Pussi-housut

huosut kateissa

Niin mistähän sais ostettua edulliset pussi-housut?
kiitän jo etukäteen..
Pekka

14

2713

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pussihousu-ukko

      Edullisuudesta en sano, mutta pussihousuja saa mm. Jalavan kaupasta Taivalkoskelta ja Nostalgiakaupasta Ilmajoelta.
      Käytettyjä on harvakseltaan myynnissä huuto netissä, hinnat ja laatu vaihtelee.

    • Mannekaarle

      Tarviitsie jatsareit , jo vain kaale elä sie ala.Mie ossaan o epygtii...äitee opetti hameen alt niinkos sillee .mie oon 45 ja raveis käyn.

    • edullisesti laatua
      • H.Agrettti

        Eiks noita sanottu omenavarkaan housuiks ?


    • pussihousu poika

      Minult löytyisi hyväkuntoisia diakonaali kankaisia ja muutamat sarka pussihousut.aitoja isoilla pusseilla.mielellään vaikkapa arkikäyttöön.mukava olisi jos miehet ja pojat enemmän. Käyttäisi jokapäiväisessä käytössä pussihousut lanelli vaatteet henkselit ja saappaat.silloin moni arenpikin laittaisi pussihousut jalkaansa ainakin minä

      • pussihousut

        Jaa, missähän päin sinulla noitapussihousuja olisi. Arkikäytöön olisi tarvetta, josko vain koko passasisi. Hieman on aikaa jo tästä viestiketjusta kulunut joten ihmettelen onko keksutelu enää yllä.Mutta jos pussihousu poika on vielä linjoilla niin paa viestiä niistä tarjolla olevista pussihousuista s-postiin [email protected]


      • pussihousu poika.
        pussihousut kirjoitti:

        Jaa, missähän päin sinulla noitapussihousuja olisi. Arkikäytöön olisi tarvetta, josko vain koko passasisi. Hieman on aikaa jo tästä viestiketjusta kulunut joten ihmettelen onko keksutelu enää yllä.Mutta jos pussihousu poika on vielä linjoilla niin paa viestiä niistä tarjolla olevista pussihousuista s-postiin [email protected]

        Jaha että haluisit pussihousut aivan maalaismiehen vehkeet.minulla ei ole sähköpostia siks en voi vastata.olihan minulla mutta kun osa oli ja meni ja itselle jätin monetkin kun pidänniitä melkein jatkuvasti.enpä tiedä mistä suunnasta olet ja miten saa yhteyden ja mitäs housukokoa etsiskelet.olisihan mukava jutustella.hyvää kesää sinulle.pidetään vaan pussihoust jalassa.


      • pussihousut
        pussihousu poika. kirjoitti:

        Jaha että haluisit pussihousut aivan maalaismiehen vehkeet.minulla ei ole sähköpostia siks en voi vastata.olihan minulla mutta kun osa oli ja meni ja itselle jätin monetkin kun pidänniitä melkein jatkuvasti.enpä tiedä mistä suunnasta olet ja miten saa yhteyden ja mitäs housukokoa etsiskelet.olisihan mukava jutustella.hyvää kesää sinulle.pidetään vaan pussihoust jalassa.

        Koko on noin 50 . Sähköpostinhan voit luoda helposti kun sulla on kerran nettiyhteys. Mene google sivuilla ja luo siellä oma s-posti laatikko . Ohjeet on selkeät.


      • Anonyymi
        pussihousu poika. kirjoitti:

        Jaha että haluisit pussihousut aivan maalaismiehen vehkeet.minulla ei ole sähköpostia siks en voi vastata.olihan minulla mutta kun osa oli ja meni ja itselle jätin monetkin kun pidänniitä melkein jatkuvasti.enpä tiedä mistä suunnasta olet ja miten saa yhteyden ja mitäs housukokoa etsiskelet.olisihan mukava jutustella.hyvää kesää sinulle.pidetään vaan pussihoust jalassa.

        Onko mitään yh tietoja miten sinulle saada yhteyttä pussihousu poika?


    • Hermanni...
    • pussihousupoika

      Jaahas täällähän sitä roikutaan silloin sun tällöin, miksikäs se meidän muoti muuttuisi, pussihousut ja muut kamppeet . Paras asu talvella, tällä hetkelläkin? Entäpäs itselläsi . Ei kun saapastellaan? 😉.

    • Anonyymi

      Moi! Ei pussihousut ole omenavarkaan housuja, vaan Kolfihousut ovat. Minä lapsuudessa olin kolfihousut jalassa omenavarkaissa ja sitten en jaksanut juosta, kun kolfihousun lahkeet oli täynä omenoita. Nyt vanhempana olen tunnustanut tekoni talon tytölle.

    • Anonyymi

      Onko kellänmunisä pussi huosuja 045 3260034 soitaxka gv ossii

    • Anonyymi

      Hai ! Onks miun pussihousuloit näkyn missää!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      117
      2625
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      255
      1148
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      86
      1094
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1054
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      930
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      923
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      896
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      832
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      799
    Aihe