Sukupuolen tunnistaminen kirjoituksista

njopp

m30 tuossa jossain ketjussa sanoi, että osaa aika hyvin päätellä kumpaa sukupuolta kirjoittaja on, vaikka sitä ei olisi mainittu tekstissä. Mites muut palstalaiset? Tiedätkö, kumpi on kyseessä mies vai nainen, jos hän ei sitä tekstissään mainitse eikä muutenkaan tuo ilmi? mitkä ovat sellaisia piirteitä tekstissä, josta vois nyt sitten päätellä kumpaa sukupuolta kirjoittaja on?

Itsellenikin kyllä erilaisia tekstejä lukiessa tulee yleensä aina jonkinlainen mielikuva kumpi tekstin kirjoittajan sukupuoli voisi olla. Tiedä sitten osuuko nuo arvaukset ollenkaan kohilleen. Mutta jokatapauksessa aika harvat kirjoitukset on sellaisia, joissa tosissaan saa miettiä, että kumpikohan tän on kirjoittanut.

Ja loppuun vielä arvoitus. Kumpaa sukupuolta arvelet tämän aloituksen laatijan olevan?

65

262

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .......

      mies

    • Huomioita naisista

      Naisilta puuttuu kriittisyys toisia naisia kohtaan kaikista teksteistä.
      Olettaa sopii että nainen tuntee oman sukupuoltansa kohtaan voimakasta sympatiaa ja samaistuu kaikkiin naisiin.

      Tämä tulee herkimmin esille juuri sukupuolikeskusteluissa. On täysin mahdotonta nähdä että nainen pitäisi miesten puolta tai sanoisi mitään poikkipuolista saa toisesta sukupuolesta.

      Sitten on eroja oikeinkirjoituksessa ja siinä mihin asioihin toinen ihminen tekstissä tarttuu.
      Tunnistan naisen jos asia on erotettu asiayhteydestä ja käännetty siten että se on melkein tahallaan ymmärrettävissä väärin. Tiedän että asiaa on tulkittu tunteella ja asia on pakko kääntää tietyllä tavalla johon miehen vastatessa nainen voi sitten valittaa että "mies vänkää vastaan".

      Tietysti eroja on myös tavoissa yleistää ja siinä miten ihminen johtaa ajatuksen liittyvän itseensä.

    • gjgdm

      Kun aloin lukemaan tekstiä ajattelin sut naiseksi. Selvät provot on usein niin liioiteltuja että ne tunnistaa, siis jos joku esiintyy vast sp:nä.

      • njopp

        Ok. En paljasta vielä sukupuoltani, vaan odottelen vielä muidenkin vastauksia. Kuulisin myös perusteluja mielellään. Mistä päättelette sukupuoleni? Onko tekstissäni joitan sellaisia asioita, joista sen voi päätellä?


      • Minä mies, ugh!
        njopp kirjoitti:

        Ok. En paljasta vielä sukupuoltani, vaan odottelen vielä muidenkin vastauksia. Kuulisin myös perusteluja mielellään. Mistä päättelette sukupuoleni? Onko tekstissäni joitan sellaisia asioita, joista sen voi päätellä?

        Olet mies, koska naiset ei mieti tuollaisia asioita ainakaan noin perusteellisesti argumentoiden. Nainen yleensä kirjoittaisi jotenkin omakohtaisemmin eikä tuolla tavalla yleisesti, hieman abstraktilla tasolla. Poikkeuksiakin aina toki on, mutta noin yleistäen.


      • Minä mies, ugh!
        njopp kirjoitti:

        Ok. En paljasta vielä sukupuoltani, vaan odottelen vielä muidenkin vastauksia. Kuulisin myös perusteluja mielellään. Mistä päättelette sukupuoleni? Onko tekstissäni joitan sellaisia asioita, joista sen voi päätellä?

        Toisaalta taas hieman feminiinisiä piirteitä sun kirjoituksessa on. Tuollainen pieni empaattisuus ja maltillisuus ja kiinnostus toisten mielipiteistä. Olet todennäköisesti joku yliopisto-opiskelijapoika, tai ainakin tykkäät lukemisesta ja pohdiskelusta pohdiskelun vuoksi, eli ilman mitään konkreettista päämäärää. Eli et ole varmaankaan insinööri tai muu teknisten asioiden ratkoja (nyt uskaltaudun arvuuttelemaan jo liian pitkälle ja virheiden riski suurenee).


      • njopp
        Minä mies, ugh! kirjoitti:

        Toisaalta taas hieman feminiinisiä piirteitä sun kirjoituksessa on. Tuollainen pieni empaattisuus ja maltillisuus ja kiinnostus toisten mielipiteistä. Olet todennäköisesti joku yliopisto-opiskelijapoika, tai ainakin tykkäät lukemisesta ja pohdiskelusta pohdiskelun vuoksi, eli ilman mitään konkreettista päämäärää. Eli et ole varmaankaan insinööri tai muu teknisten asioiden ratkoja (nyt uskaltaudun arvuuttelemaan jo liian pitkälle ja virheiden riski suurenee).

        Mielenkiintoista. Näitä on hauska lukea. Heittääkää muutkin tänne arvailuja. Lupaan sitten kertoa, miten metsään tai oikeaan teidän arvailut on osunu.


      • Cranky_geek
        njopp kirjoitti:

        Ok. En paljasta vielä sukupuoltani, vaan odottelen vielä muidenkin vastauksia. Kuulisin myös perusteluja mielellään. Mistä päättelette sukupuoleni? Onko tekstissäni joitan sellaisia asioita, joista sen voi päätellä?

        Niin mutta yleensä ei kuitenkaan tietoisesti pyritä olemaan sukupuolineutraali tai vastakkaisen sukupuolen edustaja. Että sikäli sukupuoli paistaa yleensä helpommin jollain tavalla viesteistä läpi. Onhan noita merkkejä jotkut jo maininneetkin, vaikka eihän ne tietenkään automaattisesti johda varmaan lopputulokseen.


    • Osittain pystyn sen päättelemään ja tietyt kirjoittajatkin tunnistan vaikka käyttävätkin eri nickkejä. Mutta varmuutta asiasta ei ole, vain tuntuma.

      Arvelen että olet nainen.

    • mä30.

      EVVK, vain mielipiteellä ja kirjoituksen sisällöllä on väliä.

      m30 inhoaa naisia, joten tuomitsee mielipiteensä kustakin mielipiteestä mielipiteen kirjoittajan sukupuolen mukaan. Hän on jopa kysynyt keskustelukumppanin sukupuolta ennen varsinaiseen viestiin vastaamista. Älkää ottako kyynistyneestä, epäluuloisesta yleistäjästä mallia.

      • Toisen AP

        Siksi tuo mainittu aloitus oli kirjoitettu ilman sukupuolta, että ei tulisi vastauksia sen mukaan.
        Ja sen kyseessä olleen aloituksen oli muuten kirjoittanut mies.


      • salimies
        Toisen AP kirjoitti:

        Siksi tuo mainittu aloitus oli kirjoitettu ilman sukupuolta, että ei tulisi vastauksia sen mukaan.
        Ja sen kyseessä olleen aloituksen oli muuten kirjoittanut mies.

        Jos se teinitytöltä kuulostava pohdinta oli sinun kirjoittama ja olet tosiaan mies niin kannattaisi aloittaa vaikka testosteronikuuri.


      • CC
        salimies kirjoitti:

        Jos se teinitytöltä kuulostava pohdinta oli sinun kirjoittama ja olet tosiaan mies niin kannattaisi aloittaa vaikka testosteronikuuri.

        Haha.

        Sun testosteronikuuri on sitten vissiin käynyt korvienvälin päälle pahemman kerran. Tai no joo, jotkut kyllä ovat luonnostaan kohtalaisen tyhmiä ja vastenmielisiä.


    • Free to walk

      Sukupuolella ei ole väliä. Mielipiteellä on.

    • (fe?)male

      Hmm. Yleensä naiset tuovat selkeämmin sukupuolensa varsinkin tällä palstalla esille (johtuneeko sitten palstan miesvaltaisuuden vuoksi). Siksi pohdiskelet todennäköisesti, miksi jotkut olettamiesi naiskirjoittajien viestit eivät anna selkeää vastausta sukupuolikysymykseen.

      Eli olet mies! Älä hätäile, viesti menisi naisestakin.

      • sgfg56cghf567

        Etuja??!!! Esim. tällä palstalla, jossa naisia haukutaan ja halveksitaan - jopa ihan henkilökohtaisuuksiin menevällä tasolla. Ja tällä palstalla naiset ovat nimen omaan rekkautumattomia ja usein anonyymejä edellä mainitsemistani syistä.


      • mouruaakovaa!!!

        Pillunlitkijällä on paljon kivempaa kuin sulla, sekös harmittaa.


      • Mene pois...

        Juu ansaitsevat huorittelut ja polttomurha julistukset...

        Painu helvettiin. Oikeasti pitäisi olla joku nettiajokortti, joka karsisi pois tapaukset jotka ovat täysin vailla ymmärrystä, mitä tulee ihmisten väliseen kanssakäymiseen.

        Joo voi vajaaälyinen hullukin olla rehellinen, vaan parempi olisi jos se olisi hiljaa.


    • jackaroo

      Kyllähän tuota joskus huomaa ajattelevansa että "tuon kirjoittajan täytyy olla mies/nainen", mutta usein sillä kirjoittajan sukupuolella ei ole mitään väliä, vaan vain sillä mitä hän sanoo.

      Minusta tuo kirjoittajan sukupuoleen tarttuminen ja sen perusteella hänen kirjoitustensa kritisointi on sama asia kuin alkaisi haukkumaan kirjoittajaa ja siten pyrkisi vähentämään hänen tekstinsä arvoa.

    • Kirjoittajien sukupuoli on sellainen asia, jolla ei varsinaisesti ole merkitystä. - Tuolla eräällä toisella palstalla pohditaan paljonkin sitä esiintyykö joku rekisteröitynyt nimimerkki eri sukupuolisena kuin oikeasti on, mutta minä en jaksa pohtia sellaista.

      Jos näissä aloituksissa on jokin kysymys, niin toki asian pohtimiseen liittyy paljonkin se, kumpaa sukupuolta olettaa kysyjän olevan. Mutta jos aloitus on selkeän provosoiva, tulee herkästi mieleen, että se saattaa olla vastakkaisen sukupuolen näkemys.

      Tätä aloitusta lukiessani ajattelin heti, että kirjoittaja olisi nainen, mutta aivan yhtä hyvin kyseessä voi olla empaattinen mies, kun tarkemmin ajattelen :)

    • päättelijä

      Ketjun aloittanut njopp, on mies ajatusmaailmaltaan. Tosin tällaisessa asiayhteydessä voi kirjoitustyyli olla harkittun johdattelevaa ja nainen pääsee loistamaan logiikallaan ja täräyttää: Olen nainen siitä saitte! Veikkaan kuitenkin edelleen miestä.

      Nainen harvoin kyseenalaistaa tavallisia asioita ja nainen (suomalainen) uskoo että miehet ja naiset ovat samanlaisia pohjimmiltaan, eikä sukupuolella ole väliä nettitekstissä, vaikka se esim. sinkut paltalla on yksi olennaisimmista asioista, miehen ja naisen maailma on oikeasti niin erilainen jo lähtökohdiltaan. Nainen tuo usein mielipiteensä esiin kiukuttelevassa muodossa, johon hän tavallisesti sotkee oman persoonansa mukaan. Naisen ajatusmaailmaan kuuluu harvoin laveasti ylirajojen pohdiskeleva asenne, muissa kuin ihmissuhteissa. Tavallisesti itse tunnistan sukupuolen ja provokirjoituksen n. 99 %:sti.
      Ai niin arvatkaan kumpaa sukupuolta itse olen?




































































































































      t. eräs mies

      • Mielenkiintoinen heitto:

        "Nainen tuo usein mielipiteensä esiin kiukuttelevassa muodossa, johon hän tavallisesti sotkee oman persoonansa mukaan."

        XD


    • njopp

      Arvailuja otetaan yhä vastaan. Paljastan tänä iltana olenko mies vai nainen.

    • Gordon Gekko

      Olet kirjoittanut tuon aloituksen niin, ettei siitä voi päätellä oikein kumpaankaan suuntaan. Olet joko "maltillisesti" kirjoittava mies, tai tunneilmaisut ja naisille tyypilliset sanonnat pois jättänyt nainen.

      • njopp

        No olen kirjoittanut tuon aloituksen niin, miten sen nyt normaalistikin kirjoittaisin. En erityisemmin miettinyt, miten teksti pitäisi kirjoittaa, jotta se olisi mahdollisimman sukupuoleton.

        Aika nopeasti kirjoittajan sukupuolen tunnistaa jo siitä, kun kirjoitetaan että naiset sitä ja tätä..blaa blaa..blaa ja Miehet on sikoja ym.. Ja yleensä se on nainen joka puolustaa muita naisia ja vastaavasti mies joka puolustaa muita miehiä.

        Mieleni olisi kyllä tehnyt kommentoida näitä teijjän kirjoituksiä täällä vähän enemmänkin, ja luulen että silloin sukupuoleni olisi saattanut aika nopeasti selvitäkin. Yritän nyt kuitenkin pysytellä tässä taka-alalla vähän aikaa ja selvittää, millanen mielikuva tuosta aloituksesta teille nousee. Voiko sen avulla päätellä sukupuolesta jotain.


      • .....
        njopp kirjoitti:

        No olen kirjoittanut tuon aloituksen niin, miten sen nyt normaalistikin kirjoittaisin. En erityisemmin miettinyt, miten teksti pitäisi kirjoittaa, jotta se olisi mahdollisimman sukupuoleton.

        Aika nopeasti kirjoittajan sukupuolen tunnistaa jo siitä, kun kirjoitetaan että naiset sitä ja tätä..blaa blaa..blaa ja Miehet on sikoja ym.. Ja yleensä se on nainen joka puolustaa muita naisia ja vastaavasti mies joka puolustaa muita miehiä.

        Mieleni olisi kyllä tehnyt kommentoida näitä teijjän kirjoituksiä täällä vähän enemmänkin, ja luulen että silloin sukupuoleni olisi saattanut aika nopeasti selvitäkin. Yritän nyt kuitenkin pysytellä tässä taka-alalla vähän aikaa ja selvittää, millanen mielikuva tuosta aloituksesta teille nousee. Voiko sen avulla päätellä sukupuolesta jotain.

        Tuosta vastauksesta tulee kyllä ilmi että olet mies.


    • SpermaXXX

      Selvä mies. Olet analyyttinen ja osaat pohdiskella asioita monelta kannalta. Naisille tyypillistä on tunteisiin vetoava yksiulotteinen ajattelu, näkökulma on aina se naisnäkökulma.

    • Arpaa pukkaa

      Niin, no.. Onko kysymys kuitenkin enemmän arvaamisesta kuin osaamisesta. Itseäni ei kiinnosta arvuutella kun muutoinkin harmittaa viestit joissa luodaan väkisin eroa sukupuolten välille, asioista joissa sitä ei ole.

    • turvakotiin vaan

      aloituksen laatija on pelkääjä, sukupuoli nainen. alkutekstistä oli ajatukset 50-50, mies tai nainen, myöhempi keskustelu kuulustelijan kanssa paljasti totuuden.

    • eilenkin olin hereil

      nainen on.

    • njopp

      Okei..Paljastuksen aika koittaa. Olen siis nainen. Onnittelut vaan sille, joka sen aika kyseenalaisella tavalla täällä selvitti. Ja aika uskomatonta miten negatiivista kommenttia tänne heti tulee kun joku saa selville mun sukupuolen. Tosiaan aika naisvihamielistä porukkaa täällä pyörii, että ei kai varmaan jatkossakaan tarvi ihmetellä sitä miksei naiset tänne rekisteröityneenä kirjoita. Tai itkeä naisen puutetta tms. Näiden juttujen perusteella ei oo mikään ihme että teidät kierretään vähintään kymmenen metrin päästä.

      Kommunikointitaidot ovat myös osalla tämän palstan miehistä niin alkeellisella tasolla kuin voi. Kirjoituksiin tai esittämiini kysymyksiin ei osata vastata vaan vastaaminen tapahtuu hyökkäämällä, haukkumalla tai mitätöimällä toinen (esim. sukupuolen perusteella). Asioita ei myöskään osata perustella mitenkään.

      Mutta kiitokset asiallisista vastauksista. Niitäkin oli täällä onneksi muutamia.
      Ja hyvää illan jatkoa kaikille!

      • Hey sun heyluvilles

        Voi jeesus mikä jätkä. Tykkäät siis enemmän miehistä. Se on ihan ok.


      • päättelijä

        Tulihan se sieltä, naisen tyypillinen vuodatus ja oman persoonansa totaalinen sotkeminen mukaan ja toisten syytteleminen. Nainen on nainen, vaikka voissa paistaisi ja yrittäisi miehenä ensin esiintyä.

        Ihan vinkkinä naisille, ottakaa asiat asioina, myös tavallisessa elämässä, kaupan kassalla, toimistossa, missä tahansa olette ihmisten kanssa tekemisissä. Älkää sotkeko kaikkeen niin paljon omia tunteitanne, kun ne eivät voi olla aina positiivisiä.


      • njopp
        päättelijä kirjoitti:

        Tulihan se sieltä, naisen tyypillinen vuodatus ja oman persoonansa totaalinen sotkeminen mukaan ja toisten syytteleminen. Nainen on nainen, vaikka voissa paistaisi ja yrittäisi miehenä ensin esiintyä.

        Ihan vinkkinä naisille, ottakaa asiat asioina, myös tavallisessa elämässä, kaupan kassalla, toimistossa, missä tahansa olette ihmisten kanssa tekemisissä. Älkää sotkeko kaikkeen niin paljon omia tunteitanne, kun ne eivät voi olla aina positiivisiä.

        Joo ja te ootte idiootteja vaikka voissa paistaisi. Minä otin tässä asiat asioina, kunnes joku älypää tulee esittämään väkivaltauhkauksia ja haukkuu muutenkin aivan ilman syytä.

        Eli minä en tässä mitään tunteita sotkenut mukaan vaan tän palstan miehet. He tässä alkoivat minuun suhtautumaan vihamielisesti (viha on siis tunne ellette tienneet). Ja ainoa mitä olen tehnyt niin olen puolustanut itseäni. Nämä miehet eivät osaa nähdä naisia yksilöinä vaan niputtavat kaikki naiset johonkin lutka kategoriaan, ja vihaavat meitä vain sen vuoksi että olemme naisia. Tuollaisessa ajattelutavassa asioita ei TODELLAKAAN nähdä vain asioina, vaan mukana kulkee aina tämä vihantunne.


      • njopp

        Sinä et kuule tiedä minun seksuaalimoraalistani yhtään mitään, että voit lopettaa sen mussuttamisen heti alkuunsa.

        "Olisiko mahdotonta elää vaikkapa 2 vuotta ilman seksiä vai onko pakko olla koko ajan joku, jolla itseään panetuttaa?" Ei ole. Olen elänytkin. Ja eläisin varmasti loppuelämänikin jos tällaiset naistenvihaaja-miehet olisivat ainoita vaihtoehtoja parisuhteeseen.

        "Aluksi oletin sua mieheksi, luonteenominaisuuksia esiintullessa kaikki vähänkin fiksut tajusi sun olevan nainen." Olen oikeasti mukava jos minua kohtaan ollaan mukavia. Miten minun pitäisi mielestäsi suhtautua jos joku uhkailee väkivallalla tai kirjoittaa tänne jotain törkeyksiä minusta aivan syyttä? Aivan sama onko kyseessä jokin testi, läppä tai huumori (vaikka ihan siltäkään nämä jutut ei täällä kuulosta)... Siinä tapauksessa se on kyllä todella vinksahtanutta ja epätervettä huumoria.


    • Ässät kädes

      Onko sinulla ollut ikävä minua? Voihan se oilla niinkin. Otat toistuvasti sukupuolesi selvittämisen esiin. Tuli vain mieleen. Olen kyllä sinkku mutta olen löytänyt oman rauhani ja pidän siitä kiinni. Olen uskossa/tiedossa Raamatun sanojen paikkaansapitävyyden osalta, niillä sanoilla on potentiaalisia vaikutuksia, harvoille ja valituille, enkä harrasta esiaviollisia suhteita.

      Pelataanko jotain toista arvausleikkiä?

      Pahoittelen aiheuttamaani hämmennystä sun muita naismaisia kouristuksiasi, jotka sain hyisillä lauseillani aikaiseksi.

      Osaan minä muutakin kuin ottaa asioita selville. Sallinet itsekehun? Olen tosiaan monitaitoinen. Mahtava poika. Älykäs, loistava asenne, viettää paljon aikaa xboxilla pelaten * hymähdys*

      Sukupuolesi oli helppo arvata, annoit todisteita, edes jonkinlaisia. Ei olsi kelvannut suurelle valamiehistölle - mutta johonkin kelpasi. Mihin? Sukupuolsei paljastamiseen. Niinpä tietysti. Eiväthän sellaiset ole ikinä salaisia, sukupuolet. Vähän kuiskitaan, vähän huhutaan ja vähän pelotellaan. Helppo juttu. Ymmärräthän, tarvitsin jotain mihin nojata.

      Jaahas, tuumin tässä milloin olen viimeksi ollut väärässä, en muista, joskus olin, väitin ettei Jumalaa ole olemassa, milloin se olikaan...hmmmm...

      • Minttu 87

        Mutta sä pelotit tuota naista. Se pelkäsi sun kirjoitustasi eikä ketään saa pelotella tuolla tavalla.


      • Ässät kädes
        Minttu 87 kirjoitti:

        Mutta sä pelotit tuota naista. Se pelkäsi sun kirjoitustasi eikä ketään saa pelotella tuolla tavalla.

        Ollaanpa sitä pikkumaisia. Olemalla pikkumainen antaa oikeutuksen kaikkeen siihen soopaan jonka on joutunut sietämään. Näin neiti herneen nenunsa vetäneenkin kohdalla.

        Tein vain parhaani, ja mikä olisin jos tekisin vähemmän ja veikkaisin summan mutikassa miestä mututuntumaan vedoten.

        Pelotin, pelotin, nyt voin ainoastaan neuvoa häntä olemaan pelkäämättä mikäli pelostaan ei ole vielä päässyt. Nyt ongelmaksi taitaa olla noussut kuvitelmansa, että häntä vihataan tai että naisia ylipäätään vihataan tällä palstalla. Kyse on oman tulkintani mukaan kiusoittelusta ja loukkaamisen halusta, ja joo minne jäljet johtavat, jostakinhan nuo loukkaavat kommentit tietenkin syynsä saavat. Tuskinpa ainakaan syvästi vihaavat vaan iloisia veseleitä ovat.

        Viha on niin voimakas sana, toisaalta mikäpä olen näillä tiedoilla muiden tunnetaustoituksesta sanomaan. Olen kuitenkin aika hyvä tässä?

        Mitä kunkin sanojen takana on? Vain Jumala sen tietää ja henkilö itse, ihan tarkalleen. Ihmisen kun oppii tuntemaan niin on helpompi arvioida kuinka joku reagoi tietyissä tilanteissa - onhan se tavattoman bysanttimaista , mutta niin on aina ollut.

        Sellaista peliä tämä on.


      • Minttu 87
        Ässät kädes kirjoitti:

        Ollaanpa sitä pikkumaisia. Olemalla pikkumainen antaa oikeutuksen kaikkeen siihen soopaan jonka on joutunut sietämään. Näin neiti herneen nenunsa vetäneenkin kohdalla.

        Tein vain parhaani, ja mikä olisin jos tekisin vähemmän ja veikkaisin summan mutikassa miestä mututuntumaan vedoten.

        Pelotin, pelotin, nyt voin ainoastaan neuvoa häntä olemaan pelkäämättä mikäli pelostaan ei ole vielä päässyt. Nyt ongelmaksi taitaa olla noussut kuvitelmansa, että häntä vihataan tai että naisia ylipäätään vihataan tällä palstalla. Kyse on oman tulkintani mukaan kiusoittelusta ja loukkaamisen halusta, ja joo minne jäljet johtavat, jostakinhan nuo loukkaavat kommentit tietenkin syynsä saavat. Tuskinpa ainakaan syvästi vihaavat vaan iloisia veseleitä ovat.

        Viha on niin voimakas sana, toisaalta mikäpä olen näillä tiedoilla muiden tunnetaustoituksesta sanomaan. Olen kuitenkin aika hyvä tässä?

        Mitä kunkin sanojen takana on? Vain Jumala sen tietää ja henkilö itse, ihan tarkalleen. Ihmisen kun oppii tuntemaan niin on helpompi arvioida kuinka joku reagoi tietyissä tilanteissa - onhan se tavattoman bysanttimaista , mutta niin on aina ollut.

        Sellaista peliä tämä on.

        Sussa on jotain tosi ärsyttävää. Aaaaaargh!!!!


      • Ässät kädes
        Minttu 87 kirjoitti:

        Sussa on jotain tosi ärsyttävää. Aaaaaargh!!!!

        Kiitoksia paljon, että soit aikaasi tuodaksesi asian tietooni. Kerro toki kun selvität sen itsellesi mikä mussa ärsyttää. Olisiko se ollut tuo itsekehu ja lisänä oikeassa oleminen.

        Okei.


      • Minttu 87
        Ässät kädes kirjoitti:

        Kiitoksia paljon, että soit aikaasi tuodaksesi asian tietooni. Kerro toki kun selvität sen itsellesi mikä mussa ärsyttää. Olisiko se ollut tuo itsekehu ja lisänä oikeassa oleminen.

        Okei.

        Voi olla siitäkin kyse....missäpäin asut....oot jotenki sexy...mitä muuta voit kertoa mulle njoppista tai musta? Olisi mukava tietää....


      • njopp

        "Onko sinulla ollut ikävä minua? Voihan se oilla niinkin. Otat toistuvasti sukupuolesi selvittämisen esiin. Tuli vain mieleen." No ei taatusti oo. Häh.. tässä ketjussahan olen sen vain ottanut esiim.

        "Olen uskossa/tiedossa Raamatun sanojen paikkaansapitävyyden osalta, niillä sanoilla on potentiaalisia vaikutuksia, harvoille ja valituille, enkä harrasta esiaviollisia suhteita." Kehottaisin lukemaan vielä kertaalleen, ja selvittämään mitä siellä sanotaan tuollaisesta käytöksestä, jollaista harrastat tällä palstalla.

        "Pahoittelen aiheuttamaani hämmennystä sun muita naismaisia kouristuksiasi, jotka sain hyisillä lauseillani aikaiseksi." Taas sekoitat tämän sukupuolen tähän. Kuka tahansa itseään kunnioittava ihminen reagoisi hyisiin lauseisiisi noin. Eikä nielisi ihan kaikkea paskaa, jota täällä saa osakseen.

        "Vähän kuiskitaan, vähän huhutaan ja vähän pelotellaan. Helppo juttu. Ymmärräthän, tarvitsin jotain mihin nojata." Täytyy sanoa, että en ymmärrä. En ole mikään tosikko, mutta minullakin menee jossain raja. Ja se menee just tuollaisissa ihan sairaissa väkivallalla uhkailu, kidutus ja keskitysleiri jutuissa. Eri asia on sitten sellainen pieni kiusoittelu ym. joka on vielä hyvän maun rajoissa. Tuon sukupuolen olisi kyllä saanut selvitettyä muutenkin kuin tuollaisiin äärimmäisyyksiin menemällä.


      • Ässät kädes
        Minttu 87 kirjoitti:

        Voi olla siitäkin kyse....missäpäin asut....oot jotenki sexy...mitä muuta voit kertoa mulle njoppista tai musta? Olisi mukava tietää....

        Valitettavasti siinä taisi olla kaikki, Minttu, sen pituinen sekin vaan. Hän ja sinä voitte itse kertoa lisää vaikkapa iltasadun kun ilta tummenee.


      • Ässät kädes
        njopp kirjoitti:

        "Onko sinulla ollut ikävä minua? Voihan se oilla niinkin. Otat toistuvasti sukupuolesi selvittämisen esiin. Tuli vain mieleen." No ei taatusti oo. Häh.. tässä ketjussahan olen sen vain ottanut esiim.

        "Olen uskossa/tiedossa Raamatun sanojen paikkaansapitävyyden osalta, niillä sanoilla on potentiaalisia vaikutuksia, harvoille ja valituille, enkä harrasta esiaviollisia suhteita." Kehottaisin lukemaan vielä kertaalleen, ja selvittämään mitä siellä sanotaan tuollaisesta käytöksestä, jollaista harrastat tällä palstalla.

        "Pahoittelen aiheuttamaani hämmennystä sun muita naismaisia kouristuksiasi, jotka sain hyisillä lauseillani aikaiseksi." Taas sekoitat tämän sukupuolen tähän. Kuka tahansa itseään kunnioittava ihminen reagoisi hyisiin lauseisiisi noin. Eikä nielisi ihan kaikkea paskaa, jota täällä saa osakseen.

        "Vähän kuiskitaan, vähän huhutaan ja vähän pelotellaan. Helppo juttu. Ymmärräthän, tarvitsin jotain mihin nojata." Täytyy sanoa, että en ymmärrä. En ole mikään tosikko, mutta minullakin menee jossain raja. Ja se menee just tuollaisissa ihan sairaissa väkivallalla uhkailu, kidutus ja keskitysleiri jutuissa. Eri asia on sitten sellainen pieni kiusoittelu ym. joka on vielä hyvän maun rajoissa. Tuon sukupuolen olisi kyllä saanut selvitettyä muutenkin kuin tuollaisiin äärimmäisyyksiin menemällä.

        Olet oikeassa ja entä sitten, selvitin asian näin, tehtävä suoritettu. On aika siirtyä muihin aiheisiin. Mukavaa illanjatkoa!

        Mitähän keksisi illalliseksi.


      • njopp
        Ässät kädes kirjoitti:

        Olet oikeassa ja entä sitten, selvitin asian näin, tehtävä suoritettu. On aika siirtyä muihin aiheisiin. Mukavaa illanjatkoa!

        Mitähän keksisi illalliseksi.

        No sitä sitten, että toimintatapasi saattavat loukata muita. Sinuna hioisin tuota älykkyyttä vielä kehittämällä hienotunteisuutta, tyylitajua ja empaattisuutta


    • ....

      ajfa=ES=ellastella=työtön poikamies

    Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Onneksi olkoon sait mut vittuuntumaan

      Sapettanu koko helvetin päivän.
      Ikävä
      84
      3983
    2. Seinäjoen ampumistapaus

      Kyseessä olivat helluntainkirkkoon kuuluvia. Niin myös Jyväskylän tapauksessa. Mistä he saavat aseet ?
      Seinäjoki
      95
      3321
    3. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      92
      3121
    4. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      43
      2445
    5. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      88
      2222
    6. Mitä sitten ikinä teetkin

      Mun on aika mennä J mies. Olen ollut niin tyhmä. Kaikkea mukavaa elämääsi edelleen toivotan ja ihanaa elämän jatkoa. Mei
      Ikävä
      44
      1850
    7. Pakotteet purevat

      Asiallinen artikkeli Helsingin Sanomissa miten pakotteet purevat Venäjään. Kulutusjuhlat, ei työttömyyttä, elintason nou
      NATO
      335
      1814
    8. Saanko selityksen?

      Mikä minus oli vialla? Ulkonäkö, teinkö jotain väärin, sanoinko jotain..? Haluisin vaa tietää :(
      Ikävä
      65
      1806
    9. Mies mistä oikein suutuit?

      Yhtäkkiä vaan häippäsit täältä... 😢
      Ikävä
      26
      1800
    10. Kun istuit

      vierelläni penkillä, olin hetken onnellinen. Se hetki kimaltelee mieleni sopukoissa ja valvottaa öisin. Salainen kaipau
      Ikävä
      62
      1660
    Aihe