Hei,
kertokaas projektipäällikön palkoista! Toimin tällä hetkellä projektityössä, en päällikkönä, mutta muissa hommissa...
Mahdollisuus olis ehkä päälliköintiin seuraavassa projektissa -miltäs ne palkkanumerot näyttää päälliköillä? kyseessä on sosiaaliala, mutta mielellään vastauksia myös muilta -kertokaa vastauksessa alanne!
Projektipäällikkö?
3
2626
Vastaukset
- Proj.
Vaihtelee paljon alasta, työkokemuksesta ja työnantajasta (kunta, valtio, yksityinen) riippuen. Pitkään projektitöitä tehneenä olen huomannut myös, että nimikkeillä ja palkoilla "pelataan", pannaan nimikkeeksi hanke-/projektinvetäjä tai törkeimmissä tapauksissa jopa projektityöntekijä/-sihteeri ja palkka sen mukaan (on yl. paljon vähemmän kuin proj.päällikön palkka), vaikka työtehtävät ovatkin oikeasti proj.päällikön tehtäviä.
Niissä maaseudun kehittämisprojekteissa, joissa olen viime vuosina ollut mukana, proj.päälliköitten palkat ovat vaihdelleet suunnilleen välillä 2100-2600 e/kk.- Sami
Projektipäällikkö on komean kuuloinen titteli, mutta sitä käytetään varsin vaihtelevasti.
Joku tekee tuolla tittelillä teollisuuden suuria investointiprojekteja ja johtaa projektiorganisaatiota, alaisenaan suunnittelioita, asentajia jne. Palkka voi olla vaikka 5000€/kk ja luontaisedut päälle.
Joku toinen hoitaa samalla tittelillä jonkin kunnan nuorisotoimen alaisena puistoon skeittirampin. Toimi kestää 2kk ja palkka on 1200€/kk.
- päällikkö
oon projektipäällikkönä (tiimissä 3 henkilöä), vastuulla asioiden sujuminen ja tavoitteisiin pääsy, kasvatusala, kk-palkka 2696€, jonkin verran reissaamista ja luennointia, josta nyt keväällä brutto yht. n.3200 €/kk, kokemusta näistä hommista n. 5v.
että kannattaa vielä pohtia kannattaako...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271964
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001720Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy571360Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?761320Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M311028Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47926Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm51923Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet44882- 109853
- 73846