Kuinka Kysyn?

?!?!

Terve! Oon 14v. jätkä ja ois kysyttävää teiltä. Haluaisin aloittaa kivan tytön(15v.) kanssa suhteen, mutta ongelmana on se että kuinkä kysyn "yhteen". Tyhmintä on ajatella et jos kysyn tällä tavalla, "alax olee?"alax" jne. Mielestäni kuulostaa tyhmältä kysyä textarilla tai puhelulla tai jossain chatissa. Haluaisin kysyä face to face, mutta kysymys on että Kuinka Kysyn?
Kiitos jo etukäteen vastauksista. :))

20

2441

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ole ritari

      Miten olis pyytää tyttöä koulun jälkeen esim. ulos, vaikka kävelylenkille tai jos jommalla kummalla teistä on koira niin "koiralenkille" (tai mikä nyt olis luontevaa toimintaa siellä missä asutte). Voisitte jutella vaikka kouluasioista, joka on tuttu ja turvallinen aihe kummallekin. Ja sitten lenkin lopuksi voisitte sopia seuraavastakin kahdenkeskisestä tapaamisesta, vaikkapa ajatuksella, että mennään kävelylle huomennakin tai tavataan jossain muualla, mutta kaksin, ei kaveripiirissä.

      Silläkin tavalla se viesti (että olet kiinnostunut tytöstä) menee perille. Tutustutte ekaks kunnolla ja olette hyviä kavereita, ja sitten jossakin sopivassa kohtaa voisit sanoa sen ihan suoraankin, että tykkäät hänestä, viihdyt hänen seurassaan ja olisit valmis aloittamaan seurustelun.

      Silleen se olis vähän pehmeämpi aloitus kuin se, että tömäyttää asian suoraan päin näköä. Tytöt tykkää siitä, että niitä kosiskellaan pehmeästi. Suora toiminta kuuluu enemmän poikien keskinäiseen kommunikointiin.

      • ?!?!

        Kiitos neuvosta. Unohdin sanoa tuossa "Kuinka Kysyn" niin olemme kyllä nuolleet ja sen semmoista mutta kun en haluaisi "alax" tavalla "yhteen". Kiitos vielä neuvostasi tuosta oli hyötyä. :))


      • nimetön96

        ei kyllä koirakävelylle kannata kahden koiran kanssa lähteä. koirat vaan alkaa rähistä toisilleen eikä siinä oikeen pääse juttelemaan


    • Hah !

      "Nuolleet" ? Ei h-i, alkeellisimmat käytös- ja tapatiedot puuttuvat, mutta nuoleminen on aloitettu. Nooo, ihminenhän on maailman tyhmin eläin, sori. Tai siis eläimethän aloittaa tutustumisen nuolemalla ja haistelemalla, ne kun eivät puhua osaa.

      • Nolo tyyppi :D

        Meinaatko sitä ettet tiedä mitä nuoleminen tarkoittaa? :DDD Säälittävää.


    • Nolo-nolompi-noloin

      Ei, sitä en meinaa, nuoleminen-sana on hyvin selvä ja kertoo hyvin, mistä on kyse. Paljon säälittävämpää on, jos sinä et ymmärrä, mitä "Hah !" tarkoittaa.

    • Kröhöm!

      Hey hey, kyse oli miten toi jätkä alottaa suhteen. Ei siitä mitä nuoleminen tai hah tarkoittaa...

      • Ei h-i !

        Mitenhän pitäisi ilmaista, että yksinkertainenkin tajuaa: mitä kyselemistä siinä enää on ? Nuoleminen on sellaista hommoo, jota tapahtuu yleensä normi-ihmisillä vain suhteessa, oli se nyt sitten millainen suhe tahansa. Snaijaatko ?


      • nykyään..
        Ei h-i ! kirjoitti:

        Mitenhän pitäisi ilmaista, että yksinkertainenkin tajuaa: mitä kyselemistä siinä enää on ? Nuoleminen on sellaista hommoo, jota tapahtuu yleensä normi-ihmisillä vain suhteessa, oli se nyt sitten millainen suhe tahansa. Snaijaatko ?

        tarkoittaa lähinnä pussailua..


      • Hah !
        nykyään.. kirjoitti:

        tarkoittaa lähinnä pussailua..

        Niii-i, pussailtu on, mutta ei tiijetä, miten asioita kysytään. Woi elämä !


      • üüüüüüüüüü

        niimpä...


    • a1

      Olet ?!?! vielä kovin nuori aloittamaan "suhdetta". Lähinnä voit vahingoittaa liian aikaisella "suhteella" sekä omaa että kumppanisi tulevaisuutta.

      • 35qttea

        hevonkukkua, älä uskoa tuota a1:stä.


    • tzusa

      "Pidän sinusta. Haluatko alkaa seurustelemaan kanssani?"

    • TapaisinpaKassajonos

      Sööttiä!

      Voisit varmaan siinä pusuttelun lomassa sanoa vaikka jtn tähän tyyliin ;
      "Mä tykkään susta koko ajan enemmän ja enemmän..ja musta me voitais alkaa seukkaan ihan kunnolla..siis jos se käy sulle"

    • Poika12345

      Poika: tyttö
      Tyttö: poika
      poika: oon ajatellu yht juttuu...
      Tyttö: mitä?
      Poika: mä tykkään sust ennemmänku kaverina, ni haluisitä olla enemmän ku kaveri ?

      • Coca-Cola

        No ajattelin tulla kertomaan miten mun poikaystäväni "kysyi":
        Oltiin aluksi leffassa ja sen loputtua mentiin poikaystävän mautoon ja oltiin ajettu n. 100m ja poikaystäväni kysyi "onko sulla jano? Mä voisin ainakin ottaa Pepsin" sanoin, että voin mä ottaa vaikka kokiksen (Coca-Cola). Sitten pysähdyimme S-marketin pihaan ja hän sanoi, että voin odottaa mautossa. Jäin siis odottamaan ja kului n. 20-30 min, ennenkuin hän tuli ulos. Hän käveli mautolle ja ojensi mulle kokikseni. Luin kyljestä "Share a Coca-Cola whit tyttöystävä". Toi sana. Mun mielestä se oli jotain niin sulosta. Katoin vaivihkaa poikaystävääni ja hän otti kulausta Pepsistään. "Share oli ensimmäinen, joka tuli vastaan. Toivottavasti siinä ei lue mitään Erkkiä". Naurahdin ja hymyilin. "Kiitos" sanoin nopeasti tajutessani,että en ollut vielä kiittänyt häntä. Menin hänen lähelleen ja kuiskasin "mä toivon että tää ilta ei lopu koskaan" ja laskin päätäni hieman hänen huuliensa tasolle ja suutelimme. Siitä illasta asti tähän iltaan (tasan 2vk) olemme olleet yhdessä. Hän siis tuli pyytämään mua ulos ja ennen sitä meillä kahdella ei ollut mitään virallista "supinaa". Minulla oli kauhea ihastus päällä hänestä ja kuulemma hänellä minusta :). Kun käytin sanaa "poikaystävä" se siis juuri siinä ottakaa huomioon, että meillä ei tosiaan ollut tuolloin vielä mitään. Olen itse 7lk ja minun oma komea bruneni 9lk.


      • vähän
        Coca-Cola kirjoitti:

        No ajattelin tulla kertomaan miten mun poikaystäväni "kysyi":
        Oltiin aluksi leffassa ja sen loputtua mentiin poikaystävän mautoon ja oltiin ajettu n. 100m ja poikaystäväni kysyi "onko sulla jano? Mä voisin ainakin ottaa Pepsin" sanoin, että voin mä ottaa vaikka kokiksen (Coca-Cola). Sitten pysähdyimme S-marketin pihaan ja hän sanoi, että voin odottaa mautossa. Jäin siis odottamaan ja kului n. 20-30 min, ennenkuin hän tuli ulos. Hän käveli mautolle ja ojensi mulle kokikseni. Luin kyljestä "Share a Coca-Cola whit tyttöystävä". Toi sana. Mun mielestä se oli jotain niin sulosta. Katoin vaivihkaa poikaystävääni ja hän otti kulausta Pepsistään. "Share oli ensimmäinen, joka tuli vastaan. Toivottavasti siinä ei lue mitään Erkkiä". Naurahdin ja hymyilin. "Kiitos" sanoin nopeasti tajutessani,että en ollut vielä kiittänyt häntä. Menin hänen lähelleen ja kuiskasin "mä toivon että tää ilta ei lopu koskaan" ja laskin päätäni hieman hänen huuliensa tasolle ja suutelimme. Siitä illasta asti tähän iltaan (tasan 2vk) olemme olleet yhdessä. Hän siis tuli pyytämään mua ulos ja ennen sitä meillä kahdella ei ollut mitään virallista "supinaa". Minulla oli kauhea ihastus päällä hänestä ja kuulemma hänellä minusta :). Kun käytin sanaa "poikaystävä" se siis juuri siinä ottakaa huomioon, että meillä ei tosiaan ollut tuolloin vielä mitään. Olen itse 7lk ja minun oma komea bruneni 9lk.

        Awwwws :3. Sinun poukaystävääsi ei häiritse, että olet kuitenkin nuorempi? Onko teillä kehitys ns. samalla tasolla? Vai onko hän jyrjitty?


      • Coca-Cola
        vähän kirjoitti:

        Awwwws :3. Sinun poukaystävääsi ei häiritse, että olet kuitenkin nuorempi? Onko teillä kehitys ns. samalla tasolla? Vai onko hän jyrjitty?

        No ei häiritse. Kehityksessä en tiedä. Kai mä olen vähän alempaa kehityksessä. Ja siis ei jyrjitty eikä mikään huippu suosittu♥.


    • Anonyymi

      Kannattaa aloittaa halaamalla ja sitten voit sanoa ollaanko enemmän kuin ystäviä ? Ja sitten sen jälkeen voitte aloittaa varsinaisen seurustelun sitten voitte jo aloittaa suutelun KANNATTAA MUUTEN SIT SANOA NOI KAIKKI SILEEIN ETTÄ OOTTE KAHDESTAAN ETTEKÄ KAVEREIDEN YMPÄRÖIMÄNÄ

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 134
      3843
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      107
      3497
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      18
      2493
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1861
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1717
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1589
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1565
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1506
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1471
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      86
      1446
    Aihe