jos ei tunne seksuaalista vetovoimaa toista kohtaan???
onko niin ettei voi ihastua
12
90
Vastaukset
Näin mä sen ajattelen ,mutta meitä ihmisiähän on myös erilaisia.
- sanoisin näin
Ei ihan niin. Voi sitä netissä ihastua jonkun kirjoituksiin ja myöhemmin, nähtyään henkilön ja todettuaan tämän seksuaalisesti epäkiinnostavaksi, lakata olemasta ihastunut.
- dfsölk
Miksi kysyt teoreettisia kysymyksiä? Älysi ei riitä niitä kuitenkaan pohdiskelemaan.
- dfsölk
monte24 kirjoitti:
mitä miun täytyis sit tehdä???
Jotakin fyysistä työtä, kuten kottikärryn työntämistä, ojan kaivuuta tai lautojen kantamista.
Kaikkeen muuhun olet joko liian tyhmä tai ruma. - ratikkakuski logged
dfsölk kirjoitti:
Jotakin fyysistä työtä, kuten kottikärryn työntämistä, ojan kaivuuta tai lautojen kantamista.
Kaikkeen muuhun olet joko liian tyhmä tai ruma.He hee! ;-)
dfsölk kirjoitti:
Kaikkeen muuhun olet joko liian tyhmä tai ruma.siehä hullut oot, mie en rupea hikoilemaan valkolaisten takia höh
- dfsölk
monte24 kirjoitti:
siehä hullut oot, mie en rupea hikoilemaan valkolaisten takia höh
Mene sitten pizzeriaan töihin!
dfsölk kirjoitti:
Mene sitten pizzeriaan töihin!
miks helvetissä menisin pizzeriaan töihin ku pizza ei edusta edes miun synnyinmaani ruokakulttuuria.
sama ku pistettäis somali kalakukkolaan hommiin
Juu, periaatteessa musta ihastuminen voi alkaa, ilman että olis seksuaalista kiinnostusta. Mutta ainakin jos minä ihastun, se seksuaalinen kiinnostus herää jossain vaiheessa. Koska mulla se seksuaaalinen vetovoima liittyy kuitenkin aivoihin ja päähän ja jos ihastuu toisen "päähän", niinkuin aina ihastun, ihastuu myös kokonaisvaltaisesti. Toisaalta toiseen ei ehkä voi ihastua täysin, jos kokee ihmisen seksuaalisesti vastenmieliseksi, eli kumpi tulee ensin.. Vaikea kysymys..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 634976
- 734022
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.2683703- 1213177
- 482964
- 232638
Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi3042440Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192256- 381963
- 1081912