Perjantai-ilta ja yksin kotona

jos ...

Se on taas perjantai ja palstan väki nyhjöttää tietokoneen ääressä
tämänkin perjantain, vaikka olisi muitakin vaihtoehtoja.

Mitä jos sinä olisit sosiaalisempi luonne - minkälainen olisi perjantai-ilta ja
mistä heräisit huomenna?

" En koskaan mene sänkyyn ruman naisen kanssa, mutta monen vierestä oon herännyt" Kävisikö noin?

61

1557

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • työtön ATM

      Ei kävisi koska en koskaan juo niin paljon että lähtisi mopo käsistä.

    • Ruma jätkä

      Mikä nyt olisi se parempi tekeminen kuin "tietokoneen ääressä nyhjöttäminen"?

      Olisko sinusta parempi olla baarissa yksin kittaamassa kaljaa tai sitten jonkun naisen kanssa josta et oikeasti välitä katselemassa tv:stä ohjelmaa jota hän haluaa katsella ennen kuin "pääset" hänen kanssaan sänkyyn puoleksi tunniksi puuhailemaan?

      Joillakin on todella seikkailuromanttinen näkemys niin baari-illoista kuin parisuhdeilloistakin.

      Tietysti kun kirjoitin tämän viestin niin minun täytyy olla joku nörtti joka istuu koneella nyhjöttämässä ja olisi paljon parempaa olla sosialisoimassa väkisin ihmisten kanssa joiden kanssa ei ole mitään yhteistä ja vielä sieltä löytää joku, ei nyt ruma, mutta lihava nainen seuraani sekä päästä panemaan tätä.

      Silloinko sitä eletään?

      • Ruma jätkä

        Olen ollut joskus baari-iltoja viettämässä eikä siellä tapaa kuin humalaisia tai täysin sopimattomia itselle naisia, ja loput eivät ole kiinnostuneita.

        Porukka ylipäätään jos et saa houkuteltua ketään mukaan niin on todennäköisesti eri tyyppistä kuin itse olet.

        Ei se nyt ihan niin mene että kämpillä on tylsää eikä muuta ole kuin kuhnata koneella ja baarissa on hurjan kivaa tai parisuhteessa jokainen ilta on ihana.

        Ehkä sinulle "sosiaalinen luonne" tarkoittaa sosialisointia nimenomaan baareissa ihmisten kanssa joista ei välitä kanssa yrittäen väkisin löytää jotakuta jonka kanssa harrastaa seksiä.

        Pidän mielelläni seuraa itselleni ja toisinaan illalla käväisen koneellakin. Herään mielelläni omasta sängystä vaikka yksin mieluummin kuin jonkun naisen kanssa josta en välitä vaikkapa lihavuuden takia tai jonka luonne ei miellytä.
        Tiedän että moni nainen ajattelee samoin minusta nähtyään naamani joten tasoissa ollaan.

        Mieluummin kotona kuin epätoivoisena keräämässä kokemuksia ja ajattelemassa että "mistäköhän mä huomenna herään?"


    • 5+2

      Minulla ei mene ymmärrykseen se, että joku oikeasti uskoo oman parisuhdetilanteensa muuttuvan vaikka viikonlopusta toiseen viettää aikansa netissä.

      Ajattelevatko he ihan tosissaan, että netin kautta se prinsessa saapuu? Siis että joku vastaa deitti-ilmoitukseen tai johonkin kirjoitukseen?

      Olisi mielenkiintoista kuulla kuinka kauan kirjoittajat ovat tuota ihmettä jo odottaneet. Kohta on taas yksi kesä loppusuoralla - eikö todellakaan olisi mitään parempaa tekemistä kuin haukkua rumia naisia tai miettiä kuinka moni paska on jonkun päällä ähkinyt.

      • Ruma jätkä

        Uskotko että se löytyy baarista vaikkapa minun naamalla? :D
        Oletko tosissasi?

        "eikö todellakaan olisi mitään parempaa tekemistä kuin haukkua rumia naisia tai miettiä kuinka moni paska on jonkun päällä ähkinyt. "

        Ehkä se on joillekin parempaa ajanvietettä kuin olla sellaisen ruman naisen jota haukkuu kanssa tekemisissä tai ähkiä jonkun päällä jota moni on ähkinyt?

        Itse olen sitä mieltä että se on ihme jos baarista löytää jonknu säädyllisen naisen. Eikä sillä että se täältä netistäkään löytyisi.


      • VeliNäätä

        Tuli vietetttyä noin 15v. käytännössä kaikki viikonloput baarissa. Joskus sain jonkun vanhan ja lihavan sian mukaankin ja pääsin päälle ähkimään. Sekin meininki alkoi pitemmän päälle rassaamaan niin pahasti, että netissä roikkuminen ei loppujen lopuksi ole huono juttu. Tarkoitan, että vituttaa vähemmän, ei mene rahaa eikä tule niin pahoja krapuloita.


      • heijiphuraa
        Ruma jätkä kirjoitti:

        Uskotko että se löytyy baarista vaikkapa minun naamalla? :D
        Oletko tosissasi?

        "eikö todellakaan olisi mitään parempaa tekemistä kuin haukkua rumia naisia tai miettiä kuinka moni paska on jonkun päällä ähkinyt. "

        Ehkä se on joillekin parempaa ajanvietettä kuin olla sellaisen ruman naisen jota haukkuu kanssa tekemisissä tai ähkiä jonkun päällä jota moni on ähkinyt?

        Itse olen sitä mieltä että se on ihme jos baarista löytää jonknu säädyllisen naisen. Eikä sillä että se täältä netistäkään löytyisi.

        Erohan onkin siinä että jollekin se on ihme ja toisilla taas arkipäivää.


      • Ruma jätkä
        heijiphuraa kirjoitti:

        Erohan onkin siinä että jollekin se on ihme ja toisilla taas arkipäivää.

        Entä sitten?
        Ei minua vaivaa se että joku toinen löytää ja minä en löydä. En minä laske että se toisen löytäminen olisi minulta pois.

        En minä huoli ketä tahansa ja odotan että nainen valitsee minut erityisesti itseni vuoksi. Mutta minähän olenkin typerän romanttinen mies joka kuvittelee että naisiin voi tutustua muuallakin kuin baarissa, rakkaus voi syttyä hitaasti ja nainen osaa olla epäpinnallinen valitessaan miestä.

        Tämän lisäksi uskon menninkäsiini. ;D


      • 8+10
        Ruma jätkä kirjoitti:

        Uskotko että se löytyy baarista vaikkapa minun naamalla? :D
        Oletko tosissasi?

        "eikö todellakaan olisi mitään parempaa tekemistä kuin haukkua rumia naisia tai miettiä kuinka moni paska on jonkun päällä ähkinyt. "

        Ehkä se on joillekin parempaa ajanvietettä kuin olla sellaisen ruman naisen jota haukkuu kanssa tekemisissä tai ähkiä jonkun päällä jota moni on ähkinyt?

        Itse olen sitä mieltä että se on ihme jos baarista löytää jonknu säädyllisen naisen. Eikä sillä että se täältä netistäkään löytyisi.

        No mitä siis haluat?

        Viettää aikaa haukkumalla naisia, koska olet varma että sinun ulkonäölläsi ei sellaista koskaan kuitenkaan saa?

        Minä olen varma etten koskaan tule saamaan asuntoa Välimeren rannalta. Aikani siitä haaveilin, mutta kun tajusin etten siihen pysty niin siirsin mielenkiintoni muihin asioihin sen sijaan, että olisin alkanut haukkua Välimeren rannalla olevia asuntoja tai niitä, joilla on varaa sellainen hankkia.

        Eikö katkeruus ole valtavan kuluttavaa?


      • Ruma jätkä
        8+10 kirjoitti:

        No mitä siis haluat?

        Viettää aikaa haukkumalla naisia, koska olet varma että sinun ulkonäölläsi ei sellaista koskaan kuitenkaan saa?

        Minä olen varma etten koskaan tule saamaan asuntoa Välimeren rannalta. Aikani siitä haaveilin, mutta kun tajusin etten siihen pysty niin siirsin mielenkiintoni muihin asioihin sen sijaan, että olisin alkanut haukkua Välimeren rannalla olevia asuntoja tai niitä, joilla on varaa sellainen hankkia.

        Eikö katkeruus ole valtavan kuluttavaa?

        Mistä lähtien olen haukkunut naisia tai ollut katkera?

        Vai eikö täällä saa sanoa etten kiinnostu lihavista naisista ja ettei naisia kiinnosta minun paskainen naamani olematta katkera tai että joku tulkitsee sen haukkumiseksi?

        Vai sekoitatko minut johonkin toiseen viestijään täällä?


      • Ruma jätkä kirjoitti:

        Entä sitten?
        Ei minua vaivaa se että joku toinen löytää ja minä en löydä. En minä laske että se toisen löytäminen olisi minulta pois.

        En minä huoli ketä tahansa ja odotan että nainen valitsee minut erityisesti itseni vuoksi. Mutta minähän olenkin typerän romanttinen mies joka kuvittelee että naisiin voi tutustua muuallakin kuin baarissa, rakkaus voi syttyä hitaasti ja nainen osaa olla epäpinnallinen valitessaan miestä.

        Tämän lisäksi uskon menninkäsiini. ;D

        Hauska tuo "menninkäsiini" ;) Tiedän varmaan mitä kirjoitit, mutta tuosta tuli kuitenkin assosiaatio -> Mennen - käsiini -> miehekäs - kädet -> uskot omiin miehen käsiisi ;D

        Joo ihan hyvä :) !!


      • Ruma jätkä
        8+10 kirjoitti:

        No mitä siis haluat?

        Viettää aikaa haukkumalla naisia, koska olet varma että sinun ulkonäölläsi ei sellaista koskaan kuitenkaan saa?

        Minä olen varma etten koskaan tule saamaan asuntoa Välimeren rannalta. Aikani siitä haaveilin, mutta kun tajusin etten siihen pysty niin siirsin mielenkiintoni muihin asioihin sen sijaan, että olisin alkanut haukkua Välimeren rannalla olevia asuntoja tai niitä, joilla on varaa sellainen hankkia.

        Eikö katkeruus ole valtavan kuluttavaa?

        Eka kerta muuten kun elävää omia valintojaan tekevää tiedollista oliota eli naista verrataan tunteettomaan rakennukseen tässä tapauksessa välimeren asuntoon sekä puhutaan molemmista "hankintoina".

        Kertoo ehkä siitä miten sinä suhtaudut miesten ja naisten suhteisiin enemmän kuin mitä kuvittelet sen kertovat minun mahdollisesta suhtautumisesta naisiin.


      • 5+20
        Ruma jätkä kirjoitti:

        Entä sitten?
        Ei minua vaivaa se että joku toinen löytää ja minä en löydä. En minä laske että se toisen löytäminen olisi minulta pois.

        En minä huoli ketä tahansa ja odotan että nainen valitsee minut erityisesti itseni vuoksi. Mutta minähän olenkin typerän romanttinen mies joka kuvittelee että naisiin voi tutustua muuallakin kuin baarissa, rakkaus voi syttyä hitaasti ja nainen osaa olla epäpinnallinen valitessaan miestä.

        Tämän lisäksi uskon menninkäsiini. ;D

        Oltiin ilmeisesti samaan aikaan astialla.

        jos luen viestisi oikein, niin odotat löytäväsi naisen nimenomaan netin kautta, ja sitä odotellessasi vietät aikaasi myös täällä.

        Lycka till. Itse uskon olevani kaikkea muuta kuin pinnallinen, mutta pelkästään netin kautta en enääkehenkään tutustuisi. Nettiäkin olen kokeillut, mutta yrityksen ja erehdyksen kautta päädyin ensin siihen, että tajusin ettei millään ole mitään merkitystä ennen kuin on tavattu IRL ja lopulta luovuin koko hommasta,

        Mutta aina silloin tällöin kuulee onnistumistarinoita netin kauttakin.


      • Ruma jätkä
        xena-183 kirjoitti:

        Hauska tuo "menninkäsiini" ;) Tiedän varmaan mitä kirjoitit, mutta tuosta tuli kuitenkin assosiaatio -> Mennen - käsiini -> miehekäs - kädet -> uskot omiin miehen käsiisi ;D

        Joo ihan hyvä :) !!

        Monesko viinilasillinen menossa? :D

        Tietysti uskon omiin käsiini sekä kroppaani että aivoihini koska niissä on taitoa ja kykyä.

        Harmi ettei niillä ole mahdottomasti merkitystä tuossa parinvalinnassa jollei ne heti näy ulospäin.


      • Ruma jätkä
        5+20 kirjoitti:

        Oltiin ilmeisesti samaan aikaan astialla.

        jos luen viestisi oikein, niin odotat löytäväsi naisen nimenomaan netin kautta, ja sitä odotellessasi vietät aikaasi myös täällä.

        Lycka till. Itse uskon olevani kaikkea muuta kuin pinnallinen, mutta pelkästään netin kautta en enääkehenkään tutustuisi. Nettiäkin olen kokeillut, mutta yrityksen ja erehdyksen kautta päädyin ensin siihen, että tajusin ettei millään ole mitään merkitystä ennen kuin on tavattu IRL ja lopulta luovuin koko hommasta,

        Mutta aina silloin tällöin kuulee onnistumistarinoita netin kauttakin.

        Enkä odota! :D

        Eihän netin kautta kannata miehen yrittää tutustua ellei ole komeanaamainen. Jostain facebookista jos olisi jäsen ja olisi hyvä tuttavapiiri niin sitten ehkä. Nettideitistähän ne nauraa mut ulos jos sinne kuvan laitan.

        Nykyisellään netin kautta sopisin vain pikakahvideittejä joissa todennäköisesti toinen näkee naaman ja sanoo goodbyet.

        "Mutta aina silloin tällöin kuulee onnistumistarinoita netin kauttakin."

        Harvoilta ja valituilta. Kuten tosielämässäkin osa kohtaa toisensa jossain piireissä kuten työpaikoilla ja opiskeluissa tai tuttavapiirin välityksellä. Sieltä ne minun kaltaiset rumemmat ihmiset parinsa löytävät. Jos ei ole sellaisia niin sitten saat olla yksin.

        Netistä en seuraa hakisi kuin ulkomailta josta muutenkin aion jatkossa lähinnä seuraa hakea jos tekee mieli. Suomessa on liian pienet markkinat että löytysi samankaltainen maailmankansalaisen luonne ja joka jaksais katella tällaista naamaa.

        Pyörin täällä vain heittämässä kommenttia muiden puuhien lomassa.
        Olishan se hauska että valitsen nimimerkikseni "ruma jätkä" ja kirjoitan vähän alentuvasti itsestäni kuvitellen että joku nainen sitten kiinnostuisi. ;)
        Aivan mielettömän huvittava ajatus. xD


      • 8+3
        Ruma jätkä kirjoitti:

        Eka kerta muuten kun elävää omia valintojaan tekevää tiedollista oliota eli naista verrataan tunteettomaan rakennukseen tässä tapauksessa välimeren asuntoon sekä puhutaan molemmista "hankintoina".

        Kertoo ehkä siitä miten sinä suhtaudut miesten ja naisten suhteisiin enemmän kuin mitä kuvittelet sen kertovat minun mahdollisesta suhtautumisesta naisiin.

        Metafora, symboliikkaa, tai miten ikinä sen haluat nimetä.

        Itse olen luopunut parisuhdehaaveista lähes samalla tavalla kuin siitä välimerihuvilasta; toiseen ei ole varaa ja toista ei saa koska miehet haluavat vain seksiä.

        Eli pointti oli se, että en jaksa käyttää energiaani katkeruuteen kummastakaan asiata vaan kanavoin toiveeni ja tahtoni ihan muihin asioihin. Joskus käyn tällä palstalla katsomassa onko mikään muuttunut (no ei ole!), mutta sen enempää en energiaa asialle tuhlaa. Keskustelen rekisteröitynä ihan muilla palstoilla silloin kun Suomi24:ssä olen.

        Hurjan moni täällä kuitenkin edelleen toistelee samaa mantraa, jonka mukaan "olen ATM enkä kelpaa kenellekään" ja "suominaiset ovat kamalia enkä sellaista huolisikaan" - jos kerran on varma ettei kelpaa JA ettei edes halua kelvata niin miksei unohda koko asiaa?


      • Ruma jätkä
        8+3 kirjoitti:

        Metafora, symboliikkaa, tai miten ikinä sen haluat nimetä.

        Itse olen luopunut parisuhdehaaveista lähes samalla tavalla kuin siitä välimerihuvilasta; toiseen ei ole varaa ja toista ei saa koska miehet haluavat vain seksiä.

        Eli pointti oli se, että en jaksa käyttää energiaani katkeruuteen kummastakaan asiata vaan kanavoin toiveeni ja tahtoni ihan muihin asioihin. Joskus käyn tällä palstalla katsomassa onko mikään muuttunut (no ei ole!), mutta sen enempää en energiaa asialle tuhlaa. Keskustelen rekisteröitynä ihan muilla palstoilla silloin kun Suomi24:ssä olen.

        Hurjan moni täällä kuitenkin edelleen toistelee samaa mantraa, jonka mukaan "olen ATM enkä kelpaa kenellekään" ja "suominaiset ovat kamalia enkä sellaista huolisikaan" - jos kerran on varma ettei kelpaa JA ettei edes halua kelvata niin miksei unohda koko asiaa?

        Tarkoitatko että miehet haluavat seksiä = välimeren huvilasta on merinäköala mutta se on kylmä talvella tyyppinen metafora? ;)

        Vähän ontuvaa tuo sinun vertailusi elävien ja elottomien asioiden välillä.

        Minulla ei tosin nimenomaan ole "varaa" sellaiseen naiseen jota tahtoisin ja kun olen huomannut että se valuutta jolla markkinoilla pelataan on ulkoinen olemus niin minun krediitit ovat aika lähellä nollaa.

        "Hurjan moni täällä kuitenkin edelleen toistelee samaa mantraa, jonka mukaan "olen ATM enkä kelpaa kenellekään" ja "suominaiset ovat kamalia enkä sellaista huolisikaan" -2

        Osalla kuten minulla voi olla kokemusta siitä ettei kovinkaan moni huoli esimerkiksi naaman perusteella. Toisaalta olen huomannut ettei suominaisen kanssa ole paljon yhteistä.
        Ne ovat tosiasioita eikä sinällään mitään mantroja. Toisilla voi olla toki eri motiivit.

        Nähtävästi yrität vertailla minua johonkin ATM:n joka ei usko oikein mihinkään itsessään.

        " jos kerran on varma ettei kelpaa JA ettei edes halua kelvata niin miksei unohda koko asiaa? ""

        Sanotko tuon tosissaan? Mitä ehdotat noille miehille?
        Pallien irti leikkaamista ja sydämen rinnasta irti repimistäkö?

        Se on epätoivoinen hätähuuto monen osalta. Minun osaltani tahdon vain kommentoida asiaa kuten asia on. En sen enempää eikä sen vähempää.

        Tuskimpa minuakaan kukaan säälistä ottaa jos sanon olevani seksittömän näköinen mies ja valitan siitä täällä. :D
        Varmaan moni valittaa sen takia täällä että saa äänensä kuuluviin vain koska muuten se tuska on tukittu sisälle.

        Ihmisellä voi olla ikävä toisen ihmisen luo. Se voi purkautua monella odottamattomalla ja ristiriitaisella tavalla ulos. mm. vihana.


      • Ruma jätkä kirjoitti:

        Monesko viinilasillinen menossa? :D

        Tietysti uskon omiin käsiini sekä kroppaani että aivoihini koska niissä on taitoa ja kykyä.

        Harmi ettei niillä ole mahdottomasti merkitystä tuossa parinvalinnassa jollei ne heti näy ulospäin.

        Ai mulla vai ;) ? Satsaan kyllä ihan huomisiltaan, joten tänään meni vain teetä !

        Jaa'a, minä en ajattele noin negatiivisesti tuosta parinvalinnasta. - Uskon, että meillä kaikilla, jotka netin äärellä olemme, on aivan yhtä hyvät mahdollisuudet onnelliseen sattumaan. - Toisilla on paremmat mahdollisuudet tuoda mukava luonteensa ja taitonsa esille esim. työpaikalla, mutta et oikeasti voi tietää, jos joku kaunis nuori nainen ajaa kesällä sun päällesi polkupyörällä ja saattaa sut sitten terveyskeskukseen paikattavaksi ja tulee vielä uudelleenkin katsomaan kuinka voit ja sitten sinä anteeksiannon eleenä kutsut hänet päivälliselle ja ja ja... ;) Tiedäthän !


      • Ruma jätkä
        xena-183 kirjoitti:

        Ai mulla vai ;) ? Satsaan kyllä ihan huomisiltaan, joten tänään meni vain teetä !

        Jaa'a, minä en ajattele noin negatiivisesti tuosta parinvalinnasta. - Uskon, että meillä kaikilla, jotka netin äärellä olemme, on aivan yhtä hyvät mahdollisuudet onnelliseen sattumaan. - Toisilla on paremmat mahdollisuudet tuoda mukava luonteensa ja taitonsa esille esim. työpaikalla, mutta et oikeasti voi tietää, jos joku kaunis nuori nainen ajaa kesällä sun päällesi polkupyörällä ja saattaa sut sitten terveyskeskukseen paikattavaksi ja tulee vielä uudelleenkin katsomaan kuinka voit ja sitten sinä anteeksiannon eleenä kutsut hänet päivälliselle ja ja ja... ;) Tiedäthän !

        Aattelin vain kun tollainen assosiaatio tuli niin kaukaa haettuna. Ehkä joit sitä teetä useammankin tynnyrin?

        Todennäköisempää taitaa olla että minä ajan hurjaa vauhtia pyörällä jonkun naisen päältä ja hän satuttaa päänsä niin että siteet menevät silmien ylle. Kun vierailen sairaalassa hän on kovinkin rakastunut ääneni, ajatukseeni ja hellyyteeni siihen päivään asti kunnes kääreet otetaan silmiltä...

        Sitten valitettavasti paljastuu se realistininen ja traaginen parinvalinnan puoli kun hän toteaa ne hyvästit.

        "Uskon, että meillä kaikilla, jotka netin äärellä olemme, on aivan yhtä hyvät mahdollisuudet onnelliseen sattumaan."

        Ehkä sinulla naisena on varaa sellaiseen uskoa, joten painan asian tällä kertaa pehmeän villaisella.

        Kyllä se aika raakaa peliä on ja hyvät sattumat eivät satu tiettyjen ihmisten kohdalle koskaan.


      • Ruma jätkä kirjoitti:

        Aattelin vain kun tollainen assosiaatio tuli niin kaukaa haettuna. Ehkä joit sitä teetä useammankin tynnyrin?

        Todennäköisempää taitaa olla että minä ajan hurjaa vauhtia pyörällä jonkun naisen päältä ja hän satuttaa päänsä niin että siteet menevät silmien ylle. Kun vierailen sairaalassa hän on kovinkin rakastunut ääneni, ajatukseeni ja hellyyteeni siihen päivään asti kunnes kääreet otetaan silmiltä...

        Sitten valitettavasti paljastuu se realistininen ja traaginen parinvalinnan puoli kun hän toteaa ne hyvästit.

        "Uskon, että meillä kaikilla, jotka netin äärellä olemme, on aivan yhtä hyvät mahdollisuudet onnelliseen sattumaan."

        Ehkä sinulla naisena on varaa sellaiseen uskoa, joten painan asian tällä kertaa pehmeän villaisella.

        Kyllä se aika raakaa peliä on ja hyvät sattumat eivät satu tiettyjen ihmisten kohdalle koskaan.

        Vihreän teen sivuvaikutuksia sitten varmaan... - Tai sit vain joku tippaleipäaivojuttu ;)

        Nyt en voi puhua kokemuksesta, mutta liittyen tuohon ajatusleikkiin uskon, että jos ihminen kiintyy toiseen ihmiseen, ei jokin ulkonäköseikka vaikuta asiaan. - Tai sitten kiintymys ei ole aitoa. - Karuahan se tietysti on sille naiselle, jos hän sut kumoon ajettuaan ihastuu sinuun kovasti ja kun sinun silmäsiteesi avataan, hän onkin ylipainoinen... - Surullista, mutta sellaista elämä on, vai ? Vai antaisitko hänelle kenties mahdollisuuden ulkonäkövirheestään huolimatta ?

        P.S. Kestolotto vetämässä XD


      • Ruma jätkä
        xena-183 kirjoitti:

        Vihreän teen sivuvaikutuksia sitten varmaan... - Tai sit vain joku tippaleipäaivojuttu ;)

        Nyt en voi puhua kokemuksesta, mutta liittyen tuohon ajatusleikkiin uskon, että jos ihminen kiintyy toiseen ihmiseen, ei jokin ulkonäköseikka vaikuta asiaan. - Tai sitten kiintymys ei ole aitoa. - Karuahan se tietysti on sille naiselle, jos hän sut kumoon ajettuaan ihastuu sinuun kovasti ja kun sinun silmäsiteesi avataan, hän onkin ylipainoinen... - Surullista, mutta sellaista elämä on, vai ? Vai antaisitko hänelle kenties mahdollisuuden ulkonäkövirheestään huolimatta ?

        P.S. Kestolotto vetämässä XD

        En anna mahdollisuuksia jos on ylipainoinen. Se on yksinkertainen raja. Joku pyöreä nainen on minuun ollutkin ihastunu ja jopa lähestyny. En ole ollut heistä kiinnostunut koska he ajattelvat kehostaan eri tavoin kuin minä omastani. En voi tinkiä siitä mitenkään. Sittenhän olisi sama olla vaikka 70-vuotiaan mummon kanssa. Aivan yhtä kiinnostava ja kiihottava ajatus.

        Itseasiassa vertaisin tuota sinun sideleikkiä siihen että kohtaa jonkun nettideitissä. Kun olin nettideitissä niin naiset esittivät kovinkin kiinnostunutta siihen asti kun "siteet poistettiin."

        Jos törmää tilanteeseen jossa on vaikea löytää kumppania niin mahdollisuuksia täytyy parantaa. Itse uskoisin sen omalla kohdalla tapahtuvan siten että muutan ulkomaille. Enemmän yksilöitä ja enemmän erilaisia makuja jolloin ehkä tällainen vaalea maitonaamainen mitäänsanomaton mutta muuten persoonallinen turvallinen kundi erottuu edukseen.

        En jää tänne suomeen hytisemään ja valittamaan miten täällä on vain kylmäsieluilisa suomilorttoja vain (ei minun mielipiteeni).

        Toisaalta en usko tuohon kestolottoonkaan. Jos sinulla on lapsia niin sinullahan on jo joku potti osunut kohdallesi. Uskotko että salama iskee kahdesti samaan paikkaan?


      • rumanainen_
        Ruma jätkä kirjoitti:

        Tarkoitatko että miehet haluavat seksiä = välimeren huvilasta on merinäköala mutta se on kylmä talvella tyyppinen metafora? ;)

        Vähän ontuvaa tuo sinun vertailusi elävien ja elottomien asioiden välillä.

        Minulla ei tosin nimenomaan ole "varaa" sellaiseen naiseen jota tahtoisin ja kun olen huomannut että se valuutta jolla markkinoilla pelataan on ulkoinen olemus niin minun krediitit ovat aika lähellä nollaa.

        "Hurjan moni täällä kuitenkin edelleen toistelee samaa mantraa, jonka mukaan "olen ATM enkä kelpaa kenellekään" ja "suominaiset ovat kamalia enkä sellaista huolisikaan" -2

        Osalla kuten minulla voi olla kokemusta siitä ettei kovinkaan moni huoli esimerkiksi naaman perusteella. Toisaalta olen huomannut ettei suominaisen kanssa ole paljon yhteistä.
        Ne ovat tosiasioita eikä sinällään mitään mantroja. Toisilla voi olla toki eri motiivit.

        Nähtävästi yrität vertailla minua johonkin ATM:n joka ei usko oikein mihinkään itsessään.

        " jos kerran on varma ettei kelpaa JA ettei edes halua kelvata niin miksei unohda koko asiaa? ""

        Sanotko tuon tosissaan? Mitä ehdotat noille miehille?
        Pallien irti leikkaamista ja sydämen rinnasta irti repimistäkö?

        Se on epätoivoinen hätähuuto monen osalta. Minun osaltani tahdon vain kommentoida asiaa kuten asia on. En sen enempää eikä sen vähempää.

        Tuskimpa minuakaan kukaan säälistä ottaa jos sanon olevani seksittömän näköinen mies ja valitan siitä täällä. :D
        Varmaan moni valittaa sen takia täällä että saa äänensä kuuluviin vain koska muuten se tuska on tukittu sisälle.

        Ihmisellä voi olla ikävä toisen ihmisen luo. Se voi purkautua monella odottamattomalla ja ristiriitaisella tavalla ulos. mm. vihana.

        Entä me naiset, jotka emme kelpaa? No ehkä seksiin ja ainakin pussi päässä, mutta ei parisuhteeseen kun ei ole kauniita kasvoja.

        Minäkin olen jo luovuttanut mutta en vihaa miehiä. Täytän päiväni työllä ja harrastuksilla. Tässä vaiheessa iltaa sitten tulee surffailtua netissä ja ihmeteltyä mihin elämä oikein kuluu =(


      • Ruma jätkä kirjoitti:

        En anna mahdollisuuksia jos on ylipainoinen. Se on yksinkertainen raja. Joku pyöreä nainen on minuun ollutkin ihastunu ja jopa lähestyny. En ole ollut heistä kiinnostunut koska he ajattelvat kehostaan eri tavoin kuin minä omastani. En voi tinkiä siitä mitenkään. Sittenhän olisi sama olla vaikka 70-vuotiaan mummon kanssa. Aivan yhtä kiinnostava ja kiihottava ajatus.

        Itseasiassa vertaisin tuota sinun sideleikkiä siihen että kohtaa jonkun nettideitissä. Kun olin nettideitissä niin naiset esittivät kovinkin kiinnostunutta siihen asti kun "siteet poistettiin."

        Jos törmää tilanteeseen jossa on vaikea löytää kumppania niin mahdollisuuksia täytyy parantaa. Itse uskoisin sen omalla kohdalla tapahtuvan siten että muutan ulkomaille. Enemmän yksilöitä ja enemmän erilaisia makuja jolloin ehkä tällainen vaalea maitonaamainen mitäänsanomaton mutta muuten persoonallinen turvallinen kundi erottuu edukseen.

        En jää tänne suomeen hytisemään ja valittamaan miten täällä on vain kylmäsieluilisa suomilorttoja vain (ei minun mielipiteeni).

        Toisaalta en usko tuohon kestolottoonkaan. Jos sinulla on lapsia niin sinullahan on jo joku potti osunut kohdallesi. Uskotko että salama iskee kahdesti samaan paikkaan?

        Anteeksi vain, mutta minun mielestäni sinun ajatusmaailmasi on tavattoman kova. - En halua loukata, mutta tulee vain mieleen, että onko sinun kasvosi oikea "syy" vai oletko itse tullut siihen lopputulokseen, että muussa ei voi olla vikaa, koska ulkoisesti olet muuten OK. Voisiko olla niin, että olet nettiviestittelyssä miellyttävä ja helposti lähestyttävä, mutta luonnossa paljon jyrkempi, kovempi ja vaikeammin lähestyttävä ja se olisi pelottanut joitakin kahvittelijoita ? Naiset ovat melko herkkiä vaistoamaan tuollaisia ristiriitoja...

        Toisaalta, sinkkuna on helppo lähteä silloin kun mikään ei sido. - Jos mielesi tekee lähteä vähän suurempiin ympyröihin, niin sinun varmaan kannattaa tehdä asioita tuon mielitekosi toteuttamiseen, vai onko matkalippu jo ostettuna :) ?


      • Ruma jätkä
        xena-183 kirjoitti:

        Anteeksi vain, mutta minun mielestäni sinun ajatusmaailmasi on tavattoman kova. - En halua loukata, mutta tulee vain mieleen, että onko sinun kasvosi oikea "syy" vai oletko itse tullut siihen lopputulokseen, että muussa ei voi olla vikaa, koska ulkoisesti olet muuten OK. Voisiko olla niin, että olet nettiviestittelyssä miellyttävä ja helposti lähestyttävä, mutta luonnossa paljon jyrkempi, kovempi ja vaikeammin lähestyttävä ja se olisi pelottanut joitakin kahvittelijoita ? Naiset ovat melko herkkiä vaistoamaan tuollaisia ristiriitoja...

        Toisaalta, sinkkuna on helppo lähteä silloin kun mikään ei sido. - Jos mielesi tekee lähteä vähän suurempiin ympyröihin, niin sinun varmaan kannattaa tehdä asioita tuon mielitekosi toteuttamiseen, vai onko matkalippu jo ostettuna :) ?

        Kasvoni ovat oikea syy netissä ainakin ja en minä varmaan missään kärkisijoilla ole jos baarista ketään etsitään seuraksi. On niin mitäänsanomaton naamataulu. Keho on ok ja pukeutuminenkin ihan suht hyvä.

        Noin yleensä olen varmaankin ehkä toisinaan vaikeammin lähestyttävä ja kovempi, mutta toisaalta monesti liiankin pehmeän oloinen ja mukava. En siis tarpeeksi jännittävä vaan se mukava turvallinen fiksu huumorintajuinen nallekarhumainen valinta. Persoonaltani en kuitenkaan varsinaisesti ole sellainen enkä etsi sellaista parisuhdetta jota tietynkaltaiset naiset minusta toivoo. Esimerkiksi juuri pyöreät naiset lähestyvät koska ajattelevat minun vältitävän heistä koska olen empaattisen oloinen.
        Ehket ole huomannut miten pinnallista parinvalinta on tuolla ns. vapailla vesillä?

        Olen todennut että jos tahdon oikeasti löytää parisuhteen joka miellyttää minua niin se on todennäköisesti ainut keino, tuo muutto nimittäin suurempiin ympyröihin ja useisiin uusiin ihmisiin tutustuminen. Matkalippu ei ole ostettuna ja paljon on tekemistä. Se tässä onkin ongelmana kun ikää alkaa jo tulla ja toisaalta on asioita, jotka pitäisivät Suomessa, mutta minkäs sitä mahtaa jos ei vain kohtaa ketään?

        Mutta nyt tämä saa riittää tälle perjantai-illalle. Otan reipppaat yömyssyt ja menen maate. Ehkä unessa näen pyöräilijätyttösen.

        Nuku hyvin xena.


      • Ruma jätkä
        rumanainen_ kirjoitti:

        Entä me naiset, jotka emme kelpaa? No ehkä seksiin ja ainakin pussi päässä, mutta ei parisuhteeseen kun ei ole kauniita kasvoja.

        Minäkin olen jo luovuttanut mutta en vihaa miehiä. Täytän päiväni työllä ja harrastuksilla. Tässä vaiheessa iltaa sitten tulee surffailtua netissä ja ihmeteltyä mihin elämä oikein kuluu =(

        Minun silmissäni nainen ei ole koskaan ruma, mutta lihavuus on rumaa. Näen lihavuuden ja ylipainon tavallaan ylimääräisenä osana ihmistä ja se on mielestäni on ihmisessä "rumaa".

        Kauniit kasvot eivät määrittele sinua kuten ei minuakaan määrittele minun kasvoni.

        Tekisin sinuna samaa kuin minä eli pyrkisin löytämään keinoja vaikkapa suurentamalla ympyröitä jos haluat seuraa löytää. itse en ole enää varma tahdonko löytää enää suhdetta jos ne perustuvat sellaisille asioille kuten olen nähnyt niiden perustuvan.

        Mutta jos laitat sen pussin päähän ja piirrät siihen isohuulisen hymiön sekä pitkät silmäripset niin ehkä joku tykkää :D

        Ei viha ole ratkaisu, vaan välinpitämättömyys.

        Ignorance is bliss.


      • Ruma jätkä
        Ruma jätkä kirjoitti:

        Minun silmissäni nainen ei ole koskaan ruma, mutta lihavuus on rumaa. Näen lihavuuden ja ylipainon tavallaan ylimääräisenä osana ihmistä ja se on mielestäni on ihmisessä "rumaa".

        Kauniit kasvot eivät määrittele sinua kuten ei minuakaan määrittele minun kasvoni.

        Tekisin sinuna samaa kuin minä eli pyrkisin löytämään keinoja vaikkapa suurentamalla ympyröitä jos haluat seuraa löytää. itse en ole enää varma tahdonko löytää enää suhdetta jos ne perustuvat sellaisille asioille kuten olen nähnyt niiden perustuvan.

        Mutta jos laitat sen pussin päähän ja piirrät siihen isohuulisen hymiön sekä pitkät silmäripset niin ehkä joku tykkää :D

        Ei viha ole ratkaisu, vaan välinpitämättömyys.

        Ignorance is bliss.

        Äläkä tykkää kyttyrää tuosta pussi-kommentista. Aattellin että mitä olisin sanonut itselleni tuosta aiheesta.

        Yöt myös sinulle. Ehkä unessa näet itsesi kauniina, ihan omana itsenäsi.


      • 19+14
        Ruma jätkä kirjoitti:

        Kasvoni ovat oikea syy netissä ainakin ja en minä varmaan missään kärkisijoilla ole jos baarista ketään etsitään seuraksi. On niin mitäänsanomaton naamataulu. Keho on ok ja pukeutuminenkin ihan suht hyvä.

        Noin yleensä olen varmaankin ehkä toisinaan vaikeammin lähestyttävä ja kovempi, mutta toisaalta monesti liiankin pehmeän oloinen ja mukava. En siis tarpeeksi jännittävä vaan se mukava turvallinen fiksu huumorintajuinen nallekarhumainen valinta. Persoonaltani en kuitenkaan varsinaisesti ole sellainen enkä etsi sellaista parisuhdetta jota tietynkaltaiset naiset minusta toivoo. Esimerkiksi juuri pyöreät naiset lähestyvät koska ajattelevat minun vältitävän heistä koska olen empaattisen oloinen.
        Ehket ole huomannut miten pinnallista parinvalinta on tuolla ns. vapailla vesillä?

        Olen todennut että jos tahdon oikeasti löytää parisuhteen joka miellyttää minua niin se on todennäköisesti ainut keino, tuo muutto nimittäin suurempiin ympyröihin ja useisiin uusiin ihmisiin tutustuminen. Matkalippu ei ole ostettuna ja paljon on tekemistä. Se tässä onkin ongelmana kun ikää alkaa jo tulla ja toisaalta on asioita, jotka pitäisivät Suomessa, mutta minkäs sitä mahtaa jos ei vain kohtaa ketään?

        Mutta nyt tämä saa riittää tälle perjantai-illalle. Otan reipppaat yömyssyt ja menen maate. Ehkä unessa näen pyöräilijätyttösen.

        Nuku hyvin xena.

        Eli, jos oikein ymmärsin, sinulle riittää se, että joku kiinnostuu sinusta rahan tai oleskeluluvan takia? Pelkällä "eksotiikalla" et varmaan ulkomailta ketään saa, jos itsetuntosi on nollassa ja/tai ulkonäkösi on 'ruma'.

        No se ei minua haittaa, jokainen hakekoon onnensa sieltä mistä sen saa. Ainoa mitä en ymmärrä on se, jos itkee täällä netissä sitä ettei saa kumppania viikosta ja kuukaudesta ja vuodesta toiseen. Eihän sitä voi saada, jos on aina täällä.


      • Ruma jätkä
        19+14 kirjoitti:

        Eli, jos oikein ymmärsin, sinulle riittää se, että joku kiinnostuu sinusta rahan tai oleskeluluvan takia? Pelkällä "eksotiikalla" et varmaan ulkomailta ketään saa, jos itsetuntosi on nollassa ja/tai ulkonäkösi on 'ruma'.

        No se ei minua haittaa, jokainen hakekoon onnensa sieltä mistä sen saa. Ainoa mitä en ymmärrä on se, jos itkee täällä netissä sitä ettei saa kumppania viikosta ja kuukaudesta ja vuodesta toiseen. Eihän sitä voi saada, jos on aina täällä.

        Tällaiseen ihan turhaan viestiin en enää jaksa vastata.
        Olen tietysti aina täällä.

        Itsetuntoni on sadassa ja voin sanoa sen vaikka kutsun itseäni "rumaksi" eli joksikin joka ei monia naisia miellytä.

        Sinä taas olet pelkkä vittupää joka ruikuttaa netissä sitä että joku kommentoi muutaman viestin verran omaa tilannettaan.

        Vittupää sitten ei ollut mikään arvio kuten "rumuus" on vaan ihan fakta. ;)


      • Ruma jätkä
        19+14 kirjoitti:

        Eli, jos oikein ymmärsin, sinulle riittää se, että joku kiinnostuu sinusta rahan tai oleskeluluvan takia? Pelkällä "eksotiikalla" et varmaan ulkomailta ketään saa, jos itsetuntosi on nollassa ja/tai ulkonäkösi on 'ruma'.

        No se ei minua haittaa, jokainen hakekoon onnensa sieltä mistä sen saa. Ainoa mitä en ymmärrä on se, jos itkee täällä netissä sitä ettei saa kumppania viikosta ja kuukaudesta ja vuodesta toiseen. Eihän sitä voi saada, jos on aina täällä.

        Hyvä tosin kun muistutit että miksi tätä palstaa pitää välttää kuin ruttoa.
        Kirjoitat mitä tahansa jonka joku voi tulkita negatiiviseksi niin joku saapuu ruikuttaamaan ja kertomaan kuinka tärkeämpää olisi painua vain baariin etsimään nussimisseuraa. Mielellään vielä vihjailut että olisi ehkä parasta ottaa tuohta mukaan että saa edes huoran jos ei muuten onnista.

        Ehkä se olet sinä jolla ei ole elämää enkä minä?!
        Koska...puff! ja en ole enää palstalla. Minulla on muutakin elämää. Onneksi siihen ei tarvita muita.

        Vittupäät tietysti erikseen.


      • rumanainen_
        Ruma jätkä kirjoitti:

        Minun silmissäni nainen ei ole koskaan ruma, mutta lihavuus on rumaa. Näen lihavuuden ja ylipainon tavallaan ylimääräisenä osana ihmistä ja se on mielestäni on ihmisessä "rumaa".

        Kauniit kasvot eivät määrittele sinua kuten ei minuakaan määrittele minun kasvoni.

        Tekisin sinuna samaa kuin minä eli pyrkisin löytämään keinoja vaikkapa suurentamalla ympyröitä jos haluat seuraa löytää. itse en ole enää varma tahdonko löytää enää suhdetta jos ne perustuvat sellaisille asioille kuten olen nähnyt niiden perustuvan.

        Mutta jos laitat sen pussin päähän ja piirrät siihen isohuulisen hymiön sekä pitkät silmäripset niin ehkä joku tykkää :D

        Ei viha ole ratkaisu, vaan välinpitämättömyys.

        Ignorance is bliss.

        Ei kiitos. En halua kelvata vain siksi, että saisin parisuhteen. Elämässä on paljon muutakin. Saan onnistumisen kokemuksia töistä, pärjään opinnoissa työn ohella, olen pidetty ystävänä ja työtoverina, haluan saavuttaa tiettyjä asioita työ- ja talousrintamalla ja tiedän pystyväni niihin. Minulla on kummilapsia, sisarusten lapsia ja sukulaisia, on harrastuksia ja vapaaehtoistyö.

        Vaikka en naisena ole kiinnostava niin ihmisenä minulla on paljon annettavaa. Panostan siihen.

        Joskus, näin viikonloppuna, eksyn nettiin. Onneksi huomenna olen jo tarpeellinen:olen jakamassa ek-vaaliehdokkaani esitteitä ja jututtamassa potentiaalisia äänestäjiä keskeisellä paikalla. Siinä tehtävässä riittää siisti ja tyylikäs ulkonäkö, ei tarvitse olla miesten mielestä kaunis.


      • ..............
        8+3 kirjoitti:

        Metafora, symboliikkaa, tai miten ikinä sen haluat nimetä.

        Itse olen luopunut parisuhdehaaveista lähes samalla tavalla kuin siitä välimerihuvilasta; toiseen ei ole varaa ja toista ei saa koska miehet haluavat vain seksiä.

        Eli pointti oli se, että en jaksa käyttää energiaani katkeruuteen kummastakaan asiata vaan kanavoin toiveeni ja tahtoni ihan muihin asioihin. Joskus käyn tällä palstalla katsomassa onko mikään muuttunut (no ei ole!), mutta sen enempää en energiaa asialle tuhlaa. Keskustelen rekisteröitynä ihan muilla palstoilla silloin kun Suomi24:ssä olen.

        Hurjan moni täällä kuitenkin edelleen toistelee samaa mantraa, jonka mukaan "olen ATM enkä kelpaa kenellekään" ja "suominaiset ovat kamalia enkä sellaista huolisikaan" - jos kerran on varma ettei kelpaa JA ettei edes halua kelvata niin miksei unohda koko asiaa?

        jos kerran on varma ettei kelpaa JA ettei edes halua kelvata niin miksei unohda koko asiaa?

        No kun PANETTAA! Ymmärrätkö, tekee mieli vittua! Terveellä miehellä on pillu mielessä koko ajan, ei sitä niin vain voi unohtaa päättämällä yks kaks.


      • Ruma jätkä
        rumanainen_ kirjoitti:

        Ei kiitos. En halua kelvata vain siksi, että saisin parisuhteen. Elämässä on paljon muutakin. Saan onnistumisen kokemuksia töistä, pärjään opinnoissa työn ohella, olen pidetty ystävänä ja työtoverina, haluan saavuttaa tiettyjä asioita työ- ja talousrintamalla ja tiedän pystyväni niihin. Minulla on kummilapsia, sisarusten lapsia ja sukulaisia, on harrastuksia ja vapaaehtoistyö.

        Vaikka en naisena ole kiinnostava niin ihmisenä minulla on paljon annettavaa. Panostan siihen.

        Joskus, näin viikonloppuna, eksyn nettiin. Onneksi huomenna olen jo tarpeellinen:olen jakamassa ek-vaaliehdokkaani esitteitä ja jututtamassa potentiaalisia äänestäjiä keskeisellä paikalla. Siinä tehtävässä riittää siisti ja tyylikäs ulkonäkö, ei tarvitse olla miesten mielestä kaunis.

        Tuo on hyvä lähtökohta ja jos se riittää niin hyvä. Jos ei niin tiedät miten toimia.

        Itse ainakaan en aio enää eksyä tänne foorumille enää kertaakaan. On parempaakin tekemistä kun kuulla miten paska ihminen on pelkästään sen vuoksi kun kirjoittaa tänne.

        Se on totta, muuten että monessa asiassa onneksi riittää se siisti ja tyylikäs olemus sekä ihmisenä oleminen isolla I:llä eikä se seksuaaliset tunteet herättävä ulkomuoto.

        Olen ajatellut lähinnä sen vuoksi tuota seuranhakua kauempaa ettei sitten vanhana harmita ettei tullut kokeiltua kaikkea mahdollista.

        Ymmärrän toisaalta valintasi koska meissä miehissä on omat muutkin vikamme, tuon pinnallisuuden ohella.

        Onnea siihen mitä päätätkin tehdä elämällesi.


      • Kysymys mys mys
        rumanainen_ kirjoitti:

        Ei kiitos. En halua kelvata vain siksi, että saisin parisuhteen. Elämässä on paljon muutakin. Saan onnistumisen kokemuksia töistä, pärjään opinnoissa työn ohella, olen pidetty ystävänä ja työtoverina, haluan saavuttaa tiettyjä asioita työ- ja talousrintamalla ja tiedän pystyväni niihin. Minulla on kummilapsia, sisarusten lapsia ja sukulaisia, on harrastuksia ja vapaaehtoistyö.

        Vaikka en naisena ole kiinnostava niin ihmisenä minulla on paljon annettavaa. Panostan siihen.

        Joskus, näin viikonloppuna, eksyn nettiin. Onneksi huomenna olen jo tarpeellinen:olen jakamassa ek-vaaliehdokkaani esitteitä ja jututtamassa potentiaalisia äänestäjiä keskeisellä paikalla. Siinä tehtävässä riittää siisti ja tyylikäs ulkonäkö, ei tarvitse olla miesten mielestä kaunis.

        Kysymys rumanaiselle:
        Miksi et ole hyväksynyt tylsännäköistä ja köyhää miestä? Jos tiedät olevasi ruma niin miksi silti olet käännyttänyt niitä miehiä jotka sinusta ovat tykänneet?


      • Ruma jätkä
        .............. kirjoitti:

        jos kerran on varma ettei kelpaa JA ettei edes halua kelvata niin miksei unohda koko asiaa?

        No kun PANETTAA! Ymmärrätkö, tekee mieli vittua! Terveellä miehellä on pillu mielessä koko ajan, ei sitä niin vain voi unohtaa päättämällä yks kaks.

        Niin ja sitten tekisi mieli halia, suukotella, helliä, pitää hyvänä, juoda yhdessä teetä ja viiniä sekä keskustella miten sirppi näyttää juuri tänä iltana niin kauniilta koska se tehdään yhdessä.

        Nyt taidan olla ottanut riittämiin eli aika unelle ja häipyä täältä.

        zzzzzz


      • rumanainen_
        Kysymys mys mys kirjoitti:

        Kysymys rumanaiselle:
        Miksi et ole hyväksynyt tylsännäköistä ja köyhää miestä? Jos tiedät olevasi ruma niin miksi silti olet käännyttänyt niitä miehiä jotka sinusta ovat tykänneet?

        Mistä sellaisia miehiä löytyy?

        Ei ainakaan elävästä elämästä, koska kukaan ei huomaa rumaa naista.

        Netti-ilmoitukseen en saanut koskaan yhtäkään vastausta, ja ne joille itse vastasin pyysivät ensimmäisenä kuvaa ja/tai ehdottivat seksiä.

        Miten tuo köyhyys liittyy, muuten, asiaan?


      • nimimerkkierkki_
        .............. kirjoitti:

        jos kerran on varma ettei kelpaa JA ettei edes halua kelvata niin miksei unohda koko asiaa?

        No kun PANETTAA! Ymmärrätkö, tekee mieli vittua! Terveellä miehellä on pillu mielessä koko ajan, ei sitä niin vain voi unohtaa päättämällä yks kaks.

        Pillua saa rahalla, ei se sen vaikeampaa ole. Eikä edes kovin kallista.


      • .................
        rumanainen_ kirjoitti:

        Mistä sellaisia miehiä löytyy?

        Ei ainakaan elävästä elämästä, koska kukaan ei huomaa rumaa naista.

        Netti-ilmoitukseen en saanut koskaan yhtäkään vastausta, ja ne joille itse vastasin pyysivät ensimmäisenä kuvaa ja/tai ehdottivat seksiä.

        Miten tuo köyhyys liittyy, muuten, asiaan?

        Miten tuo köyhyys liittyy, muuten, asiaan?

        Miehen varakkuus on tärkein kriteeri ainakin yli 30 v naisille. Parikymppiset opiskelijat voivat vielä seurustella toisen köyhän opiskelijan kanssa ( = luotetaan, että valmistumisen jälkeen mies työllistyy hyväpalkkaisen vakiduuniin), mutta sitä vanhemmat eivät. Jos miehellä ei ole ostovoimaa (tai käytännössä mahdollisuus saada lainaa) sen jokaisen suomalaisen naisen vaatiman OMISTUSasunnon hankintaan, eipä ole suhteella tulevaisuutta.


      • .....
        ................. kirjoitti:

        Miten tuo köyhyys liittyy, muuten, asiaan?

        Miehen varakkuus on tärkein kriteeri ainakin yli 30 v naisille. Parikymppiset opiskelijat voivat vielä seurustella toisen köyhän opiskelijan kanssa ( = luotetaan, että valmistumisen jälkeen mies työllistyy hyväpalkkaisen vakiduuniin), mutta sitä vanhemmat eivät. Jos miehellä ei ole ostovoimaa (tai käytännössä mahdollisuus saada lainaa) sen jokaisen suomalaisen naisen vaatiman OMISTUSasunnon hankintaan, eipä ole suhteella tulevaisuutta.

        Tähän voisi lisätä vielä suominaisten huoruudesta: Suomessa pillun hinta miehelle on noin karkeasti puolet perheasunnon hinnnasta, usein enemmänkin.


      • ...........
        nimimerkkierkki_ kirjoitti:

        Pillua saa rahalla, ei se sen vaikeampaa ole. Eikä edes kovin kallista.

        Ai ei kallista? Juuri kirjoitin ylemmäksi, että kovin on.


      • rumanainen_
        ................. kirjoitti:

        Miten tuo köyhyys liittyy, muuten, asiaan?

        Miehen varakkuus on tärkein kriteeri ainakin yli 30 v naisille. Parikymppiset opiskelijat voivat vielä seurustella toisen köyhän opiskelijan kanssa ( = luotetaan, että valmistumisen jälkeen mies työllistyy hyväpalkkaisen vakiduuniin), mutta sitä vanhemmat eivät. Jos miehellä ei ole ostovoimaa (tai käytännössä mahdollisuus saada lainaa) sen jokaisen suomalaisen naisen vaatiman OMISTUSasunnon hankintaan, eipä ole suhteella tulevaisuutta.

        Enpä ole ikinä päässyt edes siihen vaiheeseen, missä olisi mietitty miehen kanssa omistusasunnon hankintaa.


      • nimimerkkierkki_
        ........... kirjoitti:

        Ai ei kallista? Juuri kirjoitin ylemmäksi, että kovin on.

        Lähipubista saat ilmaiseksi vaikka nyt heti.


      • ............
        rumanainen_ kirjoitti:

        Enpä ole ikinä päässyt edes siihen vaiheeseen, missä olisi mietitty miehen kanssa omistusasunnon hankintaa.

        Nykyään naisilla on 3 kk sääntö - asuntokaupoille tai äijä vaihtoon. Ja tähän liittyy tietysti lapsen siittäminen ja/tai isäksi suostuminen naisen lapsille edellisestä suhteesta.

        Teemaan liittyvä mainio biisi:

        http://www.youtube.com/watch?v=M5RZ-f8CUxE


      • ..................
        nimimerkkierkki_ kirjoitti:

        Lähipubista saat ilmaiseksi vaikka nyt heti.

        ATM ei saa lähipubista. Kokeiltu on.


      • fyifyifyi
        .................. kirjoitti:

        ATM ei saa lähipubista. Kokeiltu on.

        Ihan varmasti saa.

        Pitää vain tyytyä siihen tasoon, mitä saa.

        Mutta sitähän te vaaditte naisiltakin; "kaikki naiset saavat" - no totta mooses, mutta niin saavat miehetkin. Riittää että ottaa sen mitä saa.


      • .................
        fyifyifyi kirjoitti:

        Ihan varmasti saa.

        Pitää vain tyytyä siihen tasoon, mitä saa.

        Mutta sitähän te vaaditte naisiltakin; "kaikki naiset saavat" - no totta mooses, mutta niin saavat miehetkin. Riittää että ottaa sen mitä saa.

        Hei -15 vuotta kokemusta pubinnurkasta ja ATM EI SAA -kuin ehkä tuurilla ja sitä tuuria ei riitä joka vuodelle.

        Ja mitä on vuosien varrella saatu: mm. yli 30 vuotta itseä vanhempaa, arviolta 40 kg itseä painavampaa.Mutta ei kertaakaan kaunista naista. Eikä ole tullut helpposti nämäkään.


    • ..,.,.,.

      aiai

    • Poika nukkuu ja tytärkin laittautuu jo unille. - Minulla on makkarissani C.S.I. Miami auki ja pyörin facebookissa sekä näillä keskustelupalstoilla. - Aamulla ei tarvitse nousta aikaisin. - Ei voi valittaa :)
      Huomenillalla voi mennä vähän myöhempään, mutta enköhän minä ihan kotona herää sunnuntainakin !

    • mmyah

      Onhan tää ihan letkeetä vaa olla välillä himassa ja ottaa lungisti (: mitä pahaa siinä muka on?

      • Ruma jätkä

        Joo, tuonkin viestin laitat varmaan jostain baarista, jossa on nettiyhteys ja jossa viisi miestä vähintään häärää sinun ympärillä koko ajan.


      • mmyah
        Ruma jätkä kirjoitti:

        Joo, tuonkin viestin laitat varmaan jostain baarista, jossa on nettiyhteys ja jossa viisi miestä vähintään häärää sinun ympärillä koko ajan.

        Busted. Mutta unohdit mainita niiden miesten olevan tummia.


      • Ruma jätkä
        mmyah kirjoitti:

        Busted. Mutta unohdit mainita niiden miesten olevan tummia.

        Se on varmaan joku afro-keidas kuitenkin. ;)


    • Itte ajattelin tän vkl pitää taukoa ja olla omassa rauhassa. On ollut sellaista haipakkaa viime viikot että ei ole tosikaan ja en kyllä kerro tapahtumista mitään. Muuten palstan tietty väki huutaa että olet....

      No joo sellaista se.

    • minä..

      olen juuri lähdössä, tulin vaan vielä kurkkaamaan, että mitä teille kuuluu :)

    • ...;,,,;...

      Ilmoitusluonteinen asia: Söin ES:n. Nam. Ei muita suunnitelmia täksi illaksi. Huomenna pyykinpesua, nettiä, tv auki vaikken katso, musiikkia kuuulokkeilla youtubesta.

      T. Tappajahiiri

      • minä..

        hyvä homma, tuut sit ens kerral megeen :)


      • .....

        Pesetkö pikkupöksyjä? ;))


      • ES
        ..... kirjoitti:

        Pesetkö pikkupöksyjä? ;))

        Kulahtaneet pikkupöksyt ja tappajahiirinaamari ...;,,,;... pyörivät juuri pesukoneessa.


    • Hämärän rajoilta

      Minä käytin perjantai-illan hyvin: äänitin uuden laulun. Se kertoo luuserimiehestä, joka eräänä päivänä löytää kutsumuksensa ja sisäisen sankarinsa ja päätyy sen ansiosta ...hoitoon. Tämä on pessimistinen allegoriani luuserina (ja perjantai-iltana kotona) pysymisen puolesta, olkaatte hyvät:

      http://tinyurl.com/5uqweh6

      • ...;,,,;...

        Moi, Susimies. Kiva biisi sulla.
        T. Tappajahiiri (vaarallinen)


      • Darth

        Toi oli hyvä XD. Voin lähestulkoon samaistua susimieheen.


    • t5t5t5t5t5t5

      On ollut ihan hieno ilta ja koko päivä. Nukuin pitkään ja heräsin pienessä krapulassa, join aamukahvit ja oluet. Kävin kaupassa ja tein hyvää ruokaa. Rassasin vanhaa läppäriä kuntoon ja soittelin kitaraa. Katsoin hurriganes leffan ja otin muutaman kylmän oluen. Eli täydellinen päivä. Ei töitä ja vapaata.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Onneksi olkoon sait mut vittuuntumaan

      Sapettanu koko helvetin päivän.
      Ikävä
      84
      3843
    2. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      91
      3070
    3. Seinäjoen ampumistapaus

      Kyseessä olivat helluntainkirkkoon kuuluvia. Niin myös Jyväskylän tapauksessa. Mistä he saavat aseet ?
      Seinäjoki
      65
      3023
    4. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      43
      2415
    5. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      88
      2202
    6. Mitä sitten ikinä teetkin

      Mun on aika mennä J mies. Olen ollut niin tyhmä. Kaikkea mukavaa elämääsi edelleen toivotan ja ihanaa elämän jatkoa. Mei
      Ikävä
      44
      1797
    7. Saanko selityksen?

      Mikä minus oli vialla? Ulkonäkö, teinkö jotain väärin, sanoinko jotain..? Haluisin vaa tietää :(
      Ikävä
      65
      1786
    8. Pakotteet purevat

      Asiallinen artikkeli Helsingin Sanomissa miten pakotteet purevat Venäjään. Kulutusjuhlat, ei työttömyyttä, elintason nou
      NATO
      326
      1784
    9. Mies mistä oikein suutuit?

      Yhtäkkiä vaan häippäsit täältä... 😢
      Ikävä
      26
      1760
    10. Kun istuit

      vierelläni penkillä, olin hetken onnellinen. Se hetki kimaltelee mieleni sopukoissa ja valvottaa öisin. Salainen kaipau
      Ikävä
      62
      1610
    Aihe