Kamalimmat treffit!

Ei näin

12

265

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kunnon mies.

      "Lukiolaisteininä eksyin treffeille vähän vanhemman amiksesta jo valmistuneen pojan kanssa.. Poika kyyditti minua ympäri ja ympäri paikallista p*lluralli-reittiä autollaan, joka oli niin perus amis-tuunaus kuin mahdollista. Karva-kangasta siellä täällä, punaisia vilkkuvia led-valoja, hajukuusia, karvanoppia, alastomien naisten semmoisia kortteja, joita voi laittaa roikkumaan... Lopuksi pysäköi autonsa p*lluralli-reitin varteen ja varmaan 20 min. "suuteli" eli kuolasi naamani, kunnes uskalsin sanoa, että nyt täytyy lähteä.

      Häpesin koko treffien ajan ja yritin ajelun aikana valua oikein matalaksi penkillä, ettei kukaan tuttu vain sattumalta näkisi :D Suutelukokemus puistattaa vieläkin! Olin siihen aikaan vielä niin epävarma itsestäni, etten heti alkuun uskaltanut sanoa, että riittää."


      Tyypillistä naisille lähteä paskan matkaan. Onneksi ei sentään päästänyt paskaa päällensä ähkimään.

      • Hmmm?


      • hgjdgjfj
        Hmmm? kirjoitti:

        Paska = kaikki miehet, jotka saavat seksiä ja joilla on erilainen persoona kuin sanojalla.


      • kyllä näin on
        Hmmm? kirjoitti:

        Kunnon pojat/miehet eivät pääse tyttöjen/naisten kanssa tekemisiin, tytöt/naiset ovat jo lähteneet pelimiesapinoiden matkaan.


      • Apinoiden planeetta
        kyllä näin on kirjoitti:

        Kunnon pojat/miehet eivät pääse tyttöjen/naisten kanssa tekemisiin, tytöt/naiset ovat jo lähteneet pelimiesapinoiden matkaan.

        Kaikkien miesten pitäisi ruveta oelimiesapinoiksi,


    • Voi kurjuus. Mulle saattaisi käydä noin mitä tuo yks kirjoittaa: 7.4.11 10:50:07
      Ei ole yhtään ihmettelemistä siitä miksi olen yksin, hiljaisuus on ilmeisesti liikaa. Minkä sitä luonteelleen voi, ei paljon mitään.

      • 16+3

        Kyllä pitäisi edes hiukan voida. Ujo vaikutelma tuskin haittasi tuotakaan tyttöä, kun kolmille treffeille suostui, mutta jos kolmien treffien aikana mies ei puhua pukahda mitään, niin missä vaiheessa ja millä tavalla mieheen pitäisi voida tutustua? Aika yksipuolista sellainen yhdessä hengailu, kun toinen hoitaa kaiken puhumisen ja toinen vaan möllöttää. Pahimmillaan siitä saa sellaisen mielikuvan, että mies on seuraansa tympiintynyt.


    • Relevanttia

      "Ensimmäinen oli ammattikorkeassa opiskeleva nörtti "peräkammarinpoika", ihan eri maailmasta kun minä. Ensin käytiin ABC:llä kahvilla ja sitten mentiin vielä miehen kämpillä käymään kun halus välttämättä että tuun vielä käymään siellä. Miehen puolelta ei tullut oikeen minkäänlaista järkevää juttua, mun ois pitänyt keksiä puheenaiheet koko ajan tai jos mies erehtyki jotain sanomaan niin ne oli jotain ihan ihme kysymyksiä. Siinä vaiheessa meinasin revetä nauramaan kun mies kysyy että "haluatko kokeilla tuota mun sänkyä, haluaisin tuntea naisen lämmön." :DD mää vaan siihen että "no tuota, ei kiitos. Mun pitääki alkaa tästä lähtemään". Mies laitteli vielä viestiä sen jälkeen monet kerrat ja puhu aina siitä että haluaa tuntea "naisen lämmön" vierellään :DD

      Toinen tapaus oli semmonen että yks nettituttu tuli käymään ensimmäisillä treffeillä mun tykönä. Ei oltu edes soiteltu ennen ensimmäisiä treffejä niin mulle oli aika järkytys kun kuulin miehen puheäänen kun se astu ovesta sisään :D en osaa ääntä kuvailla mutta se ei todellakaan kuulostanut mieheltä vaan naiselta enemmänki. Mies vaikutti muutenkin niin neitimäiseltä että ehdin jo epäille onkohan tuo hetero alkuunkaan. Kaikenlisäksi mies oli kuvissa näyttänyt aikapaljon eriltä mitä oli sitten todellisuudessa. Tiesin heti ettei tästä miehestä tuu mun miestä, suorastaan ällötti koko tyyppi enkä meinannut päästä siitä eroon ollenkaan kun istu monta tuntia mun kämpillä. Piti viereenki hivuttautua istumaan ja mua vaan ällötti ja teki mieli sanoa että lähe äkkiä meneen ennenkö mulla oksennus lentää :D en kuitenkaan kehannu sanoa. Heti kun mies oli päässyt kotiin ja laitto mulle viestiä "olit kyllä tosi ihanan ja mukavan olonen, tavataanhan pian uudestaan?" laitoin sille vaan että "Mulla ei jäänyt sinusta ihan yhtä hyvä fiilis, voi olla parempi ettei olla enää yhteyksissä koska ollaan ihan eri maailmoista.""

      • El Bastardo

        "ollaan ihan eri maailmoista" = miehellä korkea puheääni, vaikuttaa muutenkin neitimäiseltä.


      • Relevantti
        El Bastardo kirjoitti:

        "ollaan ihan eri maailmoista" = miehellä korkea puheääni, vaikuttaa muutenkin neitimäiseltä.

        Hups, pastausmoka. Piti vain se edellinen kopsata. Tuo seuraava oli aika rasittavan pinnallinen, kuten moni muukin juttu tuossa keskustelussa.


    • 1+13

      Harrastatko ratsastusta vai miksi seuraat tuollaista foorumia? Vai eikö sinulla ole muuta elämää kuin internet?

    • 6b54ybvhy45v

      Pienipeniksisyys ja hiljaisuus vaikuttivat olevan vaivana melko monella, mutta lieköhän sitten monessakin tapauksessa ollut kyse joko keskiverrosta munasta tai siitä, että nainen on ollut yhtä tuppisuu kuin mieskin, mutta koska perinteiset sukupuoliroolit.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Onneksi olkoon sait mut vittuuntumaan

      Sapettanu koko helvetin päivän.
      Ikävä
      84
      3843
    2. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      91
      3070
    3. Seinäjoen ampumistapaus

      Kyseessä olivat helluntainkirkkoon kuuluvia. Niin myös Jyväskylän tapauksessa. Mistä he saavat aseet ?
      Seinäjoki
      65
      3023
    4. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      43
      2415
    5. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      88
      2202
    6. Mitä sitten ikinä teetkin

      Mun on aika mennä J mies. Olen ollut niin tyhmä. Kaikkea mukavaa elämääsi edelleen toivotan ja ihanaa elämän jatkoa. Mei
      Ikävä
      44
      1797
    7. Saanko selityksen?

      Mikä minus oli vialla? Ulkonäkö, teinkö jotain väärin, sanoinko jotain..? Haluisin vaa tietää :(
      Ikävä
      65
      1786
    8. Pakotteet purevat

      Asiallinen artikkeli Helsingin Sanomissa miten pakotteet purevat Venäjään. Kulutusjuhlat, ei työttömyyttä, elintason nou
      NATO
      326
      1784
    9. Mies mistä oikein suutuit?

      Yhtäkkiä vaan häippäsit täältä... 😢
      Ikävä
      26
      1760
    10. Kun istuit

      vierelläni penkillä, olin hetken onnellinen. Se hetki kimaltelee mieleni sopukoissa ja valvottaa öisin. Salainen kaipau
      Ikävä
      62
      1610
    Aihe