä mukavia miehiä, mutta varoitan sinua menemästä naimisiin heidän kanssa.

      Tiedän monia "huonoja" tapauksia.

      Turkkilaisella miehellä voi esim olla toinen vaimo tai perhe omassa maassa. Sellaisia tapauksia olen tavannut...se on kiva yllätys...

      Monilla on ollut hauskaa turkkilaisen kanssa mutta avioliiton jälkeen hommat ovat muuttuneet...

      kun esim. turkissa naisella ei ole mitään arvoa ...nainen on kuin ilmaa...

      Ja islam sallii moniavioisuuden....

      Sinänsä turkkilaiset miehet ovat mukavia ja komeita miehiä...mutta en ole tavannut yhtään onnelista suomalaista, joka on avioliitossa turkkilaisen kanssa....nainen on helppo alistaa ja vaientaa

      Ja monen muslimin tarkoitus on naida suomalainen nainen...


      En ole rasisti mutta haluan vain varoittaa suomalaisia...moni on mennyt halpaan ja se on säälittävää...sinisilmäisyys tulee maksamaan...

      • Kookosmaito321

        Sinisilmäisyys joo. Mut uskon kuitenkin että suominaiset ovat sen verran lukeneet toisten kokemuksista ja tietävät mitä pitää huomioita.

        Ja itse tietysti en menis ennen naimisiin, vasta kun olen tutustunut kunnolla mieheen, mieheen perheen Turkissa.

        On se mahdollista, että miehellä tosiaan on lapsi/lapsia edellisestä liitosta, se on ihan normaali. Ihmettelen kuitenkin, että miks sitä pitäis hävetä tai salailla.

        Mutta siitäkään en ole varmaa, että pystyykö edes Turkissa olemaan samaanaikaisesti naimisissa monen eri naisen kanssa. Mut jos vaikka Suomessa menis naimisiin, niin kai pitää olla virallinen estettömyystodistus ja mies ei saa jäädä luottamaan, ettei mitään papereita tarkistettais.


      • 234j
        Kookosmaito321 kirjoitti:

        Sinisilmäisyys joo. Mut uskon kuitenkin että suominaiset ovat sen verran lukeneet toisten kokemuksista ja tietävät mitä pitää huomioita.

        Ja itse tietysti en menis ennen naimisiin, vasta kun olen tutustunut kunnolla mieheen, mieheen perheen Turkissa.

        On se mahdollista, että miehellä tosiaan on lapsi/lapsia edellisestä liitosta, se on ihan normaali. Ihmettelen kuitenkin, että miks sitä pitäis hävetä tai salailla.

        Mutta siitäkään en ole varmaa, että pystyykö edes Turkissa olemaan samaanaikaisesti naimisissa monen eri naisen kanssa. Mut jos vaikka Suomessa menis naimisiin, niin kai pitää olla virallinen estettömyystodistus ja mies ei saa jäädä luottamaan, ettei mitään papereita tarkistettais.

        Et siis ilmeisesti usko, että kaksinnaiminen on mahdollista. Kummasti sitä kuitenkin vain tapahtuu. Ja siis nimenomaan niin, että ollaan naimisissa sekä vanhassa että uudessa kotimaassa. Uusi avioliitto on tällöin solmittu yleensä niinsanotun paperivaimon kanssa. Ja tuon paperivaimon osa ei tosiaan ole kadehdittava. Kyllä varmasti sinisilmäisimmänkin maailma romahtaa, kun hänelle paljastuu totuus.


      • Melisa_Hatice

        Kannattais ottaa faktoista selvää. Turkissa moniavioisuus on lailla kielletty.

        "mutta en ole tavannut yhtään onnelista suomalaista, joka on avioliitossa turkkilaisen kanssa....nainen on helppo alistaa ja vaientaa"

        Taitaa olla niin että olet tavannut yhden suomalaisen naisen, jonka avioliitto turkkilaisen kanssa on epäonnistunut, uskonnosta riippumatta. Joten jos et ole tavannut kaikkia suomalaisia naisia, jotka ovat avioliitossa turkkilaisen kanssa (mukaanluettuna myös minä), niin pidä suosiolla suusi kiinni, kun et asioista mitään tiedä :)

        Turkissa naisella ON arvoa. Äitiä kunnioitetaan aivan valtavasti, mikä näille länsimaisille tietokonenörteille on ihan vieras käsite, äidille huudetaan puhelimessa ja hyvä kun ei käsiksi käydä kun riita syntyy. Vaimo on miehelle tärkein (HUOM! Mutta niitä mätiä hedelmiäkin löytyy! Kuten löytyy myös kaikista muistakin maista ja kulttuureista...), ja vaimo halutaan pitää tyytyväisenä, jos ei halua saada tohvelista korvilleen ;) Mutta jos nainen käyttäytyy halvasti, ja jakelee itseään niin kuin jotkut länsimaiset naiset tekevät, hänen on ihan turha odottaa arvostusta miehiltä, tai edes muilta naisilta...


      • Suosiolla suu kiinni
        Melisa_Hatice kirjoitti:

        Kannattais ottaa faktoista selvää. Turkissa moniavioisuus on lailla kielletty.

        "mutta en ole tavannut yhtään onnelista suomalaista, joka on avioliitossa turkkilaisen kanssa....nainen on helppo alistaa ja vaientaa"

        Taitaa olla niin että olet tavannut yhden suomalaisen naisen, jonka avioliitto turkkilaisen kanssa on epäonnistunut, uskonnosta riippumatta. Joten jos et ole tavannut kaikkia suomalaisia naisia, jotka ovat avioliitossa turkkilaisen kanssa (mukaanluettuna myös minä), niin pidä suosiolla suusi kiinni, kun et asioista mitään tiedä :)

        Turkissa naisella ON arvoa. Äitiä kunnioitetaan aivan valtavasti, mikä näille länsimaisille tietokonenörteille on ihan vieras käsite, äidille huudetaan puhelimessa ja hyvä kun ei käsiksi käydä kun riita syntyy. Vaimo on miehelle tärkein (HUOM! Mutta niitä mätiä hedelmiäkin löytyy! Kuten löytyy myös kaikista muistakin maista ja kulttuureista...), ja vaimo halutaan pitää tyytyväisenä, jos ei halua saada tohvelista korvilleen ;) Mutta jos nainen käyttäytyy halvasti, ja jakelee itseään niin kuin jotkut länsimaiset naiset tekevät, hänen on ihan turha odottaa arvostusta miehiltä, tai edes muilta naisilta...

        No mites se kun ne heittää sitä happoa aika herkästi naistensa kasvoille?
        Siitähän kovin pidetään suosioilla suita kiinni julkisuudessa.
        Ylläpito poistaa heti tekstit kun hapoista mitään mainitaankaan.
        Kuuluuko sekin muslimien kunniakulttuuriin ja normaalitapoihin ja käytäntöön tuo naisten hapoilla heittely?
        Jos nainen kieltäytyy miesten sanelemista asioista saa rangaistuksen eli hapot naamalle, tai pudotellaan parvekkeilta alas kolmansista kerroksista. Mites nämä asiat?
        Luin jopa että nainen joka kieltäytyy kulkemasta niissä mustissa telttavaatteissa uhataan happojenheitoilla?
        Naisen arvo on heti kotieläinten jälkeen siellä alempana. Näin on tuotu esiin aiemmin.
        Miten vastaat tähän?


      • Anonyymi

        Ne on Egyptistä tulleita ja Egyptissä on noituus monia vaimoja ukot päättänyt naisia raiskataan syytetään kaikesta vaaditaan antamaan rahat miehille. Nainen on pelkkä lypsylehmä.


      • Anonyymi
        Kookosmaito321 kirjoitti:

        Sinisilmäisyys joo. Mut uskon kuitenkin että suominaiset ovat sen verran lukeneet toisten kokemuksista ja tietävät mitä pitää huomioita.

        Ja itse tietysti en menis ennen naimisiin, vasta kun olen tutustunut kunnolla mieheen, mieheen perheen Turkissa.

        On se mahdollista, että miehellä tosiaan on lapsi/lapsia edellisestä liitosta, se on ihan normaali. Ihmettelen kuitenkin, että miks sitä pitäis hävetä tai salailla.

        Mutta siitäkään en ole varmaa, että pystyykö edes Turkissa olemaan samaanaikaisesti naimisissa monen eri naisen kanssa. Mut jos vaikka Suomessa menis naimisiin, niin kai pitää olla virallinen estettömyystodistus ja mies ei saa jäädä luottamaan, ettei mitään papereita tarkistettais.

        Voi siellä olla ja tyttöjä ympärileikataan.


      • Anonyymi
        234j kirjoitti:

        Et siis ilmeisesti usko, että kaksinnaiminen on mahdollista. Kummasti sitä kuitenkin vain tapahtuu. Ja siis nimenomaan niin, että ollaan naimisissa sekä vanhassa että uudessa kotimaassa. Uusi avioliitto on tällöin solmittu yleensä niinsanotun paperivaimon kanssa. Ja tuon paperivaimon osa ei tosiaan ole kadehdittava. Kyllä varmasti sinisilmäisimmänkin maailma romahtaa, kun hänelle paljastuu totuus.

        Oleskelulupa huijarit etsii rahaa ja kuljettaa huumeita ! Varastaa vaatteita kenkiä .


      • Anonyymi
        Melisa_Hatice kirjoitti:

        Kannattais ottaa faktoista selvää. Turkissa moniavioisuus on lailla kielletty.

        "mutta en ole tavannut yhtään onnelista suomalaista, joka on avioliitossa turkkilaisen kanssa....nainen on helppo alistaa ja vaientaa"

        Taitaa olla niin että olet tavannut yhden suomalaisen naisen, jonka avioliitto turkkilaisen kanssa on epäonnistunut, uskonnosta riippumatta. Joten jos et ole tavannut kaikkia suomalaisia naisia, jotka ovat avioliitossa turkkilaisen kanssa (mukaanluettuna myös minä), niin pidä suosiolla suusi kiinni, kun et asioista mitään tiedä :)

        Turkissa naisella ON arvoa. Äitiä kunnioitetaan aivan valtavasti, mikä näille länsimaisille tietokonenörteille on ihan vieras käsite, äidille huudetaan puhelimessa ja hyvä kun ei käsiksi käydä kun riita syntyy. Vaimo on miehelle tärkein (HUOM! Mutta niitä mätiä hedelmiäkin löytyy! Kuten löytyy myös kaikista muistakin maista ja kulttuureista...), ja vaimo halutaan pitää tyytyväisenä, jos ei halua saada tohvelista korvilleen ;) Mutta jos nainen käyttäytyy halvasti, ja jakelee itseään niin kuin jotkut länsimaiset naiset tekevät, hänen on ihan turha odottaa arvostusta miehiltä, tai edes muilta naisilta...

        Jos mies jakelee itseään niinkuin turkkilaisille miehillä on tapana.


      • Anonyymi
        Suosiolla suu kiinni kirjoitti:

        No mites se kun ne heittää sitä happoa aika herkästi naistensa kasvoille?
        Siitähän kovin pidetään suosioilla suita kiinni julkisuudessa.
        Ylläpito poistaa heti tekstit kun hapoista mitään mainitaankaan.
        Kuuluuko sekin muslimien kunniakulttuuriin ja normaalitapoihin ja käytäntöön tuo naisten hapoilla heittely?
        Jos nainen kieltäytyy miesten sanelemista asioista saa rangaistuksen eli hapot naamalle, tai pudotellaan parvekkeilta alas kolmansista kerroksista. Mites nämä asiat?
        Luin jopa että nainen joka kieltäytyy kulkemasta niissä mustissa telttavaatteissa uhataan happojenheitoilla?
        Naisen arvo on heti kotieläinten jälkeen siellä alempana. Näin on tuotu esiin aiemmin.
        Miten vastaat tähän?

        Ne myrkyttää ihmisiä huumeilla.


    • Kisahe

      Olen ollut naimisissa turkkilaisen miehen kanssa nyt 3,5 vuotta, eikä avioliitto muuttanut suhdetta mitenkään, puolin eikä toisin. Ei paljoa eroa suomalaisesta keskiverto miehestä, mitä nyt hieman sosiaalisempi, ja avoimempi, toisaalta myös uteliaampi : )
      Tekee kotitöitä, joskus marmattaen, mutta tekee silti, vaikka ei siivoamisesta esimerkiksi yhtään pidäkkään, itse olen supersiisti.
      Tosi hyvä isä puolivuotiaalle tyttärellemme, yleensäkkin ainakin tuntemani turkkilaiset ovat hyvin lapsirakkaita.
      Huonoja puolia...äkkipikaisuus, suuttuu hetkessä, tosin leppyy yhtä nopeasti. Itse olen samanlainen, niin välillä tosiaan kipinät sinkoilee! : )

      Ja tuosta mustasukkaisuudesta...minä olen meidän suhteessa se "mustis", vaikka ei ole koskaan aihetta ollutkaan.

      Edelliselle kirjoittajalle, kyllä turkkilainen voi tosiaan olla "naimisissa" useamman naisen kanssa. Kuitenkin vain yksi liitto on lain edessä pätevä, muut liitot ovat ns. imaami liittoja. Tämä on nykyään kuitenkin käsittääkseni aika harvinaista, oli yleisempää ennenvanhaan. Ja idässä yleisempää kuin lännessä.

      Niin, ja mieheni ei ole muslimi, vaan ateisti, molemmat olemme. Uskoisin että törmäyksiä tulisi enemmän, jos toinen "kiihko" muslimi , ja toinen kristitty.

    • ex-lehmä

      olen juuri eronnut turkkilaisesta. Yksi syy eroon esim tässä. Maksoin viimeksi alppihiihtomatkan hänelle. Opetin monta päivää hiihtämään ja rakastelimme hiihtokabiinissa, illalla tein hänelle niskahartiaseudun hieronnan ja söimme hienon illallisen jonka jälkeen tarjosin baarissa hänen turkkilaisille kavereilleen snapsit ja loma oli hauska ja romattinen. Hän otti iloiten vastaan kaiken avokätisyyteni ja rakkauteni.
      Viikon päästä hän kertoi että tyttöystävä on kolmannella kuulla raskaana. Hän pyysi että muuttaisimme saman katon alle asumaan, jotta hän voisi seurustella molempien kanssa. Vieläkin hän soittelee päivittäin ja haluaisi tulla kyläilemään. Joudun kai hakemaan lähestymiskieltoa.
      Turkkilainen on siis todella uskomaton mies, joku vertasikin osuvasti tefloniin.

      • Anonyymi

        Miksi annat rahaa miehelle ? Miehen kuuluu maksaa.


    • Miksi maksoit?

      Ei lähestymiskieltoa voi hakea siksi, että joku haluaa asua kanssasi.

      • Anonyymi

        Jos vainoaa uhkailee tulee lähelle ilman lupaa kyllä voi.


    • elämä opettaa

      osaavat flirttailla
      ostavat suhteen alussa lahjoja

      - eivät puhu totta menoistaan
      - flirttailevat muillekin naisille
      - odottavat naisen olevan "keittiössä"
      - lahjojen ostaminen loppuu alun jälkeen

      No listaa voisin jatkaakin, mutta tuosta jo nopealla yhteenlaskulla lopputulokseksi jää -2. Eli ehkäpä se riittää ja jokainen tehkööt itse omat valintansa ja virheensä.

      • pensselitäti

        En toki tunne kaikkia turkkilaisia miehiä, mutta kaikissa tuntemissani on se yhteinen piirre, että he ovat kovia naistenmiehiä siviilisäätyyn, ikään, koulutukseen ja ammattiin katsomatta. Haku on koko ajan päällä ja yritys kova.


      • Anonyymi
        pensselitäti kirjoitti:

        En toki tunne kaikkia turkkilaisia miehiä, mutta kaikissa tuntemissani on se yhteinen piirre, että he ovat kovia naistenmiehiä siviilisäätyyn, ikään, koulutukseen ja ammattiin katsomatta. Haku on koko ajan päällä ja yritys kova.

        Huumeet on yleisiä ja varastaminen.


    • Hayir tesekkurler

      Turkkilainen mies on erittäin mustasukkainen, epäluotettava ja raha-ahne gigolo. Hän laskee tarkkaan mitä hyötyä voi saada sinusta ja sen hän saakin kun hymyilee vallottavasti ja on yliystävällinen ja hurmaava! Sen hän osaa!
      Hän ihailee itseään ja rakastaa itseään yli kaiken. Peili on hänen paras ystävä ja hän voi valloitta kylpyhuoneen vaikkapa 1,5 h jotta varmasti joka karva olisi ojennuksessa.
      Hän laskee tarkkaan joka sentti ja on erittäin säästäväinen.
      Hän pukeutuu siististi. Hän käyttää vettä 100 l tunnissa koska pitää olla puhdas. Ei haittaa vaikka se olisi sun viimeinen pisara.
      Hän rakastelee ihanasti ja sekoittaa sun pään sillä. Haluat lisää, mutta se ei ole kaikkea tässä maailmassa. Se on hetken huumaa!
      Älä sorru tukkilaiseen mieheen tai jos sorrut, niin nauti hetken , mutta anna sen olla ohimenevä - koska sen hetken huuman jälkeen alkaa arki ja hän näyttää sinulle mikä hän oikeasti on! Believe me:)

      • Turkissa myös asunut

        No ei ole ainakaan tämä arki näyttänyt sen kummempia puolia, kuin mitä ennen naimisiinmenoakaan... : )
        Ihmiset ovat yksilöitä, turkkilaisetkin ; )


      • Nettikavereita
        Turkissa myös asunut kirjoitti:

        No ei ole ainakaan tämä arki näyttänyt sen kummempia puolia, kuin mitä ennen naimisiinmenoakaan... : )
        Ihmiset ovat yksilöitä, turkkilaisetkin ; )

        Jeps, mies on aina netissä. Eli kaiken vapaa-aikansa kirjoittelee turkkilaisille naispuolisille "kavereille" netissä tai pelaa heidän kanssaan. Joka ikinen päivä. Eli heti kun tulee töistä, niin menee nettiin ja webcamera päälle. Joskus jopa aamu kahdeksaan. Siis koko yön aamuun saakka. Aluksi oli kyllä ihan ok mies, mutta nyt en enää jaksa tällaista, kun on aina netissä. Suuttui kun sanoin ettei tämä ole oikein parisuhteessa.


      • Anonyymi

        Veden suuri käyttö perustuu naisen maksamaan ilmaiseen veteen shampooseen ja uskonto rituaaliin. Turkissa joutuu maksamaan vedestä. Naisia huijataan kauheasti.


      • Anonyymi
        Nettikavereita kirjoitti:

        Jeps, mies on aina netissä. Eli kaiken vapaa-aikansa kirjoittelee turkkilaisille naispuolisille "kavereille" netissä tai pelaa heidän kanssaan. Joka ikinen päivä. Eli heti kun tulee töistä, niin menee nettiin ja webcamera päälle. Joskus jopa aamu kahdeksaan. Siis koko yön aamuun saakka. Aluksi oli kyllä ihan ok mies, mutta nyt en enää jaksa tällaista, kun on aina netissä. Suuttui kun sanoin ettei tämä ole oikein parisuhteessa.

        Maksatko yksin laskut vuokrat sähkölaskun ??


      • Anonyymi

        totta puhut, nautin turkkilaisesta niin kauan kuin sitä kesti, hetken huuma siihen se loppui, hän alkoi ilkeäksi. luojan kiitos pääsin siitä eroon, mutta kyllä he osaavat todella lirkutella,.


    • rasismia 2013

      Naiset voisivat lopettaa nämä rasistiset keskustelut eri maiden miehistä. Rasismia on jos väriin tai kansalaisuuteen katsoen laittaa ihmisen eriarvoiseen asemaan.
      Laatusanojen käyttäminen on siis kiellettyä jos verrataan eri maiden kansalaisia.

      Huomaan että palsta on täynnä rasistisia kirjoituksia, niissä mies tai nainen asetetaan vastakkain rasistisin verrantaperustein jotka ovat ainakin työlainsäädännössä kiellettyä.

      • !"!"###

        Eiköhän nämä kirjoitukset ole vain pelkkiä totuuksia .Rasismi sanaa ollaan tyrkyttämässä nykyisin joka paikkaan.


      • 231231213
        !"!"### kirjoitti:

        Eiköhän nämä kirjoitukset ole vain pelkkiä totuuksia .Rasismi sanaa ollaan tyrkyttämässä nykyisin joka paikkaan.

        Ironian taju on taitolaji.


    • search it

      Teidän täytyy tiedä jotakin että. Turkissa on paljon kurdilaisia. 100 proseentia turkkilaiset ovat tosi hyvä.

      • jeeeeeps

        Kurdilaisen miehen kanssa olin suhteessa ja johan poika oli mustasukkainen ja jopa vähän väkivaltainen sanoi että muille miehille ei saa puhua ja kerran olin miespuolisen kaverin kanssa jossain kaupungilla kävelemässäja juttelemassa tästäkös mies suuttui kun näki ! Tuli uhoamaan ystävälleni käski pysyä kaukana ja huusi minulle että mene sinä nyt tuonne ja anna minun hoitaa tämä. Jatkuvasti kuulin tämän joltain ystäviltä mitä suurempia huhuja kysyin häneltä siitä syntyi kauhea riita kuinka minä en kuulemma luota häneen ja kumpaa uskon ennemmin häntä vai kavereita . Nyt olen suomessa mies on turkissa näytti minulle että hän pitää sormusta kihlajaisten merkiksi koska häntä ärsyttää kun muut naiset ehdottelee ja on kiinnostuneita. Yhtenä iltana olin ulkona tyttöporukalla ja mies laittoi facebookissa viestiä ja kysyi missä olen ja kerroin olevani ystävieni kanssa ulkona ja siitäkös hän suuttui taas kun siihen aikaan olin ulkona että enkö ymmärrä mitä kauheaa voi tapahtua. Loppuillasta en jaksanut enää vastata ja homma päättyi niin että mies katkaisi kaikki yhteydet minuun. :D sellaista touhua. Monet minua turkissa varoitteli kurdeista, miksi ?


      • Anonyymi

        Kurdit on puolikuu takaisia turkkilaiset on Egyptistä Kleopatrat .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kurdit on puolikuu takaisia turkkilaiset on Egyptistä Kleopatrat .

        Juutalaisia romaneja Egyptistä.


    • Anonyymi

      Kauheinta.

    • Anonyymi

      En suosittele....

    • Anonyymi

      Parempi olisi pysyä kristittynä kristittyjen joukossa heillä on Turkissa pitkä historia kristittyjen tappamisesta ja vainosta naisen asema on nolla vaikka ensin voi kuvitella ettei ole ja rahat viedään heti.

      • Anonyymi

        KETKÄ TAPPOI JEESUKSEN.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Itse olen pannut merkille lapsista ,että pojat pukeutuvat samoin kuin
      suomalaiset pojat ,mutta tytöt on tummissa kaavuissa ja huivit päässä
      miksi?

    • Anonyymi

      Persereikä on ainakin kovassa käytössä, siis naisen.

    • Anonyymi

      TURKKILAISET EIVÄT OLE NIIN SIISTEJÄ KUIN VOIS LUULLA, TOI ÖTÖITÄ TULLESSAAN, JOISTA EI PÄÄSE EROON, SITÄ PAITSI NIILLÄ ON VAIMOT, TAI TYTTÖYSTÄVÄT. KEHUU SINUA KAUNIIKSI, ÄLÄ OLE NAIIVI.

    • Anonyymi

      Kysy mun ex muijalta, sillä on kebabrullan vääntäjä nykyään miehenä.

    • Anonyymi

      Suomalainen ja turkkilainen kulttuuri ovat kaukana toisistaan. Jos ei ole valmis tekemään kompromisseja (suhteen molemmat osapuolet siis) en usko suhteen toimivan pitkään.

      Mieheni on turkkilainen , itse olen 50 % kreikkalainen. Tämä helpotti suhteemme alussa . Moni asia oli niin samanlainen. Naisen ja miehen roolit , miten suhteessa ollaan ja se mustasukkaisuus . Se on totta turkkilaisissa sekö miehissä että naisissa. Olemme eri uskontokuntaa ja se sopii meille nyt näin. Molemmat käymme töissä ja hoidamme kotia sekä lapsia . Emme suomalaisesta näkökulmasta tasaveroisesti mutta minun ei tarvitse kuin mainita korjaus etc tarpeista ja asiat hoituvat 😃 Minua kohdellaan äitinä ja kuningattarena ja annan vapaa-aikani kokonaan miehelleni . Teemme asiat yhdessä perheenä ja yhdessä mieheni kanssa . Esim ystävien tapaaminen etc . Näen ystäviäni ( naispuolisia ) ihan normaalisti ….. suhteemme on kuitenkin kulttuureiden sulatusuuni ja ihana sellainen. ♥️

    • Anonyymi

      Ei kokemusta.

      Kaiken luulemani ja kuulemani mukaan aika syvältä.
      Alkuun yhtä rakkaudentäyteistä, ruusuilla tanssimista. Sitten naiselle opetetaan oma paikka ja asema. Hyvällä tai pahalla.

      Ja eiköhän ne parhaat turkkilaiset ole edelleen siellä Turkissa, oman perheen luona. Vastuuttomat sotakarkurit tuli tänne lipettiin.

    • Anonyymi

      Ne arvostaa,että otat suihin ja annat tussua.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9910
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      404
      4321
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      90
      2976
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2855
    5. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      229
      2654
    6. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2644
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      153
      1835
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      70
      1691
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1620
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1423
    Aihe