Täälläkin on joskus ollut puhetta, että jos sitä vastakkaista sukupuolta haluaa tavata muualla kun baarissa, eikä siis osallistua kännisten lottoarvontoihin ja ottaa sitä joka matkaan sattuu jääämään, vaan ihan oikeasti ehkä tutustua ihmisiin, mutta myös, tietenkin, vastakkaiseen sukupuoleen, niin heidän luokseen pitää mennä.
Ja ok, on tullut vinkkiä naisten löytämiseen tanssikursseilta ja jumpista, kerhoista, aktiviteeteista jos jonkun näköisistä. Itse olen aktiivinen ja harrastava nainen, mutta tosiaan, missä miehet käyvät ja mitä he harrastavat? Tiedän kyllä oman tuttavapiirini myös ne 30vuoden molemmin puolen olevat (jotka eivät kyllä käy harrasteissa, missä naisia liikkuu) ja missä 20-vuotiaat käyvät, aika monipuolisesti jokapaikassa; heitä näkyy samoissa harrastuksissa, koulutuksissa, kursseilla, kuten sitten myös taas joitain yli 40-vuotiaita mutta siihen väliin jää aikamoinen väli.
Ymmärrän perheelliset, tavalllaan, ja ne ketkä ovat tätä kotikylän "piiri pieni pyörii"-tyyppiä, mutta muita en. Siis... He eivät tunnu käyvän missään. Itse käyn tietty hankkimassa lisäkoulutusta, tietoa, harrastamassa huvikseni, tutustumassa ihmisiin, ihan haastaakseni itseni, pysyäkseni niin psyykkisesti kuin fyysisesti kunnossa, pitääkseni elämän mielenkiintoisena... Mutta miehiin 25-35 vuotta, en juuri tutustu. Sitten olen vaikka lukenut jostain deitti-ilmoituksesta, että "kun sua ei löytynyt tutuilta eikä toreilta" ja tosiasia on se, että no, en ole nähnyt kovin suurta yritystäkään. Siis, että tuon ikäluokan ihmiset tuntuvat möllöttävän omissa sulkeutuneissa piireissään, ja miehet enemmän vielä kun naiset, he loistavat lähinnä poissaolollaan, tai harrastavat vain poika-mies-äijäporukoissa, ettei vaan vahingossakaan törmää naisiin (vai?).
Mutta tuota... Kun niitä turkuja ja torkuja on niin kokeiltu ja kaikkee tehty ja harrastettu, niin... mitä ne on? Missä voi sinkkunainen törmätä miehiin? Niin että niihin voisi tutustuakin. Niihin inside-porukoihin ei pääse edes alan harrastajana kovin helposti, joten ne voimme unohtaa...
Mutta muuten kertokaa toki.
Kun tanssikurssilla tutustuu naisiin, niin missä on miehistä ylitarjontaa, minne naiset ovat oikeasti tervetulleita?
Mitä miehet harrastavat?
87
3285
Vastaukset
- uuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
Kuntosali
- no tavallaan
Käyty, ja tuota noin... Sinne ei kyllä mennä tutustumaan kehenkään. Siis oikeasti, kuntosali on kyllä paikka, missä on miehiä, mutta se on joko yksinäinen tai insideporukkakeskeinen harrastus. Eikä siellä sarjojen välissä tule niin höpistyäkään, koska itsekin sitten myös treenaan, enkä höpise: se häiritsisi sitäpaitsi sekä itseä että toisia. Mä en ole kokenut kuntosalia enää kovin sosiaalisena paikkana, poikkeuksena ns. vanhan liiton salit, mitä a) ei ole enää olemassa ja missä b) käy vanhoja äijiä. Vesipulloa täyttäessä voi kaksi sanaa vaihtaa... Hmm... Ei ehkä sosiaalisin mahdollinen paikka, vai onko mulla väärä käsitys?
(Lisäksi, mä olen ainakin itse tosiaan tekijä, vaikka mä harrastaisinkin, mä olen siis aktiivinen, itse tekevä ja haluan itsekin kehittyä, en pelkästään ihailla toisen tekemistä.) - salinaiset.......
no tavallaan kirjoitti:
Käyty, ja tuota noin... Sinne ei kyllä mennä tutustumaan kehenkään. Siis oikeasti, kuntosali on kyllä paikka, missä on miehiä, mutta se on joko yksinäinen tai insideporukkakeskeinen harrastus. Eikä siellä sarjojen välissä tule niin höpistyäkään, koska itsekin sitten myös treenaan, enkä höpise: se häiritsisi sitäpaitsi sekä itseä että toisia. Mä en ole kokenut kuntosalia enää kovin sosiaalisena paikkana, poikkeuksena ns. vanhan liiton salit, mitä a) ei ole enää olemassa ja missä b) käy vanhoja äijiä. Vesipulloa täyttäessä voi kaksi sanaa vaihtaa... Hmm... Ei ehkä sosiaalisin mahdollinen paikka, vai onko mulla väärä käsitys?
(Lisäksi, mä olen ainakin itse tosiaan tekijä, vaikka mä harrastaisinkin, mä olen siis aktiivinen, itse tekevä ja haluan itsekin kehittyä, en pelkästään ihailla toisen tekemistä.)Miehillä on yleensä useampiakin kuin yksi harrastus.
Kuntosalilla voi esim. maksimivoimaa kehittää ja ulkona kestävyyttä.
Miehenä olen usen ihmetellyt, miksi 90% naisista edes käy salilla, heistä kommenttia seuraavaksi.
Aerobiseen harjoitteluun tarkoitetuissa laitteissa tehdään väärällä tekniikalla (esim. Concept2-soutulaite) tai ei edes hengästytä. Miksi pitää tulla autolla salille kävelemään, kun ulkona on hyvä keli?
1 kg puntteja nostellaan ja pyöritellään. Voiman tai kestävyyden parantamiseen painojen pitää olla yleensä vähintään 50% maksimista, minkä jaksaa nostaa. Tähän liittyy myös se, että kesken sarjan suoritusta jutellaan kaverin kanssa tai luetaan lehtiä. Jos olisi oikeita painoja käytössä, niiden kanssa harjoitellessa EI juteltaisi.
Osalla on varmaan ajanviete kyseessä, koska meikkejäkin ehostellaan peilistä välillä. Osalle tulee hyvä olo pelkästä psykologisesta vaikutuksesta, vaikkei tule voimaa tai kestävyyttä (voi kertoa kavereille "kävin salilla!"). No, käyhän siivoojakin seitsemän kertaa viikossa salilla.
Osa naisista on tietääkseni lukutaitoisia, mutta lukevat naistenlehtiä, joista tulee huonoja "ohjeita". Yksi viidestäsadasta naisesta salillani esim. tekee maastavetoa.
Lisäksi salini ohjaaja ei myöskään neuvo naisille hyödyllisiä liikkeitä, kuten mave, vaan jotakin olkapäätumputuksia pehmustetussa istuimessa. En tiedä, kumpiko osapuoli treenit päättää.
Mielestäni naiset voivat ihan hyvin kysyä salilla voimaharjoittelusta muilta henkilöiltä (miehiltä ja naisilta), mutta mielellään sellaisilta, jotka liikuttavat isoja painoja. - 11.2.1983
salinaiset....... kirjoitti:
Miehillä on yleensä useampiakin kuin yksi harrastus.
Kuntosalilla voi esim. maksimivoimaa kehittää ja ulkona kestävyyttä.
Miehenä olen usen ihmetellyt, miksi 90% naisista edes käy salilla, heistä kommenttia seuraavaksi.
Aerobiseen harjoitteluun tarkoitetuissa laitteissa tehdään väärällä tekniikalla (esim. Concept2-soutulaite) tai ei edes hengästytä. Miksi pitää tulla autolla salille kävelemään, kun ulkona on hyvä keli?
1 kg puntteja nostellaan ja pyöritellään. Voiman tai kestävyyden parantamiseen painojen pitää olla yleensä vähintään 50% maksimista, minkä jaksaa nostaa. Tähän liittyy myös se, että kesken sarjan suoritusta jutellaan kaverin kanssa tai luetaan lehtiä. Jos olisi oikeita painoja käytössä, niiden kanssa harjoitellessa EI juteltaisi.
Osalla on varmaan ajanviete kyseessä, koska meikkejäkin ehostellaan peilistä välillä. Osalle tulee hyvä olo pelkästä psykologisesta vaikutuksesta, vaikkei tule voimaa tai kestävyyttä (voi kertoa kavereille "kävin salilla!"). No, käyhän siivoojakin seitsemän kertaa viikossa salilla.
Osa naisista on tietääkseni lukutaitoisia, mutta lukevat naistenlehtiä, joista tulee huonoja "ohjeita". Yksi viidestäsadasta naisesta salillani esim. tekee maastavetoa.
Lisäksi salini ohjaaja ei myöskään neuvo naisille hyödyllisiä liikkeitä, kuten mave, vaan jotakin olkapäätumputuksia pehmustetussa istuimessa. En tiedä, kumpiko osapuoli treenit päättää.
Mielestäni naiset voivat ihan hyvin kysyä salilla voimaharjoittelusta muilta henkilöiltä (miehiltä ja naisilta), mutta mielellään sellaisilta, jotka liikuttavat isoja painoja.Aika harva nainen varmaakaan haluakkaan isoja lihaksia. Tietynlainen jäntevyys naisessa on ihan kiihottavaa mutta vähänkään isommat lihakset eivät useimpien miesten mielestä ole. Itse ottaisin mieluummin jopa aika paksun naisen kuin sellaisen jolla on liian isot lihakset. Lihaksikkaan naisen kanssa tulee sellainen tilanne että mies ja nainen kilpailevat kumpi on miehekkäämpi. Typerä tilanne ja turha tulla minua haukkumaan että minulla on huono itsetunto. Ei naisekkaan halua että mies kilpailee heidän kanssaan naisellisuudessa.
- nalisaiset
11.2.1983 kirjoitti:
Aika harva nainen varmaakaan haluakkaan isoja lihaksia. Tietynlainen jäntevyys naisessa on ihan kiihottavaa mutta vähänkään isommat lihakset eivät useimpien miesten mielestä ole. Itse ottaisin mieluummin jopa aika paksun naisen kuin sellaisen jolla on liian isot lihakset. Lihaksikkaan naisen kanssa tulee sellainen tilanne että mies ja nainen kilpailevat kumpi on miehekkäämpi. Typerä tilanne ja turha tulla minua haukkumaan että minulla on huono itsetunto. Ei naisekkaan halua että mies kilpailee heidän kanssaan naisellisuudessa.
>Aika harva nainen varmaakaan haluakkaan isoja lihaksia.
Et ymmärtänyt. Jos ei halua lihaksia, miksi kyseinen nainen käy salilla? Samaan lopputulokseen pääsisi kotona sohvalla istumalla.
Ja voimaa voi tulla myös ilman, että lihasten koko muuttuu.
Jäntevyys? Lihassoluja voi kasvattaa ja rasvasta päästä eroon, tätäkö tarkoitat?
Kotonakin voi ilman 50000 € laitteita saada lihaksia, jos lihaksia rasittaa sopivasti. Katso esim. youtubesta bodyrock-videoita. - analfabeetikko
nalisaiset kirjoitti:
Et ymmärtänyt. Jos ei halua lihaksia, miksi kyseinen nainen käy salilla? Samaan lopputulokseen pääsisi kotona sohvalla istumalla.
Jäntevyys? Lihassoluja voi kasvattaa ja rasvasta päästä eroon, tätäkö tarkoitat?
Kotonakin voi ilman 50000 € laitteita saada lihaksia, jos lihaksia rasittaa sopivasti. Katso esim. youtubesta bodyrock-videoita."Isoja lihaksia" on eri asia kuin lihaksia yhtään.
Toisaalta, kyllähän salilla voi treenata esim. keski- ja alakroppaa tehokkaammin kuin käymässä kävelemällä tms. Harvemmat miehet varmaan pitävät pahana naisen kunnossa olevaa jalka- ja peräosastoa. - ......,.,
nalisaiset kirjoitti:
Kotonakin voi ilman 50000 € laitteita saada lihaksia, jos lihaksia rasittaa sopivasti. Katso esim. youtubesta bodyrock-videoita.Sinä et taida ymmärtää paljoakaan harjoittelusta. Suomeen kuntosalivillitys levisi aikoinaan kehonrakentajien mukana, minkä takia suurin osa miehistä edelleen treenaa kehonrakentajien opein, vaikka ne soveltuvat harvoille ja tukevat vain pienen osan tavoitteita. Hyvä esimerkki olet sinä, joka kuvittelet ihmisten treenaavan väärin, kun he eivät noudata kehonrakentajien oppeja.
Suurin osa ihmisistä ei halua suuria lihaksia ja suurimmalla osalla kuntosaliharjoittelu ainoastaan tukee muita urheiluharrastuksia. Tällöin harjoitusohjelma laaditaan siten, että se tukee lajiharjoittelua ja kehittää siinä vaadittavia lihaksia ja ominaisuuksia. no tavallaan kirjoitti:
(Lisäksi, mä olen ainakin itse tosiaan tekijä, vaikka mä harrastaisinkin, mä olen siis aktiivinen, itse tekevä ja haluan itsekin kehittyä, en pelkästään ihailla toisen tekemistä.)Toi on totta:
-salille mennään treenaamaan, ei iskemään miehiä/naisia.
On muutenkin pirun ärsyttävää jos joku tulee kesken sarjan juttelemaan tai kysymään jotain. Sellaiset jätän aina täysin huomiotta, jo ihan turvallisuus syistäkin. Enkä ainakaan minä tunne olevani parhaimmillani (siis jos ajattelee tutustumista vastakkaiseen sukupuoleen)kun ähisen ja puhisen ja hikoilen mankkupölyssä.
Mutta voihan sitä sitten treenin ja suihkun jälkeen esim pyytää toista kahville tms. Ja se on mielestäni jo hyvä alku suhteelle jos kumpikin treenaa. =)
- Man thirty years
Olen harkinnut kielikursseja ja jotain harrastuskursseja, mutten viitsisi mennä niihin ihan vain seuraa hakemaan.
Tanssikurssit ei minulle sovellu koska en pidä tanssimisesta.
Kuntosalilta on hyvin vaikea iskeä ketään.
Liikun paljon yksin harrastaen liikuntaa ja jonkun tuttavan kanssa tulee käytyä jossain aina kuten elokuvissa jne.
Yleensäkin Suomessa on hyvin vaikea lähestyä ketään koska esimerkiksi naiset tuijottavat vain eteensä eivätkä uskalla vilkuilla miehiä. Jos vilkuilevat niin ne on komeimmat kundit, salskeimmat miehet ja karskeimmat äijät jotka vetää niitä katseita.
Me muut ollaan käytännössä täysin yhden tekeviä naisille. Meidän kanssa asioidaan jne. mutta lähestyminen koetaan joko harmittomaksi jutteluksi tai suorastaan ahdisteluksi.
Flirtti puuttuu naisilta kokonaan ja miehen harteille on ladattu ne odotukset. Yleensä niitä sitten yritetään helpottaa esimerkiksi baarissa oleskelemalla tai alkoholin avustuksella.
Suomessa on hyvin sulkeutuneet piirit ja jos et ole niiden jäsen niin hyvin vaikea on löytää järjellistä seuraa, joka vielä sopisi sinulle.
Se vielä täytyy todeta että päälle 25 vuotiailla naisilla on niin luun kovat odotukset mieheltä että väkisin alkaa kääntyä katseet innokkaimpiin ja avoimempiin alle 25-vuotiaisiin eikä pelkästään heidän nuoruutensa takia.
Miehellä joka on esimerkiksi ikäiseni pitäisi olla kaikki asiat tiptop, osata iskeä naista, tehdä lähtemätön vaikutus 10 sekunnissa naiseen, olla oikealla tavalla sosiaalinen, samoin kuin haastava ja tähän päälle jotain kutkuttavaa ekstraa.
Siinäpähän sitten kärvistellään ja "rennosti" tutustutaan turuilla ja toreilla.- ankeakulttuuri
Ratkaisu tähän on seuraava: muuta toiseen maahan.
- m30.
Itse olen mukana tasan yhdessä aktiviteetissä, jossa on naisiakin. Yhden naisen olen sitä kautta löytänytkin, mutta siitä ei sitten loppujen lopuksi tullut mitään. Siihen samaan aktiviteettiin liittyvissä piireissä "naisten iskemisessä" on yksi paha ongelma, naisten tapa ilkeämielisesti juoruilla ja panetella miehiä, jotka ovat jotain naista lähestyneet. En oikein viitsi kovin ahkerasti yrittää ketään, kun tiedän miten hankalaksi naiset voivat homman tehdä, jos lähestymiseni ei sitten kiinnostakaan. Osaatko aloittaja sanoa, miksi naiset niin helposti panettelevat ja juoruilevat miehestä, jos mies ihan asiallisesti ilmaisee vain halunsa tutustua naiseen paremmin?
Tuota aktiviteettia en halua tarkentaa, se kun paljastaisi liikaa samalla kuka olen. Muita paikkoja ei juurikaan ole, joissa usein tapaisin naisia. Tanssikurssista täällä jo aiemmin kirjoitinkin, että en sellaisiin osallistu, koska luin netissä miten naiset pilkkasivat jollekin tanssikurssille osallistuneita miehiä, kun nämä miehet eivät olleetkaan komeita, pitkiä, tummia ja jännittäviä. Naiset olisivat halunneet tanssia tuollaisten ihanien miesten kanssa, eikä minkään tavismiesten mitä siellä kurssilla oli mitä netissä kommentoivat. Olen siis kerran harkinnut tanssikurssia, mutta todennut, että ei naiset minua sinne kaipaa. Ehkäpä aloittaja osaisi kertoa jonkin paikan, johon tavismiestäkin kaivataan naisten seuraan?- valkoinen_mies
>Naiset olisivat halunneet tanssia tuollaisten ihanien miesten kanssa, eikä minkään tavismiesten mitä siellä kurssilla oli mitä netissä kommentoivat.
Kävisivätkö nämä samat naiset Gambiassa etsimässä tummia miehiä, jos olisivat varakkaampia? - ap
Mä en voinut tuolle aikaisemmalle edes vastata kun mua alkoi hieman jo suututtamaan. Ja niin alkaa tääkin. Tavallaan. Taas tätä samaa ruikutusta naisista, mikä ei mua kiinnosta kyllä pätkääkään, mua ei oikeasti liikuta tää asenne, sori, väärä nainen.
Tää on hieman myös tuolle edelliselle, jolle en jaksa edes vaivautua vastaamaan, ja ehkä joku ymmärtää miksi, mä yritän vastata ennemmin tähän jotenkin asiallisesti.
"Ehkäpä aloittaja osaisi kertoa jonkin paikan, johon tavismiestäkin kaivataan naisten seuraan? "
EI, kun luepa nyt oikeasti uudelleen.
"Osaatko aloittaja sanoa, miksi naiset niin helposti panettelevat ja juoruilevat miehestä, jos mies ihan asiallisesti ilmaisee vain halunsa tutustua naiseen paremmin?"
En osaa, en edusta kaikkia naisia eikä mua henkilökohtaisesti kiinnosta pätkääkään. Ihmiset on, mitä ne on, miehet juoruaa ja jauhaa paskaa, naiset juoruaa ja jauhaa paskaa. Elämä on.
Asiaan.
Mä en etsi miestä, jolle mä voisin keksiä tekemistä ja elämän sisältöä, vaan mä etsin miestä, jolla olisi jo elämässään tekemistä ja sisältöä. Niin, kattos, kun mä olen aktiivinen, harrastava, hyvässä kunnossa ja mä en tosiaankaan ala raahaamaan ketään perässäni. Lainaan nyt itseäni "Itse käyn tietty hankkimassa lisäkoulutusta, tietoa, harrastamassa huvikseni, tutustumassa ihmisiin, ihan haastaakseni itseni, pysyäkseni niin psyykkisesti kuin fyysisesti kunnossa, pitääkseni elämän mielenkiintoisena... "
Niin, siis teen elämässäni asioita, olen siis tekijä omassa elämässäni. Ja kun olen vaan havainnut, että mä teen aika paljonkin erilaisia asioita, mutta missä ovat miehet? Mua ei siis kiinnosta keksiä teille mielenkiintoa elämään, koska mä en halua sellaista miestä. Mua ei kiinnosta raahata sohvaperunaa jumppasalille tai auttaa mielikuvituksetonta keksimään väriä elämäänsä. Vaan mä etsin miestä, joka olisi aktiivinen, kuten minäkin. Harrastaisi ja kehittäisi itseään vapaaehtoisesti vielä vaikka 30-vuotiaana. Ohhoh, ettei ois elämä ohi ihan siinä vaiheessa vielä... Ottaisi haasteita vastaan, olisi oikeasti elossa.
(Eikä siis vaihtoehtona ole vain ad/hd tai vastuuuton duudsonointi)
Siis, minä keksin kyllä harrastuksia, mutta en jostain syystä ole nähnyt ap-viestissä mainitsemaani ikäryhmään kuuluvia miehiä niissä juurikaan. Vaikka luulisi että kun sinkutkin on nykyään "lisääntyneet" eli on ihmisiä vaikka kuinka paljon, joilla olisi aikaa ja oikein syitäkin tutustua muihin, niin täh? Missä ne miehet on? Ei ne kaikki kuntosalillakaan käy! No, ei todellakaan.
Mä en vaan halua käydä baareissa ja nettideitit mua ei kiinnosta. Mutta... Koska olen avoin ehdotuksille ja kiinnostunut maailmasta ja useistakin tekemisistä, voisin aivan hyvin käydä myös hieman "sillä silmällä" katsomassa uusia tekemisiä... Mutta missä? Mä haluan tekevän miehen, joten tekemisen parista se varmaan pitäisi löytää. Eikö totta?
Mä en ole kiinnostunut teidän atm-tavisluokitteluista, mun mielestä ne on todella lapsellisia. Taviksia täällä suurin osa on, harva on miljonääri, julkkis tai muutakaan eikä ne ole kaikille mitään juttujakaan. Joten tavismies ja tavismies, no mitä ne muut oikein muka on? Ihan tavisnainen mäkin olen ja ne miehet ketä olen nähnyt, on kyllä suurin osa olleet ihan totaalitaviksia, jopa ne ketkä seurustelee tai ovat naimisissa tms. harrastaa mitä harrastaa.
Mutta, siis kaksi edellistä vastausta olivat "ei juuri missään". Jep, tätä mä vähän tarkoitan. Se aktiviteetti, mitä et halua tarkentaa, ois just ollut se, mitä kysytään, mutta ymmärrän. - Man thirty years
ap kirjoitti:
Mä en voinut tuolle aikaisemmalle edes vastata kun mua alkoi hieman jo suututtamaan. Ja niin alkaa tääkin. Tavallaan. Taas tätä samaa ruikutusta naisista, mikä ei mua kiinnosta kyllä pätkääkään, mua ei oikeasti liikuta tää asenne, sori, väärä nainen.
Tää on hieman myös tuolle edelliselle, jolle en jaksa edes vaivautua vastaamaan, ja ehkä joku ymmärtää miksi, mä yritän vastata ennemmin tähän jotenkin asiallisesti.
"Ehkäpä aloittaja osaisi kertoa jonkin paikan, johon tavismiestäkin kaivataan naisten seuraan? "
"Osaatko aloittaja sanoa, miksi naiset niin helposti panettelevat ja juoruilevat miehestä, jos mies ihan asiallisesti ilmaisee vain halunsa tutustua naiseen paremmin?"
En osaa, en edusta kaikkia naisia eikä mua henkilökohtaisesti kiinnosta pätkääkään. Ihmiset on, mitä ne on, miehet juoruaa ja jauhaa paskaa, naiset juoruaa ja jauhaa paskaa. Elämä on.
Asiaan.
Mä en etsi miestä, jolle mä voisin keksiä tekemistä ja elämän sisältöä, vaan mä etsin miestä, jolla olisi jo elämässään tekemistä ja sisältöä. Niin, kattos, kun mä olen aktiivinen, harrastava, hyvässä kunnossa ja mä en tosiaankaan ala raahaamaan ketään perässäni. Lainaan nyt itseäni "Itse käyn tietty hankkimassa lisäkoulutusta, tietoa, harrastamassa huvikseni, tutustumassa ihmisiin, ihan haastaakseni itseni, pysyäkseni niin psyykkisesti kuin fyysisesti kunnossa, pitääkseni elämän mielenkiintoisena... "
Niin, siis teen elämässäni asioita, olen siis tekijä omassa elämässäni. Ja kun olen vaan havainnut, että mä teen aika paljonkin erilaisia asioita, mutta missä ovat miehet? Mua ei siis kiinnosta keksiä teille mielenkiintoa elämään, koska mä en halua sellaista miestä. Mua ei kiinnosta raahata sohvaperunaa jumppasalille tai auttaa mielikuvituksetonta keksimään väriä elämäänsä. Vaan mä etsin miestä, joka olisi aktiivinen, kuten minäkin. Harrastaisi ja kehittäisi itseään vapaaehtoisesti vielä vaikka 30-vuotiaana. Ohhoh, ettei ois elämä ohi ihan siinä vaiheessa vielä... Ottaisi haasteita vastaan, olisi oikeasti elossa.
Siis, minä keksin kyllä harrastuksia, mutta en jostain syystä ole nähnyt ap-viestissä mainitsemaani ikäryhmään kuuluvia miehiä niissä juurikaan. Vaikka luulisi että kun sinkutkin on nykyään "lisääntyneet" eli on ihmisiä vaikka kuinka paljon, joilla olisi aikaa ja oikein syitäkin tutustua muihin, niin täh? Missä ne miehet on? Ei ne kaikki kuntosalillakaan käy! No, ei todellakaan.
Mä en vaan halua käydä baareissa ja nettideitit mua ei kiinnosta. Mutta... Koska olen avoin ehdotuksille ja kiinnostunut maailmasta ja useistakin tekemisistä, voisin aivan hyvin käydä myös hieman "sillä silmällä" katsomassa uusia tekemisiä... Mutta missä? Mä haluan tekevän miehen, joten tekemisen parista se varmaan pitäisi löytää. Eikö totta?
Mä en ole kiinnostunut teidän atm-tavisluokitteluista, mun mielestä ne on todella lapsellisia. Taviksia täällä suurin osa on, harva on miljonääri, julkkis tai muutakaan eikä ne ole kaikille mitään juttujakaan. Joten tavismies ja tavismies, no mitä ne muut oikein muka on? Ihan tavisnainen mäkin olen ja ne miehet ketä olen nähnyt, on kyllä suurin osa olleet ihan totaalitaviksia, jopa ne ketkä seurustelee tai ovat naimisissa tms. harrastaa mitä harrastaa.
Mutta, siis kaksi edellistä vastausta olivat "ei juuri missään". Jep, tätä mä vähän tarkoitan. Se aktiviteetti, mitä et halua tarkentaa, ois just ollut se, mitä kysytään, mutta ymmärrän.Just. Etsit siis miestä joka haluaa aktiivisesti ja sosiaalisesti puppelehtia niissä sinun harrastuksissa.
Mitä nämä harrastukset ja aktiviteetit nyt olivatkaan?
Koska saat nyt kuulostamaan että miehet jotka eivät juuri sinun harrastuksista ole kiinnostuneita ovat jotenkin
Tanssikurssille esimerkiksi minua ei saa raahaattua. Samoin on monia muita aktiviteetteja jotka eivät vain minua kiinnosta. Se on katsos ihan valinnanvapautta.
Päinvastoin, minäkin etsin naista joka on aktiivinen, kehittää itseään eikä ole sohvaperuna, mutten näe että sen tekemisen aina on oltava sosiaalista tai jotain ryhmässä tapahtuvaa erityistä harrastustoimintaa enkä näe että sinne näin sinkkuna välttämättä haluaa mennä mukaan pyörimään.
Varmaan ymmärrät että mies ei välttämättä nauti samoista sosiaalisista vauhkoiluista kuin sinä?
"Mutta, siis kaksi edellistä vastausta olivat "ei juuri missään". "
Tämähän ei tarkoita todellakaan että mies löhöisi vaan kotona vaan sitä että hän ei tee samoja kerhoiluja kuin sinä.
En ole nähnyt mm. kamppailulajitreeneissä kuin kourallisen naisia ja niissä on hyvin vaikea lähestyä naisia muutenkin.
Kerropa nyt että mitkä ne sinun aktiviteetit ja harrasteet oikein ovat josta haluaisit miestä löytää ja jotka koet sellaisiksi joihin miesten tulisi osallistua?
Kuvioneulenta ja kelluntako? - rewrsdfwe
Man thirty years kirjoitti:
Just. Etsit siis miestä joka haluaa aktiivisesti ja sosiaalisesti puppelehtia niissä sinun harrastuksissa.
Koska saat nyt kuulostamaan että miehet jotka eivät juuri sinun harrastuksista ole kiinnostuneita ovat jotenkin
Tanssikurssille esimerkiksi minua ei saa raahaattua. Samoin on monia muita aktiviteetteja jotka eivät vain minua kiinnosta. Se on katsos ihan valinnanvapautta.
Päinvastoin, minäkin etsin naista joka on aktiivinen, kehittää itseään eikä ole sohvaperuna, mutten näe että sen tekemisen aina on oltava sosiaalista tai jotain ryhmässä tapahtuvaa erityistä harrastustoimintaa enkä näe että sinne näin sinkkuna välttämättä haluaa mennä mukaan pyörimään.
Varmaan ymmärrät että mies ei välttämättä nauti samoista sosiaalisista vauhkoiluista kuin sinä?
Tämähän ei tarkoita todellakaan että mies löhöisi vaan kotona vaan sitä että hän ei tee samoja kerhoiluja kuin sinä.
En ole nähnyt mm. kamppailulajitreeneissä kuin kourallisen naisia ja niissä on hyvin vaikea lähestyä naisia muutenkin.
Kerropa nyt että mitkä ne sinun aktiviteetit ja harrasteet oikein ovat josta haluaisit miestä löytää ja jotka koet sellaisiksi joihin miesten tulisi osallistua?
Kuvioneulenta ja kelluntako?Kaljakelluntahan on miesten suosima kesäharrastus.
- Man thirty years
ap kirjoitti:
Asiaan.
Mutta, siis kaksi edellistä vastausta olivat "ei juuri missään". Jep, tätä mä vähän tarkoitan. Se aktiviteetti, mitä et halua tarkentaa, ois just ollut se, mitä kysytään, mutta ymmärrän.Enkä minäkään usko noihin atm-tavisluokitteluihin sinällään, mutta naistavikset nykyään odottavat että se miestavis ei ole ihan tavis vaan kovempaa laatua tai ettei ainakaan sillä miestaviksella ole mitään ns. "heikkouksia" mukaan luettuna vähemmän seksikäs ulkonäkö tai tavat.
Taviksiin kun sopii kaikenlaista, mutta naiset ehkä kattelevat 25% vain tuosta porukasta. Loppu sitten arpoo paikkaansa niistä naisista jotka ovat jo valmiina tyytymään eivätkä kysele mieheltä aivan mahdottomia.
Sinustakin tulee kuva että etsit peruskomean reipasta, sporttista ja spontaania menevää miestä. Muu tuskin saa sinun hippusiasi liikkeelle ja tuskin huomaat niitä muita siellä missä ikinä liikutkin ja sosialisoit. Kemiat kun eivät vain kohdanneet.
Sitten tulet tänne kysymään että missä ne "miehet" ovat, tai oikeastaan sinun haluamasi miehet, kun kaikki ei kelpaa. - Man thirty years
rewrsdfwe kirjoitti:
Kaljakelluntahan on miesten suosima kesäharrastus.
En harrasta yleensäkään isoissa äijäporukoissa mitään varsinkaan juomista.
Joskus tulee yksi tuoppi otettua, ei sen enempää.
Ymmärrän aloittajan ongelman, mutta kuulostaa vähän siltä että hän odottaa joko niiden salskeiden sporttisten uroiden tai "oikeiden äijien" tulevan niihin hänen omiin harrastuksiinsa mukaan. - ap
Just. Etsit siis miestä joka haluaa aktiivisesti ja sosiaalisesti puppelehtia niissä sinun harrastuksissa.
Kuvioneulenta ja kelluntako?Osaatkohan sä lukea?
Eihän se aikaisempi nimennyt YHTÄÄN harrastusta, siis paikkaa, se mieshän höpisi tanssikursseista ja ap viesti sanoi, että ei anna valmiita ehdotuksia, koska haluaa tietää, missä miehet käy. Siis mä tiedän jo, missä mä itse käyn, kato.
Kaksi edellistä vastausta olivat ei juuri missään. Yksin tietty voi liikkua ja harrastaa, mutta sitten liikkuu yksin ja harrastaa yksin. Kuka suakin on tanssikursseille raahaamassa? Kuka on sanonut että mua kiinnostaa tanssikurssit? Se on alunperinkin mainittu kysymyksessä siksi, että sieltä aina mainostetaan löytyvän naisia, nyt kysyttiin, minne voi mennä mukaan mistä löytyy miehiä. Ja te jauhatte paskaa tanssikursseista... Sä voit yrittää vaikka kuviokelluntaa, mutta tästä päätellen, todennäkösesti, hukut kun et tajua ettei veden alla voi hengittää.
Varmaan ymmärrät ettei kaikki ihmiset muutenkaan nauti samoista asioista, mitä sitten? Ai et? No et todellakaan "Päinvastoin, minäkin etsin naista joka on aktiivinen, kehittää itseään eikä ole sohvaperuna, mutten näe että sen tekemisen aina on oltava sosiaalista tai jotain ryhmässä tapahtuvaa erityistä harrastustoimintaa enkä näe että sinne näin sinkkuna välttämättä haluaa mennä mukaan pyörimään."
Joo, no kauheen kiva juttu, mä taas ilmaisin, että mä haluan että se on sosiaalista jollain lailla, ryhmästä en puhunut mitään että sen ois pakko olla ryhmä (joukkuelajia tms. tarkoitan), mutta jos aikoo tutustua ihmisiin, niin pitäähän siellä pystyä tutustumaan ihmisiin, ja mä todellakin osallistun ihan sinkkunakin. Mä sanoin, että juu, haluan tutustua ihmisiin, tekemisen parissa. Niin, no sä et. Jaa, jaa. Ilmeisesti harrrastat taistelulajeja? Lyödäänkö niissä päähän? Suojaa, hyvä mies, torju, väistääkin saa. Ihan noin vinkkinä vaan.
Mä tutustun muutenkin ihmisiin mielelläni, tottakai mä valitsen harrasteet mielenkiinnon mukaan, ja tutustun ilman iskemistä, mutta samalla kun harrastaa voi ottaa huomioon vaihtoehtoja. Vai... Ei?
Pari vastausta ennen tätä todella olivat, ettei tyypit käy missään, naiset on perseestä ja samaa ininää kun täällä on palsta täynnä jo muutenkin. Jos mies vastaa ettei hän tee oikeastaan mitään niin mitäs se tarkoittaa? Jos MIES ITSE vastaa miten nekin on vastanneet, niin mitenköhän sekin on mun vastuulla sitten, että he oikeesti kyllä varmaan kuiteskin tekee jotain, mut mä vaan luulen, että ei kun niitten vastaus on luokkaa "mä en tee enää mitään, kun naiset sitä ja tätä ja tota, niin mä en ees halua nähä ketään. Naiset sitä ja tätä ja tota ja mä en ainakaan..." ja sitä rataa, niin hei, mun täytyy sanoa, että mua ei kyllä kiinnostakaan käykö ne samoissa kerhoissa tai harrasteissa. Ehkäpä ne väärin ymmärrykset, ajatuksen luennat ja luulot on nyt ihan siinä päässä. Että vedä henkeä, ota itsellesi ja ihan reippaasti vaan.
"Kerropa nyt että mitkä ne sinun aktiviteetit ja harrasteet oikein ovat josta haluaisit miestä löytää ja jotka koet sellaisiksi joihin miesten tulisi osallistua?"
Lukemaan kannattaisi opetella, se on kuiteskin ihan semmonen hyvä perustaito. Mua ei niiltä kursseilta enää tapaa, mutta mä luulen, että parempi niin.
Että kiitos vaan, mutta niin kauan kun lukutaito ei ole karttunut, niin ei kiitos. Mäkin olen jokusen kerran jopa saanut itse osumia, mutta niin paljoo se ei ole vielä vaikuttanut, että tarttis mitä vaan ottaa.
Muista että luulo ei ole tieto ja sinulla on tällä hetkellä pelkkiä luuloja ja kovin vähän tietoa ja sen vähänkin tiedon hassaat koska luulet niin paljon enemmän. - Man thirty years
ap kirjoitti:
Osaatkohan sä lukea?
Eihän se aikaisempi nimennyt YHTÄÄN harrastusta, siis paikkaa, se mieshän höpisi tanssikursseista ja ap viesti sanoi, että ei anna valmiita ehdotuksia, koska haluaa tietää, missä miehet käy. Siis mä tiedän jo, missä mä itse käyn, kato.
Kaksi edellistä vastausta olivat ei juuri missään. Yksin tietty voi liikkua ja harrastaa, mutta sitten liikkuu yksin ja harrastaa yksin. Kuka suakin on tanssikursseille raahaamassa? Kuka on sanonut että mua kiinnostaa tanssikurssit? Se on alunperinkin mainittu kysymyksessä siksi, että sieltä aina mainostetaan löytyvän naisia, nyt kysyttiin, minne voi mennä mukaan mistä löytyy miehiä. Ja te jauhatte paskaa tanssikursseista... Sä voit yrittää vaikka kuviokelluntaa, mutta tästä päätellen, todennäkösesti, hukut kun et tajua ettei veden alla voi hengittää.
Varmaan ymmärrät ettei kaikki ihmiset muutenkaan nauti samoista asioista, mitä sitten? Ai et? No et todellakaan "Päinvastoin, minäkin etsin naista joka on aktiivinen, kehittää itseään eikä ole sohvaperuna, mutten näe että sen tekemisen aina on oltava sosiaalista tai jotain ryhmässä tapahtuvaa erityistä harrastustoimintaa enkä näe että sinne näin sinkkuna välttämättä haluaa mennä mukaan pyörimään."
Joo, no kauheen kiva juttu, mä taas ilmaisin, että mä haluan että se on sosiaalista jollain lailla, ryhmästä en puhunut mitään että sen ois pakko olla ryhmä (joukkuelajia tms. tarkoitan), mutta jos aikoo tutustua ihmisiin, niin pitäähän siellä pystyä tutustumaan ihmisiin, ja mä todellakin osallistun ihan sinkkunakin. Mä sanoin, että juu, haluan tutustua ihmisiin, tekemisen parissa. Niin, no sä et. Jaa, jaa. Ilmeisesti harrrastat taistelulajeja? Lyödäänkö niissä päähän? Suojaa, hyvä mies, torju, väistääkin saa. Ihan noin vinkkinä vaan.
Mä tutustun muutenkin ihmisiin mielelläni, tottakai mä valitsen harrasteet mielenkiinnon mukaan, ja tutustun ilman iskemistä, mutta samalla kun harrastaa voi ottaa huomioon vaihtoehtoja. Vai... Ei?
Pari vastausta ennen tätä todella olivat, ettei tyypit käy missään, naiset on perseestä ja samaa ininää kun täällä on palsta täynnä jo muutenkin. Jos mies vastaa ettei hän tee oikeastaan mitään niin mitäs se tarkoittaa? Jos MIES ITSE vastaa miten nekin on vastanneet, niin mitenköhän sekin on mun vastuulla sitten, että he oikeesti kyllä varmaan kuiteskin tekee jotain, mut mä vaan luulen, että ei kun niitten vastaus on luokkaa "mä en tee enää mitään, kun naiset sitä ja tätä ja tota, niin mä en ees halua nähä ketään. Naiset sitä ja tätä ja tota ja mä en ainakaan..." ja sitä rataa, niin hei, mun täytyy sanoa, että mua ei kyllä kiinnostakaan käykö ne samoissa kerhoissa tai harrasteissa. Ehkäpä ne väärin ymmärrykset, ajatuksen luennat ja luulot on nyt ihan siinä päässä. Että vedä henkeä, ota itsellesi ja ihan reippaasti vaan.
"Kerropa nyt että mitkä ne sinun aktiviteetit ja harrasteet oikein ovat josta haluaisit miestä löytää ja jotka koet sellaisiksi joihin miesten tulisi osallistua?"
Lukemaan kannattaisi opetella, se on kuiteskin ihan semmonen hyvä perustaito. Mua ei niiltä kursseilta enää tapaa, mutta mä luulen, että parempi niin.
Että kiitos vaan, mutta niin kauan kun lukutaito ei ole karttunut, niin ei kiitos. Mäkin olen jokusen kerran jopa saanut itse osumia, mutta niin paljoo se ei ole vielä vaikuttanut, että tarttis mitä vaan ottaa.
Muista että luulo ei ole tieto ja sinulla on tällä hetkellä pelkkiä luuloja ja kovin vähän tietoa ja sen vähänkin tiedon hassaat koska luulet niin paljon enemmän."Lukemaan kannattaisi opetella, se on kuiteskin ihan semmonen hyvä perustaito. Mua ei niiltä kursseilta enää tapaa, mutta mä luulen, että parempi niin. "
Ajattelu myös kehittää itseä.
Sinuna opettelisin ensin siihen. Toinen hyvä on kommunikointitaito. Kolmas on fiksu. Neljäs on oikea asenne.
Sulta puuttuu kaikki. - ap
"Lukemaan kannattaisi opetella, se on kuiteskin ihan semmonen hyvä perustaito. Mua ei niiltä kursseilta enää tapaa, mutta mä luulen, että parempi niin. "
Ajattelu myös kehittää itseä.
Sinuna opettelisin ensin siihen. Toinen hyvä on kommunikointitaito. Kolmas on fiksu. Neljäs on oikea asenne.
Sulta puuttuu kaikki.No kuule, sä et ehkä ihan tajua tätä (koska sinussahan vikaa ei ole) mutta niin puuttuu sultakin, aika reilusti. Että sun kannattas myös opetella ajattelemaan, kommunikoimaan ja miettiä ihan omaa asennettasi... ja tää ei ole muuten suomea:
"Ajattelu myös kehittää itseä.
Sinuna opettelisin ensin siihen. Toinen hyvä on kommunikointitaito. Kolmas on fiksu. Neljäs on oikea asenne."
Ja mieti että miksi.
Jos joltain jotain puuttuu, voi toiselta puuttua vielä enemmän. Onnea, olet kerrankin elämässäsi voittanut jotain.
---
Ai niin, unohdin tohon alempaan kommentoida "Sinustakin tulee kuva että etsit peruskomean reipasta, sporttista ja spontaania menevää miestä. Muu tuskin saa sinun hippusiasi liikkeelle ja tuskin huomaat niitä muita siellä missä ikinä liikutkin ja sosialisoit."
Niin, no todellakin, koska itse olen peruskaunis (taviskaunis, kuten jo sanoin aikaisemmin), sporttinen ja spontaani ja meneväkin vielä. Joten mä nyt en taatusti edes halua huomata niitä "muita" eli en halua mielestäni rumaa (se tavis käy oikein hyvin, mulle ruma = epäsiisti, hygieniaton, liian lihava), epäurheilijamaista, laiskaa/velttoa, täysin ennalta-arvattavaa ja paikalleen jumahtanutta miestä. Se ei todellakaan aiheuta minussa mitään ihastusta eikä kemiamme taatusti kohtaa. Kaikki ei todellakaan kelpaa, se on ihan varmaa ja jopa ihan tervettä.
Niin ja mitä sitten?
Miksi ihmeessä mä en etsisi oman henkisiä ihmisiä? Kuka haluaa edes ihmisen kumppanikseen, joka on "kuka vaan" (=kaikki) ? Kuka haluaa olla "kuka vaan" eli "kaikki kelpaa"?
Onkohan sulla kuitenkin hieman asenneongelma, sä olet lähinnä haastanut riitaa, tehnyt oletuksia, mitä et voi tehdä, väännellyt mun sanomisia alusta saakka etkä itseasiassa ole edes vastannut alkuperäiseen kysymykseen. Hyvää jatkoa vaan mitä ikinä teetkin. Kannattaa todellakin ajatella, sinunkin. - rauhallinen mies
ap kirjoitti:
Osaatkohan sä lukea?
Muista että luulo ei ole tieto ja sinulla on tällä hetkellä pelkkiä luuloja ja kovin vähän tietoa ja sen vähänkin tiedon hassaat koska luulet niin paljon enemmän.Ihan käsittämättömän aggressiivisiksi käyvät nämä ap:n viestit. Tuolla asenteella kun liikut, niin voit olla varma, että miehet poistuvat sieltä, mihin menetkin.
- ES
"naisten tapa ilkeämielisesti juoruilla ja panetella miehiä"
Sä olet kyllä jo ihan harhainen tuossa naisvihamielisyydessäsi. - ES
ES kirjoitti:
"naisten tapa ilkeämielisesti juoruilla ja panetella miehiä"
Sä olet kyllä jo ihan harhainen tuossa naisvihamielisyydessäsi.Edellinen oli m30:lle.
- Man thirty years
ap kirjoitti:
No kuule, sä et ehkä ihan tajua tätä (koska sinussahan vikaa ei ole) mutta niin puuttuu sultakin, aika reilusti. Että sun kannattas myös opetella ajattelemaan, kommunikoimaan ja miettiä ihan omaa asennettasi... ja tää ei ole muuten suomea:
"Ajattelu myös kehittää itseä.
Sinuna opettelisin ensin siihen. Toinen hyvä on kommunikointitaito. Kolmas on fiksu. Neljäs on oikea asenne."
Ja mieti että miksi.
Jos joltain jotain puuttuu, voi toiselta puuttua vielä enemmän. Onnea, olet kerrankin elämässäsi voittanut jotain.
---
Ai niin, unohdin tohon alempaan kommentoida "Sinustakin tulee kuva että etsit peruskomean reipasta, sporttista ja spontaania menevää miestä. Muu tuskin saa sinun hippusiasi liikkeelle ja tuskin huomaat niitä muita siellä missä ikinä liikutkin ja sosialisoit."
Niin, no todellakin, koska itse olen peruskaunis (taviskaunis, kuten jo sanoin aikaisemmin), sporttinen ja spontaani ja meneväkin vielä. Joten mä nyt en taatusti edes halua huomata niitä "muita" eli en halua mielestäni rumaa (se tavis käy oikein hyvin, mulle ruma = epäsiisti, hygieniaton, liian lihava), epäurheilijamaista, laiskaa/velttoa, täysin ennalta-arvattavaa ja paikalleen jumahtanutta miestä. Se ei todellakaan aiheuta minussa mitään ihastusta eikä kemiamme taatusti kohtaa. Kaikki ei todellakaan kelpaa, se on ihan varmaa ja jopa ihan tervettä.
Niin ja mitä sitten?
Miksi ihmeessä mä en etsisi oman henkisiä ihmisiä? Kuka haluaa edes ihmisen kumppanikseen, joka on "kuka vaan" (=kaikki) ? Kuka haluaa olla "kuka vaan" eli "kaikki kelpaa"?
Onkohan sulla kuitenkin hieman asenneongelma, sä olet lähinnä haastanut riitaa, tehnyt oletuksia, mitä et voi tehdä, väännellyt mun sanomisia alusta saakka etkä itseasiassa ole edes vastannut alkuperäiseen kysymykseen. Hyvää jatkoa vaan mitä ikinä teetkin. Kannattaa todellakin ajatella, sinunkin.Ei vittu näitä pissiliisoja.
Kyselee että mistä löytyy miehiä ja laittaa perään kriteerejä toisensa perään.
Oliskohan niin että minun oletukset osuivat täysin kohdalleen tässäkin tapauksessa sinun suhteen, mutta sun on pakko purnata vastaan etten vain olisi oikeassa?
Olen joskus kohdannut sinun kaltaisia ja ihan samoja asioita ovat tehneet kuten minäkin. Se on vain niin että teillä naisilla on niin suuret suunnitelmat ja korkeat kuvitelmat itsestä että miehen pitää olla jotain todella todella upeaa ennen kuin teitä alkaa edes pikkaisen kiinnostamaan.
Myös tekstistäsi näkee että yrität kovasti olla nainen joka on itsenäinen, mutta mieleltään olet vielä kovin kovin nuori.
Onnea vain prinssisi etsintään sitä tulet noilla "lahjoillasi" todellakin tarvitsemaan! :D - Man thirty years
rauhallinen mies kirjoitti:
Ihan käsittämättömän aggressiivisiksi käyvät nämä ap:n viestit. Tuolla asenteella kun liikut, niin voit olla varma, että miehet poistuvat sieltä, mihin menetkin.
Jostakin syystä hän tuohtui tuosta ekasta viestistäni täysin.
Ehkä syynä oli että osuin asian ja hänen ytimeensä. Se sattui joten loppuaika pitikin sitten selittää jotain ihan käsittämätöntä hupakkaa. - m30.
ap kirjoitti:
Asiaan.
Mutta, siis kaksi edellistä vastausta olivat "ei juuri missään". Jep, tätä mä vähän tarkoitan. Se aktiviteetti, mitä et halua tarkentaa, ois just ollut se, mitä kysytään, mutta ymmärrän.Onpas täällä ollut paljon keskustelua..
ap kysyjälle:
Kirjoitat "Mutta, siis kaksi edellistä vastausta olivat "ei juuri missään". Jep, tätä mä vähän tarkoitan. Se aktiviteetti, mitä et halua tarkentaa, ois just ollut se, mitä kysytään, mutta ymmärrän."
Ethän sinäkään vastannut, kun kysyin mielipidettäsi siihen, miksi naiset juoruilevat ja panettelevat niin helposti, jos joku mies on kiinnostunut eroottisesssa mielessä ja kiinnostuksen kohteena oleva nainen ei ole. Voin vastata tarkemmin ja kertoa omasta aktiviteestani sen jälkeen, kun annat seikkaperäisen näkemyksesi tähän asiaan.
- 1+10
Ikäisesi YTM:t harrastavat panorinkeleitä. Loput miehet ovat luovuttaneet ja katsovat pornoa kotonaan. Jos olet näyttävä nainen, YTM kyllä kysyy itse sinua panorinkeliinsä. Mutta panorinkeleihin voi päästä myös kaverisuosittelijan kautta. Elikkä sulla pitäis olla naiskaveri valmiiks jonkun mahtisonnin panorinkelissä, joka sitten suosittelee sinua tälle mahtisonnille.
Jostain kumman syystä mieleeni tuli politiikka ;)
Opiskelijajärjestöt ja muut näyttävät olevan väärällään aktiiveja.- asdlwerlkwer
Ap ei ollut kiinnostunut kännisten lottoarvonnoista.
asdlwerlkwer kirjoitti:
No minä olen jo ohittanut tuon opiskelijajärjestöjen aktiivivaiheen, mutta eivät he ennen vanhaan pelkästään baareissa istuneet. Toki sitäkin ja OPM-juhlia ;)
- ...................
asdlwerlkwer kirjoitti:
Niinpä, xena ei ilmeisesti tajua että opiskelijajärjestöt ovat täynnä pelkkiä khuuleja rankasti kännääviä trendi ihmisiä.
Opiskelijajärjestöissä on tosi ylimielisiä ihmisiä jotka eivät seuraansa halua muunlaisia. ................... kirjoitti:
Niinpä, xena ei ilmeisesti tajua että opiskelijajärjestöt ovat täynnä pelkkiä khuuleja rankasti kännääviä trendi ihmisiä.
Opiskelijajärjestöissä on tosi ylimielisiä ihmisiä jotka eivät seuraansa halua muunlaisia.En suosittele hakeutumaan sellaiseen seuraan, jossa ei koe viihtyvänsä.
Jos omanarvontunto ei riitä pitämään hauskaa ilman alkoholia tai kertomaan mielipiteensä muillekin, niin ei kannata lähteä mukaan politiikkaankaan, se on totta.- ap
Niin, mutta rakas nainen: sä olet nainen! Mistä sä tiedät, missä miehet liikkuu? Siis onko kokemusta... Vai mutua?
Siis kiva ehdotus, mutta 25-35-vuotiaat miehet ovat aktiivisesti mukana opiskelijajärjestöissä ja politiikassa? Oletko sä siis mukana niissä ja tiedät siitä? Ois kiva kuulla lisää.
No joo, ehkä se ois ihan kokeilemisen arvoista. Politiikka on mielenkiintoinen laji kyllä. Mutta jotenkin mä en usko tota ihan tosta vaan... Mutta hei, mikäs estää katsomasta, politiikka tosiaan kyllä kiinnostaa, olen kyllä miespuolisten kavereitten kanssa tosiaan lähinnä politiikasta voinutkin keskustella... Naisten kanssa vähemmän. Hmm... Ei paha ehdotus!
Tosin opiskelijajärjestöt eivät ole mun juttu. Mä en opiskele :D ap kirjoitti:
Niin, mutta rakas nainen: sä olet nainen! Mistä sä tiedät, missä miehet liikkuu? Siis onko kokemusta... Vai mutua?
Siis kiva ehdotus, mutta 25-35-vuotiaat miehet ovat aktiivisesti mukana opiskelijajärjestöissä ja politiikassa? Oletko sä siis mukana niissä ja tiedät siitä? Ois kiva kuulla lisää.
No joo, ehkä se ois ihan kokeilemisen arvoista. Politiikka on mielenkiintoinen laji kyllä. Mutta jotenkin mä en usko tota ihan tosta vaan... Mutta hei, mikäs estää katsomasta, politiikka tosiaan kyllä kiinnostaa, olen kyllä miespuolisten kavereitten kanssa tosiaan lähinnä politiikasta voinutkin keskustella... Naisten kanssa vähemmän. Hmm... Ei paha ehdotus!
Tosin opiskelijajärjestöt eivät ole mun juttu. Mä en opiskele :DSen verran on näkemystä niistä ympyröistä, että aika yksin nainen saattaa olla siellä mielipiteineen, mutta se ei silti estä etenemästä arvostettuihin tehtäviin. - Enkä viittaa tällä yksinomaan sukupuolikiintiöihin vaan ihan siihen, että hyvin perustelemalla nainenkin saa mielipiteensä kuuluviin, jos on riittävän "samanhenkisessä" seurassa.
- ____________________
Kyllä, harrastan tarkoituksella lajeja joissa en törmää muihin ihmisiin, etenkään naisiin koska niistä jäi niin karvas maku suuhun nuorempana että puolivahingossa lakkasin yrittämästä.
Ketjussa onkin monesti todettu että suomessa iskeminen on helvetin vaikeaa kun pelkkä juttelukin ilman asiaa on kertakaikkiaan sopimatonta.
Muutenkin vaatimukset tuntuvat olevan niin korkealla ettei tavallisen tyypin kannata pitää ihmeempää meteliä itsestään. Siitä voi hyvinkin joutua naurunalaiseksi tai saada hyypiön leiman.
Harrastuksina on kuitenkin yksilölajeja joista esimerkkinä tänä talvena helvetin onnistunut moottorikelkkailu. Siinä hommassa ei kuitenkaan muihin tutustu mikä on vaan hyvä asia.
Rohkenen myös väittää että joukossa on liuta muita samantyylisiä tyyppejä jotka ovat yksinkertaisesti kyllästyneet naisten mahdottomuuteen ja yhteisön pariutumisvaatimuksiin eivätkä edes halua tavata ketään, ainakaan ennen kuin yksinäisyys alkaa joskus kolmenkympin paremmalla puolella ehkä ahdistamaan.- että mieti sitä
No, anteeksi, mutta kysyttiinkö että missä EI voi törmätä kehenkään? Ei.
Liuta kyllästyneitä erakoita ei ole mitenkään kiinnostavaa. Ihan rauhassa, sinne vaan, korpeen itkemään naisten mahdottomuutta, snif ja voih.
Ja muuten, sillon kun sä olet sen kolmen kympin paremmalla puolella, jos olet kovinkin reippaasti, ja alkaa ahdistamaan, niin ihan tiedoksi vaan, että sä olet tolla pohjalla (=perusasenteella) jo todennäköisesti myöhässä. Ei ketään kiinnosta itsesäälissä rypevä, eristäytynyt yli 30-vuotias katkera-asenteinen ikuinen poikamies. Se vaan on totuus. Mutta ittepä valitset. - ____________________
että mieti sitä kirjoitti:
No, anteeksi, mutta kysyttiinkö että missä EI voi törmätä kehenkään? Ei.
Liuta kyllästyneitä erakoita ei ole mitenkään kiinnostavaa. Ihan rauhassa, sinne vaan, korpeen itkemään naisten mahdottomuutta, snif ja voih.
Ja muuten, sillon kun sä olet sen kolmen kympin paremmalla puolella, jos olet kovinkin reippaasti, ja alkaa ahdistamaan, niin ihan tiedoksi vaan, että sä olet tolla pohjalla (=perusasenteella) jo todennäköisesti myöhässä. Ei ketään kiinnosta itsesäälissä rypevä, eristäytynyt yli 30-vuotias katkera-asenteinen ikuinen poikamies. Se vaan on totuus. Mutta ittepä valitset.vihainen jostain?
- 5t5t5t5t5t5
____________________ kirjoitti:
vihainen jostain?
Nii saatana älä vastaa jos ei kysytä ;) Reps!
- että mieti sitä
____________________ kirjoitti:
vihainen jostain?
Ei vihainen vaan... Mikähän ois oikea sana... Turhautunut?
Lähinnä että TAAS tota samaa valitusta. AINA tota samaa valitusta. Ketä kiinnostaa? Oikeesti? Miksi edes vaivautua, miksei vaan voi ajella siellä korvessa kelkallaan, omien pikku peikkojensa kanssa ja itkeä puille elämän karvautta? Voi vittu, samaa virttä tälläkin palstalla, päivästä toiseen ja aina vaan... Ja ootas kun toi peikko tulee olemaan sen yli 30 vuotta: sitten jatkuu se virsi, kun kukaan ei tän ikästä huoli ja kun hän on rehti ja kiltti muttei kukaan hae kotoota ja on niin yksinäistä ja katkeria on kokemukset ja naiset on hyljänny ja voi apua... Monesko tollanen viesti toi jo on... Kun aina vaan vaaditaan ja vaaditaan ja minä pieni pesusieni, elämän uhri, naisten julmasti kaltoin kohtelema pikku ressukka en vaan kestä...
Ainakin kolme jo vastasi ennen tai monikin kun te naiset olette niin julmia ja minä olen pettynyt, taas kysytte missä me käydään, me ei käydä enää missään ja voi, voi, voi, voi sentään, kun on ollut erikoisen julmaa ja karvasta ja pettymystä ja minä en ainakaan käy missään ja se on teidän naisten vika... Jasså.
Voi, voi, voi, voi, voi.... Mä yritän nyt ottaa osaa. Joku kysyy, mistä löytää harratuksia missä on miehiä, niin lue nyt noita vastauksia. Voi, voi, voi, voi... - rauhallinen mies
että mieti sitä kirjoitti:
Ei vihainen vaan... Mikähän ois oikea sana... Turhautunut?
Lähinnä että TAAS tota samaa valitusta. AINA tota samaa valitusta. Ketä kiinnostaa? Oikeesti? Miksi edes vaivautua, miksei vaan voi ajella siellä korvessa kelkallaan, omien pikku peikkojensa kanssa ja itkeä puille elämän karvautta? Voi vittu, samaa virttä tälläkin palstalla, päivästä toiseen ja aina vaan... Ja ootas kun toi peikko tulee olemaan sen yli 30 vuotta: sitten jatkuu se virsi, kun kukaan ei tän ikästä huoli ja kun hän on rehti ja kiltti muttei kukaan hae kotoota ja on niin yksinäistä ja katkeria on kokemukset ja naiset on hyljänny ja voi apua... Monesko tollanen viesti toi jo on... Kun aina vaan vaaditaan ja vaaditaan ja minä pieni pesusieni, elämän uhri, naisten julmasti kaltoin kohtelema pikku ressukka en vaan kestä...
Ainakin kolme jo vastasi ennen tai monikin kun te naiset olette niin julmia ja minä olen pettynyt, taas kysytte missä me käydään, me ei käydä enää missään ja voi, voi, voi, voi sentään, kun on ollut erikoisen julmaa ja karvasta ja pettymystä ja minä en ainakaan käy missään ja se on teidän naisten vika... Jasså.
Voi, voi, voi, voi, voi.... Mä yritän nyt ottaa osaa. Joku kysyy, mistä löytää harratuksia missä on miehiä, niin lue nyt noita vastauksia. Voi, voi, voi, voi...En tiedä, haluaako moni mies edes vastata, kun naisten (ap:n) reaktiot ovat koko ajan tuollaista koulukiusaajatasoa.
- Man thirty years
rauhallinen mies kirjoitti:
En tiedä, haluaako moni mies edes vastata, kun naisten (ap:n) reaktiot ovat koko ajan tuollaista koulukiusaajatasoa.
Koulukiusaajilla pyyhitään lattiaa. niin tälläkin eukolla. Ei vain jaksais kirjoittaa yhtä paljon kuin hän.
- get real!
Koulukiusaajilla pyyhitään lattiaa. niin tälläkin eukolla. Ei vain jaksais kirjoittaa yhtä paljon kuin hän.
Sä nyt et pyyhi lattiaa edes jalkarätillä.
- tamariini
Maanpuolustuskurssit, urheilukilpailut (katsojana voit väliin kysyä jotain vierustoverilta) itse löysin oman judokani näin...
Kannattaa pitää silmiä auki ja ottaa esim. kauppakeskuksissa katsekontaktia ihmisiin. Suurissa tavarataloissa kannattaa kiertää silloin tällöin miesten vaateosaston kautta; kaksi kertaa mua on pyydetty makutuomariksi vaatevalintaan ja siitä seurasi myös kahvikutsut:) Tarina ei kerro, mitä sitten tapahtui...
Koiraihmisillä on aina tuttavia. Moni on nistä piireistä löytänyt tutun. Pyydä naapurin koiraa lenkille mukaan jos omaan ei riitä kiinnostusta;)- ap
Siis puhutaanko me nyt todellakin kolmenkymppisistä miehistä? Siis molemmin puolin? Kauppaskeskusten miesten osastolta? Wau. Toi oli kova veto, ei ole tullut mieleenkään!
- CC
Yhden sorttiset ajaa kavereiden kanssa rinkiä keskustassa vielä kolmekymppisinä
Yhden sorttiset pelaavat pelejä netissä
Yhden sorttiset roikkuvat muuten vaan netissä
Okei en ees keksi muita. Kokeile netistä... Mutta kertonee siis siitä, että en tiedä mitä ne muut tekee, sellaista missä niihin vois törmätä... Eiku wowia pelaamaan ja isoon Suomi-kiltaan liittymään siis... Surullista.- ap
Miksi? Kerro miksi?
Mä en halua rinkiä ajavia, mä en halua roikkua netissä vaan elää!!!
Mä itte elän. Mä haluan elävän, en haamua :)
Ja tietty, mä haluan tutustua, en tosiaan baareja tai tarkoitushakuista nettideittailua, vaan just niinkun elää, tutustua katsoa mahdollisuuksia... Kukaan mies ei ole nimennyt mitään muuta paikkaa kun salin tän lisäksi. Ei kyllä hyvältä vaikuta.
Että jos sä et keksi muuta, niin älä sure, ei ne muut ole keksineet sen vertaa. Ilmeisesti siis tuon ikäryhmän (sinkku-) miehet todellakin pääosin roikkuvat netissä ja käyvät yksin lenkillä. No, ei ihme, ettei niihin tutustu missään :)
- aaaccccbbbbbbbbbbb
Maanataina salille, Tiistaina solariumiin, Keskiviikkona lenkille, Torstaina salille,Perjantaina ja Lauantaina vietän omaa laatuaikaa tietokonepelien parissa tai lähden baariin ottamaan pakkeja. Sunnuntaina yleensä kotitöitä ja lenkkeilyä. Iltalukemisena tällä hetkellä dare to win kirja. Yleensä suosin erilaisia itsensä kehittämis kirjoja tai ravitsemus/kuntoilu oppaita. Arkena tietenkin sitten 8-16 töissä. En käy kielikursseilla koska käytän englantia päivittäin työssäni ja muille kielille en näe tarvetta.
- gretertetert
Tiistaina... tunti solarium, seitsemän tuntia pornon katselua?
Mistä ap löytäisi sinut tiistaina? - aaaccccbbbbbbbbbbb
gretertetert kirjoitti:
Tiistaina... tunti solarium, seitsemän tuntia pornon katselua?
Mistä ap löytäisi sinut tiistaina?8 tuntia töissä. Siitymisiin paikasta toiseen kuluu helposti parituntia päivästä kun liikun julkisilla. Minut voi ehkä nähdä tiistaina myös vilaukselta lähimarketissa. Siihen päälle ruuanlaitto, peseytymiset, päivän uutistarjonnan seuraaminen ennen kuin rahoitun kirjan parissa yö unille. Ainiin noin kello 12 aikaan minut voi bongata työpaikkani lounasravintolasta.
- M28v
Uskoisin kuuluvani aloittajan havittelemaan ryhmään. Ikää vajaat 30 vuotta ja harrastelen aktiivisesti monenlaista ihan vaan oman itseni vuoksi.
Mielestäni aloittajan kysymykseen ei voi antaa mitään yksiselitteistä vastausta. Sellaiset ihmiset kuin minä (ja ehkä aloittajakin) kulkevat siellä missä haluavat ja mikä heitä kiinnostaa, ja se taas riippuu ihmisestä. Yleistää ei voi.
Itse olen aktiivinen omissa harrastuksissani, enkä juuri valikoi tekemisiäni sen mukaan, mistä löytäisi naisseuraa. Luotan siihen, että kun silloin tällöin harvoin tapaan mielenkiintoisen naisen omien kuvioideni kautta, niin jo pelkkä tapaamisympäristö ja -teema luovat tutustumiselle otolliset olosuhteet. Kumpikin on tekemässä jotain mikä kiinnosta jne...
Ainoa asia, joka tässä tökkii, on se, että kun olen aktiivinen harrastaja, niin löydän itseni melko usein myös vastuutehtävistä noihin harrastuksiini liittyen. Ja kun kuormasta ei saa syödä, niin en voi aina olla ihan niin aloitteellinen kuin haluaisin. Siksi toiveeni aloittajan kaltaisille naisille onkin, että kun kerran törmäätte siihen mielenkiintoiseen mieheen ja ihmettelette, miksi hän ei tee aloitetta, miettikää, voisiko syynä olla tuo mainitsemani. Jos voisi, niin olkaa itse aktiivisia ja antakaa niin selvä merkki kiinnostuksestanne, että mies ei voi erehtyä. - Mies1985
Minun harrastukseni ovat kielikurssit joissa on vain vanhoja naisia ja olen käynyt erittäin ahkerasti ja monilla kursseilla. Pari hassua nuorta naista ovat hävinneet nopeasti pappojen ja mummojen tieltä.
Sen lisäksi sali ja salilla en juurikaan huomioi naisia vaan olen treenaamassa. Tietysti ohi keikkuvan perseen voi tarkistaa mutta otan tuon harrastuksen sopivan vakavasti enkä välitä kehittää mitään silmäpeliä.- 30+ mies
Missä sitten käyt kielikursseilla?
Salilla on erittäin hyvännäköisiä naisia tiukoissa kuteissa. Itse en ota treenausta turhan vakavasti vaan pidän sitä mukavana ja rentouttavana kuntoiluna. En vaan ole ainakaan vielä uskaltanut lähestyä noita naisia. - Mies1985
30+ mies kirjoitti:
Missä sitten käyt kielikursseilla?
Salilla on erittäin hyvännäköisiä naisia tiukoissa kuteissa. Itse en ota treenausta turhan vakavasti vaan pidän sitä mukavana ja rentouttavana kuntoiluna. En vaan ole ainakaan vielä uskaltanut lähestyä noita naisia.Kansalaisopistossa.
- sir_eino
Minä käyn kuntosalila, lenkillä ja joogassa. Muutaman tytön olen salilta ja joogasta bongannut ja pyytänyt ulos. Myös minut on bongattu salilta / joogasta ja pyydetty ulos, onnistumisprosentti on ollut 100.
Aiemmin harrastin vähän enemmän yhtä lajia mutta en juuri tapaillut naisia sieltä vaikka ehkä viidennes harrastajista oli naisia. Ehkä enemmänkin. - halvat huvit
harrastuksina kotona sohvalla piereskely ja pieruille nauraminen.
- Twin Six
Autoharrastenäyttelyissä ja -tapahtumissa olisi ainakin miesvalikoimaa... Yksin liikkuva nuori nainen niissä on melkoinen harvinaisuus!
Tosin tällaisissa tilaisuuksissa on niin miehillä kuin naisillakin tapana käydä kaveriporukalla (itsekin sorrun tähän), joten iskeminen ei ehkä ensimmäisenä tule mieleen.- ap
Itseasiassa kyllä vain!
Joo, hei, niin, tapahtumia, kesätapahtumia, harrastuksia, menoja.
Listaa, listaa! Jos jollain tulee mieleen, niin tosi hyvä. Menomestat ja missä tapaat ketäkin.
- ap
Tähän saakka. Selkeät vastaukset kysymykseen mitä miehet harrastaa:
punttisali.
Ja miehet vastaa suoraan ja konkreettisesti vai? Kyllä...
Missä voi sinkkunainen törmätä ja tutustua miehiin?
Punttisali. Yksi käy joogassa. Yksi vastaus automessut. Netti, mikä kyllä jo rajattiin pois, että piti olla tekemistä, missä tapaa miehiä ja voi tutustua. Ja tietenkin punttisali. Epäselviä vastauksia siitä, että joku harrastaa jotain... Ei kerro mitä, jotain harrastetaan, joo, kyllä... Tai että ei kyllä enää harrasteta mitään, ei varppina, niin, Hmm... paikkoja...
Muistinko jo mainita punttisalin? Joku käy solariumissa (niin, mikä on loistava vastaus kysymykseen "missä miehistä on ylitarjontaa, missä miehiin voi tutustua?" Solariumissa tietenkin! Kappas :D ei tullut heti mieleen!)... Niin, yksi käy mummojen kanssa kielikursseilla, missä ei käy nuoria ilmeisestikään... No, mutta sittenhän on tietenkin punttisali.
Naisten vastaukset: poliittinen järjestö. Kaupat, miesten osasto. Koiraharrasteet. Urheilukisat. Maanpuolustuskurssit.
Missä miehistä on ylitarjontaa, mikä vastaa tanssikurssi-ehdotusta?
Punttisali.
Okei. Mutta tässä ois tiivistystä nyt tähän mennessä. Punttisali... Aika meininkiä.- 30+ mies
Niinpä niin. En itsekäkään harrasta mitään muuta kodin ulkopuolella tapahtuvaa asiaa säännöllisesti kuin kuntosalia. Joogaa ehkä voisi kokeilla.
- M28v
Mitä odotit?
Annat kysymysasettelullasi kuvan itsestäsi persoonallisena ja riippumattomana naisena (ja herätät kiinnostuksen ;) ). Odotitko, että vastaajat mahtuisivat johonkin muottiin? Mies, joka tietää mitä haluaa, voinee harrastaa mitä tahansa, missä vaan pääsee toteuttamaan itseään kiinnostavalla tavalla. Punttisali vastauksena ei oikeastaan ole edes yllätys siinä mielessä, että tällaisen kysymyksen vastauksissa voi odottaakin olevan aika paljon hajontaa, mutta useimmat haluavat pitää huolta kunnostaan, jolloin sali on melko luonnollinen valinta. Itse tosin en harrasta salia, vaan "tyydyn" lenkkeilyyn.
"Epäselviä vastauksia siitä, että joku harrastaa jotain..."
Olikohan tuo viittaus omaan vastaukseeni? Yritin sanoa, että ainakaan omalla kohdallani ei tee vaikutusta se, että harrastuskuvioihin ilmaantuu mukaan nainen, joka on selvästi ensisijaisesti etsimässä miestä. Toisin sanoen, älä mieti, mitä miehet harrastavat, vaan elä omaa elämääsi, ja annan miehen tulla vastaan sitten kun niin käy. - Man thirty years
M28v kirjoitti:
Mitä odotit?
Annat kysymysasettelullasi kuvan itsestäsi persoonallisena ja riippumattomana naisena (ja herätät kiinnostuksen ;) ). Odotitko, että vastaajat mahtuisivat johonkin muottiin? Mies, joka tietää mitä haluaa, voinee harrastaa mitä tahansa, missä vaan pääsee toteuttamaan itseään kiinnostavalla tavalla. Punttisali vastauksena ei oikeastaan ole edes yllätys siinä mielessä, että tällaisen kysymyksen vastauksissa voi odottaakin olevan aika paljon hajontaa, mutta useimmat haluavat pitää huolta kunnostaan, jolloin sali on melko luonnollinen valinta. Itse tosin en harrasta salia, vaan "tyydyn" lenkkeilyyn.
Olikohan tuo viittaus omaan vastaukseeni? Yritin sanoa, että ainakaan omalla kohdallani ei tee vaikutusta se, että harrastuskuvioihin ilmaantuu mukaan nainen, joka on selvästi ensisijaisesti etsimässä miestä. Toisin sanoen, älä mieti, mitä miehet harrastavat, vaan elä omaa elämääsi, ja annan miehen tulla vastaan sitten kun niin käy.Ylipäätään en tajunnut että mitkä ihmeen harrastukset ovat ne ellei ne ole jotain sosiaalisia marttakerhoja joissa miehen tulisi käydä ihmisiin tutustumassa?
Ehkä hän puhuu jostain tietyistä urheiluharrastuksista, tapahtumista (koiranäyttelyistä ehkä?) tai jostain pitsinnypläys illoista.
Samoin myös varmaan jostain kursseista yms. joita kansanopistot järjestää.
Yritin kysellä mitä hän harrastaa itse että saisimme selville miten hän voisi parantaa mahdollisuuksia tavata miehiä mutta siihen hän suhtautui vihamielisesti.
Hän haluaa antaa kuvaa todella harrastavaisena ihmisenä sekä odottaa samaa mieheltä.
Ehkä hän odottaa jotain hänelle varta vasten tilattua miestä joka on yhtä innokkaana jokaisessa sekasukupuoliharrastuksessa mukana kuin hän? mutta joita vain ei oikeastaan ole olemassa...... :D - Man thirty years
Ylipäätään en tajunnut että mitkä ihmeen harrastukset ovat ne ellei ne ole jotain sosiaalisia marttakerhoja joissa miehen tulisi käydä ihmisiin tutustumassa?
Ehkä hän puhuu jostain tietyistä urheiluharrastuksista, tapahtumista (koiranäyttelyistä ehkä?) tai jostain pitsinnypläys illoista.
Samoin myös varmaan jostain kursseista yms. joita kansanopistot järjestää.
Yritin kysellä mitä hän harrastaa itse että saisimme selville miten hän voisi parantaa mahdollisuuksia tavata miehiä mutta siihen hän suhtautui vihamielisesti.
Hän haluaa antaa kuvaa todella harrastavaisena ihmisenä sekä odottaa samaa mieheltä.
Ehkä hän odottaa jotain hänelle varta vasten tilattua miestä joka on yhtä innokkaana jokaisessa sekasukupuoliharrastuksessa mukana kuin hän? mutta joita vain ei oikeastaan ole olemassa...... :DTarkoitin ettei sellaisia harrastuksia taida olla ylipäätään olemassa jossa naiset ja miehet kohtaavat.
osa miehistähän pelaa pallopelejä yhdessä muiden miesten kanssa, mutta aika moni harrastus tapahtuu miehen kohdalla yksin eikä niinkään missään sosiaalisessa ryhmässä. - sir_eino
No sanoin jooga. Käyn joogassa. Lisäksi luen kirjoja, lenkkeilen, nettaan ja tapaan kavereita mm. baarissa.
Nainen kyllä on jo joten en sellaista enää edes etsi. - *****35*****
Sinun täytyisi olla itse aktiivinen miesten suhteen ja tehdä aloitteita kiinnostaville miehille. Siis rohkeasti puhumaan miehille ja kahvikutsuja kehiin :)
Minut voi bongata 2-3 kertaa viikossa kuntosalilta, toisinaan kirjastosta, 1-2 kertaa viikossa minut löytää maastopyörälenkiltä (siis isompi porukka johon naiset ovat tervetulleita, katso jos paikkakunnaltasi löytyisi vastaava).
Käyn myös silloin tällöin uimahallissa ja voit nähdä miut myös golf-kentäällä tai rangella harjoittelemassa.
En ole katkera tai vihaa naisia, mutta en enää lähesty naisia missään, katson kyllä silmiin ja hymyilen mutta lähestymisen jätän naiselle. Haluan naisen joka on valmis tekemään itsekkin parisuhteen eteen jotain eikä odota kaikkea mieheltä. - ap
M28v kirjoitti:
Mitä odotit?
Olikohan tuo viittaus omaan vastaukseeni? Yritin sanoa, että ainakaan omalla kohdallani ei tee vaikutusta se, että harrastuskuvioihin ilmaantuu mukaan nainen, joka on selvästi ensisijaisesti etsimässä miestä. Toisin sanoen, älä mieti, mitä miehet harrastavat, vaan elä omaa elämääsi, ja annan miehen tulla vastaan sitten kun niin käy.Ei kun mua lähinnä naurattaa (siis ihan hyvällä), siis että joo, mä odotin, että ois ehkä jotenkin laajempaa skaalaa ja kaikenlaisia ihmisiä, tai harrastuksia. Että oikeastaan joo, odotin ehkä enemmänkin hajontaa ja että eivät mahtuisi muotiin, nythän nää on aikalailla muotti-vastauksia.
Niin, siis ei ollut alkuperäisesti tarkoituskaan että just sun (tai siis miehen joka vastaa) harrastukseen mahtuu nainen niin että hän olisi valinnut harrastuksensa sen pohjalta, vaan siis kysyin, missä harrastaa (25-35) miehet, missä voisi kyllä myös harrastaa naiset. Epäselvyys naurattaa ehkä hieman siksi, että miehienhän yleensä väitetään vastaavan suoraan ja olevan selkeitä :) No, joo, mäkin harrastan yhtä ja toista ja paljon ja tapaan aina joskus ihmisiä :) Sä et siis ollut ainoa, joka vastas jotain ympäripyöreetä, mutta se on vaan aika huvittavaa tietyllä tapaa... Ja siis tarkoitan ihan hyvällä, en mitenkään pilkaten tms.
Mä elänkin omaa elämääni, ihan aktiivisesti kuten jo mainitsin ja tottakai mä kysyn mitä miehet harrastaa, jos mua kiinnostaa mitä ne harrastaa. Valitsen toki harrastukseni ensisijaisesti kiinnostuksieni pohjalta, oletko sä vähän hassu? Kyllä mä ensisijaisesti edelleen elän ihan omaa elämääni, lähinnä vaan tapaillen sitten 20-vuotiaita miehiä ja yli 40-vuotiaita miehiä... Koska punttisalilla mä olen käynyt ihan riittävästi ja siellä on tylsää, mä haluan enemmän äksöniä :) Mä tosiasiassa tapaan kyllä miehiä: en vaan vapaita, 25-35-vuotiaita. Joten tajutessani tämän, aloin miettimään, että missähän ne oikein on?! Kun mä siis en ole sellaista deitti-tyyppiä, vaan semmoinen, että kiinnostun ihmisistä tekemisten ja tutustumisen kautta. Että siis siksikin nimenomaan se, että etsisin ensisijaisesti miestä on kaukana ja jos etsisin, mä vaan tekisin jonkun deittiprofiilin. Se ois helpompaa (ehkä). Tai menisin baariin.
Ihan samaa miehille tarjotaan (aivan oikein) vastaukseksi, että jos aijot tutustua johonkin ihmiseen, sinun pitää liikkua ihmisten ilmoilla, mä olen ihan aikuinen nainen, minkä ehkä voi päätellä tuosta ikähaarukastakin minkä annoin ja voin sanoa ihan varmana, että jos et baareissa käy etkä nettideittailua halua harrastaa, vaan tutustua ihmisiin, ja etenkin miehiin, pitää olla jossain missä on miehiä. Ei kukaan ole kotoa tullut hakemaan, tv-lupatarkastajakin oli viimeksi nainen! Perk...! Ihan melkein kokemuksella: ei niitä ämmien sukkakerhossakaan tapaa :D
Tosin mä en ole kyllä ikinä käynyt ämmien sukkakerhossa... Joten mistäs minä tiedän, ehkä ne on kaikki siellä :D - ap
sir_eino kirjoitti:
No sanoin jooga. Käyn joogassa. Lisäksi luen kirjoja, lenkkeilen, nettaan ja tapaan kavereita mm. baarissa.
Nainen kyllä on jo joten en sellaista enää edes etsi.Joo, joogan mä mainitsinkin tossa yhteen vedossa. Se on hyvä vinkki ehkä miehille enemmänkin, mä luulen että jooga on enemmän naisvoittoista? Mutta ihan hyvä vinkki sinänsä.
- sir_eino
ap kirjoitti:
Joo, joogan mä mainitsinkin tossa yhteen vedossa. Se on hyvä vinkki ehkä miehille enemmänkin, mä luulen että jooga on enemmän naisvoittoista? Mutta ihan hyvä vinkki sinänsä.
Joo, se on hyvä vinkki miehille. Ei niinkään naisille. Miehiä tapaa lätkähallilla ja kuntosalilla.
- Free to walk
ap kirjoitti:
Joo, joogan mä mainitsinkin tossa yhteen vedossa. Se on hyvä vinkki ehkä miehille enemmänkin, mä luulen että jooga on enemmän naisvoittoista? Mutta ihan hyvä vinkki sinänsä.
Oon joogannut vuosia. Kurssillani on tasan yks kundi. Viime vuonna oli kaksi. Että sillain.
Eikä miehiä tanssikursseillakaan liiaksi asti näy, naiset tanssivat usein keskenään. Jos on vaan pari miestä tanssikurssilla niin kyllä on kavereilla "vientiä" ;) - 30+ mies
Free to walk kirjoitti:
Oon joogannut vuosia. Kurssillani on tasan yks kundi. Viime vuonna oli kaksi. Että sillain.
Eikä miehiä tanssikursseillakaan liiaksi asti näy, naiset tanssivat usein keskenään. Jos on vaan pari miestä tanssikurssilla niin kyllä on kavereilla "vientiä" ;)Jooga vaan kuulostaa paljon kiinnostavammalta kuin tanssi. Täytynee etsiä joku aloittelijakurssi.
- sir_eino
Free to walk kirjoitti:
Eikä miehiä tanssikursseillakaan liiaksi asti näy, naiset tanssivat usein keskenään. Jos on vaan pari miestä tanssikurssilla niin kyllä on kavereilla "vientiä" ;)Minä olin joskus joogaleirillä jossa olin ainoa kundi. Vähänkö oli hienoa. Tunsin olevani suorastaan Brad Pitt.
- sir_eino
30+ mies kirjoitti:
Jooga vaan kuulostaa paljon kiinnostavammalta kuin tanssi. Täytynee etsiä joku aloittelijakurssi.
Jooga on mahtavaa. Enkä nyt tarkoita sitä sillä että siellä käy paljon naisia vaan se on lajina uskomattoman rauhoittava, hyödyllinen ja tekee kropalle hyvää. Kyllä mä ainakin tykkään että taivun vaikka mies olenkin. Ei siitä haittaa ole!
- erilainen mies
Itselläni on sellaisia harrastuksia, jotka eivät vaadi johonkin tiettyyn harrastuspaikkaan menemistä. Minua voi siksi olla vaikea löytää mistään, mutta se ei tarkoita, etten olisi aktiivinen. Välillä käyn lenkillä tai elokuvissa, mutta muuten harrastan kotona. Minun puolestani naiset saisivat tulla lähestymään ihan missä vain, vaikka kassajonossa.
- adasdadasdsdadads
Viime talvi ainakin meni ihan hiihdellessä ja luistellessa, radalla ja luonnonjäällä..
Kiipeilykurssin kautta kiipeilemään voisi olla yksi hyvä vaihtoehto. Kiipeilemään valikoituu aika rauhallista porukkaa jotka ottaa aloittelijat yleensä hyvin vastaan.
Kesällä ajattelin kokeilla suunnistamista ja melontaa. Kurssien kautta on hyvä lähteä liikkeelle. Just sen takia että pääsee harrastusporukkaan mukaan ettei tarvitse itsekseen hiihtää ylämäkeen pimeässä..
Eihän noi itään joukkuelajeja ole, mutta eivät sentään täysin soololajejakaan. Ja aika paljon yksinäisiä miehiä näkee esim. matkaluistelurataa kiertämässä.
m30v - jackaroo
Niin, tämä oma aktiivisuuskin ja "esillä olo" on kyllä ollut melko heikkoa viime vuodet, ei minulla ole oikeastaan mitään sellaisia harrastuksia missä voisi helposti tutustua vastakkaiseen sukupuoleen.
Olen kyllä nyt ajatellut muuttaa itseäni myös tämän asian suhteen. Ilmoittauduin tänään eräälle kansalaisopiston lyhyelle kielikurssille ja jos se tuntuu kiinnostavan niin aloitan uuden kielen opinnot ihan tosissaan heti syksyllä kun peruskurssit alkavat. Ehkä sitä tuolla tapaa uusia ihmisiä, jopa niitä oman ikäisiä naisiakin.
Mutta muuten tuo uusien harrastusten aloittaminen pelkästään sen takia että niiden avulla VOISI tutustua naisiin on kyllä melko tuskallista puuhaa. En mielelläni aloittaisi jotain uutta harrastusta, kuten vaikkapa tanssimista, joka ei kiinnosta minua lainkaan pelkästään sen takia että siellä voisi tavata naisia. Kuinka moni nainen olisi esimerkiksi valmis aloittamaan motocross harrastuksen pelkästään sen takia että siellä voisi tavata sinkkumiehiä jos asia ei kiinnosta yhtään mitenkään noin muuten? Ei varmaan kovinkaan moni.- ap
No ei kai kukaan selväjärkinen mitään vain ja ainoastaan sen takia teekään, että etsisi sieltä seuraa, täh? Mutta esimerkiksi, monella on tilanne että etsii sekä harrastusta/uusia haasteita että kumppania, niin eikös se nyt ole käytännöllistä, loogista ja ihan kaikinpuolin fiksua että kokeilee yhdistää näitä asioita? Jos on sama mitä harrastaa, voi kokeilla avoimin mielin, niin eikö kannata kokeilla silloin jotain muuta kun pitsinnypläyskerhoa, jos haluaa miehiä tavata? En usko, että niitä siellä tapaa ja jos ei nettideittailu tai baarit kiinnosta, niin jos aikoo miehen eli kumppanin eli puolison saada, on siihen tutustuttava jossain, kerroinkin jo kamalan pettymyksen kun tv-luvan tarkastajakin oli nainen, että kotoa ei ketään haeta, näin se vaan on.
Tietenkään sun ei pidä minnekään tanssimaan mennäkään jos se ei kiinnosta, en usko, että kukaan... Tai hetkinen... Uskon, että joku niinkin luulee, että sitä tässä haetaan, joo, mutta siis, minä en hakenut sitä enkä ole milläänlailla tarkoittanut sitä: aivojen käyttö on siis sallittua :)
Minä itseasiassa aloittaisin motocross harrastuksen heti, jos se ei olisi niin kallis. Ei sentään ihan pyörään ole varaa. Mutta ei pidä olla myöskään suljetuin silmin tässä maailmassa, monesti asiat eivät kiinnosta siksikään, ettei niistä vaan tiedä mitään tai on ennakkoluuloinen.
Toivottavasti löydät kursilta kaksi kärpästä yhdellä iskulla ilmiön, tai ainakin sitten uusia kivoja tuttavuuksia ja haastetta elämään!
- Free to walk
Ex harrasti vaikka mitä palloilulajeja, mutta niissäkin oli siis miesten joukkue jossa pelailivat. Tavattiin opiskelupiireissä.
Toinen poikaystävä harrasti yksilölajeja joten ei kovin sosiaalista sekään, tavattiin yhteisten tuttavuuksien kautta.
No kuntosalilla ainakin törmää miehiin, mutta keskustelu siellä on vähän niin ja näin, ja kirjastossa, mutta sielläkin on periaatteessa hiljaisuus lukurauhan vuoksi X), muita paikkoja ei nyt tuu mieleen. Mäkin tahtoisin tähän ketjuun mahdollisimman paljon vinkkejä mistä sen miehen voisi löytää :)- ap
No niinpä! Ja ton ikäset siis 25-35-vuotiaat ei juuri enää opiskele, että ei paljon opintopiireistä löydy ja jos on jotain, ne on saman tuttavapiirin kotibileitä ja se siitä. Siis, että ihmiset väittää ettei ton ikäsiä ole muka vapaana, ja niitä on ihan saakelisti vapaana, eronneinakin jo! Sitten väitetään ettei mistään löydy kumppania, no, ei kai sitä voi löytää, jos ei missään liiku: mutta osa ottaa sen heti että ei hän ainakaan ala harrastamaan sitä tai tätä tai tota jne. sillai että no, ei sitten, mutta ei yksin ollessakaan ketään tapaa.
Ja tuttavuuksien suhteetkin loppuu aika lyhyeen, siis eikai nekään niin usein treffejä järjestä. Ok, sosiaalinen media, joo facebookit ja muut, mutta kaikki ei edelleenkään ole netti-ihmisiä, vaan osa meistä on vaan live-äksönin ystäviä ja ihmisiin pitää tutustua, ihan aidossa ympäristössä! Tietty, on myös paljon ihmisiä, jotka ovat esimerkiksi muuttaneet työn perässä, jääneet yksin erinäisistä syistä, tai mitä tahansa, ja silloin on kaikinpuolin järkevää mennä mukaan oikeaan elämään, harrastuksiin ja piireihin: ei pelkästään sen kumppanin löytymisen takia (vaikka ainahan jokainen sinkku sitäkin toivoo) vaan myös muuten.
Tuntuu välillä, että sitten kun ei itse tehdä mitään, niin otetaan se vaan joka ekana sattuu vastaan kävelemään: sopi se sitten tai ei ja tyydytään siihen, välittämättä ollenkaan siitä, ollaanko oikeasti saman henkisiä, onko mitään yhteistä, miten tullaan toimeen jne. ja mun mielestä, siihen ei ole minkään ikäisenä mitään syytä. Mutta kukapa ei oman henkistä kumppania kaipaisi, 99% kaipaa, myönsi tai ei. Kaikki meistä ei vaan tosiaankaan halua tavata sitä kännissä, sinkkujen lottoarvonnoissa aamuyöllä neljän aikaan :)
- alone4ever
Harrastan kotonani nettailua ja pleikkarilla pelailua, valokuvaustakin. Vapaa-ajallani en paljon kotoani poistu, tänäkin viikonloppuna en ole poistunut asunnostani kertaakaan, perjantaina tulin töistä ja poistun asunnostani vasta nyt maanantaina takaisin töihin.
Ei tarvitse naisten kanssa olla tekemisissä tällä tavalla, no ne on rasittavia muutenkin. Harrastuksissa, jotka tapahtuvat kotioloissa, ei tapaa ihmisiä.
- Ylitarjontaa on
No täällähän minä kotonani harrastan nukkumista, lukemista, elokuvien katselua, konsoli- ja tietokonepelaamista, ryyppäämistä ja nettipornoa. Tervetuloa tänne vaan! Voin antaa katuosoitteen jos haluat.
- Reipas Poikamies
En ole käynyt tänä vuonna baareissa, ja oloni vaan paranee :) Hurjan vapautunut olo, kun ei tarvii miettiä omaa "kelpaamistaan". Hyvä uros, kyllä mä tiedän, kun vaan sopivasti natsaa naisen kanssa.
Talvisin harrastan liikuntaa erimuodoissa. Kesällä maastopyöräilyä, juoksemista, rullaluistelua.
Opiskelen siihen aikaan kun muu koulurakennus on jo tyhjä, joten sinkkunaisia en lähivuosinakaan näe koulullani.
Moottoripyöräily on oikeastaan elämän tapani. Mahtuu siihen nainenkin toki.
Huoltikselta kahvilla voisi minut bongata. Aja siis Corsasi parkkiin ja tule jutteleen siihen terassille, ei se sen vaikeempaa näin yleisesti ole tutustua oivaan sinkkumieheen.
Ei halua baletti tanssijaksi naisen löytääkseni, toisaalta naiseni ei tarvitse bikerbeibeksi alkaa takiani. Mutta oli suhteemme muoto mikä vaan niin pyörääni en myy sen takia ;)
Iloista kevään jatkoa miehen bongaukseen sinkku naiset :) - asdasddasdadad
Tämän sinkkumiehen muuten voisi seuraavaksi löytää vaalivalvojaisista. En tiedä vielä minkä puolueen, mutta kokoomuksella on kyllä parhaimmat näköiset naiset... :)
- Anonyymi
Naiset pita at miehista jotka harrastan kapakkatappeluja, kehonrakennusta, kamppailulajeja
- Anonyymi
Omien polkujensa kulkemisesta on tullut erittäin suosittu harrastus. Kun naisten vaatimukset täyttää vain top1% miehistä, paras ratkaisu on elää vain itselleen, mikäli ei kuulu siihen yhteen prosenttiin.
Toki osa miehistä on henkisesti liian heikkoja kulkemaan omia polkujaan, mutta internetin myötä he harrastavat simppailua OnlyFoolsissa joten heitäkään ei löydy vapailta markkinoilta. Heillä on virtuaaliset tyttöystävät, joihin he käyttävät ylimääräiset rahansa.
Jäljelle jää siis haareminvaltiaat. Kysy kavereiltasi onko heillä jotain isokaluista ja komeaa fuckbuddyä, jolla olisi vielä vapaata aikaa kalenterissaan myös sinulle. - Anonyymi
Miehille sopivia harrastuksia on viinan ja oluen juonti, panohommat, vaimonhakkaus, kapakkatappelut
- Anonyymi
luultaastikin tietokonepelejä joissa on paljon seksikkkäämpiä ja tyydyttävimpiä tietokone pelejä kuin sinä olet vartaloktasi?
nooh, niin... hmm niin kun itse pidän vain todellisuudesta niin ehkä kun nykyään raha?=takkaus=abioliitto..
niin hmm.. minä un vaikka olenki ntietokeohjelmoija ja niin katson nättejä tyttöjä, oikeasti en enää pelaa kuin jotain legendoja peleissa, suunnirtelen..
..niin närn aika paljon oikeassa elämässä mielenkiintoisia ihmisiä.. wn wlä virtuaalimaalimassa wenkä ikinä käyrä miwelikucirusarahaa kuin BitCoin-virtuaaliraha, mielikuvitusvaluutta... - Anonyymi
Autourheilu on lähellö ydäntäni mutta en sitö kuotenkaan harrasta
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1014994
Kalasataman talossa lienee rakennusvirhe
Ei pitäisi olla mahdollista parvekkeen kautta tulipalon kiivetä katolle saakka kuin korkeintaan ylimmästä kerroksesta.2522057- 891683
Kristillinen Kaste on syntisten kaste, ei itsensä uskoviksi julistaneiden kaste
Raamatun mukaan vain syntisyyden vuoksi kastetut saavat kasteen hyödyn, syntien anteeksisaamisen ja Pyhän Hengen lahjan2401190Venäjä teki mahtavan iskun Kiovaan?
Miksi Ukraina ei kykene tekemään Moskovaan yhtä mahtavia iskuja.3381169Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd1051100- 501099
Nojatuoli !
Uutta kehiin, kun edellinen pikavauhtia täyttyi, pitäisikö kiittää näitä asian jouduttaneita? Pilvet leijaa, sadetta en1491079- 1111039
Milloin ymmärsit
Milloin tunnistit, että sinulle kirjoitetaan ja kuka kirjoittaa? Tarkka päivämäärä ja kellonaika 😉 Önnönnöö, jos ei os85984