Pussi-housut

huosut kateissa

Niin mistähän sais ostettua edulliset pussi-housut?
kiitän jo etukäteen..
Pekka

15

2941

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pussihousu-ukko

Edullisuudesta en sano, mutta pussihousuja saa mm. Jalavan kaupasta Taivalkoskelta ja Nostalgiakaupasta Ilmajoelta.
      Käytettyjä on harvakseltaan myynnissä huuto netissä, hinnat ja laatu vaihtelee.

• Mannekaarle

Tarviitsie jatsareit , jo vain kaale elä sie ala.Mie ossaan o epygtii...äitee opetti hameen alt niinkos sillee .mie oon 45 ja raveis käyn.

• edullisesti laatua
      • H.Agrettti

Eiks noita sanottu omenavarkaan housuiks ?

• pussihousu poika

Minult löytyisi hyväkuntoisia diakonaali kankaisia ja muutamat sarka pussihousut.aitoja isoilla pusseilla.mielellään vaikkapa arkikäyttöön.mukava olisi jos miehet ja pojat enemmän. Käyttäisi jokapäiväisessä käytössä pussihousut lanelli vaatteet henkselit ja saappaat.silloin moni arenpikin laittaisi pussihousut jalkaansa ainakin minä

• pussihousut

Jaa, missähän päin sinulla noitapussihousuja olisi. Arkikäytöön olisi tarvetta, josko vain koko passasisi. Hieman on aikaa jo tästä viestiketjusta kulunut joten ihmettelen onko keksutelu enää yllä.Mutta jos pussihousu poika on vielä linjoilla niin paa viestiä niistä tarjolla olevista pussihousuista s-postiin [email protected]

• pussihousu poika.
        pussihousut kirjoitti:

Jaa, missähän päin sinulla noitapussihousuja olisi. Arkikäytöön olisi tarvetta, josko vain koko passasisi. Hieman on aikaa jo tästä viestiketjusta kulunut joten ihmettelen onko keksutelu enää yllä.Mutta jos pussihousu poika on vielä linjoilla niin paa viestiä niistä tarjolla olevista pussihousuista s-postiin [email protected]

Jaha että haluisit pussihousut aivan maalaismiehen vehkeet.minulla ei ole sähköpostia siks en voi vastata.olihan minulla mutta kun osa oli ja meni ja itselle jätin monetkin kun pidänniitä melkein jatkuvasti.enpä tiedä mistä suunnasta olet ja miten saa yhteyden ja mitäs housukokoa etsiskelet.olisihan mukava jutustella.hyvää kesää sinulle.pidetään vaan pussihoust jalassa.

• pussihousut
        pussihousu poika. kirjoitti:

Jaha että haluisit pussihousut aivan maalaismiehen vehkeet.minulla ei ole sähköpostia siks en voi vastata.olihan minulla mutta kun osa oli ja meni ja itselle jätin monetkin kun pidänniitä melkein jatkuvasti.enpä tiedä mistä suunnasta olet ja miten saa yhteyden ja mitäs housukokoa etsiskelet.olisihan mukava jutustella.hyvää kesää sinulle.pidetään vaan pussihoust jalassa.

Koko on noin 50 . Sähköpostinhan voit luoda helposti kun sulla on kerran nettiyhteys. Mene google sivuilla ja luo siellä oma s-posti laatikko . Ohjeet on selkeät.

• Anonyymi
        pussihousu poika. kirjoitti:

Onko mitään yh tietoja miten sinulle saada yhteyttä pussihousu poika?

• Anonyymi

Olisi kiinnostunut ostamaan pussihousut

• Hermanni...
    • pussihousupoika

Jaahas täällähän sitä roikutaan silloin sun tällöin, miksikäs se meidän muoti muuttuisi, pussihousut ja muut kamppeet . Paras asu talvella, tällä hetkelläkin? Entäpäs itselläsi . Ei kun saapastellaan? 😉.

• Anonyymi

Moi! Ei pussihousut ole omenavarkaan housuja, vaan Kolfihousut ovat. Minä lapsuudessa olin kolfihousut jalassa omenavarkaissa ja sitten en jaksanut juosta, kun kolfihousun lahkeet oli täynä omenoita. Nyt vanhempana olen tunnustanut tekoni talon tytölle.

• Anonyymi

Onko kellänmunisä pussi huosuja 045 3260034 soitaxka gv ossii

• Anonyymi

Hai ! Onks miun pussihousuloit näkyn missää!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Janne Ahonen E R O A A

Taas 2 lasta jää vaille ehjää perhettä!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      106
      1708
    2. Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet

Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K
      Maailman menoa
      127
      1452
    3. En kai koskaan saa sinua

Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k
      Ikävä
      93
      1316
    4. Nyt on aika laittaa parit selkoon.

Onko pareja täällä. Laita kirjaimet kuka tykkää kenestäkin ?
      Ikävä
      62
      1163
    5. The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."

Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut
      Tv-sarjat
      10
      1048
    6. Saran ökytyyli käänsi katseita.

On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      111
      1019
    7. Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä

Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall
      Maailman menoa
      214
      820
    8. Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta

Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht
      Ikävä
      57
      773
    9. Ootko huomannut miten

pursuat joka puolelta. Sille joka luulee itsestään liikoja 🫵🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      122
      753
    10. Miksi ihmeessä?

Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
      Ateismi
      20
      718
    Aihe