Mitä mieltä olette miehestä joka haluaa mennä mieluummin mökille äitinsä kanssa lomallaan? Ei aio edes käydä tyttöystävänsä luona koko aikana,asutaan siis eri paikkakunnilla kaukosuhteessa.
Mitä mieltä olette
27
745
Vastaukset
- ¨¨
Miehesi on tyypillinen mammanpoika,,,aika katkaista äitiinsä napanuora.
Tai sitten miehesi ei muutu tuosta koskaan. - mitä tehdä
Mammanpoika tuntuu tosiaan olevan.Vietti joulunkin mieluummin äitinsä kanssa,ei tullut käymään vaikka pyysin.Äidin valmistamat ruoat ym.vei voiton.
Myös veljiensä kanssa viettää paljon aikaa,harrastaa heidän kanssaan.
Mitä voin tilanteessa tehdä? Aikaa ei tunnu minulle riittävän. - erk????
Riippuu äidin iästä. Jos kyse on huonokuntoisesta äidistä, niin mies osoittaa esimerkillistä vastuuntuntoa ja välittämisen tahtoa. Kannattaa pitää hänestä kiinni, koska tulee pitämään sinustakin hyvän huolen.
Jos mökillä on perinteisesti kevään aikana jouduttu tekemään kevättöitä, kuten hiirenkakkojen siivousta, laiturin siirtämistä taas paikoilleen, veneen putsausta eli yleensä tarkistaa talven tuhoja, niin jos jatkossa mies aikoo mökkiä myös omiin tarkoituksiinsa käyttää, sanoisin pojan todellakin olevan velvollinen ottamaan osaa mökin kunnossapitoon.
Jos kyse on perheen kevättraditiosta miehen eliniän ajalta, niin sinun täytyisi vain hyväksyä se. Me ihmiset tarvitsemme sellaisia ja joku päivä sinäkin saat kunnian lähteä mukaan.
Vaikka syytä ei olisi minkäänlaista, niin meidän muiden mielipitieillä ei ole väliä, koska sinun täytyisi itse kyetä miettimään kokeeko mies sinut liian sitovaksi ja osaatko oikeasti olla suhteessa, jossa ei aina tarvitse olla yhdessä? Kaukosuhde ei ole selitys sille, etteikö voi joskus odottaa vähän pitempään.
Ja jos mies on sinulle väärä ja toimii aina yhtä typerästi, niin unohda koko tapaus. - odotettu on
Kiitos vastauksista. Äiti on n.65 v. ,hyväkuntoinen tietääkseni. Mies menee tekemään mökille kai ainakin lumitöitä ja lepäämään.
Ymmärrän että haluaa sinne mennä,mutta kun muutenkin tapaamme niin harvoin niin kummastuttaa ettei voi edes piipahtaa lomallaan luonani. - vain ystävä
Minusta sinun kannattaa katsoa tilannetta avoimin silmin. Mies ei välitä sinusta, ei ainakaan mitenkään erityisesti. Olet ehkä mukava tyttöystävä, jonka luona voi piipahtaa silloin tällöin, mutta erityisen merkittävä et miehelle ole.
Eikö sekin ole aika hyväksyä ja hakea uusi poikaystävä? - epämääräinen suhde
Niin ei taida tosiaan tarpeeksi välittää. Mutta antaa niin ristiriitaista viestiä,että olen aivan ulalla missä mennään. Antanut ymmärtää että haluaa minut sinne,itse ei ole valmis muuttamaan luokseni. Toisaalta taas kyselee usein kuka olisi se oikea hänelle tai ettei oikeaa ole olemassakaan. Välimatka ei häntä lämmitä,pelkää että häiriköi minua,aika on kortilla,ei jaksa etsiä enää kun niin vanha ja vaativa ym.ym.
Käy kuitenkin joskua ja tekstailee,ei soita enää.
Muuten on ihan mukava kun tavataan. - Ria-Anna
Eikös se ollut sitten siinä?
Älä nyt väännä hyvästä kaverisuhteesta rakkaustarinaa. - huoh huoh
Jättäisin tuollaisen mammanpojan. Miehen tulee olla mies. Miten tuntuu että tämä koko maa tuntuu olevan täynnä näitä tohvelipoikia jotka ovat narsistiäitiensä aivopesemiä aivan täysin? Äidit pilaavat poikiensa elämän kun eivät anna mitään mahdollisuutta lapselleen tutustua elämänsä naiseen ja irtautua äidistään. Huoh!
- puolvuosisatainen
Ei todellakaan kannata jatkaa.
- mama's boy
Tartteeko vielä kysyä? Eiköhän seura äitinsä kanssa kiinnosta enemmän :)
- kyllä ukkojen kelpaa
Eikö kukaan muu ole huomannut, että miehet karttavat nykyisin sitoutumista? Olen ajatellut asiaa paljonkin. Onkohan äiti perussyy, luulen että pikemminkin tekosyy.
Miehen kannalta ajateltuna, sanokaa yksikin hyvä syy, miksi mies muuttaisi omasta kämpästään tyttöystävän kanssa yksiin! Nythän hepulla on kaikki edut puolellaan. Hän voi lykätä perheen perustamistakin maailman tappiin. Mies voi tulla isäksi vaikka satavuotiaana - jos siis haluaa lapsia. - tuntuu karttavan joo
Olenkin nyt ajatellut olla ottamatta mieheen mitään yhteyttä.Ei tunnu haluavan viedä tätä suhdetta eteenpäin tai sitten on vain hitaasti etenevää sorttia.
Haluaa luultavasti tapailla vain petipuuhien merkeissä kun ei ole muutakaan tilalle.- puolivuosisatainen
Keskity sinä ihan rauhassa oman elämäsi rakentamiseen. Ihmiskunnasta noin puolet on miehiä ja monet melko mukavia tyyppejä, etköhän sinäkin löydä siitä poppoosta jonkun sopivamman. Kun lakkaat haikailemasta tuon juntin perään.
Elämme vain kerran, aikaa on turha tuhlata tuommosen mörököllin takia.
- erk???
Mieskaverisi on mitä ilmeisemmin elänyt niin pitkään omilla tavoillaan, että onkohan kyse edes vilpittömästä tarpeesta olla kenenkään kanssa oikeasti? Joskus ihmisen laiskuus voi ylittää ihmisuhteessa tarvittavan epäitsekkyyden ja toisen edestä tekemisen vaivan. Älä ymmärrä miestä liian syvällisesti, koska äitikään ei osoittautunut päteväksi syyksi ja lumityöt ovat tässä vaiheessa vuotta vähän säälittävä selitys.
Mies on nyhverö, joka ei osaa reippaasti sanoa äidilleen tapaavansa muitakin naisia samoilla kulmilla. Äitien yleensä pitäisi ymmärtää oman poikansa tarpeet pl. perin itsekeskeiset ja omistushaluiset. Noh, jos sellainen äiti on kyseessä, niin älä missään nimessä sotke itseäsi sellaiseen ihmissuhdesotkuun. Omistavat ja ajattelemattomat äidit ovat helvettiä omille lapsilleen saati sitten vävy- tai miniä ehdokkaille. - äitejä ja "äitejä"
... siis jos nyt mies on äitinsä luona ...
- alkup.
Miehelle tuntuu olevan lapsuudenperhe hyvin tärkeä. Asuukin lapsuudenkodissaan,jonka omistaa veljensä kanssa. Siellä haluaa asua.
Kaikki muut velvollisuudet vievät miehen ajan. Hänellä tavallaan on jo perhe,jonka kanssa viettää aikaa. Siihen ei tunnu naisystävä oikein mahtuvan. - Siksaksik
Ei ole kasvanut isoksi vaan äitee käskyttää varmaankin vielä aikamiespoikaansa, mitäs jos keskustelet missä kaveri ihan oikeasti menee ja mitä haluaa sinusta.. Eli juttele ja kysy suoraan. Sillä se selkiää.. Niin monelle on lapsuudenperheestä irrotutautuminen eri juttu..
- Kasvettava itsenäise
Älä moiseen sotkeudu. Hae itsellesi poikaystävä joka on itsenäistynyt.
Tunnen erään joka on mammanpoika koko elämäsi pilaat semmoisen kanssa.
- selvät suunnitelmat
Lähetin sitten miehelle vielä viestin ja kerroin tarkemmin vapaistani. On edelleen lähdössä mökille äitinsä kanssa heti kun loma alkaa,ovat siellä n.2viikkoa.
Sanoi vielä että ei taideta poiketa ;-)
Ei kysellyt mun kuulumisia,kertoili vain omista jutuistaan jotain.Vähän viiveellä vastailikin.
Kaikkiin mammanpoikiin sitä pitääkin sekaantua.- mk
Ei taida ymmärtää mies naisten päälle mitään jos äitinsä kanssa viettää aikaa. Itse olen joskus huomannut että esim. mökille ei mahdu kahta eri sukupolvea samaan aikaan kun vuorokausirytmi on ihan erilainen eli kun minä teen aamupalaa niin vanhemmat tekevät lounasta ja kun illalla saunotaan niin toiset menvät nukkumaan niin eihän siitä mitään. Jos mies haluaa vain runkata eikä tehdä sitä naisen kanssa niin anna olla vain mamin kanssa mökillä. Laitappa joskus mies valitsemaan että nyt tehdään niinkuin sinä haluat ja katso mitä mies vastaa ja tekee.
- heka veka
Kannataiskohan sinun itsesi katsoa peiliin,niinkuin sanonta kuuluu.
- harkitse vielä
Tässä vaiheessa sinun olisi hyvä miettiä asiaa ja unohtaa koko mies jollet ole häneen jo likaa kiintynyt ja olet valmis elämään tulevaisuutesi miehen-miehen äidin ehdoilla..Jos nyt jo alussa mies huomio perheensä ennen sinua niin mitä tulevaisuus toisi sitten tullessaan.
- Ria-Anna
"selvät suunnitelmat" -nimimerkki: Eikö asia ole sillä selvä, kuten jo kerran sanoinkin. Elet vain mukavasti käytettävissä tarvittaessa, et yhtään enempää.
Katso nyt vihdoinkin tosiasioita avoimin silmin. Et ole ainoa samassa tilanteessa. Ei vika ole kenenkään, ei sinun, ei miehen eikä miehen äidin.
Tällaistakin elämä on. - Liina Anniina
Selvääkin selvempi, että onko mies mammanpoika vai ei, mutta sinua varten tuo mies ei elä.
Unohda koko juttu. Älä tuhlaa kallista aikaasi, mies ei ole kiintynyt sinuun.
Ota totuus eteesi, että näin on.
Turha miestäkään on tuomita, jos kemiat ei vastaa toisiaan, niin minkäs hänkään tekee.
Olet hölmö, jos roikut tällaisessa suhteessa, joka ei edes ole rakkaussuhde. - alkup.
Niin kiitos vaan neuvoista. Ei ole miehestä kuulunut mitään sen jälkeen kun sinne mökille lähti. Olen myös pystynyt olemaan ottamatta yhteyttä häneen,vaikka mielessä kyllä vielä onkin,ei pysty heti unohtaan. Olisi voinut ilmoittaa tarkemmin ettei enää kiinnosta jatkaa,miksiköhän miehet jättää tolleen mitään ilmoittamatta?
- miehiä tulee ja mene
"Olisi voinut ilmoittaa tarkemmin ettei enää kiinnosta jatkaa,miksiköhän miehet jättää tolleen mitään ilmoittamatta? "
Pitkän mieskokemuksen jälkeen sanon, että tässä juuri on miesten ja naisten ero. Naiset puhuvat ja puhuvat, tinkaavat ja haluavat keskustella. Mies tekee ja usein osoittaa asioita, myös tunteitaan, tekojen kautta.
Jos mies on innostunut naisesta, eihän sitä pidättele mikään.- johnboy
Kanattaa jakaa!) long john.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole482519Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi742507Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä732392Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.662184Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl321887Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma1031739Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko231195Riikka runnoo! sähkön hinta +25 %, bensan hina +16 %
Euron bensa! Tuo legendaarinen persujen vaalilupaus. Sannan hallitus pudotti sähköenergan alv:n 10 prosenttiin, Riikka r71044Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi411025Eläköön kuningas, kuningas on kuollut
Heikki Nivala kaatui kuin mies. Kavaltaja käveli juuri edelliseen toukokuun kokoukseen hankkimansa puku päällä. Eläköön58929