Hei,
kertokaas projektipäällikön palkoista! Toimin tällä hetkellä projektityössä, en päällikkönä, mutta muissa hommissa...
Mahdollisuus olis ehkä päälliköintiin seuraavassa projektissa -miltäs ne palkkanumerot näyttää päälliköillä? kyseessä on sosiaaliala, mutta mielellään vastauksia myös muilta -kertokaa vastauksessa alanne!
Projektipäällikkö?
3
2610
Vastaukset
- Proj.
Vaihtelee paljon alasta, työkokemuksesta ja työnantajasta (kunta, valtio, yksityinen) riippuen. Pitkään projektitöitä tehneenä olen huomannut myös, että nimikkeillä ja palkoilla "pelataan", pannaan nimikkeeksi hanke-/projektinvetäjä tai törkeimmissä tapauksissa jopa projektityöntekijä/-sihteeri ja palkka sen mukaan (on yl. paljon vähemmän kuin proj.päällikön palkka), vaikka työtehtävät ovatkin oikeasti proj.päällikön tehtäviä.
Niissä maaseudun kehittämisprojekteissa, joissa olen viime vuosina ollut mukana, proj.päälliköitten palkat ovat vaihdelleet suunnilleen välillä 2100-2600 e/kk.- Sami
Projektipäällikkö on komean kuuloinen titteli, mutta sitä käytetään varsin vaihtelevasti.
Joku tekee tuolla tittelillä teollisuuden suuria investointiprojekteja ja johtaa projektiorganisaatiota, alaisenaan suunnittelioita, asentajia jne. Palkka voi olla vaikka 5000€/kk ja luontaisedut päälle.
Joku toinen hoitaa samalla tittelillä jonkin kunnan nuorisotoimen alaisena puistoon skeittirampin. Toimi kestää 2kk ja palkka on 1200€/kk.
- päällikkö
oon projektipäällikkönä (tiimissä 3 henkilöä), vastuulla asioiden sujuminen ja tavoitteisiin pääsy, kasvatusala, kk-palkka 2696€, jonkin verran reissaamista ja luennointia, josta nyt keväällä brutto yht. n.3200 €/kk, kokemusta näistä hommista n. 5v.
että kannattaa vielä pohtia kannattaako...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k222351Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1062260- 522247
- 321527
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2381512- 301446
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt361402- 951161
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201136- 261126