antelias pääntie

täti

Pännii!!! Täällä ei ongelma parane, mutta saanpahan päästellä pahimmat höyryt ulos. Olen hakenut ihan tavallisia yläosan vaatteita: paitiksia, t-paitoja, tunikoita, ihan mitä tahansa. Kokoni on 46, joten kyllähän niitä löytyy. Mutta MIKSI kaikissa ihan perus-t-paitoja lukuunottamatta kaula-aukko on niin iso, että puolet rinnoista näkyy?! On typerää viritellä toppia jokaisen paidan alle (ja laaja pääntie niissäkin on). Eivät kaikki isokokoiset halua tai voikaan esitellä tissivakoaan esim. töissä. Poolokaulus taas alkaa olla liian hiostava. En tiedä, onko pienikokoisilla sama ongelma vaatteissa. Täytynee vain odottaa muodin muuttumista. Äyh!

5

210

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eräs toivoton

      Hullulta tuo muoti tuntuu. Vaikka olen muuten isokokoinen minulla ei ole mitään valtavia meijereitä eikä edes ole esittää mitään rintavakoa, päivittelen tilannetta. Pukeutumisneuvojat kertovat että minun pitäisi käyttää puseroita joissa ei ole kovin iso kaula-aukko, mutta mistä niitä löytäisi. En viitsi aina pukea T-paitaa tunikan alle pienentämään kaula-aukkoa.

      • barbabab

        jippii, joku muukin tuskailee saman ongelman kanssa! Itseänikin ottaa päähän. Mulle kyllä sopii hyvin avonaiset kaulaukot, mutta en niitä pystyisi pitämään koska töissä joutuu kumartelemaan lapsia pukiessa ja silloin rintsikat näkyy ja se ei ole soveliasta työssäni. Mulla on tosi paljon näitä avara-aukkoisia paitoja ja koska tykkään niistä, oon yrittänyt löytää niiden alle sopivia toppeja, mutta kun niissä on just se sama ongelma eli ne on yhtä avaria kaula-aukosta. Löytyyhän kaupasta sitten sellaisia paitoja toki missä on tiukempi kaulus, mutta ne eivät sovi yhteen näiden avara-aukkoisten kanssa (enkä kestä mitään paitaa mikä osuu kaulaan (kuristava tunne)). Toivelistalla olisi mulla siis paitoja, joissa kaula-aukot eivät ole kurkussa kiinni, mutta peittäisivät kumartuessa runsaan etumukseni kuitenkin.


    • isotissi222

      Jos on tissejä mitä näyttää niin sitten niitä näytellään, kummaa vouhotusta että pitäiusi pukeutua aina kaapuun ja peittää muotonsa.

      • mie vaan

        isotissi222; sulle vastaus, että on ammatteja joissa ei tosiaankaan ole sopivaa näyttää ryntäitä vaikka ne miesten mielestä olisivat kuinka "ihanat" tahansa, varsinkin hoitotyössä, lasten- ja vanhusten parissa työskennellessä ja asiakaspalveluissa yleensä. Yksityisessä elämässä jos rahkeet riittää niin rinnat vain esiin, kyllä niitten ihalijoita tässä maassa riittää..


    • crazyratlady

      Kyllä mulla vain asiakaspalvelussa on näitä v-aukkoisia tunikoita, eikä oo mitään sanomista tullu. Itse tykkään tyylikkäistä tunikoista, vaikka onkin vähän enemmän kaula-aukkoa, jakun alla. Niin ja tällä hetkellä olen tosiaan hautaustoimistossa töissä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      654
      4814
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      468
      3519
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      154
      3241
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      169
      2498
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      10
      2329
    6. 255
      1899
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1467
    8. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      99
      1363
    9. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      100
      1359
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1140
    Aihe