Hei aattelin ottaa conch korvalävistyksen ja kaverit ovat sanoneet että minulla on hörökorva/suuret korvat sopisiko minulle sellanen ?? ja jos conch menee hyvin otan ehkä kaks helixii xDD ??
conch lävistys
14
337
Vastaukset
- lol<
ei se sitte välttämättä sovi jos sul on rumat korvat.. et ei.
- duukka
hasita home vaikkei se sovilleselle ei tartte vastaa noin loukkaavasti
- lol<
duukka kirjoitti:
hasita home vaikkei se sovilleselle ei tartte vastaa noin loukkaavasti
1. opettele kirjottaan
2. kerroin vaan asiat suoraan
3. hasita sinä itse home
- mietimietimietihyvin
Jos korvasi kerran eivät mitkään kauniit ole, mieti tarkkaan haluatko korostaa huonoja puoliasi..Jokainen joka katsoo conch:iasi kiinnittää varmasti huomiota myös korviisi..
- chinchinee
kiitos kun kerroitte :D mutta haluan sen todella paljon minulla on pitkät blondit hiukset ja ne peittävät korviani ne ovat paksut ;DD
- lol<
jos ne kerta peittää sun korvas, nii mitä järkee ottaa sitä?!..
- cherriest
öhhöm hei lol< pappa oosaaksä homo lukee -.-
yhdyn duukkaan- lol<
saatanan rasisti toi sun kommenttis on loukkaava homoja kohtaa.
- cherriest
lol< kirjoitti:
saatanan rasisti toi sun kommenttis on loukkaava homoja kohtaa.
rasistia nähnykkään vitun homo noi sun kommentit on loukkaava chinchinee kohtaan !
- lol<
cherriest kirjoitti:
rasistia nähnykkään vitun homo noi sun kommentit on loukkaava chinchinee kohtaan !
toi kuule ite kysy että kannattaako ottaa niin pidä sinä se turpas kiinni rasistinen homon dissaaja !
- cherriest
lol< kirjoitti:
toi kuule ite kysy että kannattaako ottaa niin pidä sinä se turpas kiinni rasistinen homon dissaaja !
mutta ei tartte vastaa loukkaavasti !! ei oo turpaa et sori pidä ite
- lol<
cherriest kirjoitti:
mutta ei tartte vastaa loukkaavasti !! ei oo turpaa et sori pidä ite
siinähän se keskellä naamaa on
- lol<
lol< kirjoitti:
siinähän se keskellä naamaa on
HILJENI HETI
- chinchinee
hei älkää riidelkö =DDXD
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921321Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221138- 48864
- 70860
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53702
- 33692
- 60689
- 52657